Τηγανιά κοτόπουλο με δεντρολίβανο και λιαστές ντομάτες

Σας έχει τύχει να έχετε αποκτήσει, κάποια φορά εμμονή με μια γεύση ή μάλλον με μία και μοναδική συνταγή;;; Αν ναι, τότε θα με καταλάβετε!!! Ζω ένα δράμα ή μάλλον ζω το δράμα ενός κολλήματος με μια λεμονάτη και πικάντικη, δεντρολιβανάτη γεύση... τη γεύση του συγκεκριμένου κοτόπουλου.
Αυτό είχε πολύ καιρό να μου συμβεί ή μάλλον σε τέτοια "έκταση" δεν μου είχε ξανασυμβεί!!!! Αυτό το κοτόπουλο το τρώω κάθε εβδομάδα... εδώ και ένα μήνα!!!! Για μένα που θέλω αλλαγές στη γεύση, είναι απίστευτο!!!! Έχω φάει τέτοια "φλασιά", όπως λένε και οι μαθητές μου, που κάθε μα κάθε εβδομάδα το φτιάχνω και τρώω δύο συνεχόμενα μεσημέρια!!! Τώρα το ζητάει και η Ιωάννα μόνο που για κείνη το συνοδεύω με ρύζι ενώ εγώ το τρώω με λαχανικά και... όχι εγώ δεν το συνοδεύω, τρώω πρώτα τα λαχανικά και μετά το κοτόπουλο σκέτο, ολόσκετο σας λέω για να μην επηρεαστεί η γεύση του!!!!!!!! Αφήστε που κοντεύουν να με διώξουν από το τριώροφο γιατί θέλω παντού να βάζω λιαστές ντομάτες!!!!!!!! χαχαχαχα. Ο δε γαμπρός μου προχθές ρώτησε τί γλυκό με λιαστές ντομάτες θα φτιάξω για την Κυριακή!!!! Καταλάβατε;;; Έχω εγώ τον καημό μου γιατί έχω εθιστεί στη συγκεκριμένη γεύση ...έχω και τις πλάκες!!!! 
Εντάξει, κι εγώ αναρωτιέμαι αν θα τρώω κάθε εβδομάδα το ίδιο κοτόπουλο μέχρι τα βαθιά μου γεράματα... χαχαχαχα ...φαίνεται ότι προσπαθώ να συναγωνιστώ την αδερφούλα μου που τα τρία τελευταία χρόνια τρώει κάθε, μα κάθε πρωί κόρν φλέηκς... πάντα τα ίδια!!!!!!! Έτσι είναι, ό,τι κοροϊδεύεις το "λούζεσαι" τελικά, έλεγε η γιαγιά μου. Ευτυχώς που δεν είναι και καμιά τραγική συνήθεια και είναι ένα απλό, γρήγορο και οικονομικό πιάτο με κοτοπουλάκι... όσο σκέφτομαι ότι μπορεί να ήθελα κάθε εβδομάδα αστακομακαρονάδα μέσα σ' αυτή την κρίση...χαχαχα
Πάντως μιας και το κρέας έχει σήμερα την τιμητική του, φτιάξτε αυτή την τηγανιά... είναι από κείνα τα πιάτα της τελευταίας στιγμής που κυριολεκτικά...σώζουν την κατάσταση.
Συνοδέψτε τα με τηγανιτές πατάτες και θα έχετε μια γρήγορη και νόστιμη λύση για κρασάκι!!!
ΥΛΙΚΑ για 2 άτομα
2 μπουτάκια κοτόπουλου (χωρίς κόκκαλο) σε κομμάτια
300 γρ. μανιτάρια σε φέτες
6 κομμάτια λιαστές ντομάτες
1 κλαδάκι δεντρολίβανο  (ή 1 πρέζα ξερό δεντρολίβανο)
1 κ.γλ. κέτσαπ
1 κ.γλ. μουστάρδα
1/2 κ.γλ. ρίγανη
Αλάτι και πιπέρι
2 κ.σ. ελαιόλαδο + 2 κ.σ. λάδι από τις λιαστές ντομάτες
Χυμό από 1 λεμόνι
1 κ.σ. λεπτοκομένο ξύσμα λεμονιού
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Πλένουμε καλά τα κομμάτια του κοτόπουλου και τα βάζουμε σε βαθύ αντικολλητικό τηγάνι.
Προσθέτουμε 2 ποτήρια νερό, τα μανιτάρια, το δεντρολίβανο, την κέτσαπ, τη μουστάρδα, τη ρίγανη, το πιπέρι και το ελαιόλαδο.
Αφήνουμε το κοτόπουλο σε μέτρια φωτιά να βράσει και μόλις στο τηγάνι μείνει η μισή ποσότητα νερού, προσθέτουμε τις λιαστές ντομάτες και το λάδι τους.
Αφήνουμε το κοτόπουλο να βράζει έως ότου τελειώσει εντελώς το νερό και το κοτόπουλο μείνει με το λάδι του.
Γυρίζουμε τα κομμάτια του κοτόπουλου για να "τηγανισθούν" απ' όλες τις πλευρές του και σβήνουμε με το χυμό λεμονιού.
Αποσύρουμε από την εστία και αφήνουμε για 3-4 λεπτά να "ηρεμήσει" η τηγανιά.
Σερβίρουμε με τηγανιτές πατάτες κανονικές ή φούρνου και πασπαλίζουμε με λίγο ξύσμα λεμονιού (εάν θέλουμε).
Καλή Τσικνοπέμπτη και του χρόνου με υγεία!

