Το καλοκαιρινό κέικ που έγινε ... ροζ cupcakes!!!

Καλησπέρα μπλογκογειτονίτσα μου αγαπημένη!!! Καλοκαίριασε πια και σήμερα η Θεσσαλονίκη είχε πολύ ζέστη... άρχισαν να πιάνουν κι οι ζέστες των εκλογών... σε λίγο θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε!!
Παρόλα αυτά, εγώ τον χαβά μου... εκεί...μαγειρική μέχρι τελικής πτώσεως!!! Η όρεξή μου επανήλθε και η προηγούμενη ιστορία μπήκε πια στο ...χρονοντούλαπο της ιστορίας... να δω πότε θα της κάνει παρέα και η οικονομική μας κρίση που δεν λέει να μας βαρεθεί και να φύγει... ίσως με τον καύσωνα το καλοκαίρι να πάει σε πιο βόρειες και ψυχρές χώρες... πού ξέρετε;;;;; 
Αυτές τις μέρες, λοιπόν, απέκτησα άλλο κόλλημα... να φτιάξω ένα κέικ καλοκαιρινό... τί εννοώ;;; Ένα κέικ χωρίς αβγά και γαλακτοκομικά (για κολατσιό στην παραλία και στις εκδρομές τις ζεστές μέρες είναι ό,τι πρέπει), δηλαδή πιο ελαφρύ από τα κανονικά, αλλά εξίσου νόστιμο και αφράτο! Έτσι ξεκίνησα τα πειράματα και ... όχι, όχι δεν θα συνεχίσω για πολύ, γιατί βρήκα ένα που είναι πολύ ωραίο, συνδυάζει όλα όσα θέλω και σηκώνει πολλές παραλλαγές.Επιπλέον είναι ανοιχτόχρωμο... του χρειάζεται ηλιοθεραπεία και οι μικρές μας το καταβροχθίζουν (αυτό κι αν είναι επιτυχία!!!) χαχαχαχα.
Από την άλλη, το συγκεκριμένο κέικ μάλλον δεν ήθελε να σας παρουσιαστεί, έτσι με τα απλά του ρούχα και προτίμησε μια πιο εντυπωσιακή εμφάνιση σε συμφωνία του ροζ και άσπρου!!! Παντρεύεται κανείς;;;;;; Ίσως... πάντως όχι εγώ!!!!-:))))
Θέλετε να το δείτε;;; Ακολουθήστε με...και θα σας πω και τις παραλλαγές του!
ΥΛΙΚΑ
500 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της
300 γρ. ζάχαρη (άσπρη ή καστανή)
200 γρ. εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο ή σπορέλαιο
300 γρ. πορτοκαλάδα με ανθρακικό (ή σόδα με ανθρακικό ή λεμονάδα)
3 κ.σ. χυμό πορτοκαλιού (ή λεμονιού)
3 κ.σ. κονιάκ (ή λικέρ πορτοκαλιού ή λεμονιού ή Grand Marnier)
2 κ.σ. ξύσμα από πορτοκάλι (ή λεμόνι)
1/2 κ.γλ. σόδα φαγητού
1/2 κ.γλ. μπέικιν
2 βανίλιες
1 πρέζα αλάτι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.
Σε ένα μπολ βάζουμε το σπορέλαιο, τον χυμό πορτοκαλιού, το κονιάκ και το ξύσμα και ανακατεύουμε με το σύρμα.
Προσθέτουμε τη σόδα, τη ζάχαρη, το αλάτι και τη βανίλια ανακατεύοντας έως ότου το μείγμα ομογενοποιηθεί.
Τέλος, ρίχνουμε το μπέικιν μέσα στο αλεύρι. 
Προσθέτουμε σταδιακά στο μείγμα, εναλλάξ αλεύρι και πορτοκαλάδα (ή λεμονάδα ή σόδα) πάντα ανακατεύοντας.
Μόλις έχουμε ένα παχύρρευστο μείγμα το βάζουμε σε φόρμα για κέικ που την έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε για 1 ώρα, περίπου, ανάλογα με το φούρνο.
Ελέγχουμε με τον γνωστό τρόπο (βυθίζοντας ένα μαχαίρι στο κέντρο του που πρέπει να το βγάλουμε στεγνό) εάν είναι έτοιμο και το βγάζουμε από το φούρνο.
Το αφήνουμε για 5-10 λεπτά να κρυώσει, το ξεφορμάρουμε και το βάζουμε να κρυώσει επάνω σε σχάρα.

