Το τραπέζι της Λαμπρής

Καλή σας μέρα!! Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση πριν το Πάσχα. Θα ήθελα, λοιπόν, να σας ευχηθώ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με υγεία και χαρά! Να περάσετε πανέμορφα αυτές τις μέρες, με πολλούς αγαπημένους κοντά σας, να απολαύσετε καλούδια στο πασχαλινό τραπέζι (πάντα με μέτρο όμως), να ξεκουραστείτε και να γεμίσετε δύναμη για την μετά το Πάσχα περίοδο!
Φυσικά, πριν σας αφήσω θα σας κάνω τις δικές μου προτάσεις για το τραπέζι της Λαμπρής.
Κι ας ξεκινήσουμε με την ...τεχνική του καθαρίσματος των εντέρων που τόσο μας ταλαιπωρούν! Διαβάστε και θα καταλάβετε ότι τελικά είναι απλώς μια διαδικασία που θέλει να της αφιερώσουμε λίγο χρόνο και τίποτε περισσότερο.
Και περνάμε στα ορεκτικά και μεζεδάκια που θα απολαύσουμε καθώς θα ψήνεται ο οβελίας.

Και τώρα μερικές σαλάτες που θα συνοδεύσουν το ψητό κρέας και θα μας βοηθήσουν να καταναλώσουμε και λαχανικά.
Πράσινη σαλάτα με χοντρούλικα τσιπς παντζαριού
Δροσερή σαλάτα λαχανικών
Coleslaw 

'Οσο για γλυκό μπορούμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε ...
Παγωτό αρμενοβίλ
Παραδοσιακή μελόπιτα Σίφνου 
Black Forest 
Μπαβαρουάζ γιαουρτιού με κομπόστα βερίκοκο ή ροδάκινο
Σας εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, με  υγεία, αγάπη και πολλή χαρά! -:)

37 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση, Κική!
    Όπως πάντα οι προτάσεις σου, μία και μία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Πάσχα!!!
    Από τα πιο ωραία μενού που μας έχεις μαζέψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Κική μου! Πω πω τι μαγευτικές συνταγές είναι αυτές! Σίγουρα στο πασχαλινό μας τραπέζι θα φτιάξω σαλάτα fatoush και πικάντικη πατατοπιτα! Έχεις γίνει απαραίτητη στις συνταγές μου!!! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και ότι επιθυμείς εσύ και η οικογένεια σου! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πα κάτι λαχταριστές συνταγές! Ξεροσταλιάζω μπροστά στην οθόνη! Έβαλα στο μάτι την τάρτα μυζήθρας με κολοκυθάκια και το τραϊφλ με τις φράουλες, αυτά δεν θα μου ξεφύγουν! Καλή Ανάσταση Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραίες συνταγές! Τι να πρωτοδιαλέξω;!
    Μου άρεσαν πολύ τα αυγά τα γεμιστά και η τούρτα τυριών. Για το Αρμενοβίλ δεν το συζητώ είναι από τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό Πάσχα! Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, Κική μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Να περάσεις υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ti orees sintages!!i mia kaliteri apo tin alli!!!Kali Anastasi euxome me ygia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστούμε για τις προτάσεις, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σίγουρα κάποια απ' όλα αυτά τα ωραία, θα τα ετοιμάσω κι εγώ!
    Καλή Ανάσταση, Κική μου!!!
    Να περάσεις ένα υπέροχο Πάσχα με τους αγαπημένους σου!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σίγουρα θά φτίαξω τήν μελόπιτα Σίφνου Κική μου!
    Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση!!!Καλά νά περάσης μέ τούς αγαπημένους σου!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραίες προτάσεις!!
    Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κικίτσα μου καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση!
    Με υγεία και αγάπη!
    Να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ ωραίες προτάσεις...
    καλή ανάσταση καλό πάσχα υγεία ευτυχία να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό Πάσχα Βασιλική μου για όλη την οικογένεια!
    Με κέφι και χαρά!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Διάβασα τη γαρδούμπα και έχει ενδιαφέρον πόσο διαφορετικά την κάνουν στις Μεξιάτες, στην Αγία Μαρίνα Στυλίδας από όπου είναι η μαμά μου και τα Λουτρά Υπάτης, χωριό του πεθερού μου, τρία χωριά μέσα σε είκοσι χιλιόμετρα. Τρεις εκδοχές που δεν ξέρω αν έχουν να κάνουν με τον τόπο ή με τις συνήθειες της κάθε οικογένειας. Και ναι, μου ααρέσουν και οι τρεις, τις δύο τις έχω μοσχοφάει πολλάκις και η τρίτη φαίνεται όνειρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή Ανάσταση Κική μου με υγεία και αγάπη για εσένα και την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μία ανάρτηση με τα όλα της...........!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σου εύχομαι...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ✿⊱°•


