Τηγανόπιτα με γιαούρτι και τα γενέθλια της Βασιλικής

Καλημέρα!!! Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην λατρεμένη μας Βασιλικούλα!! Να είναι πάντα γερή, τυχερή, ευτυχισμένη, η μικρούλα μας, και η ζωή της να είναι γεμάτη αγάπη!!!
Επιτέλους ξανά εδώ... βόλτα στην μπλογκογειτονιά! Ναι, το έκανα κι αυτό!! Τρείς μέρες έχω να περιδιαβώ τα σοκάκια της! :) Βέβαια, είχε αιτία όλο αυτό... και μάλιστα αξιοσημείωτη! Ο λόγος ήταν τα γενέθλια της μικρής μας Βασιλικούλας που, εκτός από τρεις μέρες εκτός "μπλογκοσπιτακίου" μου κόστισαν και τις φωτογραφίες από τη διαδικασία παρασκευής της συγκεκριμένης τηγανόπιτας, η οποία ουδεμία σχέση είχε και ουδεμία ευθύνη έφερε για ό,τι έκανα επάνω στη βιασύνη μου!!! :)
Πριν μερικές μέρες έφτιαξα αυτή την υπέροχη τηγανόπιτα από το προτελευταίο τεύχος του περιοδικού "Γαστρονόμος". Μια πίτα τόσο εύκολη όσο και γρήγορη! Μια πίτα της στιγμής, η οποία εκτός από νόστιμη ήταν και πολύ φωτογενής μια και οι φωτογραφίες από τη διαδικασία ήταν πράγματι υπέροχες!!!! Δεν χρειάζεται όμως μόνον να είσαι φωτογενής αλλά πρέπει να έχεις και τύχη... ειδικά όταν εγώ έχω τη φωτογραφική μηχανή στα χέρια μου και φωτογραφίζω τα γενέθλια των κοριτσιών μας!!! Η μόνη φορά που δεν κατέβασα το ίδιο βράδυ τις φωτογραφίες ενός φαγητού ήταν η συγκεκριμένη!! Γιατί;; Ούτε κι εγώ ξέρω!!! Δεν το έκανα πάντως!! Επίσης, η μόνη φορά που γέμισε η κάρτα της φωτογραφικής μηχανής ήταν εχθές!!!! Έτσι, πάνω στον οίστρο της φωτογράφισης των κοριτσιών που γελούσαν και χόρευαν με την παρέα τους, των ελάχιστων φωτογραφιών που έβγαλα την τούρτα (πάει κι αυτή... χάλια φωτογραφίες!!!) και των βίντεο που τραβούσα, γέμισε η κάρτα κι εγώ άρχισα να σβήνω παλιές φωτογραφίες απ' ευθείας από τη μηχανή!!!! Και ναι, τις είδα τις φωτογραφίες της τηγανόπιτας ... αλλά με επηρέασε ο θεός της αμνησίας και τις έσβησα!!!!! Επιφυλάσσομαι, λοιπόν, για την επόμενη φορά που θα την φτιάξω και θα είναι πολύ σύντομα γιατί είναι υπέροχη!!!
ΥΛΙΚΑ για τηγάνι 26-30 εκ.
100 γρ. καλαμποκάλευρο
30 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
120 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
120 ml γάλα
200 γρ. φέτα θρυμματισμένη (η αρχική συνταγή είχε ανθότυρο)
1 μεγάλη ντομάτα σε κύβους (ή ντοματίνια κομμένα στη μέση)
6 φέτες λιαστής ντομάτας σε κομμάτια
1 κ.σ. φρέσκο δυόσμο ψιλοκομμένο
1 κ.σ. φρέσκο άνηθο ψιλοκομμένο
1 1/2 κ.σ. σουσάμι
5 κ.σ. ελαιόλαδο για το τηγάνισμα
Αλάτι και πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε ένα μπολ, ανακατεύουμε τα δύο άλευρα, το γιαούρτι, το γάλα, ελάχιστο αλάτι και πιπέρι με το σύρμα ή με ένα πηρούνι.
Προσθέτουμε τη φέτα, τις λιαστές ντομάτες, τον άνηθο, το δυόσμ και το μισό σουσάμι.
Ανακατεύουμε καλά και προσθέτουμε και τους κύβους της φρέσκιας ντομάτας.
Ο χυλός θα πρέπει να είναι πηχτός, οπότε αν χρειάζεται στο τέλος προσθέτουμε λίγο αλεύρι ή λίγο γάλα για να έχουμε τον χυλό που θέλουμε.
Βάζουμε το ελαιόλαδο σε βαθύ αντικολλητικό τηγάνι και ρίχνουμε μέσα τον χυλό.
Αφήνουμε να πάρει καστανό χρώμα από τη μια πλευρά και μετά αδειάζουμε την πίτα μας σε μια πιατέλα και την αναποδογυρίζουμε στο τηγάνι.
Πασπαλίζουμε με το υπόλοιπο σουσάμι και αφήνουμε την τηγανόπιτα να τηγανιστεί κι από την άλλη πλευρά.
Απολαμβάνουμε χλιαρή (και κρύα από το ψυγείο είναι εξίσου καταπληκτική) με μια πράσινη σαλάτα.
Και να και η τούρτα της μικρής μας Βασιλικής που της την φυλάγαμε για έκπληξη και είχε το αγαπημένο της θέμα... η Πέππα το γουρουνάκι, το πάρτυ γενεθλίων της ... η Πέππα όσο κι αν δεν φαίνεται καλά, είναι μέσα στο καλάθι του αερόστατου!! :)) Όσο για τις γεύσεις η μία τούρτα ήταν γεύση ferrero και η άλλη Μερέντα που ενθουσίασαν μικρούς και μεγάλους!

