To crumble που πάει παντού...


Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!! 
Αγαπημένο, παιδικό παραμύθι της προσχολικής ηλικίας με τίτλο "Ο Πέτρος που πάει παντού" με ταξίδευε κάθε φορά που μου το διάβαζε ο μπαμπάς ή η μαμά. Μπορεί το παραμύθι να το έχω χάσει αλλά ο τίτλος του  έχει χαραχθεί στη μνήμη μου ανεξίτηλα!!
Αυτό, λοιπόν, το crumble θα μπορούσε να ανήκει στην "ομάδα" του πολυταξιδεμένου Πέτρου αν δεν είχε ένα επιπλέον χαρακτηριστικό... εκτός από πολύ εύκολο να συνδυαστεί και να χαρίσει μια έντονη προσωπικότητα σε ένα πλήθος από υποτονικά (αλλά όχι άνοστα) γλυκά, όπως παγωτά βανίλια, κρέμες, mousse, γιαούρτια και τάρτες είναι τόσο μεγάλη η νοστιμιά του όταν το δοκιμάζεις με το κουτάλι που δύσκολα μπορείς να το αποχωριστείς... έτσι καταλήγει σ' ένα καλά κλεισμένο βάζο του οποίου το καπάκι ανοίγει μόνον όταν χρειάζεται κάποιος να το γευθεί με όποιον τρόπο επιθυμεί!
Απλό και εύκολο στην παρασκευή του, το crumble αυτό είναι παραλλαγή ενός 'αλλου crumble με κάσιους και μπισκότα digestive που βρήκα στο περιοδικό "Αλάτι & Πιπέρι"! Αλλάζοντας τα δύο υλικά έγινε εξίσου νόστιμο και λατρεμένο απ' όσους το γεύθηκαν!!! Με το κουτάλι είναι ο καλύτερος τρόπος να το απολαύσουμε έστω κι αν νιώθουμε λίγες τύψεις... χαλάλι του!!!! Το δοκίμασα σε απλό γιαούρτι, σε κρέμα βανίλιας αλλά και σε παγωτό σοκολάτα!!!!! Κυριολεκτικά ένα crumble που του αξίζει το όνομα "ο Πέτρος που πάει παντού"... ταιριάζει με όλα καταπληκτικά!!! Προσοχή όμως... η γεύση του χαράζεται βαθιά στη γευστική μας μνήμη και το αποζητάμε συχνά!!!! Ας δούμε όμως πώς γίνεται...
ΥΛΙΚΑ για 2 βαζάκια των 350 γρ. περίπου
50 γρ. καρύδια χοντροκομμένα, κομμένα στο multi
100 γρ. μπισκότα petit-beurres, κομμένα στο multi
50 γρ. καστανή ζάχαρη
1 κ.γλ. στιγμιαίο καφέ (προαιρετικά)
1 κ.γλ. κανέλα
50 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη σε κομμάτι 
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε αντικολλητικό τηγάνι καβουρντίζουμε σε μέτρια φωτιά τα καρύδια για να αναδείξουν τα αρώματά τους και τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Βάζουμε σε ένα μπολ τα καρύδια, τα μπισκότα, τη ζάχαρη, την κανέλα, τον καφέ και το βούτυρο.
Ανακατεύουμε με τα δάχτυλά μας και ζυμώνουμε ελαφρά μέχρι να ενωθούν τα υλικά και να δημιουργηθεί ένα ψιχουλιαστό μείγμα.
Το μείγμα αυτό μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε ωμό ή ψημένο.
Εάν το θέλουμε ψημένο, προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου, στον αέρα.
Το βάζουμε σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί και το ψήνουμε για 5-10 λεπτά, μέχρι να ροδίσει και να γίνει τραγανό.
Γαρνίρουμε μ' αυτό γιαούρτι, κρέμες, παγωτά αλλά και τάρτες.
Καλή σας μέρα κι αύριο με μια συνταγούλα για να χρησιμοποιήσουμε το crumble!

