Ταρτάκια λαχανικών


Ταρτάκια λαχανικών
Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!!! Η καλή εβδομάδα από την αρχή φαίνεται ... ή μήπως από το τέλος της; Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αλλά εχθές το βράδυ μου ήρθε η διάθεση να αλλάξω λίγο το layout του "Tante Kiki"!!! Είναι το πρώτο βήμα!! Καιρό τώρα σκεφτόμουν την αλλαγή... σημάδι ότι έφτασε το πλήρωμα του χρόνου!!! Ένας ακόμη κύκλος έκλεισε κι ένας καινούριος ανοίγει!! :) Και βέβαια, η ώρα που με πιάνει η όρεξη για αλλαγές, καινοτομίες ενίοτε και πειράματα είναι συνήθως αργά το βράδυ!! Ένα περίεργο πράγμα!! Πρέπει όλοι γύρω να κοιμούνται για να έχω εγώ ...έμπνευση!!!!!!! Οκ! Τόσα χρόνια τώρα το έχω δεχθεί κι εγώ και όσοι με συναναστρέφονται!!! :) Ελπίζω, λοιπόν, να σας άρεσε η αλλαγή ...αλλιώς θα επιστρέψω στα γνωστά... το ομολογώ!!!
Σήμερα, λοιπόν, σκέφτηκα να ξεκινήσω την εβδομάδα με ταρτάκια λαχανικών που μοιάζουν σε μια Κις Λωρέν που αγάπησε τόσο πολύ την Ελλάδα ώστε αποφάσισε να πολιτογραφηθεί Ελληνίδα με τα όλα της... φέτα, κολοκύθι, τραχανάς, κρέμα γάλακτος και κεφαλογραβιέρα! Κι αν θέλουμε να θυμάται και την γαλλική καταγωγή της ...της προσθέτουμε και λίγο ζαμπόν!!! Ανήκει στο γνωστό κι αγαπημένο τρίπτυχο... εύκολη, γρήγορη, νοστιμότατη αλλά και ατομική για να τη διαλέγουν με μεγάλη προθυμία ανάμεσα σε άλλα ορεκτικά και μεζεδάκια! Έχετε φίλους για μπυρίτσα;;; Μην αμελήσετε να τη φτιάξετε γιατί θα χάσετε!! Έχετε τραπέζι σε αγαπημένους;; Επειγόντως, τρέξτε στο μάρκετ κι αγοράστε τα υλικά της... θα ικανοποιήσετε και τον πιο δύσκολο ουρανίσκο! Και να σας πω κι ένα μυστικό;;; Αν έχετε βλαστάρια που είναι δύσκολα στο φαγητό... τη συγκεκριμένη λιχουδιά θα τη λατρέψουν... για δείτε την επόμενη φωτογραφία... τώρα καταλάβατε τί εννοώ;;;
Πάρτε μολύβι και χαρτί και σημειώστε τα υλικά... -:)
ΥΛΙΚΑ για 12 ατομικές κις
2-3 μέτρια κολοκύθια χοντροτριμμένα
150 γρ. φέτα θρυμματισμένη
50 γρ. κεφαλογραβιέρα τριμμένη
1 μεγάλο κρεμμύδι καραμελωμένο
2 μικρά αυγά
4 κ.σ. τραχανά ξινό
3 κ.σ. ελαιόλαδο + λίγο ακόμη για το άλλειμα της φόρμας
100 γρ. κρέμα γάλακτος
ελάχιστο αλάτι (ανάλογα με την αλμύρα της φέτας)
Πιπέρι 
1/2 κ.γλ. κόλιανδρο σκόνη
1 φύλλο σφολιάτας 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Κόβουμε το φύλλο της σφολιάτας σε 12 τετράγωνα κομμάτια.
Παίρνουμε μια φόρμα για 12 μάφινς και λαδώνουμε τις θηκούλες με λίγο ελαιόλαδο.
Τοποθετούμε μέσα τα τετράγωνα της σφολιάτας και αφήνουμε τη φόρμα στην άκρη.
Αλατίζουμε το τριμμένο κολοκύθι και το αφήνουμε σε ένα σουρωτήρι για 1 ώρα για να βγάλει τα υγρά του.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου, στον αέρα.
Πριν το βάλουμε στο μπολ για να ετοιμάσουμε τη γέμιση, το στίβουμε καλά με τα χέρια μας για να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα υγρά.
Σε ένα μπολ, ανακατεύουμε το τριμμένο κολοκύθι, τη φέτα, το καραμελωμένο κρεμμύδι, το ελαιόλαδο, αλάτι (όσο θέλουμε), τα αυγά, το κόλιανδρο και πιπέρι.
Ανακατεύουμε καλά και γεμίζουμε τις σφολιατοντυμένες θηκούλες της φόρμας με τόσο γέμιση όσο να έχει περιθώριο για την κρέμα γάλακτος και την κεφαλογραβιέρα.
Ισομοιράζουμε την κρέμα γάλακτος και πασπαλίζουμε με λίγη γραβιέρα.
Ψήνουμε για 20-25 λεπτά (ανάλογα με το φούρνο) ή μέχρι να δούμε τη σφολιάτα ροδοψημένη.
* Προαιρετικά μπορούμε να προσθέσουμε και λίγο ζαμπόν ή μπέικον.
Ταρτάκια λαχανικών
Tante Kiki
30 Comments

