Συμπυκνωμένο σιρόπι λεμονιού για δροσιστική λεμονάδα και...μπλογκοβραβεία!

Τί να ζητήσει κανείς μ' αυτόν τον καύσωνα... παρά μια δροσιστική λεμονάδα. Υπέροχη και γεμάτη παγάκια κίτρινη σαν το λεμόνι ή ροζ λεμονάδα του ονείρου σαν ροζ συννεφάκι που σε ταξιδεύει στον κόσμο της δροσιάς.
Και τί καλύτερο, παρά να έχουμε στο σπίτι έναν συμπυκνωμένο χυμό λεμονιού για πολλές λεμονάδες κάτι σαν τις σπιτικές βυσσινάδες της γιαγιάς μας που γέμιζαν τα ποτήρια με σκούρο κόκκινο  όλο τον χρόνο και το στόμα μας με την απαράμιλλη ξυνή γλύκα του βύσσινου.
Έτσι κι αυτή η λεμονάδα... σαν να έρχεται από παλιά, ξυνή και γλυκιά ταυτόχρονα έτοιμη να ικανοποιήσει τη γεύση μας και ν' αποδιώξει την  ενοχλητική ζέστη που μας τυρρανάει.
Φτιάξτε το σιρόπι αυτό, αποστειρώστε ένα μπουκάλι και κρατήστε το εκτός ψυγείου... για 2 εβδομάδες (εάν, βέβαια, προλάβει και δεν εξαφανιστεί) μια και είναι σαν... γλυκό του κουταλιού.
ΥΛΙΚΑ
300 ml χυμό λεμονιού
450 γρ. ζάχαρη
250 ml νερό
Φλούδες από 2 λεμόνια ακέρωτα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε μια κατσαρόλα, βράζουμε το νερό με τη ζάχαρη και τις φλούδες λεμονιού για 8-10 λεπτά, μέχρι να γίνει ένα σιρόπι πηχτό.
Προσθέτουμε το χυμό λεμονιού και αφήνουμε να σιγοβράσει για άλλα 6-7 λεπτά, μέχρι να γίνει και πάλι ένα σιρόπι πηχτό (σαν γλυκό του κουταλιού).
Βάζουμε στο ποτήρι 2-3 κ.σ. σιρόπι λεμονιού και συμπληρώνουμε με παγάκια και νερό ή σόδα.
Προσοχή: εάν το σιρόπι βράσει πολύ γίνεται σκούρο στο χρώμα...παρ΄όλα αυτά εάν δεν καραμελώσει τότε δεν επηρεάζεται ιδιαίτερα η γεύση όταν αυτό αραιώνεται με παγάκια, νερό ή σόδα για να έχουμε την λεμονάδα.
ΣΗΜ.: Το κανονικό χρώμα του είναι λίγο πιο ανοιχτό από το δικό μου σιρόπι στη φωτογραφία, όπου το μπουκάλι είναι ελαφρώς φυμέ στο χρώμα αλλά και μου "ξέφυγε" και το έβρασα 7-8 λεπτά περισσότερο από το κανονικό.
TIPS
* Εάν θέλετε να κάνετε τη λεμονάδα σας ροζ, απλά προσθέστε στο ποτήρι 1 κ.σ. σιρόπι γρεναδίνης.
Στο δεύτερο μέρος της ανάρτησής μου, θα ήθελα ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τις καλές μου μπλογκοφίλες mia maria και mia xara για το γαλάζιο βραβείο "Aspassocon Blue" που μου χάρισαν.
Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε να μου αφήνετε τα σχολιά σας αλλά και για το βραβείο... πάντα με κάνουν να αισθάνομαι και τα δύο αυτά γιατί, εδώ που τα λέμε, μπορεί τα βραβεία αυτά να κυκλοφορούν μεταξύ μας και πολλοί να μην καταλαβαίνουν την αξία τους, αλλά... είναι μια ανταμοιβή και μια αναγνώριση ότι όσα κάνεις είναι καλά κι αιχμαλωτίζουν το ενδιαφέρον των αναγνωστών σου.
Με τη σειρά μου θα ήθελα κι εγώ να χαρίσω αυτό το βραβείο σε 10 μπλογκ που χαίρομαι να διαβάζω:
1- http://dr-evie.blogspot.com για τις πολύ ενδιαφέρουσες αναρτήσεις, πληροφορίες και φωτογραφίες.
2- http://atannaskitchentable.blogspot.com για τις ωραίες συνταγές.
3- http://lacasitadeamistrad.blogspot.com για τις όμορφες και πρωτότυπες δημιουργίες.
4- http://unicornfoulini.blogspot.com για τα υπέροχα κείμενα των αναρτήσεων.
5-http://decocinaprincipalmente.blogspot.com για το όμορφο μπλογκ και τις συνταγές.
6- http://spirtokoyto.blogspot.com για τις ιδιαίτερες αναρτήσεις.
7-http://2handmadeart.blogspot.com για την δημιουργικότητα και το ταλέντο τους.
8- http://lepalaisgourmand.blogspot.com για τις δημιουργικές συνταγές.
9- http://chefkang.blogspot.com για τα μυστήρια της κουζίνας του.
10- http://puccarina.blogspot.com για την τρυφερότητα των αναρτήσεων και των κειμένων.
 Καλό βράδυ σε όλη τη μπλογκογειτονιά που είναι, πράγματι, υπέροχη!
 

