Προτάσεις για την 25η Μαρτίου

Υπέροχος ήλιος!!! 'Ανοιξα τα μάτια μου, ένας ολόλαμπρος ήλιος εισέβαλε στο δωμάτιο ξεπερνώντας τις κουρτίνες που τον εμπόδιζαν με τον πιο αυθάδικο και κυριαρχικό τρόπο. Γέμιζε κάθε σπιθαμή του δωματίου ενώ απ' έξω ο δυνατός αέρας λυσομανούσε γιατί δεν μπορούσε κι αυτός να μπει κι ας ήταν τόσο δυνατός! Σηκώθηκα και στάθηκα μπροστά στο παράθυρο... τα δέντρα λυγίζουν στο πέρασμά του, όχι άδικα... είναι τόσο δυνατός!!!! Λυγίζουν για να μην σπάσουν... κι από την τηλεόραση του σαλονιού ακούγονται αναλύσεις για το περήφανο ΟΧΙ της Κύπρου και την ...πονεμένη συνέχεια. Ξαφνικά το μυαλό μου ταξιδεύει... σε δύο μέρες! Σε δύο μόνον μέρες έχουμε 25η Μαρτίου, μέρα εθνικής επετείου. Αναρωτιέμαι... τί μαθαίνουμε τώρα πια από την Ιστορία;;; τί μας διδάσκει;;; Ό,τι και πριν μερικά χρόνια ή μήπως κάτι άλλαξε;;;; Φοβάμαι πώς ναι... δεν είμαστε οι ίδιοι ή μάλλον οι συνθήκες πια δεν είναι οι ίδιες. Και τί μένει ίδιο;;; Δεν ξέρω πια... ίσως μόνον η επιθυμία μας να μείνουμε κοντά στις παραδόσεις, σε κάποιες παραδόσεις, τέλος πάντων! Το φαγητό είναι παράδοση...μια από κείνες τις παραδόσεις που μπορείς εύκολα κι ανώδυνα να ακολουθήσεις... 
Σήμερα, λοιπόν, οι δικές μου προτάσεις για μια παραδοσιακή 25η Μαρτίου, παραδοσιακή όσον αφορά στο φαγητό και στο μεσημεριανό τραπέζι, γιατί κατά τα άλλα είναι μια ...σχετικά καινούργια 25η Μαρτίου!
Την τιμητική του έχει ο μπακαλιάρος...
Για αρχή πώς ξαλμυρίζουμε τον υγράλατο ή παστό μπακαλιάρο... μια τεχνική απαραίτητη για να έχουμε ένα τέλειο γευστικό αποτέλεσμα...
Ακολουθούν τα κλασσικά πιάτα...
Αλλά και πιο σύγχρονες εκδοχές με κατεψυγμένο μπακαλιάρο...
Και για όσους δεν τηρούν αυστηρά τη νηστεία...
Και όλα αυτά συνοδέψτε τα με ένα αφράτο κι εύκολο...
Καλά να περάσετε! Και του χρόνου με υγεία και χαρά!  -:)))

37 σχόλια:

  1. Τί ωραία ανάρτηση!!! Ξεκίνημα λογοτεχνικό, συνέχεια παραδοσιακή και τέλος λαχταριστό!!! Καλό τριήμερο!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι γιατί σου άρεσαν κυκλαμινό μου!

      Διαγραφή
  3. κρατώ τον υπέροχο ηλιο και τις πολύ ωραίες ιδέες σου για την ημερα τις 25ης .....τα άλλα χαλάνε την όρεξη και την ημέρα ...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο και χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις!

      Διαγραφή
  4. To OXI δεν είναι πάντα ηρωϊκό,ούτε λυτρωτικό..πολλές φορές μοιάζει με πεισματάρικη απάντηση παιδιού που δεν έχει επιχειρήματα και απαιτεί από τους μεγαλύτερους να το χαίδέψουν.
    Όσο για τον ευεργετικό ήλιο που αρκετά δυναμικά έκανε την παρουσία του,μάλλον κάνει φιλότιμες προσπάθειες να καλμάρει την ψύχρα που έφερε ο βοριάς.
    Από τις υπέροχες προτάσεις σου Κική μου ,τις πάντα επίκαιρες και πεντανόστιμες ,θα ήθελα λιγο από όλα...αφού δεν μπορώ να διαλέξω.
    Όπως και να μαγειρευτεί ο υπέροχος μπακαλιάρος,είναι από τα πιο εύγευστα ψάρια.Οι κροκέτες μάλλον μου γνέφουν περισσότερο.
    Καλό και ξεκούραστο τριήμερο Κική μου!Να περάσετε όλοι καλά!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Φωτεινή αλλά ίσως και στην περίπτωση που λες να χρειάζεται...
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!
      Επίσης καλά να περάσετε και φιλάκια σου!