Tante Kiki
37 Comments

37 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κική μου!!! Πολύ γευστική και πρακτική η σημερινή σου πρόταση!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσουν τα κράμπλ.
    Πιστεύω ότι η διαφορετική υφή που δίνει σε όποιο γλυκό χρησιμοποιηθεί είναι το ζητούμενο και αυτό τελικά που θα ανεβάσει το επίπεδο. Οι διαφορετικές υφές είναι πολύ ωραίο όταν υπάρχουν σε ένα πιάτο.
    Μου άρεσε Κική που χρησιμοποίησες και λίγο καφέ μέσα στο κράμπλ σου.
    Περιμένω την αυριανή συνταγή να δω πως αξιοποιήθηκε!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Χρυσαυγή μου γιατί διαφοροποιούν τις κρέμες ή τα παγωτά!!!! Είναι πολύ νόστιμο το κραμπλ!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα, Κική μου! Πάντα μου άρεσαν τα crumbles και αυτή η τόσο γρήγορη και νόστιμη συνταγή σου είμαι σίγουρη ότι θα εκτιμηθεί απ'όλους στο σπίτι! Δεν μου μένει παρά να αγοράσω καρύδια που μου έχουν τελειώσει.
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το καλύτερο κραμπλ που έχεις δοκιμάσει Μαριάννα μου!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία πρόταση Κική! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. περασα να ευχηθω καλημερα και καλη εβδομαδα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή βδομάδα!
    Πάνω που έφτιαξα χθες το πρώτο παγωτό για φέτος, ευκαιρία να φτιάξω και κάτι για συνοδεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνόδεψέ το μ' αυτό το κραμπλ Μυρωδία... θα το απογειώσει!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ευκολη και απλη όσο και γευστική πρόταση.. Κική μου.. καλη εβδομαδα να έχεις.. φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι είναι Ρούλα μου!! Πανεύκολο και πεντανόστιμο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα αγαπημένη μου Κικίτσα!!δεν φαντάζεσαι πόσο χάρηκα που σε ξαναβρήκα μετά τόσο καιρό απουσίας απο τα δρώμενα!!γλυκό μου φιλαράκι βλέπω ότι συνεχίζεις και είσαι πάντα στην κορυφή με τις σούπερ ιδέες σου να συναρπάζουν κι εγώ ξέρεις πιστή σου φαν δεν θα λειψω απο το λατρεμένο μου στέκι που είναι το λαχταριστό γαστρονομικό μπλογκοσπιτάκι σου!!!!σούπερ συνταγή η σημερινή και λαχταριστή και γρήγορη και σε όλους γαργαλιστική!!!!!!!φιλάκια πολλά και την αγάπη μου!!να περνάς καλά κοριτσάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Καιτούλα γειά σου!!! Προσπαθώ αν και συμβαίνουν πολλές αναποδιές τον τελευταίο καιρό...πού να στα λέω!!!!
      Το κραμπλ είναι νοστιμότατο και πολύ εύκολο!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο, διαφορετική συνταγή για κραμπλ όπου αντί για αλεύρι βάζουμε μπισκότα και επιπλέον αρωματική εξαιτίας του καφέ!
    Σίγουρα οι προτάσεις αξιοποίησης είναι πολλές, αναρωτιέμαι κι εγώ για την πρώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ χρήσιμη και ωραία πρόταση, που ταιριάζει σε πολλά καλοκαιρινά επιδόρπια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα με κάνεις να αναζητήσω τον Πέτρο που πάει παντού και να κάνω το κράμπλ σου και να το παίρνω παντού. Το σχήμα καρδιά με έλιωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντί να αναζητήσεις τον Πέτρο...φτιάξε στα γρήγορα το κραμπλ και δεν θα το μετανιώσεις Μάρθα!

      Διαγραφή
  12. Τέλειο το κραμπλ!!!
    Εύκολη και νόστιμη πρόταση!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φοβερό τό κραμπλ!!! Οτί πρέπει γιά συνοδευτικό πάνω στά παγωτά Κική μου!!Είμαι σίγουρη θά τό λατρέψουν!!
    Περιμένω νά δώ καί τήν αυριανή σου συνταγή!!Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το καλύτερο κραμπλ που έχω δοκιμάσει Δήμητρά μου!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Κική μου, σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι το κραμπλ τα κάνει όλα πιο νόστιμα!
    Πράγματι πάει παντού αλλά τρώγεται και σκέτο με το κουταλάκι!
    Είναι από τις πιο εθιστικές γεύσεις που μπορώ να σκεφτώ!
    Πολύ μου αρέσει αυτό που μας προτείνεις, καφές και κανέλα αρέσουν πολύ!
    Η τελευταία φωτογραφία «τα σπάει»! Αναμένουμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο αλλά και με το κουταλάκι είναι υπέροχο και κυριολεκτικά εθιστικό!!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για τη φωτό αν και τελευταία δεν βγάζω καλές φωτό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Αυτό το κραμπλ κι αν πάει παντού...πάω στοίχημα πως πάει σε περισσότερα γλυκά από όσα μέρη πήγε ποτέ ο Πέτρος...χαχα!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο!
    Η προσθήκη καφέ πολύ μου άρεσε!
    Καλή σου απόλαυση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σοφία ο καφές το απογειώνει και το κάνει ιδιαίτερο!

      Διαγραφή
  17. Πολύ έξυπνο εκ μέρους σου να ετοιμάσεις ένα τέτοιο crumble που μπορεί να μπει παντού. Ο καφές ερεθιστικός :P Το λατρεύω Κική μου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμο Λίλια μου και τρώγεται άνετα κια με το κουτάλι!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Εξαιρετική ιδέα Κική! Το crumble δίνει το απαιτούμενο τραγανό ενδιαφέρον σε όλα τα μαλακά γλυκά και τα γιαούρτια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No