Σπαγγέτι με αρακά και δυόσμο

Καλησπέρα και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχουμε!! Νάμαι κι εγώ! Επιτέλους και πάλι εδώ, μετά από μια επεισοδιακή πρωτομηνιά! Αφήστε, πού να σας λέω τί έπαθα... τροφική δηλητηρίαση και πρωτομηνιά μέρα...έτρεχα στο νοσοκομείο!!! Μια φρίκη σας λέω...
Είπα κι εγώ να αγοράσω γλυκά από γνωστό, όχι κεντρικό βέβαια αλλά καλό (μέχρι πρότινος τουλάχιστον) και σε μερικές ώρες μετά ...έτρεχα και δεν έφτανα!! Και δεν μου έφτανε αυτό αλλά λόγω κάποιου μικροβίου που υπήρχε και δεν είχε πού αλλού να πάει κι έτσι ήρθε σε μένα... κατέληξα να παίρνω αντιβιοτικά!! Ευτυχώς, σήμερα είμαι καλύτερα κι έτσι μπόρεσα να ξαναδώ φαγητό στα μάτια μου... γιαούρτι και φρυγανιές (μη φανταστείτε λιχουδιές) και να αρχίσω τις επισκέψεις. Είναι χαλάρωση να σας ξαναβλέπω και να τριγυρνάω στη ...μπλογκογειτονιά μας!!! Τέλος πάντων, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν λιμπίζομαι ακόμη τίποτε και λίγο ζορίστηκα να γράψω τη σημερινή ανάρτηση που φυσικά υπήρχε γιατί αν δεν υπήρχε τότε, μάλλον, κέικ θα σας έδειχνα γιατί, ξεπερνώντας το θέμα που έχω σήμερα με το φαγητό, έφτιαξα ένα κέικ (θα το δείτε κι αυτό ...λίαν προσεχώς)! Αυτά τα νέα μου και... νομίζω ότι θα αργήσω να ξαναφάω έτοιμα γλυκά-:(((((( 
Πάμε σήμερα να δούμε ένα εύκολο πιάτο, νόστιμο και οικονομικό που μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Είτε με αρακά, κανονικά σύμφωνα με τη συνταγή, είτε με αρακά που έχουμε ήδη φτιάξει και θέλουμε να ανακυκλώσουμε... για να μην τον πετάξουμε!!!
ΥΛΙΚΑ
500 γρ. σπαγγέτι
2 κ.σ. χοντροκομμένο φρέσκο δυόσμο
250 γρ. αρακά
1 κ.σ. άνηθο ψιλοκομμένο
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 καρότο ψιλοκομμένο
2 κ.σ. ελαιόλαδο
Για τη σάλτσα τυριού
200 γρ. τυρί κρέμα
3 κ.σ. ελαιόλαδο
2 σκελίδες σκόρδο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε το σπαγγέτι σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας και το αφήνουμε στην άκρη.
Σε μια κατσαρόλα, βάζουμε το ελαιόλαδο, τον αρακά, το κρεμμύδι, το καρότο και τον άνηθο, αλάτι και πιπέρι και 1 ποτήρι νερό και αφήνουμε να βράσουν, σε σιγανή φωτιά, για 20 λεπτά ή έως ότου μαλακώσουν ο αρακάς και το καρότο.
Μόλις ο αρακάς ετοιμαστεί, τον αποσύρουμε από τη φωτιά και τον αφήνουμε να κρυώσει για λίγο.
Μόλις κρυώσει, τον ανακατεύουμε με το σπαγγέτι κι ετοιμάζουμε τη σάλτσα τυριού.
Βάζουμε σε μικρή κατσαρόλα το ελαιόλαδο και το σκόρδο.
Τα αφήνουμε σε σιγανή φωτιά και μόλις το σκόρδο γίνει καστανό, προσθέτουμε το τυρί και ανακατεύουμε προσεκτικά με μια ξύλινη σπάτουλα έως ότου το τυρί ρευστοποιηθεί.
Περιχύνουμε με την κρέμα αυτή το σπαγγέτι με τον αρακά, αναμιγνύουμε προσεκτικά και γαρνίρουμε με δυόσμο.
Καλό και γλυκό μήνα να έχουμε!!!