TIPS
* Εάν βάλουμε το μείγμα του κέικ σε ατομικά φορμάκια να ψηθεί ή στη φόρμα με τις θήκες για τα κεκάκια, ψήνουμε για 25-30 λεπτά και δοκιμάζουμε, πόσο ακριβώς χρόνο χρειάζεται. Στον δικό μου φούρνο χρειάστηκε λίγο περισσότερος χρόνος (6 λεπτά περισσότερο)από τα κανονικά κέικ.
* 'Οταν μιλούσα για περισσότερα πειράματα εννοούσα ότι θέλω να το δοκιμάσω και με άλλα ανθρακούχα αναψυκτικά τύπου κόλα ή βυσσινάδα για να δω το αποτέλεσμα...
* Τα στολισμένα cupcakes είναι αυτά που μου ζήτησε μια μπλογκοφίλη κι ελπίζω να της αρέσουν. -:))))))
Καλή και γλυκιά εβδομάδα να έχουμε!!!

60 σχόλια:

  1. Έχω καλοκαιρινό βραβείο για σένα!
    http://beautystr.blogspot.gr/2012/06/summer-beauty-love-beauties-sisters.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωωω ξέχασα να το ανεβάσω... Ευχαριστώ που με σκέφτηκες!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραια φαινονται! Ωραια η ζαχαροπαστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο το κέικ και τα στολισμένα είναι όμορφα και για το τραπέζι μετά από ένα καλό γεύμα!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  3. Λαχταριστά!!!....και τα διακοσμημένα είναι τέλεια!!!...Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Χρυσούλα!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πρωτότυπη συνταγή και τα στολισμένα μοιάζουν ψεύτικα! Θα λυπόμουν να τα φάω... μάλλον θα τα έβαζα σε βιτρίνα να τα βλέπω!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν αλλά όχι και να τα λυπάσαι!! Μήπως να τα βαλσάμωνες;;; χαχαχα Φιλάκια κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  5. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΕΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΜΙΚΡΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΜΑΓΕΙΡΙΣΣΑ!!ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΛΥΠΟΜΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΦΑΩ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΧΟΥΔΑ ΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Νασιούλα μου! Μου αρέσει να προσέχω και την εμφάνιση πέρα από τη γεύση... εξάλλου το σύνολο είναι που μετράει... Όχι καλέ να λυπάσαι να τα φας... αν δεις τί έγινε με τις ανιψιές μου θα γελάσεις... τα αποδεκάτισαν!!! χαχαχα
      Ευχαριστώ πάντως πολύ για τα γλυκά σου λόγια, φιλενάδα!!!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα!!! Τέτοια καλλιτεχνία όμως, αδυνατώ να την φτιάξω! Οπότε... Κική κέρνα ένα κεκάκι!
    Γειά στα χέρια σου!
    Πολλές και όμορφες καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια! Πάντως είναι εύκολα και είμαι σίγουρη ότι μπορείς να φτιάξεις κι εσύ... προσπάθησε και θα δεις!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Πωπω Κική μου,μου έδωσες μια τέλεια ιδέα για τα γλυκά στη βάφτιση του ανηψούλη μου,γειά στα χέρια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδάνθη μου αν τα κάνεις σιελ αλλά ίσως είναι καλύτερα να τους βάλεις κάτι πιο αγορίστικο. Πες μου τί θέμα θα έχει η βάφτιση για να σου πω ιδέες, αν θέλεις... επίσης μπορείς να βάλεις κάποιο καράβι, αυτοκίνητο ή κάτι που του αρέσει! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  8. Τέλειο! Και προσφατα που ηθελα ενα κεικ, και δεν ειχα αυγα στο σπιτι, εψαχνα για μια συνταγή χωρις αυγά. Κατι βρηκα, αλλα δεν βγηκε πολυ καλο. Αυτη ομως είναι πολύ καλη συνταγή, γεμάτη αρώματα
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε τη συνταγή Αντριάνα και είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει γιατί γίνεται ένα κέικ αφράτο και νόστιμο!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Κική μου!
    Υπέροχο το καλοκαιρινό κέικ σου, ελαφρύ και ενδιαφέρον μιας που βλέπω έχεις βάλει και αναψυκτικό!
    Τα cupcakes έγιναν φανταστικά, μπράβο σου! Πάρα πολύ όμορφα και χαριτωμένα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάτι διαφορετικό και ό,τι πρέπει για τη παραλία Ερμιόνη μου! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Το κεκάκια σου είναι πανέμορφα Κική.
    Εύγε σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  11. Κανένα γαλάζιο δεν φτιάξατε βρε Κική μου, γιατί κυκλοφορούν και κάτι αγοράκια στα περίξ και ζηλέψανε!!!
    Καλημέρες πολλές και καλή συνέχεια στα πειράματά σου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Πηνελόπη μου... παράλειψή μου αλλά θα επανορθώσω συντόμως!!!! Φιλάκια και καλά να περνάς -:)))))

