Μπισκότα καπουτσίνο

Καλησπέρα σας! Κυριακή μεσημέρι, η αδελφούλα μου και ο γαμπρός μου επέστρεψαν από το Μόντρεαλ κι εμείς οι υπόλοιποι, τα κορίτσια, οι παππουδογιαγιάδες κι εγώ τους υποδεχθήκαμε με μια τεράστια αγκαλιά και διάφορα καλούδια φτιαγμένα από τα χεράκια μας. Ειδικά οι μικρές μας, που τόσες μέρες τους είχαν πεθυμήσει παρά τα τηλέφωνα και τις βιντεοκλήσεις, είναι πια μέσ' την τρελλή χαρά (όχι ότι εμείς είμαστε αλλιώς !!!). Οι ανιψούλες μου όμως, κι αυτό μου έκανε τρομερή εντύπωση και δεν το περίμενα στον βαθμό που το αντιμετώπιζα καθημερινά, δεν μπορούσαν να συνηθίσουν τον αποχωρισμό. Η μεγάλη ένιωθε ανασφάλεια γιατί, όπως έλεγε, είναι τόσο μακριά που δεν μπορούν να έρθουν ό,τι ώρα ήθελε η ίδια κι όσο για την μικρή... τις 4-5 πρώτες μέρες ρωτούσε κάθε τέταρτο πού πήγε η μαμά. Κι όταν λέω δεν το περίμενα, το λέω γιατί έτσι κι αλλιώς ούτε σπίτι άλλαξαν αλλά ήταν και μαζί μου που είναι έτσι κι αλλιώς καθημερινά!!!! Για να μην σας πω για μένα, που, παρ' όλο ότι τις φροντίζω τα πρωινά που δουλεύει η αδελφούλα μου, από τη στιγμή που γεννήθηκαν, πέρασα το απόλυτο χάος και τον απόλυτο πανικό... ειδικά τις 2 πρώτες μέρες που ένιωσα να έχω όλη την ευθύνη και έπρεπε να κάνουμε τα πάντα μαζί όλο το 24ωρο!!!! Αισθάνθηκα κάπως ...ακύρωσα μαθήματα, δεν έγραφα συνταγούλες και ...ό,τι μα ό,τι μαγείρεψα (ευτυχώς όχι για τα κορίτσια αλλά για να δοκιμάσω και να σας δώσω τη συνταγή)... μου απέτυχε!!!! Μέχρι που κάποια στιγμή, αποδέχθηκα την κατάσταση και δεν ξαναπειραματίστηκα στα άδυτα της κουζίνας! Το καλύτερο που έκανα ήταν να στοιβάξω στα ντουλάπια υλικά για να ξεκινήσω από αύριο τα πειράματα!!!!!!!!!-:))))) Για να μην μιλήσω για εκλογές... εκλογές;;;;;;;; τί είναι αυτό;;;;;;;;;;;; Η απόλυτη αποδιοργάνωση σας λέω... έχασα τα αβγά και τα καλάθια που λέει και η παροιμία. Τέλος καλό όλα καλά όμως και η εμπειρία, πραγματικά, πολύτιμη!
Αυτός ήταν ο λόγος που δεν εμφανιζόμουν καθημερινά με συνταγούλα αλλά και με επισκέψεις στα μπλογκοσπιτάκια σας που τόσο αγαπώ!!! Τέλος πάντων, από σήμερα όλα μπαίνουν ξανά σε μια γνωστή σειρά (μην τρελλαθούμε κιόλας... στην Ελλάδα πλέον δεν μπορούμε να μιλάμε για σειρά σε κανένα επίπεδο) αλλά εννοώ προς το παρόν τουλάχιστον σε μια γνωστή καθημερινότητα! Φυσικά, λίαν προσεχώς σας έχω φωτογραφίες από το Μόντρεαλ και την πόλη του Κεμπέκ.
