Κοτόπουλο α λα κρεμ σε light εκδοχή... σε μισή ώρα!

Έρχεται μια μέρα που συνειδητοποιείς ότι το καλοκαίρι είναι εδώ... κι εσύ είσαι ακόμα εκεί... στον χειμώνα άντε την άνοιξη ...από άποψη κιλών εννοώ! Γιατί πώς να το κάνουμε κάθε εποχή έχει τα καλά της αλλά το καλοκαίρι έχει κι ένα ακόμα! Τη θάλασσα ή την... πισίνα! Από μια άποψη... τί θάλασσα, τί πισίνα... το ίδιο είναι! Και τα δύο θέλουν... μαγιό! Και το μαγιό θέλει (δεν θέλει;;) κάποιες προδιαγραφές! Εντάξει... όχι προδιαγραφές μοντέλου αλλά...
Αχ! Αυτό το "αλλά" του καλοκαιριού, τέτοια εποχή μεγαλώνει, φουντώνει και να οι περισσότερες από μας να τρέχουν στα γυμναστήρια, να κάνουν η δίαιτα ή στην καλύτερη περίπτωση διατροφή και να έχουν το γνωστό "άγχος" του μαγιό!! 
Όχιιιιι, μη νομίσετε πώς ανήκω στην κατηγορία εκείνων που ζουν διαρκώς με το άγχος αυτό αλλά τέτοια εποχή έχω κι εγώ τα θέματά μου. Τέτοια εποχή πάντα οι θερμίδες μετριούνται και η γυμναστική κάνει δυναμική εμφάνιση στο καθημερινό πρόγραμμα! 
Αλλά είναι και κάτι άλλο που διακρίνει το καλοκαιράκι που σε λίγο έρχεται... η επιθυμία για γρήγορα φαγητά, νόστιμα, εύκολα και ελαφρά (αν και προσωπικά αυτού του είδους τις συνταγές τις εκτιμώ όλο τον χρόνο)!
Με κυρίαρχες, λοιπόν, αυτές τις σκέψεις αλλά και την αντίληψη ότι έτσι κι αλλιώς τα πολλά λίπη είναι περιττά (αν και απαραίτητα για κάποιες, λίγες φορές που δεν μπορείς να αρνηθείς μια θερμιδική βόμβα γιατί είναι και βόμβα νοστιμιάς) και δεν παίζουν σημαντικό ρόλο σ' ένα καταπληκτικά γευστικό αποτέλεσμα σας παρουσιάζω σήμερα μια light εκδοχή του γνωστού κοτόπουλου αλά κρεμ... ενός πιάτου που είναι ιδιαίτερα αγαπητό από μικρούς και μεγάλους.
Αν θέλετε λίγες θερμίδες και πολλή νοστιμιά δεν έχετε παρά να το φτιάξετε κι αφού το απολαύσετε θα με θυμηθείτε... είμαι σίγουρη!!! :)
ΥΛΙΚΑ για 2 μερίδες
2 μπουτάκια κοτόπουλου χωρίς κόκκαλο σε κομμάτια 
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο 
1 φρέσκο κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο
2 σκελίδες σκόρδο ψηλοκομμένο
Από 1 κλαδάκι μικρό δεντρολίβανο, θυμάρι, λεμονοθύμαρο, μαντζουράνα
450 γρ. μανιτάρια κομμένα
80 ml λευκό κρασί
4 κ.σ. ελαιόλαδο
Αλάτι και πιπέρι
Για τη σάλτσα
200 γρ. γάλα φρέσκο με 1.5% λιπαρά
1 φουσκωτή κ.γλ. κορν φλάουρ
1/2 κ.γλ. μουστάρδα σε σκόνη ( ή 1 κ.γλ. έτοιμη)
Για συνοδευτικό
4 μέτριες πατάτες βρασμένες
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε το ελαιόλαδο σε βαθύ, αντικολλητικό τηγάνι και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε το κρεμμύδι, το κρεμμυδάκι και το σκόρδο και τα σοτάρουμε για λίγο μέχρι να μαραθούν.
Προσθέτουμε τα κομμάτια του κοτόπουλου και τα σοτάρουμε κι αυτά.
Σβήνουμε με το κρασί και αφού το φαγητό πάρει μια βράση προσθέτουμε 500 ml νερό.
Αφήνουμε το κοτόπουλο να βράσει σε σιγανή φωτιά για 10 λεπτά.
Μετά, προσθέτουμε τα μανιτάρια, το δεντρολίβανο, το θυμάρι, το λεμονοθύμαρο, τη μαντζουράνα, αλάτι και πιπέρι.
Αφήνουμε το φαγητό να σιγοβράσει μέχρι να εξατμιστούν όλα τα υγρά του και να μείνει με το λάδι του.
Στο μεταξύ, διαλύουμε το κορν φλάουρ και την μουστάρδα στο γάλα.
Μόλις το φαγητό μείνει με το λάδι του, προσθέτουμε το μείγμα του γάλακτος με τη μουρστάρδα και το κορν φλάουρ.
Αφήνουμε, σε σιγανή φωτιά το φαγητό μέχρι να δέσει και να γίνει παχύρρευστη η σάλτσα (αυτό γίνεται σε ελάχιστο χρόνο).
Σερβίρουμε το φαγητό με λίγες πατάτες βραστές και κομμένες σε κομμάτια ή χοντροθρυμματισμένες με το πηρούνι.
Καλή σας μέρα!!!