38 σχόλια:

  1. Να σας ζησει Κικη μου! Πολυχρονη, γερη, καλοφωτισμενη και τυχερη στην ζωη της! Δηλαδη τυχερη ειναι ηδη αφου εχει θεια και μαμα χρυσοχερες που φτιαχνουν τοσο ομορφες τουρτες!!!
    Αν και την παρασταση βεβαια εκλεψε η Βασιλικουλα και η τουρτα της, πρεπει να πω οτι και η τηγανοπιτα φαινεται υπεροχη.... και με καλαμποκαλευρο μαλιστα, η αδυναμια μου!!!
    Καλο ΣΚ!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Μαρίνα μου!!! Να είσαι καλά!!!
      ΦΙλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολυχρονη να ειναι η Βασιλικουλα σας Κικιτσα μου! Υγεια πανω απ'ολα να εχει, χαρα, αγαπη, τυχη και καθετι καλο στη ζωη της! Η 2πατη τουρτα της τελεια! Χρωματα, ζωγραφιες, γευσεις ολα φαινονται υπεροχα! χμμ..προσωπικα μπορει και να μην ηθελα να την κοψουμε..να μην χαλασει που ειναι τοσο ομορφη! χαχαχαχα
    Η τηγανοπιτα τελεια επισης! Ολα οσα περιεχει μου αρεσουν πολυ! Καλοκαιρινο φαγακι κ γρηγογο βεβαιως βεβαιως! Θα τη φτιαξω αμεσα!
    Καλο ΣΚ Κικιτσα μου καλη! Φιλακια! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Εύη μου γλυκιά!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα γλυκά σου λόγια!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Χιλιόχρονη και καλόχρονη να είναι η μικρούλα σας Κική μου!
    Να την χαιρόσαστε και να την καμαρώνετε!
    Κι αυτή να χαίρεται την χρυσοχέρα θεία που της ετοιμάζει τόσα καλούδια!!

    Οι τηγανόπιτες δείχνουν πραγματικά πεντανόστιμες!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Έλενά μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!!
      Η τηγανόπιτα είναι υπέροχη!!! Αξίζει να τη δοκιμάσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Να την χαίρεστε την Βασιλικούλα, να τα εκατοστήσει με υγεία, και να είναι πάντα χαρούμενη!!!
    Η δίπατη τούρτα πρέπει να είναι πολύ νόστιμη, όπως και η τηγανόπιτα!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νεφέλη μου και χαίρομαι που σου άρεσε η τηγανόπιτα. Ναι η τούρτα είναι πολύ ωραία!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Να σας ζήσει το κοριτσάκι σας!!! Να είναι πάντα καλά! Η θεία όπως πάντα μεγαλούργησε!'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αμαλία μου κι εσύ ό,τι επιθυμείς!!!

      Διαγραφή
  6. Να χαίρεστε το μικρό σας αστεράκι!Να την δείτε να προκόβει,με υγεία,αγάπη και δημιουργικότητα!
    Έυχομαι να μοιάσει στην μητέρα και την θεία της στην προκοπή και στα μαγειρικά δρώμενα!
    Η τηγανόπιτα με ενθουσίασε!Υπέροχα τα υλικά της και απίστευτη η ευκολία της!
    Περιμένουμε και τις συνταγές από τις υπέροχες τούρτες!
    Και του χρόνου με υγεία και χαρά!
    Φιλιά πολλά,πολλά'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φωτεινή μου κι ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!!!
      Δοκίμασε την τηγανόπιτα θα τη λατρέψεις για όλα της!!! :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. χρονια της πολλΑ! να τη χαιρεστε! μπραβο φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου!! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  8. Καλά, καλά, καλά... και σε λίγες μέρες θα έχω και εγώ την γενέθλιά μου!

