Μπάρες με σοκολάτα & μούσλι χωρίς ...ψήσιμο

Καλή σας μέρα! 
Ξεκινήσαμε την εβδομάδα αυτή υγιεινά και νόστιμα και σκέφτηκα ..."γιατί όχι"; Γιατί να μην κλείσουμε την εβδομάδα με έναν εξίσου υγιεινό τρόπο αν και όχι με τόσο λίγες θερμίδες; 
Νόστιμες μπάρες με μούσλι με κομμάτια σοκολάτας γάλακτος, ταχίνι, σταφίδες και κουβερτούρα αλλά όχι όπως τις ξέρουμε ακριβώς! Πριν μερικές μέρες και ενώ η μικρή και παμπόνηρη Βασιλική ήθελε να της φτιάξω παγωτό, προσπάθησα να της βάλω ...τρικλοποδιά (καλέ όχι για κακό αλλά για καλό)!! Σύμμαχός μου η όμορφη και πολύ βολική φόρμα σιλικόνης για finger food, δωράκι της γνωστής εταιρίας Silikomart.
Αυτή η φορμίτσα κυρίευσε την καρδιά μου. Τόσο βολική!!!
Θέλεις να κάνεις παγωτό; Να η φορμίτσα γεμάτη και με το ξυλάκι της να μπαίνει στην κατάψυξη!
Θέλεις να κάνεις μίνι κέικ ή κάποιο άλλο finger food; Να η φορμίτσα γεμάτη, περιποιημένη με το ξυλάκι της να μπαίνει αυτή τη φορά στο φούρνο!
Έφτιαξα, λοιπόν, τις μπάρες, τις έβαλα στη φόρμα, τοποθέτησα και το ξυλάκι και τις άφησα στην κατάψυξη για μια νύχτα (όχι δεν χρειαζόταν τόσες ώρες). Την άλλη μέρα που γύρισα με τη μικρή Βασιλική και την Ιωάννα από το σχολείο και αφού έφαγαν το φαγητό τους ανακοίνωσα με ύφος επίσημο... "κορίτσια, έφτιαξα ένα καινούργιο παγωτό, θα το δοκιμάσετε;;; Προσοχή όμως δεν είναι ένα συνηθισμένο παγωτό θέλει να το μασάτε καλά!!" Λίγη ώρα πριν απ' αυτή τη δήλωση... τα στοιχήματα ανάμεσα σε μένα και τη μαμά τους (και αδελφή μου) για το αν θα τους αρέσουν, έπεφταν βροχή!!! Για να δούμε;;;
Οι μπάρες (ή παγωτό) βγήκαν εύκολα από τη φόρμα και προσφέρθηκαν στις ακριβές μας "πριγκίπισσες"!! Μια πρώτη δαγκωνιά, μια δεύτερη μπουκιά και η ετυμηγορία βγήκε... "μμμμμ,  νοστιμότατο παγωτό" είπε η Βασιλική. "Μικρή, αυτό δεν είναι παγωτό, μπάρες είναι" διόρθωσε η μεγάλη "αλλά είναι πολύ νόστιμες"!! Σε χρόνο ρεκόρ οι μπάρες εξαφανίστηκαν!! 
Τί λέτε είστε έτοιμοι να τις δοκιμάσετε;;; Γίνονται πολύ γρήγορα, χορταίνουν, είναι σοκολατοταχινένιες και υγιεινές και δεν θέλουν ψήσιμο! Έχετε πολλούς λόγους για να τις φτιάξετε! Κι αν δεν έχετε τη φόρμα μπορείτε να τη βρείτε ΕΔΩ ή να τις φτιάξετε απλά χωρίς φόρμα μια που είναι εξίσου νόστιμες.
ΥΛΙΚΑ για 8 μπάρες ή περισσότερες μπουκιές
120 γρ. μούσλι
100 γρ. ταχίνι ολικής άλεσης
50 γρ. μαύρες σταφίδες
100 γρ. κουβερτούρα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε το μούσλι στο multi και το κόβουμε για να μην έχει μεγάλα κομμάτια.
Το βάζουμε σε ένα μπολ, μαζί με τις σταφίδες. 
Προσθέτουμε το ταχίνι και ανακατεύουμε καλά.
Λιώνουμε στο φούρνο μικροκυμμάτων (ή σε μπέν μαρί) την κουβερτούρα.
Την προσθέτουμε στο μπολ και ανακατεύουμε καλά.
Γεμίζουμε τις φόρμες της Silikomart και βάζουμε το ξυλάκι.
Με ένα μαχαίρι βουτύρου, στρώνουμε την επιφάνεια της κάθε μπάρας και βάζουμε στο ψυγείο για μια νύχτα ή για μερικές 4-5 ώρες.
Καλό σας Σαββατοκύριακο! 