      Διαγραφή
  12. Πεντανόστιμα φαίνονται!!! Έκανα επιτέλους και το παρφέ σου! Το τιμήσαμε δεόντως!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι και πολύ ελαφρά! Ελπίζω να σου άρεσε αλλά για να το τιμήσετε μάλλον σας άρεσε!! Χαίρομαι πολύ όταν ακούω ότι φτιάχνετε κάτι και σας αρέσει!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ευγενία μου!!! Καλοκαιρινή ιδέα θα έλεγα!

      Διαγραφή
  14. Τα κεκάκια σου είναι πανέμορφα και τόσο λαχταριστά!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Σπυριδούλα και χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Τι ρομαντικά που είναι!!! Και γευστικότατα φαντάζομαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι και χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  16. Πολύ νόστιμα τα κεκάκια σου! Η πορτοκαλάδα που έχεις βάλει σίγουρα κάνει την διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι διαφορετικά και νόστιμα!

      Διαγραφή
  17. Ενδιαφέρον ... χμμμμ .. ελαφρύ, αφράτο ... ενδιαφέρον.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσε!!

      Διαγραφή
  18. Έργα τέχνης τα κεκάκια,πανέμορφα!!!Η συνταγή πρωτότυπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και χαίρομαι που σου άρεσαν και τα δύο!

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Σωσώ... πάντως δεν σε φτάνω στο κέντημα!!

      Διαγραφή
  20. magnifique réalisation avec une jolie couleur, j'aime beaucoup
    bonne journée

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΚΕΚΑΚΙΑ!!!!!!
    ΚΑΛΑ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Έφη μου! Φιλιά

      Διαγραφή
  22. Όνειρο μου ακούγεται το κεικ.... και τα στολισμένα κεκάκια, φανταστικά!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κέικ είναι πολύ ωραίο και χαίρομαι που σου άρεσαν τα στολισμένα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Πανέμορφα, Βασιλική, και πολύ εντυπωσιακά!
    Χώρια η ιδιαίτερη και υγιεινή διατροφικά συνταγή.
    Εύγε!

    Σε φιλώ.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ζαμπία και χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιά

      Διαγραφή
  24. Μπαίνει στους σελιδοδείκτες για να το φτιάξω κάποια στιγμή! Ακούγεται και φαίνεται νοστιμότατο!!! Βέβαια εγώ θα κάνω την απλή έκδοσή του! χιχι! Καλό βράδυ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι πανεύκολο και ελαφρύ!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  25. Η διακόσμηση τρέλλα! Από πάνω εμφάνιση,κι από κάτω νοστιμιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα Κική μου η βάφτιση έχει ναυτικό θέμα και λόγο οικογενειακής παράδοσης,να είσαι καλά ευχαριστώ φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ Ροδάνθη μου, τότε ένα καραβάκι είναι ό,τι καλύτερο ή πολύ απλά θάλασσα, ουρανό και ήλιο. Θα σου στείλω mail για να σου δείξω τί εννοώ. Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα και από εμένα!Είμαι καινούργια στη γειτονιά !! Έφτιαξα το κέικ και βγήκε πάρα πολύ νόστιμο!! Αν και από πάνω απ τα cup cakes εγώ έβαλα μαρμελάδα μούσμουλο! Βγήκε και έτσι μιαμ!!
    Καλή συνέχεια εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το κέικ και η επικάλυψή σου πρέπει να το έκανε τέλειο!!! Ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!