'Ετσι, σήμερα, σας κερνάω  από τα υπέροχα αυτά μπισκοτάκια, που είχα ετοιμάσει μια δυο μέρες πριν φύγουν. Ποιά είναι η μεγάλη μας απόλαυση τα απογεύματα;;; Μπισκότα ή κέικ και καφές  ή κρύο τσάι, τώρα το καλοκαίρι!
Προς το παρόν για μένα... μπισκότα καπουτσίνο γιατί σε όλους μας αρέσει ο καφές (βέβαια, εγώ τα έφτιαξα με καπουτσίνο ντεκαφεϊνέ για να μπορούν να φάνε κι οι μικρές μας... εσείς μπορείτε να τα κάνετε με κανονικό καπουτσίνο) με μια συνταγή που βρήκα ΕΔΩ και είναι πράγματι πεντανόστιμα, γλυκά και καφεδένια, με μιαν υπέροχη υφή (όσο πρέπει τραγανά αλλά και συνάμα αφράτα). Αφήστε που έγιναν χωρίς καμιά δυσκολία και κυρίως χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές, εκτός από το γεγονός ότι κάποια τα στόλισα με ζαχαρόπαστα γιατί είχα να πάω δώρο σ΄ένα νεογέννητο αγοράκι (γι αυτό έκανα διπλή δόση). Τα δικά μας τα περισσότερα τα άφησα σκέτα, μερικά στόλισα με ζαχαρόπαστα για την Ιωάννα αλλά δεν τα κάλυψα με λευκή σοκολάτα γιατί μου φάνηκαν ήδη γλυκά και δεν ήθελα να προσθέσω κι αυτή της σοκολάτας. Φυσικά εσείς μπορείτε να τα στολίσετε με λευκή σοκολάτα και να τα πασπαλίσετε με λίγη κανέλα ή κακάο σκόνη... είμαι σίγουρη ότι τους πάει πολύ.
Σας κούρασα όμως με τη γνωστή μου φλυαρία, γι αυτό... πάμε να δούμε τη συνταγή;;;
ΥΛΙΚΑ
6 κ.σ. καπουτσίνο στιγμής (χρησιμοποίησα 4 φακελάκια-δόσεις αντίστοιχο Ντεκαφεϊνέ)
2 κ.σ. ζεστό νερό για να διαλύσουμε τον καφέ
1 φλ.τσ. μαργαρίνη, σε θερμοκρασία δωματίου
3/4 φλ. τσ. ζάχαρη
1 κρόκο από μεσαίου μεγέθους αβγό, ελαφρά χτυπημένο
2 1/2 φλ. τσ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις (χρειάστηκα 2-3 κ.σ. περισσότερο αλεύρι)
1 πρέζα αλάτι (κατά προτίμηση χοντρό)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε ένα μικρό μπολ, αναμιγνύουμε τον καφέ με τις 2 κουταλιές νερό, ανακατεύοντας έως ότου σχηματισθεί μια πάστα.
Στο μπολ του μίξερ, βάζουμε το βούτυρο και τη ζάχαρη και τα χτυπάμε, με το εξάρτημα Κ, έως ότου έχουμε ένα μείγμα αφράτο.
Προσθέτουμε τον κρόκο του αβγού και την πάστα του καφέ και συνεχίζουμε το χτύπημα μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Βάζουμε στο μίξερ το εξάρτημα για ζύμωμα και, σταδιακά, προσθέτουμε το αλάτι και το αλεύρι.
Μόλις τα υλικά μας τυλιχτούν σαν "μπάλα" γύρω από το εξάρτημα ζυμώματος, βγάζουμε τη ζύμη από το μίξερ και την ζυμώνουμε για λίγο με τα χέρια, προσθέτοντας λίγο ακόμη αλεύρι, εάν χρειάζεται.
