Σπαγγέτι με σάλτσα κρεμμυδιών και καβουρδισμένο κουκουνάρι

Μια μακαρονάδα που ακόμα και χορτοφαγική ή νηστίσιμη είναι μοναδική απόλαυση με τη γλύκα του κρεμμυδιού, το άρωμα της πιπεριάς και τη σπιρτάδα του κρασιού να ξεπηδούν σε κάθε του μπουκιά.
Μια μακαρονάδα εύκολη και γεμάτη νοστιμιά, μια μακαρονάδα μεσογειακή και χορταστική απ' όπου ξεπηδούν χίλια δυό αρώματα και γεύσεις.
Αξίζει να δοκιμαστεί !!!
Σας εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!
ΥΛΙΚΑ για 2 άτομα
Μισό πακέτο σπαγγέτι Νο 10
Για τη σάλτσα 
2 μεγάλα κρεμμύδια σε φέτες
4-5 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
1 πιπεριά Φλωρίνης σε κομματάκια
250 ml ελαφρά συμπυκνωμένος χυμός ντομάτας
1 φλ.τσ. κόκκινο ξηρό κρασί
2 κ.σ. μαϊντανό ψιλοκομμένα
5 κ.σ. ελαιόλαδο 
1/2 κ.γλ. ζάχαρη
1/3 κ.γλ. μπαχάρι
1 πρέζα κανέλα
1/2 κ.γλ. ρίγανη
Αλάτι και πιπέρι 
4 κ.σ. κουκουνάρι ελαφρά καβουρδισμένο χωρίς λιπαρή ύλη

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βράζουμε το σπαγγέτι σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας.
Βάζουμε το ελαιόλαδο σε βαθύ, αντικολλητικό τηγάνι και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε τα κρεμμύδια, τα φρέσκα κρεμμυδάκια, την πιπεριά και τα αφήνουμε να σοταριστούν για 4-5 λεπτά ή μέχρι να μαραθούν.
Σβήνουμε με το κρασί και αφήνουμε να βράσουν τα λαχανικά, σε σιγανή φωτιά, μέχρι να εξατμιστεί το περισσότερο κρασί.
Προσθέτουμε τον χυμό ντομάτας και το μαϊντανό, τη ζάχαρη, το μπαχάρι, την κανέλα, τη ρίγανη, αλάτι, πιπέρι και ένα φλ.τσ. νερό.
Αφήνουμε τη σάλτσα να σιγοβράσει μέχρι να μείνει με το λάδι της και να πηχτώσει.
Σερβίρουμε τα μακαρόνια με τη σάλτσα, προσθέτουμε τα κουκουνάρια και αν θέλουμε τριμμένο κεφαλοτύρι και απολαμβάνουμε!

36 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι για κρεμμύδια! Υπέροχη σάλτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική σκέτη γλύκα.
    Τρώγεται με το κουτάλι.
    Εβαλες και μακαρόνι σπαγγέτι που είναι το καλύτερό μου.
    Δεν έχω λόγια!!!! Την λάτρεψα!

    Καλό και γλυκό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμη Χρυσαυγή μου και χαίρομαι που σου άρεσε!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Κρεμμύδια, πιπεριά Φλωρίνης και κουκουνάρι??? Πανδαίσία γεύσεων και αρωμάτων, υπέροχη η σαλτσούλα και θα δοκιμαστεί μέσα στο διήμερο! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοστιμότατη σαλτσούλα για μακαρόνια αλλά και για μπιφτεκάκια ή για κοτοπουλάκι Αμαλία μου... αξίζει να τη δοκιμάσεις!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω αν με βλέπεις... Έχω ήδη πλύνει χεράκια και έχω καθίσει...
    Περιμένω να με σερβίρεις!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά, Κική μου!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε βλέπω Ιωάννα μου... καλώς ήρθες!!! Περίμενε...σερβίρω αμέσως!!
      Καλή σου μέρα και φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Τα κρεμμύδια τα αγαπώ πολύ και εγώ! Πάντα βάζω παραπάνω από ότι λέει η συνταγή και ποτέ δεν με έχει απογοητεύσει η γεύση τους! Ωραία σάλτσα και πολύ αρωματική! Η πινελίτσα με το κουκουνάρι είναι θαυμάσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Λίλια και είναι τόσο νόστιμα σαν σάλτσα!!!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  6. Τρελαίνομαι γιά κουκουνάρι Κική μου!!Καταπληκτική συνταγή!!Ωραία καί πολύ νόστιμη η σάλτσα σου!!!Οι φωτογραφίες σου,μοναδικές!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Δήμητρά μου γιατί αξίζει ...να τη δοκιμάσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Κική μου εμεινε για μενα τίποτα;;;;;;
    Τρελένομαιιιιιιιιιιιιι για λαχταριστες μακαροναδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμεινε... έμεινε ... έλα, σε περιμένω Αριάδνη!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία πρόταση και ιδιαίτερη! Αγαπημένες οι μακαρονάδες!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτα είναι τα ωραία της νηστείας! Υπέροχη μακαρονάδα Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με κεφαλοτύρι είναι ό,τι καλύτερο Χρύσα ...αρκεί να σου αρέσει η γλύκα των κρεμμυδιών!