    Φιλιά σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σου πολλά με υγεία και χαρά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά στη μικρή σας! Να είναι γερή και δυνατή και να τη δείτε όπως αγαπάτε! Αχ θέλω να χωθώ στις τούρτες σας!!
    Η τηγανόπιτα είναι φοβερή λύση για γρήγορο και νόστιμο φαγητό! Θα την φτιάξω οπωσδήποτε!
    Καλό ΣΚ Κικίτσα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λίλια μου!!! Να σου στείλω κομμάτι από την τούρτα και την τηγανόπιτα;;; Να τη φτιάξεις θα σου αρέσει!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Φοβερή η τηγανόπιτα! Να τη χαίρεστε Κική μου, πάντα γερή κι ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Χρύσα και αξίζει να τη δοκιμάσεις την τηγανόπιτα!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά, να τη χαίρεστε!
    Πολλή καλή η τηγανόπιτα, από τις συνταγές που μου αρέσουν πολύ.
    Υπερπαραγωγή η τούρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κι ευχαριστούμε! Η τηγανόπιτα είναι όνειρο όπως και η τούρτα ήταν πολύ νόστιμη!

      Διαγραφή
  12. να την χαίρεστε!! καλα τυχερα να εχει!!! δεν ξερω τι ειναι καλυτερο η τουρτα (που κ εγω αγαπω την πεπα) η η τηγανοτουρτα!! ενα κομματι κ απ τα δυο παρακαω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ κι εσύ ό,τι επιθυμείς! Η τηγανόπιτα είναι λιχουδιά και η τούρτα πεντανόστιμη!
      Έλα να σου σερβίρω!!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλα στην αγαπημενη σας Βασιλικούλα να τα εκατοστήσει. και να την καμαρώνετε... η τούρτα της υπάροχη.. όπως και η τηγανόπιτα σου... πολύ μου αρεσουν οι πίτες....να έχετε ενα ομορφο .Σ.Κ.φιλακαιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ρούλα μου κι ευχαριστούμε πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα. Όσο για την τηγανόπιτα αξίζει να τη δοκιμάσεις!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Χιλιόχρονη και καλόχρονη να είναι η Βασιλικούλα σας Κική μου!Η τούρτα υπερπαραγωγή!!!
    Αλλά καί η τηγανόπιτα,φοβερή!!!Υπέροχη συνταγή!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δήμητρά μου κι ευχαριστούμε πολύ! Κι εσείς να χαίρεστε τα δικά σας κουκλάκια!!!! Ναι η τηγανόπιτα είναι νοστιμότατη!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Να την χαίρεστε Κική την μικρή σας, να είναι πάντα καλά.
    Η τούρτα υπέροχη και του χρόνου ναστε καλά.

    Οι τηγανόπιτες πολύ ωραίες κι εύκολες.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μάριον, να είσαι καλά και ό,τι επιθυμείς!!!
      Η τηγανόπιτα είναι υπέροχη και τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά στη μικρούλα και κράτα μου κομμάτια τηγανόπιτας παρακαλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μάρθα κι εσύ να είσαι καλά! Σου κρατάω ή μήπως να τα στείλω;;;

      Διαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά στη μικρή Βασιλική!
    Να είναι χαρούμενη, υγιής κι ευτυχισμένη!


    Κρίμα για τις φωτογραφίες σου... τι παθαίνουμε καμιά φορά.
    Όσο για την τούρτα δώσατε ρέστα με αυτό το αριστούργημα!

    Καλό βράδυ Βασιλική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Ζαμπία μου αλλά τί να γίνει;;;;
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Πολλά φιλιά από μένα, τη Βασιλική και την Ιωάννα!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά στη Βασιλικούλα. Ευτυχισμένη και υγιής!

    Όσο για την τούρτα μεγαλούργησες Βασιλική μου.

    Η Τηγανόπιτα είναι απλή αλλά εξαιρετική, θα τη φτιάξω οπωσδήποτε αφού ήδη είμαι στη φάση "μαγειρεύω εύκολα και απλά γεύματα". :)

    Ζ.

    * Δεν ξέρω τι γίνεται με τον blogger μα είναι το τρίτο ή τέταρτο σχόλιο, που σού αφήνω... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ στην ίδια φάση είναι Ζαμπία μου... εύκολα κι απλά αλλά νόστιμα!! :)
      Εξάλλου καλοκαίρι είναι!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Να το χαίρεστε το κοριτσάκι σας Κική μου!
    Εύχομαι να είναι χαρούμενο, γελαστό και περιτριγυρισμένο από ανθρώπους που την αγαπάνε!
    Η τούρτα φανταστική! Πραγματικό έργο τέχνης τόσο σε εμφάνιση όσο και γεύση!
    Και η τηγανόπιτα ωστόσο φαίνεται απίστευτα δελεαστική!
    Διέπρεψες παντού λοιπόν Κική μου!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ερμιόνη μου! Ευχαριστούμε πολύ κι εσύ να χαίρεσαι την οικογενειά σου και τις κουκλίτσες ςου!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η τούρτα και ναι περνάμε φάση με τη Μερέντα!!
      Όσο για την τηγανόπιτα ...πρέπει να τη δοκιμάσεις!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!