22 σχόλια:

  1. Κική, περαστικά σου και άλλη φορά γλυκό.... μόνο από τα χεράκια σου.Η σημερινή συνταγή σου είναι εύκολη, νόστιμη, αρωματική.Σου εύχομαι ο υπόλοιπος μήνας να κυλήσει ομαλά.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Σωσώ αλλά ...κάτι με κυνηγάει τον τελευταίο καιρό...τέλος πάντων!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!! Καλή σου εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το φαγάκι σου! Περαστικά Κικίτσα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω!!πω!!τι έπαθες!!περαστικά εύχομαι και πάντα σπιτικά γλυκά από δω και πέρα.
    Το φαγητό σου πολύ γευστικό, εύκολο και νόστιμο.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι! Ευχαριστώ για τις ευχές Μαρία μου και χαίρομαι που σου άρεσε το φαγητό μου! Φιλιά και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Περαστικά Κική μου να είσαι καλά,η μακαρονάδα σου τέλεια και σίγουρα φοβερά αρωματική,φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ροδάνθη μου... χαίρομαι που σου άρεσε! Καλή εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ωχ... Περαστικά Κική. Φτιάχνεις τόσο υπέροχα γλυκά από μόνη σου, δεν χρειάζεσαι τα ζαχαροπλαστεία! :) :)
    Η συνταγή σου είναι για άλλη μια φορά εξαιρετική! Σύντομα θα την φτιάξω, αφού τα μακαρόνια είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά.

    Περαστικά και πάλι και να έχεις μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου selcouth, ευχαριστώ για τα περαστικά αλλά ...έχω πάντα το κουσούρι να θέλω να δοκιμάσω κάποια έτοιμα γλυκά για να δω τί έχουν (ούτε κατάσκοπος να ήμουν...χαχαχαχαα) κι έτσι την ...πάτησα!!!!Χαίρομαι που σου άρεσε η μακαρονάδα!
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Καλημερούδια και περαστικά, Κική! Είχα μέρες να "συνδεθώ" και βρήκα ένα σωρό συνταγές, όλες μία και μία! Εντυπωσιάστηκα με το τράιφλ, τις μελιτζάνες και την πίτσα με φράουλες και μπαλσάμικο! Εξαιρετικά και τα τρία! Και το σημερινό σου πιάτο όμως είναι ωραιότατο! Έχω μια αδυναμία στο συνδυασμό ζυμαρικών-λαχανικών!
    Εύχομαι να περάσεις μια ξεκούραστη Κυριακή και... γλυκά μόνο απ' τα χεράκια σου από εδώ και πέρα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές... Χαίρομαι που σου άρεσαν τα καλούδια μου... Επίσης να περάσεις καλά και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Περαστικά Κική μου. Γρήγορα να γίνει μια ξεχασμένη ιστορία. Δεν κυκλοφορώ, λόγω απόλυτης έλλειψης χρόνου, στα blogs. Με τράβηξε ο τίτλος και ήθελα να δω ποιά μαγείρισσα συνδυάζει αυτά τα υλικά που μου αρέσουν πολύ. Είδα και τη φλουδίτσα λεμονιού στη φωτο και είμαι σίγουρη για τα γούστα μας. Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Βίκυ μου, ευχαριστώ πολύ! Όσο για την έλλειψη χρόνου την καταλαβαίνω απόλυτα γιατί κι εγώ...τρέχω!!! Χαίρομαι που σου άρεσε και ναι, φαίνεται πώς ταιριάζουν τα γούστα μας... όταν έρθεις Θεσσαλονίκη...πάμε για φαγητό!! Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Μα βρε Κικίτσα μου, τόσα λαχταριστά γλυκάκια φτιάχνεις εσύ, του ζαχαροπλαστείου λιμπίστικες???
    Περαστικά σύντομα εύχομαι!!
    Η μακαρονάδα σου με την υπέροχη σάλτσα τυριού φαίνεται σούπερ νόστιμη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τί να σου πω Έλενά μου ...ήθελα να δω τί έχει ένα γλυκό! Ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε η μακαρονάδα! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. .•°`♥✿⊱╮
    ❤♡
    O que me encanta na culinária grega são os condimentos: dill, hortelã e azeite... só pode ficar muito bom!!!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    °º °♫♫♪¸.•°`

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά Κική μου!!!!!!!!!!!
    Υπέροχη η μακαρονάδα σου... με ενθουσίασε μπορώ να πω και θα την κάνω σύντομα...
    Φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου, ευχαριστώ για τις ευχές και χαίρομαι που σου άρεσε η μακαρονάδα μου!

      Διαγραφή
  11. Νοστιμότατη φαίνεται η μακαρονάδα σου!! Έχεις έναν τρόπο και με εκπλήσσεις με τις συνταγές σου! Ωραία ιδέα ο αρακάς και η σάλτσα τυριού!! Περαστικά σου! Εύχομαι να συνέλθεις γρήγορα!! Τώρα γλυκά, μόνο από τα χεράκια σου!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!