26 σχόλια:

  1. Δεν θα διαφωνήσω, το άγχος αυτό με έχει πιάσει ήδη, όπως κάθε χρόνο! Το κακό είναι ότι με πιάνει μεν, αλλά η θέλησή μου αποδεικνύεται λίγο...αδύναμη κι έτσι το αποτέλεσμα είναι κάθε χρόνο το ίδιο. Πάντως αυτό το κοτόπουλο είναι φοβερή ιδέα για όλο το χρόνο όπως λες, σήμερα κιόλας θα το δοκιμάσω γιατί είχα βάλει κοτόπουλου στο πρόγραμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Αμαλία αλλά με την ελαφρά διατροφή που δεν στερείται νοστιμιάς όπως αυτό το πιάτο ήδη έχασα 4 κιλά. Άσε που είναι κι ένα πολύ υγιεινό πιάτο!

      Διαγραφή
  2. επειδη προσφατα δοκιμασα κοτοπουλο με γαλα υποθετωλοιπον οτι το κοτοπουλακι σου σημερα κικιτσα ειναι μαλακο και ζουμερο....και πεντανοστιμο!!!!!!1
    Μου αρεσε παρα πολυ που χρησιμοποιησες γαλα αντι κρεμα γαλακτος!
    θα το δοκιμασω κικιτσα σιγουρα!
    πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται πράγματι νοστιμότατο Κικίτσας μου και πολύ ελαφρύ πιάτο... αξίζει να το δοκιμάσεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Je suis contente que tu as aimé ce plat Anna! C'est vraiment délicieux et léger!!
      Bisous!

      Διαγραφή
  4. ΈΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕτσι! όσο πιο light γίνεται γιατί έχουμε να χωρέσουμε και σε ένα φόρεμα νωρίς το καλοκαίρι! (γάμος του γιου) και όχι δεν θα αλλάξω φόρεμα αλλά τα κιλά μου! Πεντανόστιμο όπως πάντα με όλα τα συστατικά που διάλεξες Κική μου δεν μας νοιάζει καθόλου που θα υπολείπεται σε θερμίδες αφου θα του περισσεύει η γεύση! Φιλιά και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι και στα άλλα καλοκαιρινά μας ρούχα!!! Με το καλό ο γάμος Χριστίνα και είναι σίγουρη ότι θα αλλάξεις τα κιλά σου... εγώ με light διατροφή ήδη έχασα 4 κιλά.
      Είναι πολύ νόστιμο πιάτο και αξίζει να το δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  5. Και light και νόστιμο!!
    Το καλομαγείρεψες Κική μου και το έκανες λαχταριστό!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμο Έλενά μου!! Αξίζει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Τέλεια λύση για να αποφύγουμε τις κρέμες γάλακτος...για να βγούμε και στις παραλίες! Λαχταριστό!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Αγγελική μου... είναι υγιεινό, ελαφρύ και νόστιμο!!

      Διαγραφή
  7. Μού αρέσει πολύ τό κοτόπουλο α λα κρέμ Κική μου!
    Εχω ξεκινήσει διατροφή καί δέν μπορώ νά τό απολαύσω!!
    Μέ ξετρέλανε όμως η light εκδοχή τής πεντανόστιμης συνταγής σου!!
    Απίστευτη η πρώτη φωτό καί τό στήσιμο τού πιάτου σου!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το έτσι Δήμητρά μου και ούτε τη διατροφή θα χαλάσεις αλλά και θα το υιοθετήσεις αυτό το πιάτο... είναι νοστιμότατο!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε και η φωτό!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ νόστιμο το κοτοπουλάκι, έτσι λάιτ που είναι μπορώ να το φάω και άσε την διαιτολόγο να παραμιλάει!!
    Καλό βράδυ Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι και η διαιτολόγος δεν θα έχει αντίρρηση...είμαι σχεδόν σίγουρη!!

      Διαγραφή
  9. Κική είναι η εποχή που θυμόμαστε δίαιτα και θερμίδες...;)
    Κι εγώ μία από τα ίδια.. Αυτό το φαγάκι όμως είναι ιδανικό: ελαφρύ και γρήγορο.
    Μου άρεσε που βάζεις γάλα...και που το συνδυασες με βραστές πατάτες.
    Πολυ καλό

    Καλό βραδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μάριον και μ' αυτό το πιάτο περιορίζουμε τις θερμίδες αλλά όχι τη νοστιμιά!!
      Αξίζει να το δοκιμάσεις!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Όποτε βλέπω ala creme, φοβάμαι! Αλλά αυτό μάλιστα! Μυρωδικά, γαλατάκι και ελαφριά σάλτσα! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το φοβάσαι καθόλου το συγκεκριμένο Χρύσα... δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς!!!

      Διαγραφή
  11. Σούπερ νόστιμο και ωραία παρουσίαση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Πέπη!!! Είναι πράγματι νόστιμο,ελαφρύ και με λιγότερες θερμίδες!

      Διαγραφή
  12. Ευτυχώς που υπάρχει και αυτή η εκδοχή Κική μου γιατί αλλιώς εμείς εδώ θα είχαμε γίνει γουρουνάκια!
    Μου αρέσει πολύ που χρησιμοποίησες τόσα όμορφα μυρωδικά στο πιάτο σου. Εξαιρετικήκαι η παρουσίαση σου!
    Καλό απόγευμα:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι υπέροχη εκδοχή και σ' ευχαριστώ Λίλια για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσε και η παρουσίαση!!!
      Καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!