12 σχόλια:

  1. Κι άλλο ένα βραβειο για το πολύ ενδιαφέρον blog σου Κική με τις νόστιμες συνταγές κ τα χρήσιμα tips! :) xxx elena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. KIKH MOY ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΛΕΜΟΝΑΔΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΠΛΑ.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΜΑΖΕΨΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΛΕΜΟΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΗ.ΣΕ 3 ΜΕΡΕΣ ΦΕΥΓΩ ΔΕΝ ΠΑΩ ΜΑΚΡΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΡΘΩ ΠΑΛΙ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ!!!!ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΒΡΑΒΕΙΟ;;;;; ΑΝ ΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΕΣΜΟΥ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΓΕΝΗΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Elena μου, ναι κι ευχαριστώ την μπλογκογειτονιά μας!

    Νάσια μου ναι, αντέγραψε την φωτογραφία (ή σώσε την στις εικόνες σου και κάνε ανάρτηση όπως το δεύτερο μέρος της δικής μου λέγοντας και 10 μπλογκς που το χαρίζεις κι εσύ!) Μην ανησυχείς δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι αγενής γιατί έτσι κι αλλιώς εκτός από ωραίες δημιουργίες είσαι και πολύ γλυκιά!
    Η διαφορά με το σιρόπι λεμονιού είναι ότι το έχεις έτοιμο όπως είχαμε άλλοτε την βυσσινάδα για πολλές πολλές λεμονάδες! Καλά να περάσεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το καλυτερότερο ποτό με αυτές τις ζέστες που μας βασανίζουν!
    Την δροσιά του να έχεις Κικίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γλυκειά μου Κική,πολλά πολλά ευχαριστώ από καρδιάς που με σκέφτηκες...
    το έχω ήδη κρεμάσει στο βλογ μου από χθες που μου το έδωσε και η Αγγελική Ν.
    Πάω να σε ευχαριστήσω και δημοσίως κάτω από το βραβείο σου...-:))

    ( η λεμοναδίτσα σου είναι ότι πιό δροσερό και καλοδεχούμενο με αυτή τη ζέστη...
    Την έχω φτιάξει ήδη,αλλά επειδή έχω βιολογικά πορτοκάλια στο ψυγείο μου,θα κάνω τη συνταγή σου με το χυμό τους,με λιγότερη βέβαια ζάχαρη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική μου σ’ ευχαριστω παρα παρα πολυ!!!!!!!φυσικα και καταλαβαινω την σημασια που εχει ενα βραβειο.Για μενα που ειμαι ακομη στην αρχη ειναι τιμη και μεγαλη χαρα,επισης μου δινει παρα πολυ δυναμη!!!!Μπορω να το δωσω κικη μου σε περισσοτερα κοριτσια η μονο σε δεκα;;;;;;;Η λεμονιες κατω εχουν ακομη πρασινα λεμονακια ελπιζω να εχουμε γινομενα στο εξοχικο εγω παντως θα την φτιαξω την λεμοναδιτσα!!!φιλακια πολλα πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δροσιστικό ρόφημα, συγχαρητήρια για το βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστούμε για την ωραία και δροσιστική συνταγή της λεμονάδας. Τη χρειαζόμαστε για να μας δροσίσει από τη ζάστη.
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο, πραγματικά το αξίξεις γιατί είσαι δημιουργική και με πρωτότυπες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Je te remercie d'avoir choisi mon blog, je l'apprécie beaucoup. -xx-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α, το φτιάχνω κι εγώ αυτό το σιρόπι, είναι πολύ ωραίο, αρωματικό γιατί βάζουμε και τη φλούδα και μ' αυτόν τον τρόπο κερνάς λεμονάδα στο άψε - σβήσε!
    Σ' ευχαριστώ πολύ και για το βραβείο! Αν συνεχίσεις μ' αυτό το ρυθμό, να δεις που σε λίγο τα δικά σου δε θα χωράνε στην κουζίνα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΧ ΤΙ ΔΡΟΣΙΑ ΑΥΤΗ Η ΛΕΜΟΝΑΔΙΤΣΑ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ....ΤΟ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕ!
    ΦΙΛΙΑ...ΜΑΡΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ
    ΚΑΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπερα αγαπητη μου μπλογκο-φιλη Κικη!!
    Ειναι λιγοσ καιροσ που χα9ηκα απο την γειτονια μασ...επειδη αποφασισα να περναω λιγοτερο χρονο στο διαδικτυο + περισσοτερο εξω με φιλουσ!!

    Μωρε..πολυ δροσιστικη δημιουργια!!!
    Εγω βεβαια 9α εφαρμοσω την συνταγη + 9α κανω ροζ λεμοναδααα! Χιχι...σε ευχαριστω υπερ πολυ για το βραβειο ...το παραλαμβανω με πολυ εν9ουσιασμο + σου στελνω φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!