30 σχόλια:

  1. καλημερα και καλη εβδομάδα!!! η ελληνιδα κις λωρεν φαίνεται πολυ ενδιαφέρουσα!!! αφου εχει και τραχανα μεσα την αγαπησα απο τωρα !!!! στειλε ενα κομματακι για δοκιμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι πολύ νόστιμη και ενδιαφέρουσα!!! Στέλνωωωωω!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραιο το καινουργιο look!
    Ωραιοτατη και η ... βαφτισμενη κις λοραιν, την φανταζομαι με δορσερη μπυριτσα, απογευματακι στο μπαλκονι στο εξοχικο...
    Καλη εβδομαδα Κικη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρίνα!!! Είναι η μοντέρνα ελληνική κις!
      :)

      Διαγραφή
  3. Με γεια η καινούργια εμφάνιση! Καλέ τι μας κάνεις πρωί-πρωί και μας πιάνει σιελόρροια στο γραφείο; Θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε την συνταγή γιατί όλα της τα υλικά είναι αγαπημένα μου. Καλημέρα και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις Χριστίνα ...αξίζει! Ελπίζω να σου άρεσε η νέα εμφάνιση!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο τό νέο look Κική μου!!!Τό λάτρεψα!!!Η φαντασία σου δέν έχει όρια!!!Πάντα νόστιμες καί πρωτότυπες συνταγές μάς παρουσίαζεις!!Εχω εντυπωσιαστεί από τήν Ελληνίδα Κίς Λοραίν!!!Καί πώς τήν τιμήσαν οι ανηψούλες σου!!!Νά χαίρονται τήν σούπερ θέια τους!!
    Θά τήν δοκιμάσω!!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δήμητρά μου και το στύλ και η Ελληνίδα Κις!
      Φιλάκια κι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Προσωπικα μου αρεσε το προηγουμενο γιατι ηταν εντονα παραμυθενιο. Πιστευω ομως οτι το καινουργιο ειναι πιο γηινο και συμβαδιζει με την κατασταση που περναμε. Μια αλλαγη ηταν σιγουρα επιβεβλημενη. Εδω την γυναικα σου βαριεσαι μετα απο τρια τεσσερα χρονια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να το αφήσω στο παλιό λουκ;; Από την άλλη ήθελα μια αλλαγή και πράγματι κάτι πιο γήινο αν και πιο σύνηθες!! Χαχαχα... έχεις δίκιο αλλά όχι και τη γυναίκα σου αν και ... μπορεί κι αυτή να αλλάξει!!! :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή εβδομάδα αγαπημένη tante!!!!!! Εξαιρετική η αλλαγή στην εικόνα του σπιτικού σου!!!! Μου άρεσε και το προηγούμενο, ήταν πολύ γαλλικό, ρομαντικό και ζουζουνιάρικο αλλά και η αλλαγή (που όλοι χρειαζόμαστε από καιρό σε καιρό) είναι πολύ ωραία!!! Εχει πολύ θετική αύρα και είναι μια αλλαγή πολύ φωτεινή, πολύ μοντέρνα και ξεκάθαρη!!!!!!!!!!! Ενα φωτεινό ημερολόγιο για να απολαμβάνουμε τις υπέροχες πεντανοστιμιές σου!!!!! Καλή συνέχεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σου Ντένη ...έχεις δίκιο για το προηγούμενο στυλ αλλά να λίγο που ήθελα να αλλάξω λίγο να το κάνω πιο φωτεινό... ίσως αργότερα το ξαναλλάξω!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσει η ´´διαύγεια¨ που εκπέμπει η νέα εμφάνιση!
    Το λογότυπο επίσης ,αλλά και ο συγκεντρωτικούς πίνακας των υπέροχων προτάσεων σου ,δίπλα του!Γενικά,μην επιστρέψεις στα προηγούμενα....ανήκουν στο παρελθόν και οι αλλαγές είναι σημάδι ανανέωσης,φρεσκάδας και φαντασίας!
    Όπως επίσης ευφάνταστη είναι και ελληνική κις λωραιν!Όλα τα καλά έχει'Πως λοιπόν να μην είναι νόστιμη και να μην τυγχάνουν της απόλυτης αποδοχής σπό τις μικρές σας πριγκίπισσες?
    Με γεια λοιπόν η καινούργια υπέροχη εμφάνιση!Καλές δημουργίες'
    Φιλιά πολλα,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το νέο φωτεινό και ξεκάθαρο στυλ Φωτεινή μου αν και είναι λίγο πιο συνηθισμένο!! Να είσαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Να το κρατήσεις το νέο look Κική μου! Σού πάει πολύ και σε φωτίζει! Και τα ελληνικά κις λορενάκια θα τα λατρέψουν τα βλαστάρια κάθε ηλικίας μου φαίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με γεια το νέο λουκ Κική μου, εμένα προσωπικά μου αρέσει περισσότερο από το προηγούμενο, αλλά νομίζω σημασία έχει τι αρέσει σε σένα περισσότερο πάνω απ' όλα!
    Η ελληνίδα κις είναι πολύ γοητευτική και νόστιμη!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κι ευχαριστώ Έλενά μου... όπως φαίνεται περνάω δύσκολη περίοδο που χρειάζομαι μερικές αλλαγές ...προς το παρόν ...ανώδυνες! :)
      Χαίρομαι που οσυ άρεσε η Ελληνίδα κις!

