Mousse με ανθότυρο και σάλτσα κερασιού...


Γλυκός καλοκαιρινός πειρασμός
Γλυκούς πειρασμούς συναντούμε παντού και κατά κοινή ομολογία δυσκολευόμαστε να αντισταθούμε στη νοστιμιά και τη δροσιά τους...γι αυτό και καλό είναι να έχουν, όσο είναι δυνατόν, λίγες θερμίδες και φυσικά... να είναι σπιτικοί για να είναι ασφαλείς και υγιεινοί.
'Ενας τέτοιος πειρασμός είναι και η σημερινή γλυκιά πρόταση. Μια καταπληκτική κατάλευκη mousse με ανθότυρο που κοκκινίζει όχι από... ντροπή αλλά από την σάλτσα κερασιού που της κάνει πολύ καλή γευστική παρέα.
Τα υλικά... καθημερινά και η διαδικασία παρασκευής της... απλούστατη.
Η συνταγή από το περιοδικό ΟLIVE.
ΥΛΙΚΑ
500 γρ. ανθότυρο
1 φλ.τσ. γιαούρτι 2%
1 φλ. σαντιγύ 
1 κ.σ. μέλι ανθέων
1 φακελάκι φυσική βανίλια Vahiné
Για τη σάλτσα κεράσι
400 γρ. κεράσια χωρίς το κουκούτσι
150 γρ. ζάχαρη
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Χτυπούμε το ανθότυρο με το μίξερ μέχρι να γίνει αφράτο.
Προσθέτουμε το γιαούρτι, το μέλι και τη βανίλια, χτυπώντας συνεχώς.
Προσθέτουμε και τη σαντιγύ* και συνεχίζουμε το χτύπημα μέχρι να εσωματωθεί εντελώς στο υπόλοιπο μίγμα.
Μοιράζουμε το μίγμα μας σε 4-5 μπολάκια και τοποθετούμε στο ψυγείο για 3-4 ώρες. 
Εάν θέλουμε, μπορούμε να βάλουμε σε μικρά πλαστικά ποτηράκια, στην κατάψυξη για μερικές ώρες και να σερβίρουμε τη mousse σαν παγωτό, αναποδογυρίζοντας το ποτηράκι για να ξεφορμάρουμε το γλυκό μας.
Για τη σάλτσα κεράσι
Πολτοποιούμε τα κεράσια και προσθέτουμε τη ζάχαρη.
Βράζουμε σε σιγανή φωτιά για λίγα λεπτά, αποσύρουμε από τη φωτιά, αφήνουμε να κρυώσει και γαρνίρουμε μ' αυτή την mousse.
Tante Kiki
9 Comments

9 σχόλια:

  1. Φανταστική!!! Ειμαι σιγουρη οτι ειναι υπέροχη! Θα την φτιάξω σίγουρα! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με "χτύπησες" σε σημείο που πονάω!
    Το πως μου αρέσουν αυτού του είδους τα επιδόρπια δεν λέγεται καλή μου Κική :-)
    Από τα καλύτερα για τώρα το καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη!!! Και αυτή η σάλτσα όπως πέφτει...θάνατος!!!

    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μου ... το έχεις υπόψιν σου αυτό ?

    http://www.missbloom.gr/yummy-mummy/article.aspx?aid=5806

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη η συνταγή φανταζομαι ειναι αυτης της Κικής που λέτε; και οχι του κοριτσιου που λεει sto miss bloom;

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Ελένη... ναι η συνταγή και η φωτογραφία είναι αυτής της Κικής δηλαδή δική μου ή μάλλον για να ακριβολογώ η συνταγή είναι προσαρμοσμένη από ένα παλιό βιβλίο μαγειρικής της Παραδείση και το περιοδικό OLIVE. Με άλλα λόγια έφτιαξα τη συνταγή αλλαγμένη, την φωτογράφησα και ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ (μιας και υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα βάσει νόμου) να χρησιμοποιήσει τον κόπο μου, την έμπνευσή μου και οτιδήποτε άλλο από το μπλογκ μου για να πάρει μέρος σε διαγωνισμό!!!!!!!!!!!!
      Επιπλέον, μετά από έρευνα υπήρξαν 8-10 ακόμα αναρτήσεις της συγκεκριμένης οικογένειας σε διάφορους διαγωνισμούς που ήταν αντιγραφές από συνταγές άλλων μπλόγκερ!!!!
      ΕΛΕΟΣ!!! Λίγη ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ δεν βλάπτει, πέρα από τις ποινικές ευθύνες βάσει του νόμου 2121/1993, όπως ήδη αναγράφεται στην πλαϊνή στήλη του ιστολογίου και του κάθε ιστολογίου.
      Δεν θα πάθουν κάτι κάποιες αν μαγειρέψουν και βγάλουν και μια φωτογραφία ...αυτό που κάνουν είναι ΠΑΡΑΣΙΤΙΣΜΟΣ!!!
      Συμφωνείς Ελένη μου;;;;;
      Φυσικά το miss bloom για το μόνο που φέρει ευθύνη είναι ότι δεν ελέγχει τί δέχεται σαν συνταγές αλλά από την άλλη πού να βρει άκρη με την ανοησία και την μικροπρέπεια που υπάρχει στις μέρες μας.
      Ξέρεις Ελένη μου, εγώ για να στηρίξω το ιστολόγιό μου όπου δίνω ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ τις συνταγές μου (ενώ θα μπορούσα να τις βγάλω σε βιβλίο, ας πούμε) μαγειρεύω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ενώ το πρωί έχω τις μικρές της αδερφής μου και από τις 5-10μμ κάνω γαλλικά γιατί είμαι καθηγήτρια και έχω το δικό μου μικρό κέντρο γαλλικών... και οι αναρτήσεις μου είναι σχεδόν καθημερινές!!! Καταλαβαίνεις;;;;
      Από την άλλη, δεν έχω βάλει ΟΥΤΕ ΜΙΑ συνταγή κάποιου χωρίς να αναφέρω ποιανού είναι... αυτό θα πεί ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!!
      ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ λοιπόν στον κάθε τεμπέλη ή μάλλον τεμπέλα να σφετερίζεται τον κόπο μου βάζοντας το δικό του όνομα για να συμμετέχει σε διαγωνισμούς και να κερδίζει... Στο κάτω κάτω μπορώ να το κάνω κι εγώ!!!
      Ελπίζω να κατάλαβες περί τίνος πρόκειται... περιμένω ευχαρίστως την απάντησή σου!!!
      Tante Kiki ή Βασιλική (Κική με φωνάζουν) Ξανθοπούλου

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No