Η τελική ζύμη μας, είναι μαλακή και κολλάει πολύ ελαφρά στα χέρια.
Προσοχή: ζυμώνουμε καλά τη ζύμη προτού καταλήξουμε να προσθέσουμε αλεύρι για να μην γίνουν σκληρά τα μπισκότα μας.
Χωρίζουμε τη ζύμη σε δύο μέρη, τα τυλίγουμε σε διαφανή μεμβράνη κουζίνας και τα βάζουμε στο ψυγείο για 1-2 ώρες.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Καλύπτουμε με αντικολλητικό χαρτί 2 λαμαρίνες φούρνου και βγάζουμε το ένα κομμάτι ζύμης από το ψυγείο.
Το αφήνουμε 2-3 λεπτά να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου και το ανοίγουμε σε φύλλο πάχους 1 εκατοστού.
Κόβουμε με κουπ-πάτ διάφορα σχέδια ή κόβουμε τετράγωνα ή μακρόστενα μπισκότα με ένα μαχαίρι και τα βάζουμε στο ταψί.
Επάναλαμβάνουμε το ίδιο και για το άλλο κομμάτι ζύμης και ψήνουμε για 10-14 λεπτά ανάλογα με το μέγεθος ή έως ότου αποκτήσουν ένα ωραίο χρυσόξανθο χρώμα.
Τα βγάζουμε από τον φούρνο (είναι ακόμα μαλακά) και τα αφήνουμε για 6-7 λεπτά να κρυώσουν μέσα στο ταψί.
Ύστερα, προσεκτικά τα μετακινούμε, με μια σπάτουλα,  σε σχάρα για να κρυώσουν χωρίς να "ιδρώσουν" από την κάτω πλευρά και να μας γίνουν μαλακά.
TIPS
* Εάν θέλουμε να στολίσουμε τα μπισκότα με γλάσο άσπρης σοκολάτας, λιώνουμε απλά μιαν άσπρη κουβερτούρα σε μπεν μαρί ή στο φούρνο μικροκυμμάτων (εδώ πολύ προσεκτικά) και κάνουμε σχέδια μ' αυτή στα μπισκότα. Ύστερα, πασπαλίζουμε με κανέλα ή κακάο σε σκόνη.
* Όταν τα μπισκότα καλύπτονται με άσπρη σοκολάτα, γίνονται ελαφρώς πιο μαλακά στο κέντρο ενώ παραμένουν πιο τραγανά γύρω γύρω.
Κι αυτά είναι τα μπισκοτάκια που πήγα για δώρο στον νεογέννητο μπέμπη με όλες τις ευχές για υγεία, αγάπη, τύχη κι ευτυχία. Αφού τα στόλισα με ζαχαρόπαστα και το απλό γλάσο (όχι το ρουαγιάλ γιατί δεν ήθελα να έχει αβγό αν και είναι  καλύτερο σε υφή και πιο άσπρο) τα έβαλα σε σακουλάκια, τα έδεσα άλλα με λευκές κι άλλα με σιελ υφασμάτινες κορδελίτσες και τα έβαλα σε ένα υφασμάτινο καλάθι, ξέρετε από αυτά που βάζουν μέσα τα καλλυντικά των μωρών που το τύλιξα με σελοφάν, του έβαλα κι ένα σιελ μπαλόνι και να ένα ωραίο και  καθόλου ακριβό δώρο ή ένα ωραίο συμπλήρωμα του κανονικού δώρου!
Καλή εβδομάδα να έχουμε από αύριο κι όπως είδατε... απέφυγα να σχολιάσω οτιδήποτε σχετικό με την πολιτική επικαιρότητα και τις εκλογές γιατί απλά... δεν θέλω να νευριάσω για πολλοστή φορά!!
Καλή εβδομάδα!!

