Σαρακοστιανές προτάσεις 2 για την Μεγάλη Εβδομάδα

Καλή σας μέρα!!! Οι τελευταίες δύο εβδομάδες πέρασαν ταχύτατα, με μένα για μιαν ακόμη φορά να βρίσκομαι στον πλανήτη των προβλημάτων και να αργώ (ανάμεσα στα άλλα) να απαντήσω στα σχόλιά σας (ζητώ συγγνώμην)!
Σήμερα, λοιπόν, Μεγάλη Δευτέρα σκέφτηκα να γράψω κάποιες προτάσεις για την τελευταία εβδομάδα της νηστείας, μια και οι προετοιμασίες για την Ανάσταση μπαίνουν στην τελική τους ευθεία και όσο πάει και αυξάνονται κι αυτό σημαίνει λιγότερο ελεύθερο χρόνο αλλά και ανάγκη για περισσότερο προγραμματισμό.
Πάμε να δούμε όμως μερικές προτάσεις...
Φασόλια μαυρομάτικα σαλάτα
Πέννες με λαχανικά και ταχίνι
Ντολμαδόπιτα
Φασολάκια, πατάτες και μανιτάρια γιαχνί
Αγκινάρες με αρακά

Πέννες με ρεβίθια
Ταχινόσουπα
 Λαδένια Κιμώλου
Μπαμπανέτσα στη νηστήσιμη εκδοχή της
Γίγαντες φούρνου
Φακόρυζο με καραμελωμένα πράσα και κρεμμύδια
Μανιτάρια φρικασέ
Σελινόριζα με πατάτες και  καρότα
Ζεστή σαλάτα λαχανικών
Κι αν αυτές δεν σας ικανοποιούν θα βρείτε κι άλλες στην ενότητα "Νηστήσιμα Φαγητά". -:) 
Ένα καφεδάκι όμως θα το πίνουμε ...τέλεια συνοδευτικά για το καφεδάκι μας είναι...
Μοσχοβολιστά κουλουράκια κανέλας
Μπισκότα με ταχίνι και αμύγδαλο
ή μια πανεύκολη πάστα φλώρα
Καλή σας μέρα και καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχετε!!! -:))

16 σχόλια:

  1. Έχω εντυπωσιαστεί με όσα μας προτείνεις. Τι όμορφες συνταγές είναι αυτές!!! Πολλά φιλιά. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένταξή πείνασα...αν είναι να τρώω έτσι θα νηστεύω όλο το χρόνο :P
    Βρήκα τη ντολμαδόπιτα εξαιρετική και τα Λαδένια Κιμώλου ενδιαφέρον! Τέλειες οι προτάσεις σου Κική μου! Καλή Μεγαλοβδομάδα σου εύχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Μεγαλοβδομάδα Κική μου!
    Εύχομαι τα προβλήματα να μην είναι κάτι το σοβαρό!
    Οι προτάσεις σου όλες εκλεκτές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα πόσες ωραίες ιδέες μας έδωσες βρε Κική!
    Δεν σου κρύβω ότι μέχρι πριν λίγο σκεφτόμουν τι να φτιάξω αυτή την εβδομάδα που νηστεύουμε και τώρα να πλημμύρισα από ιδέες!
    Τη λαδένια θα την τιμήσω οπωσδήποτε, την είδα και θυμήθηκα πόσο πολύ μου αρέσει!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mία και μία οι προτάσεις σου Κική μου
    Πολύ ωραία πιάτα για τη νηστεία.
    Μας θύμησες και μερικά..

    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Κική μου!!Πολύ νόστιμες οι νηστήσιμες προτάσεις σου!!Θά δοκιμάσω σήμερα,τήν λαδένια!!Τήν λιμπίστικα!!Χα χα!!Καλή Μ.Εβδομάδα!!Καλό Πάσχα!!Νά περάσης πολύ όμορφα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οοο πολλες και νοστιμες οι συνταγες Κικη μου!
    ευχαριστουμε πολυ!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κική μου είναι πάρα πολύ ωραίες όλες σου οι προτάσεις, μια και μια!Ακόμη και στη νηστεία υπάρχουν υπέροχα πιάτα!
    Καλή Μ. Εβδομάδα!!!
    **Εύχομαι να είσαι καλά***
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κικίτσα μου, δεν ξέρω τί να πρωτοδιαλέξω!!!!! Προς το παρόν πάω να φτιάξω τα μπισκότα με ταχίνι και αμύγδαλο!!!!
    Και ήθελα να σου πώ, ότι προχθές έφτιαξα την κολοκυθόπιττα και έγινε υπέροχη!
    Πολύ την ευχαριστηθήκαμε!
    Φιλάκια πολλά και καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή εβδομάδα, αγαπημένη μου. Και σήμερα θα φάμεεεεεεεεε, τσα, τσάν: Οι πέννες με ρεβίθια σου!

    Ευχαριστώ από μένα και από την οικογένια μου, εγώ γιατι σε παρακολουθώ και οι άλλοι γιατί τα φάνε!!!

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειες ιδέες Κική μου! Με σώζεις :))) Καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχεις!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραίες οι νηστίσημες σου σου προτάσεις... Κική μου.. μας βγαζεις απο την ερώτηση τι να ψήσω σήμερα;; να έχεις ενα όμορφο και χαρούμενο Πασχα... και μια ΚΑΛΉ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΟΥ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίες προτάσεις, σιγουρα θα κάνω μερικές, αλλά ποιές;;;;;;;;;;;;
    Αχ τι δίλημμα ή τρίλημμα είναι αυτο;;;

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι η απόδειξη ότι ακόμα και η νηστεία μπορεί να είναι πεντανόστιμη και θρεπτική!Κική μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μου έστειλες αυτό το μήνυμα με τη ζαχαρόπαστα!Χίλια ευχαριστώ!Πολλά φιλιά,Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ολα, τα θελω ολα Κικηηη μου!! Με τετοια νηστησιμα φαγητα νηστευω ανετα ολο το χρονο!!
    Καλη Ανασταση, με υγεια και καθε χαρα για εσενα και την οικογενεια σου!!
    Σε φιλω πολυ!!
    Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε ευχαριστούμε για τις ωραίες ιδέες που μας έδωσες!!
    Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα και να περάσεις καλά με υγεία!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!