Πένες αλά αματριτσιάνα... μια απλή νοστιμιά

Καλημέρα σας! Καλό μήνα! Τί κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά! 
Η Ιταλική κουζίνα είναι αγαπητή σε πολλά μέρη του κόσμου. Τα πιάτα της έχουν γίνει μέρος της καθημερινής γαστρονομικής απόλαυσης πολλών λαών. Βέβαια, υπάρχουν πολλές ομοιότητες ανάμεσα στην Ελληνική και την Ιταλική κουζίνα.
Ειδικότερα, τα ζυμαρικά είναι από τα πιο αγαπημένα πιάτα της Ιταλικής κουζίνας (χωρίς να ξεχνάμε και πολλά άλλα).
Τί λέτε... φτιάχνουμε σήμερα μια απλή, η δεύτερη πιο απλή αλλά πεντανόστιμη μακαρονάδα;; Φρέσκες ντομάτες, βασιλικός, ζαμπόν και κρεμμύδι συνδυάζονται για να απογειώσουν έναν οποιοδήποτε τύπο ζυμαρικών.
Πάμε να δούμε τη συνταγή για πένες αματριτσιάνα... μια συνταγή εύκολη, γρήγορη και πολύ αγαπημένη. Συνταγή γνωστή και παραδοσιακή που δεν αξίζει να την "πειράξουμε" καθόλου.
ΥΛΙΚΑ για 4 άτομα
400 γρ. πένες
3 κ.σ. ελαιόλαδο
150 γρ. μπέικον
1 μέτριο κρεμμύδι  ψιλοκομμένο
1 πιπεριά κόκκινη καυτερή (1 τσίλι πιπερίτσα)
450 γρ. ντομάτα τριμμένη
Αλάτι και πιπέρι
1 πρέζα ζάχαρη (προαιρετικά)
50 γρ. πεκορίνο Αμφιλοχίας τριμμένο  (κεφαλοτύρι ή παρμεζάνα) 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε τα ζυμαρικά σε αλατισμένο νερό σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεως.
Σε μια κατσαρόλα, βάζουμε το ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί ρίχνουμε το κρεμμύδι, το μπέικον και την πιπεριά και τα αφήνουμε να σοταριστούν μέχρι να μαραθούν (γύρω στα 4 λεπτά).
Προσθέτουμε την τριμμένη ντομάτα, αλάτι, πιπέρι και τη ζάχαρη. 
Αφήνουμε τη σάλτσα να βράσει για 12-15 λεπτά.
Ανακατεύουμε τις πένες με τη σάλτσα και πασπαλίζουμε με τριμμένο πεκορίνο.

21 σχόλια:

  1. Ένα μεγάλοοο πιάτο για μένα παρακαλώ!!!(χωρίς μπέικον)
    Φανταστικό!!!
    Καλημέρες,Κικίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βγάζω το μπέικον και σου σερβίρω Λένια μου!!!
      Καλημέρα και σε σας κορίτσια!!! :)

      Διαγραφή
  2. καλημερα γλυκια μου!
    καλο μηνα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Κική μου με την υπέροχη γραφή!!
      :)

      Διαγραφή
  3. Άλλη μια από τις αγαπημένες μου!
    Τέλεια πρόταση και σήμερα Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ είσαι στο κλαμπ Χρύσα εεεεε;;; Να μαζευτούμε σε μια βραδιά μακαρονάδας!!!!
      Καλή σου μέρα! :)

      Διαγραφή
  4. Κλασσική νοστιμιά Κική μου! Καλή σας όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασσική, διαχρονική και πανεύκολη Μάρθα μου!!!
      Να στείλω ένα πιάτο;;;; :)

      Διαγραφή
  5. Όποιος πει "ΟΧΙ" στο πιάτο του, εκεί στο 3όροφο...να το κρατήσεις για μένα, έτσι Κική!

    Πραγματικά κλασσική γεύση και αξία, τούτη η σάλτσα, τόσο για ζυμαρικά, όσο και για απλό άσπρο πιλαφάκι.

    Καλό μήνα, σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το κρατήσω μόλις βρω κάποιον (εκτός από την καυτερή του γεύση) που δεν του αρέσει!! χαχαχαχα
      Επίσης Πηνελόπη μου, σε όλους σας καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Βάλε περιποιημένη μερίδα για μένα, με μπόλικο πεκορίνο!!
    Καλό μήνα Κικίτσα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Αντε μην αργείς... σερβίρω Έλενα!! :))
      Επίσης καλό μήνα και φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Μμμμμ,πολύ νόστιμο τό πιάτο σου Κική μου!!!Τό ζήλεψα!!!Είμαι μακαρονού άλλωστε!!Χα χα!!!Θά τούς τό ετοιμάσω αύριο καί θά σού πώ εντυπώσεις!!!Καλό καί χαρούμενο μήνα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ασύστολη μακαρονού!!!! χαχαχα!!!! Να τους το ετοιμάσεις και περιμένω νέα σου Δήμητρά μου!!! Μόνον βάλε λιγότερη καυτερή πιπεριά γιατί οι δικοί μου έκαναν ένσταση!!!

      Διαγραφή
  8. Κλασικά, απλά και πεντανόστιμα.
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, κλασσικά, εύκολα και νοστιμότατα!!!
      Επίσης καλό μήνα και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  9. Τέλειο πιάτο Κική μου, μμμ, σερβίρομαι αμέσως!!!Η σαλτσούλα σου είναι φοβερή!
    Καλό μήνα να έχουμε!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι ωραιότατη η σάλτσα αν και λίγο παραπάνω καυτερή και δέχτηκα ενστάσεις!! :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πραγματικά υπέροχο πιάτο ζυμαρικών!
    Εύκολο, απλό και απίστευτα γευστικό!
    Είμαι βέβαια φειδωλή ως προς την ποσότητα της καυτερής πιπεριάς λόγω των κοριτσιών, αλλά είναι ένα πιάτο που μας αρέσει πάρα πολύ και το τιμάμε συχνά-πυκνά.
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι θέλει μικρότερη ποσότητα καυτερής πιπεριάς Ερμιόνη μου γιατί οι μικρές δεν το αντέχουν! Επίσης, μπορείς να αφαιρέσεις εντελώς την καυτερή πιπεριά και να βάλεις οποιαδήποτε άλλη!! :)
      Φιλιά και επίσης καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Εγώ θέλω μια πιατάρα όπως είναι ακριβώς!! Τόσο καυτερό και τόσο νόστιμο Κική μου!! Καλό βράδυ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!