43 σχόλια:

  1. Tι ομορφα σχεδιακια που εκανες?Χαρμα οφθαλμων!Τι κριμα που δεν μπορω να τα δοκιμασω.Παντως την συνταγη την καταχωρησα για να την κανω προσεχως.Σε ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια starhomecraft και χαίρομαι που σου άρεσαν. Να σου στείλω μερικά;;;;;;; Πάντως εάν σου αρέσουν τα μπισκότα και ο καπουτσίνο είναι ...απλώς τέλειαααα! Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Που τα βρήκες θηρίο τέτοια κουπ.Πεντανόστιμα φαίνονται και σχετικά ευκολη συνταγή, αν μου τα έφερνες και έτοιμα..χαρά που θα έκανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αχτίδα... Τα κουπ τα βρήκα άλλα εδώ άλλα από Αγγλία κι όσο για τη συνταγή εύκολη και πεντανόστιμη. Όταν βρεθούμε θα σας φέρω!

      Διαγραφή
  3. Αφήνω κατά μέρος το γευστικό κομμάτι κατά, τα άλλα φαίνονται τέλειες κατασκευές αντικειμένων για διακόσμηση επαγγελματική δουλειά και τώρα φαντάζομαι την γεύση!!! θα λιώνουν στο στόμα τα υπέροχα αυτά γλυκά!
    Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Έφη μου και καλή σου μέρα! Ευχαριστώ κατ'αρχήν για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσαν. Όσο για τη γεύση τους, πράγματι είναι πολύ νόστιμα και λιώνουν όπως είπες στο στόμα γεμίζοντάς ολόκληρο το είναι σου με τη γεύση του καπουτσίνο! Να είσαι καλά και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Κική μου και καλή εβδομάδα,τέλεια τα μπισκοτάκια σου και φοβερά σχέδια.Αυτά τα κουπ πατ που τα πέτυχες ψάχνω να βρώ για την βάφτιση του ανηψιού μου(θαλασσινό θέμα)αλλά τίποτα.Φιλιά να είσαι καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδάνθη μου καλή σου μέρα! Πράγματι τα συγκεκριμένα μπισκότα είναι φοβερά νόστιμα και ειδικά εάν σου αρέσει ο καπουτσίνο. Όσο για τα κουπ πατ εγώ κάποια τα αγοράζω μέσω amazon.co.uk από Αγγλία και άλλα από εδώ που έχει κάποια μαγαζιά. Μπορείς όμως να φτιάξεις σχέδια με πατρόν (βαρκούλα, αστερία, κοχύλι) από χαρτόνι σκληρό που θα το τυλίξεις σε αλουμινόχαρτο. Αλήθεια, δεν το πήρες το mail μου;;;;;

      Διαγραφή
  5. τί ομορφιές είναι αυτές;;;;καλά είσαι καλλιτέχνης..!!!πολύ ωραία τα μπισκότα σου!!!μπράβο..φιλιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Τάνια μου... χαίρομαι που σου άρεσαν τα μπισκότα γιατί με ή χωρίς σχέδια είναι πεντανόστιμα! Καλό σου απόγευμα... φιλιά!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!
    ΒΛΕΠΩ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΜΑΤΑ!!!!!!!!ΚΕΝΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έφη μου κι ευχαριστώ πολύ! Είναι πολύ νόστιμα τα μπισκότα και τα σχέδια αντάξια του μπεμπούλη! Φιλιά και καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα, μας άνοιξες την όρεξη για καφέ και μπισκότα!
    Τα έχεις διακοσμήσει υπέροχα!
    Πάντως η λεπτή στρώση λευκής σοκολάτας και λίγη κανέλα από πάνω πιστεύω πως θα τα απογειώνουν! Το άρωμα του καφέ είναι αγαπημένο έτσι κι αλλιώς!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερνάωωωω! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια κι εγώ πιστεύω ότι η λευκή σοκολάτα με κανέλα θα τα απογειώσει!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  8. Κική μου απίθανα, μπράβο σκέτη γλύκα είναι!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου!! Ευχαριστώ πολύ και φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Έλα σιγά-σιγά...τα κεφάλια μέσα! Να μπαίνουμε σε ρυθμό, γιατί μαζί με σένα χάσαμε και εμείς την σειρά μας!!!
    Σε πειράζω Κική μου.
    Καλώς τους δεχτήκατε. Να ησυχάσουν και τα κοριτσάκια σας :-))
    Όσο για τα γαλάζια μπισκτοτάκια, σκέτος πειρασμός. Θα ρώταγα το ίδιο με την Αχτίδα, αλλά μου την έλυσες την απορία.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Πηνελόπη μου πρέπει να ξαναβρώ το ρυθμό μου!! Ωωωωχ δεν ήθελα να σας συμπαρασύρω αν και όλες μαζί μας συμπαρασύρει η καθημερινότητα που έχει γίνει πραγματικά δύσκολη... Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα και είδες που έκανα γαλάζια μπισκοτάκια ...για να μην διαμαρτύρεσαι ότι κάνω μόνον ...ροζ!!! -:)))))))))))
      Καλό βράδυ και φιλιά