      Διαγραφή
  10. Πάρα πολύ ωραία μακαρονάδα! Ότι πρέπει για την περίοδο της νηστείας!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όχι μόνον για την περίοδο της νηστείας Μαριάννα μου... είναι τόσο νόστιμα γλυκιά και ελαφριά που αξίζει να την απολαμβάνεις πάντα!
      Φιλιά!
      Επίσης καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  11. Τρελαίνομαι για το κουκουνάρι στα φαγητα. Και μιας δεν ξέρω πολλές συνταγες που να το περιέχουν, θα δοκιμάσω την μακαρονάδα σου άμεσα!

    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την και θα ενθουσιαστείς Beauty!
      Επίσης! :)

      Διαγραφή
  12. Φαίνεται πραγματικά νοστιμότατη η σάλτσα σου Κική μου.
    Θα την δοκιμάσω πολύ-πολύ σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πηνελόπη μου αξίζει να τη δοκιμάσεις με ή χωρίς κεφαλοτύρι!!

      Διαγραφή
  13. Τέλεια Κικίτσα μου!!!

    Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη σε όλα της για νηστεύοντες και μη!
    Τα κρεμμύδια με τη γλυκιά τους γεύση είναι το ιδανικό υλικό για αυτή τη νόστιμη σαλτσούλα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ γευστική φαίνεται η συνταγή σου!!
    Καλό σ/κ
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραιότατη σάλτσα Νεφέλη μου!! Αξίζει!!

      Διαγραφή
  16. Αγαπητή μου Κική,θα ήθελα την συμβουλή σου στο παρακάτω. θέλω να φτειάξω κριτσίνια κ δεν ξέρω αν πρέπει να χρησιμοποιήσω μπέικιν ή μαγιά. Τι διαφορά έχουμε στο τελικό προιόν? σε ευχαριστώ πολύ,eviv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Εviv,
    κριτσίνια γίνονται και με μαγιά και με μπέικιν. Στο τελικό, ψημένο προϊόν δεν έχουν φανερή διαφορά. Αυτά με μαγιά έχουν ζύμη σαν του ψωμιού ενώ αυτά με το μπέικιν μοιάζουν πιο πολύ με μπισκότο. Η διαφορά είναι ότι αυτά με τη μαγιά τα αφήνουμε να φουσκώσουν κι έτσι θέλουν περισσότερο χρόνο προετοιμασίας.
    Κριτσίνια με μαγιά θα φτιάξω τις επόμενες μέρες ενώ κριτσίνια με μπέικιν θα βρείς στα παρακάτω λίνκς...
    http://tantekiki.blogspot.gr/2013/11/blog-post_21.html
    http://tantekiki.blogspot.gr/2011/10/blog-post_30.html
    Υπάρχουν όμως πολλές συνταγές και από τα δύο είδη στο διαδίκτυο.
    Καλή σου επιτυχία και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απλή, αρωματική και νοστιμότατη! Λατρεύω αυτές τις σαλτσούλες!
    Ευχαριστούμε, Κική μου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειο πιάτο Κική μου και αυτή τη σαλτσα απο επάνω θα την έτρωγα με το κουτάλι!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!