      Διαγραφή
  10. Καλορίζικη η νέα εμφάνιση Κική, μου αρέσει.
    Όπως φυσικά και η Ελληνίδα κις λωρέν. Πολύ νόστιμη και ελληνική (όπως λέει και το όνομα) παραλλαγή.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε!!! Πράγματι είναι πολύ ωραία!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Με γεια και με χαρά η καινούρια εμφάνιση Κική!
    Μου αρέσει πολύ το νέο logo!
    Και η κις φυσικά!
    Και η φωτογραφία της μικρής που την απολαμβάνει και τα λέει όλα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ερμιόνη μου!! Χαίρομαι που σου άρεσε η κις αυτή!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Με γεια τη νέα εμφάνιση Κικίτσα μου! Όσο για την Κις την Ελληνίδα τη να πω η άμοιρη? Ζηλεύω τη μικρή που τη τρώει με τόση λαχτάρα!!
    Φιλάκια κοριτσάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ναι!μου αρέσει παρα πολύ η ελληνιδα,που φορά και καλοκαιρινο φουστάνι!με γεια και η αλλαγή,επικροτώ,είναι δροσερη κ φωτεινή σαν το καλοκαιρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Κικιτσα μου! Προς στιγμην μπερδευτηκα! Tης Κικης το blog ειναι αυτο? Τι γινεται?:-)))))) Με γεια! Καλοτυχερο να ειναι! Μου αρεσει κ αυτη η εμφανιση..αλλα κ η παλια ρομαντικη! Καλο ειναι ν' ανανεωνομαστε ομως! Λατρευω τις κις!!! Τελεια η ιδεα του τραχανα! Θα μοσχοβολαει με τον κολιανδρο! Εχεις καταπληκτικες ιδεες εχω να το λεω! Φιλακια πολλα! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα... τουλάχιστον σου άρεσε Εύη μου... αν και σ' εμένα η παλιά εμφάνιση φαινόταν πιο ρομαντική και vintage. Είναι νόστιμη... αξίζει να τη δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  15. Καλημερούδια! Πολύ ωραίο το καινούριο layout, απλό και καθαρό! Ψηφίζω να το κρατήσεις!
    Όσο για την κις.... περιμένω πώς και πώς να τη φτιάξω, γιατί όλα τα υλικά μου αρέσουν πολύ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαίρομαι που σου άρεσε το νέο layout . Θα το κρατήσω!:-) Ναι να τη φτιάξεις..αξιζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No