      Διαγραφή
  10. Καλώς μας επέστρεψες Κική μου, μας έλειψες!
    Και καλώς δέχθηκες τους αγαπημένους σου!
    Τι φανταστικά παιχνιδιάρικα μπισκοτάκια είναι αυτά!!!
    Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενά μου και πίστεψέ με κι εμένα μου λείψατε! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μπισκοτάκια μου... φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Κική και καλή εβδομάδα!
    Απίθανα τα μπισκότα σου, τόσο σε γεύση όσο και σε εμφάνιση! Πολύ γουστόζικα! Νομίζω ότι με το γλάσο λευκής σοκολάτας θα είναι θεϊκά!!
    Όσο για τα μπισκότα που ετοίμασες για τον μπεμπούλη έχω μείνει άφωνη!
    Είναι πάρα πολύ όμορφα! Μπράβο σου!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ερμιόνη μου κι επίσης καλή εβδομάδα. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μπισκότα μου κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Πράγματι η λευκή σοκολάτα τα απογειώνει!! Όσο για τα μπισκοτάκια για τον νεαρό "κύριο" που μόλις γεννήθηκε ...του αξίζουν!! Να είσαι καλά και φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Δηλώνω λάτρης του καφέ, οπότε τα μπισκοτάκια σου είναι ό,τι πρέπει! τρελάθηκα με αυτά που έχουν το σχήμα κανάτας... δίνεις σημασία στη λεπτομέρεια!
    Καλώς τους δέχτηκες, και τώρα πίσω στην κουζίνα σου!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ είμαι όχι απλώς λάτρης αλλά φανατική λάτρης του καφέ!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν και ναι, η αλήθεια είναι ότι δίνω σημασία στη λεπτομέρεια χωρίς, όμως, να είμαι πάντα σίγουρη ότι αυτό είναι καλό γιατί, κάποιες φορές, είναι στρεσογόνο... Τρέχω στην κουζίνα μου γιατί μου έλειψε!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πολύ λαχταριστά τα μπισκοτάκια σου και απο εμφάνιση super!Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σπυριδούλα μου και χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελμίρα... να σου στείλω μερικά ...έστω και διαδικτυακά;;;;;;;;;;;; -:)))))))))

      Διαγραφή
  15. Καλώς τους δέχτηκες Κική μου! Και η γευστική υποδοχή που τους έκανες, δεν μπορώ να πω... τέλεια!
    Πάρα πολύ όμορφα τα μπισκότα σου και -στο έχω ξαναπεί- είσαι καλλιτέχνης!

    Καλό μεσημέρι και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Selcouth! Δεν ήταν τα μπισκότα για να τους υποδεχτώ, τα είχα κάνει πιο μπροστά... Για να τους υποδεχθώ ήταν ένα πολύ,μα πολύ αμαρτωλό γλυκό που θα σας το δείξω συντόμως.... Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  16. Τέλεια, όπως και οτιδήποτε άλλο φτιάχνεις!!! Εύχομαι να μου πετύχουν και μένα, τουλάχιστον στη γεύση, γιατί από εμφάνιση, θα περιοριστώ στις κλασικές κουπ που έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... Είμαι σίγουρη ότι θα σου πετύχουν στη γεύση αλλά και στην εμφάνιση!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Τι υπέροχα κουπ πατ είναι αυτά;;; Είναι τέλεια!!! Και τα μπισκότα φαίνονται τόσο νόστιμα!! Θα τα δοκιμάσω σίγουρα! Και τώρα θα μπορούσα αλλά δεν έχω καπουτσίνο.. γίνονται με εσπρέσο;; χαχα! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν και πράγματι τα μπισκότα είναι πεντανόστιμα, με μια μοναδική επίγευση καπουτσίνο!!! Δοκίμασέ τα και θα ξετρελλαθείς γιατί είναι εύκολα! Φυσικά και μπορούν να γίνουν και με εσπρέσο ...είναι μια παραλλαγή! Γιατί όχι;;; Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Σαν ζωγραφιές είναι τα μπισκοτάκια σου,πολύ όμορφα και σίγουρα πολύ εύγευστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου, χαίρομαι που σου άρεσαν!!

      Διαγραφή
  19. Χάρμα οφθαλμών και φαντάζομαι και χάρμα ουρανίσκου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μάρθα μου κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Για τη γεύση τους μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι είναι υπέροχα καφεδένια!!!

      Διαγραφή
  20. Πράγματιόταν η ευθύνη ενός παιδιού πέφτει στις πλάτες σου νοιώθεις πολύ μεγάλη ένταση και άγχος. Ευτυχώς πήγαν όλα καλά! Τα μπισκοτάκια σου ότι πρέπει για το καλωσόρισμα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Κατερίνα μου... Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μπισκοτάκια μου!

      Διαγραφή
  21. Υπέροχα σχήματα και αρώματα στα μπισκοτάκια σου!
    Η συνταγή καταχωρείται... γιατί ούτε στα μπισκοτάκια λέμε όχι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σωστή λάτρης του καφέ λάτρεψα και τα μπισκοτάκια σου!Ειδικά αυτά σε σχήμα τσαγιέρας...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. me evales se peirasmo leo na pao na ta ftiaxo...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!