    F░E░L░I░Z

    P░Á░S░C░O░A !!!
    ¸.•°✿✿º°。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απα, πα, πα, τι είναι όλα αυτά Κική μου ?
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Ανάσταση... παίρνω ενα γεμιστώ αυγουλάκι και ενα κομματι Μπλακ φόρεστ και φευγω :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πω πωωωω !!! Χόρτασε το ματάκι μου από αυτά τα όμορφα καλούδια!!!!
    Καλή Ανάσταση να έχεις με την οικογένεια σου!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κολάστηκα μέρες που είναι Κική μου :)) Υπέροχο το μενού! Καλή Ανάσταση, να περάσεις όμορφα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή Ανάσταση Κικη μου! Να περασουμε όλοι μας όμορφα!
    Μας κόλασες βραδιατικά! με τις λιχουδιές σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτικές προτάσεις!!!! Τι να πρωτοδιαλέξει κανείς!!!
    Εύχομαι Καλή Ανάσταση!!!! Να έχετε όμορφο Πάσχα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παναγία μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οκ όλα καλά,όλα τέλεια...αλλά με τις ψητές πιπεριές και τους κολοκυθοκεφτέδες με αποτελείωσες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. .
    ▀██▀
    ░██╔═╦═╦═╦═╗
    ░██║╬╠╗╩╔╣╩╣
    ░██╚═╝╚═╝╚═╝
    ░██▄▄▄▄█
    ─ ─ ─ ─ ─ ▄ █ ▀ █ ▄ ─ ─ ▄ █ █ █ ▄ ─ ─ ─ ─
    ─ ─ ─ ─ ▐ █ ░ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ ▌ ─ ─ ─
    ─ ─ ─ ─ ─ █ █ ▒ █ █ █ █ █ █ █ █ █ ─ ─ ─ ─
    ─ ─ ─ ─ ─ ─ ▀ █ █ █ █ █ █ █ █ ▀ ─ ─ ─ ─ ─
    ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ▀ █ █ ▀ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ─ Feliz Fin de Semana... ★MaRiBeL★

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι νοστιμιές !!!


    Καλο Πάσχα και απο εμάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ατέλειωτα πιάτα!! Καλό Πάσχα και ολόλαμπρη Ανάσταση Κική μου
    Φιλάκια της αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αχ κοπέλα μου γέμισες την οθόνη μου νοστιμιές!!Τυχερή η οικογένεια σου που σε έχει!Όλα είναι ένα και ένα!! Καλό Πάσχα με αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λαχταριστά τα πιάτα σου Κικίτσα μου!!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σου εύχομαι!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι να πρωτοδιαλέξω από τις υπέροχες προτάσεις σου, Κική μου!!! Καλή Ανάσταση σου εύχομαι, πάντα με υγεία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευχαριστώ πολύ όλες σας για τα καλά σας λόγια και χαίρομαι που σας άρεσαν οι προτάσεις αυτές!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!