      Διαγραφή
  5. Κική μου, να'σαι καλά με τις παραδοσιακές συνταγές μιας παραδοσιακής εθνικής επετείου , αν και δεν είμαι καθόλου σίγουρη πού μας πάει πια αυτή η έννοια της παράδοσης και τι νόημα της βάζουμε και της βγάζουμε με τον καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις Μάρθα... κι εγώ δεν ξέρω!!!
      Χαίρομαι πάντως που σου άρεσαν οι προτάσεις!

      Διαγραφή
  6. Φοβερές προτάσεις! Ένα μέρος από τον μπακαλιάρο που αγόρασα σήμερα θα τον φτιάξω με αποξηραμένα φρούτα, όπως μας προτείνεις, και θα τον φάω στην υγειά σου! ;-)
    Πολλά φιλάκια!!! Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον φτιάξεις Αναστασία μου... είναι ιδιαίτερο πιάτο με πολλή νοστιμιά! Περιμένω εντυπώσεις!
      Φιλάκια και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετική ανάρτηση με ωραίες παραδοσιακές συνταγές για την εθνική μας επέτειο που δεν ξέρω για πόσο ακόμη θα γιορτάζουμε...να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Νάντια... και χαίρομαι που σου άρεσαν οι συνταγές!

      Διαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα κι εγώ!
    Ομολογώ πως σε πολλές αναζητήσεις μου στο παρελθόν για συνταγές, κλπ, είχα βρεθεί στο σπιτάκι σου!
    Ευχαριστούμε για τις συνταγές που προτείνεις!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και χαίρομαι που με επισκέπτεσαι!

      Διαγραφή
  9. Κική, ο καιρός μάλλον θα μας κάνει το χατήρι και θα είναι σχετικά καλός, από ότι προβλέπουν ως τώρα οι μετεωρολόγοι. Οι προτάσεις σου, μία και μία, για την 25η Μαρτίου, νόστιμες και απολαυστικές, για όλα τα γούστα.
    Καλό τριήμερο σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως σήμερα εδώ σε μας είναι χάλια ο καιρός αν και δεν βρέχει!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!
      Επίσης να περάσετε καλά!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Κική!!Πολύ ωραίες όλες οι μαγειρικές σου προτάσεις!!Τόν μπακαλιάρο τόν φτιάχνω μέ κουρκόυτι,κροκετες,καί τήν υπέροχη καρυδένια σκορδαλιά!!Καλό τριήμερο!Καλά νά περάσετε!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μπακαλιάρος έτσι γίνεται λουκούμι!
      Καλά να περάσετε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίες ιδέες....
    Καλό τριήμερο και ευχαριστούμε για τις ιδέες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Φλώρα μου!
      Καλά να περάσετε!

      Διαγραφή
  12. Πεντανόστιμες όλες οι προτάσεις σου Κική μου!
    Να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Έλενά μου ...αυτές οι σκορδαλιές σου είναι λαχταριστές!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχες όλες οι προτάσεις σου!!!Καλό διήμερο και να περάσεις τέλεια!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Σπυριδούλα μου κι εσύ να περάσεις υπέροχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Μία και μία οι προτάσεις σου Κική μου!!!!! Πάντα σε διαβάζω, βρίσκω ένα σωρό "κολπάκια" και ιδέες εδώ μέσα........
    Να περνάς καλά
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που περνάς καλά και βρίσκεις χρήσιμες ιδέες στο μπλογκοσπιτάκι μου Φιλία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετικές, νόστιμες και απολαυστικές οι προτάσεις σου Βασιλική μου!
    Και εγώ λίγο από όλα θέλω αλλά αυτή με τα ξερά φρούτα μου έκανε έντονα κλικ! :)

    Να περάσετε όμορφα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε φιλέψω Ζαμπία μου απ' όλα... όσο για τον μπακαλιάρο με τα ξερά φρούτα είναι ένα ιδιαίτερο πιάτο!
      Επίσης κι εσείς να περάσετε καλά!

      Διαγραφή
  16. μμμ κροκέτες και παντζαροσαλάτα!!! και ψωμάκι στη γάστρα!! σούπερ συνδυασμός!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοστιμότατα έτσι δεν είναι;;;; Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις!
      Φιλιά!
      Να περάσεις καλά!

      Διαγραφή
  17. Όλα υπέροχα! Να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις!

      Διαγραφή
  18. χρονια πολλα!!!πολυ ωραιες οι προτασεις σου!!για σημερα ο συζυγος μου ζητησε καρυδατη σκορδαλια αλλα δεν ειχα δει την συνταγη σου,θα την δοκιμασω ομως!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!