24 σχόλια:

  1. Πραγματικά πολύ νόστιμη φαίνεται:) Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!! Εγώ αυτή την εμμονή την έχω με τη σοκολάτα....πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα περάσει!!

    Πάντως φαίνεται τέλεια συνταγή!! Θα τη δοκιμάσω για να δώ εάν η εμμονή είναι κολλητική!! Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα! Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει η συνταγή αυτή! Όσο για τη σοκολάτα κι εγώωωωω έχω την ίδια εμμονή!
      -:))

      Διαγραφή
  3. Τέτοια νοστιμιά, πως να μην σου γίνει εμμονή, Κική μου!!! Να δεις που θα γίνει και δική μας εμμονή, έτσι ωραία ψημένο που το βλέπω το κοτοπουλάκι!!!!
    Καλή Τσικνοπέμπτη. Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να το δοκιμάσεις το κοτοπουλάκι αυτό, Ειρήνη μου!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Οι φωτο σου είναι πολύ όμορφες, σίγουρα πρόκειται για τελεια συνταγη..πολλές φορες οταν αναζηταμε την ιδια γευση ο οργανισμος μας εχει αναγκη απο καποια συγκεκριμενα συστατικα και τα ζηταει...μηπως συμβαινει κατι τετοιο; φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για σήμερα δεν ξέρω... αλλά για την Κυριακή μου κάθεται πολύ ωραία ως πρόταση, Κική μου.
    Χρόνια Πολλά και καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ, τηγανιά έχει το πρόγραμμα για σήμερα στο σπίτι!!!
    Και με το δίκιο σου έχεις εμμονή με αυτό τον πειρασμό, καλέ!!!
    Μιαμ!!! Μιαμ!!!
    ;-)
    Φιλάκια!!! Να περάσεις μια όμορφη Τσικνοπέμπτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και πίστευα ότι μετά τα χθεσινά σου λουκάνικα δεν θα κοίταζα τη σημερινή σου ανάρτηση. Έλα όμως που και σήμερα έχεις μια πολύ αξιόλογη πρόταση!!! Καλά... γέλασα πολύ με το γλυκό με τις λιαστές ντομάτες!! Σωστό τον βρίσκω τον γαμπρό σου!! χαχαχαχα

    Καλή Τσικνοπέμπτη Κική μου!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πως να μην πάθεις Κική μου!!Πλούσιο πλούσιο!!
    Καλή Τσικνοπέμπτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα είναι να μην εθιστείς σε αυτό το φαγάκι??
    Καλή Τσικνοπέμπτη Κική μου!
    Να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από εμμονές σε κάποια φαγητά, άλλο τίποτα! Θα αποκτήσω κι άλλη απ΄ό,τι βλέπω! Ωραίο το κοτοπουλάκι! Ένα μεζεδάκι κι από 'δω παρακαλώ πολύ!!!!
    Καλό μεσημέρι και καλή Τσικνοπέμπτη Κική μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ....το δεντρολίβανο μου αρέσει.....τις λιαστές τις λατρεύω....οπότε μπαίνει στα προσεχώς....!!
    Ευχαριστώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύκολη, γευστική και πολύ αρωματική η τηγανιά σου Κική μου!
    Καταλαβαίνω απόλυτα το λόγο για τον οποίο έχεις κολλήσει με αυτό το πιάτο! Έχει πολύ ωραία υλικά, οπότε και η γεύση του θα είναι φανταστική!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  13. Μου αρέσουν πολύ οι χοντροκομμένες τηγανητές σου πατάτες, και ταιριάζουν τέλεια με το κοτόπουλο, μαζί με ρύζι. Με το κοτόπουλο μου αρέσουν και τα δύο συνοδευτικά μαζί. Πρέπει να έχει φοβερή γεύση, θα είναι και λίγο ξινούτσικο με το λεμόνι, τέλειο!
    Όσο για την εμμονή σου με το συγκεκριμένο πιάτο, το έχω πάθει και εγώ με διάφορες γεύσεις κατά διαστήματα. Κάποια στιγμή θα επέλθει ο κορεσμός, όχι πως δεν θα σου αρέσει πια αλλά δεν θα το τρως κάθε εβδομάδα.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο,τι πρέπει για τη σημερινή μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και μόνο που διάβασα τον τίτλο σου κατάλαβα πως το πιάτο σου θα είναι καταπληκτικό!
    Και τι όμορφες φωτογραφίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παρόλο που όλη μέρα ήμουν μες την τσίκνα, λαχτάρισα ήδη τη πρότασή σου! Ευχαριστούμε Tante Kiki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κική μου, είναι υπέροχο! Το κοτόπουλο δεν είναι το αγαπημένο μου κρέας, αλλά έχεις δίκιο πως όταν είναι σε τηγανιά είναι άλλο πράγμα. Οι τηγανιτές πατἀτες που βλέπω στην φωτογραφία είναι άλλο πράγμα by the way. Δε μου λες, υπάρχει λόγος που στην συνταγή προτείνεις συγκεκριμένα μπουτάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αρώματα μοναδικά και από γεύση σίγουρα υπέροχη!! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι νοστιμιά είν' αυτή !!!!
    Τόφτιαξα σήμερα κιόλας, βγήκε τέλειο
    Φιλάκια Κικίτσα μου
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεντρολίβανο και κοτόπουλο! Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!