44 σχόλια:

  1. Ωραίο υγιεινό σνακ! Αύριο θα πάμε μία εκδρομούλα με το σχολείο της μικρής (γονείς και παιδιά) οπότε μπορώ να ετοιμάσω αυτές τις όμορφες μπάρες για το κολατσιό μας, merci!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα τέλεια!!!!!!! Είμαι σίγουρη ότι θα τις απολαύσετε Αμαλία μου. Μην τις αφήσεις για πολύ ώρα έξω από το ψυγείο, ειδικά αν έχει ζέστη, γιατί θα ιδρώσουν και θα μαλακώσουν>
      Ελπίζω να περάσατε τέλεια!!

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχχαα
    Τα μικρά δεν "μασάνε" από τρικλοποδιές!!!

    Λοιπόν οι μπάρες ή όπως θες πες τες εμένα μου αρέσουν πάρααααα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Και έτσι όπως τις βλέπω φωτογραφημένες να έχουν υδρώσει λίγο από την ψύξη του ψυγείου τις επιθυμώ ακόμα περισσότερο. Είναι φανταστικές και ακόμα περισσότερο που έχουν σοκολάτα γάλακτος που είναι η αγαπημένη μου!!!!

    Καλημέρα Κική μου και πολύ καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παμπόνηρα είναι τα πιτσιρίκια κι εγώ έλεγα μια που μου έχουν εμπιστοσύνη θα το ...προσπεράσουν χωρίς σχόλια αλλά ...τίποτα!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν γιατί έγιναν πολύ νόστιμες!!!
      Καλό σου μεσημέρι Χρυσαυγή!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη ιδέα!!!
    Το γεγονός ότι δε θέλουν ψήσιμο κάνουν τις μπάρες ακόμη πιο δελεαστικές!
    Ευχαριστούμε πολύ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γρήγορες και εύκολες αλλά και πεντανόστιμες!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  4. Πολύ νόστιμη και θρεπτική η ιδέα σου!!! Και δροσιστική θα πω εγώ! Αυτές οι φόρμες είναι όντως εξαιρετικές! Φιλιά καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νόστιμες, θρεπτικές και πολύ σοκολατένιες Αθηνά μου!!! Με τη φόρμα και τα ξυλάκια γίνονται ακόμα πιο εξαιρετικές!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τι υπέροχη ιδέα Κική μου! Τόσο λαχταριστές μπάρες δεν έχω ξαναδει!
    Καλό ΣΚ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική, με το που είδα τις φωτογραφίες νόμισα ότι ήταν παγωτό ξυλάκι σοκολάτας το οποίο λατρεύω από παιδί!! Επρόκειτο όμως για λαχταριστές μπάρες, που και αυτές θα τις καταβρόχθιζα ευχαρίστως όσο και ένα παγωτό ξυλάκι σοκολάτας! Θρεπτικό σνακ, όσο και δελεαστικό! Ήταν δυνατόν να αφήσει "ασυγκίνητη" την οικογένεια;;;!!!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είπα και στις μικρές Ειρήνη μου αλλά δεν το πίστεψαν. Οι μπάρες πάντως έγιναν πολύ νόστιμες και λαχταριστές! Οι φορμίτσες τις ανέδειξαν!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  7. καλημερα!!!! στις φωτο νομιζα εκανες παγωτο!!! αλλα και η μπαρα σε σχημα παγωτου 1000 φορες καλυτερη να ξεγελα το ματι να την τρωμε ευχάριστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μπάρα σε σχήμα παγωτού είναι πολύ ωραία ιδέα, ειδικά για τα μικρά!!!!

      Διαγραφή
  8. Τόσο λαχταριστές οι μπάρες σου Βασιλική μου και τόσο όμορφα φτιαγμένες και φωτογραφημένες!

    Σου εύχομαι ένα νόστιμο Σ/Κ χαλαρό & απολαυστικό!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ζαμπία μου και χαίρομαι που σου άρεσαν και οι μπάρες και οι φωτογραφίες! :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Ωραίος τρόπος να δελεάσεις τα μικρά αλλά και τα μεγάλα παιδιά! Σούπερ θρεπτικές και νόστιμες!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά τα μεγάλα παιδιά δελεάζονται πιο εύκολα από τα μικρά. Ευτυχώς άρεσαν και στις μικρές γιατί είναι πολύ υγιεινές και θρεπτικές!!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Μεταξύ μας φιλενάδα, εγώ θα τις έτρωγα μόνη μου και δεν θα έδινα στα αγόρια.
    Άστους να περιμένουν...καθώς τα υλικά είναι από αυτά που μου αρέσουν πάρα πολύ.

    Καλό Σαββατοκύριακο Κική μου σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι τις έδωσα και έφαγα μόνον μία γιατί είμαι σε διατροφή Πηνελόπη μου!!! Πάντως τα αγόρια σου θα τις έτρωγαν νομίζω... να στείλω;;;
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  11. Ξετρελάθηκα Κική!!Τύφλα να έχουν τα έτοιμα!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λίλια και χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  12. Δεν έχω λόγια Κική μου !!! Τέλειο , θα το φτιάξω για τα παιδάκια μας και θα ξετρελαθούν , ευχαριστούμε!!!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις Νικόλ γιατί εκτός από υγιεινές είναι και θρεπτικές και σοκολατένιες και τα μικρά τις απολαμβάνουν!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  13. Πωπω... πόσο θα ήθελα μία τώρα δεν λεγεται!!!! Ευχαριστούμε πολύ Κική για την εύκολη και λαχταριστή συνταγή :)) Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω Δήμητρα;;;; Έτσι κι αλλιώς ετοιμάζονται σε χρόνο ρεκόρ αλλά αν έχει ζέστη θέλουν ψυγείο!!!
      Καλή Κυριακή !

      Διαγραφή
  14. Εξαιρετικές, δεν έχω λόγια :-) Και τα υλικά και η εμφάνιση !!
    Πολλά μπράβο !!! Καλό Σ/Κ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Άρη και χαίρομαι που σου άρεσαν!!

      Διαγραφή
  15. Δεν θα το πιστέψεις: Έφτιαξα μια παρόμοια συνταγή το περασμένο Σάββατο!!
    Βέβαια, δεν ήταν αυτή η διακόσμηση (τα δικά μου τα έκανα "βραχάκια"), αλλά επιβεβαιώνω πως η γεύση ήταν σούπερ!
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Γιατί να μην το πιστέψω κι αυτή είναι παραλλαγή από κάποιο βιβλίο ή περιοδικό δεν θυμάμαι γιατί τις είχα γράψει στο τετράδιο συνταγών!! Και σαν βραχάκια είναι τέλειες ...η νοστιμιά δεν αλλάζει, απλά η εμφάνιση!!!
      Φιλιά Ιωαννίτσα μου!

      Διαγραφή
  16. Εύκολη συνταγή καί μέ μόνο 4 υλικά!!!
    Φοβερές καί σέ εμφάνιση αλλά καί σέ γεύση Κική μου!!
    Ζωγράφισες πάλι!!!Καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου και χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν γιατί αξίζουν!

      Διαγραφή
  17. Όχι που θα τις ξεγελουσες! Αλλά αφού άρεσαν στις μικρές πριγκίπισσες, δε χρειάζομαι άλλη απόδειξη εγώ! Έχω και ολα τα υλικά, αύριο κιόλας δοκιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζουν τη δοκιμή Χρύσα και ίσως θα αρέσουν και στον μικρό σου! Άσε που είναι πολύ ωραίο δεκατιανό!

      Διαγραφή
  18. Χωρίς ψήσιμο? Τέλεις φαίνονται οι μπάρες σου, Κική μου!!!!
    Και πολύ υγιεινές!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι... χωρίς ψήσιμο και πανεύκολες και νόστιμες και υγιεινές!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Super food οι μπάρες σου Κική μου, τόσο νόστιμες δείχνουν μα και τόσο υγιεινές!
    Με το δίκιο τους οι μικρούλες τις απόλαυσαν!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φοβερές Έλενά μου και οι μικρές τις ...τσάκισαν!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Ωραία η ιδέα σου να βάλεις τις μπάρες σε φόρμες Κική.
    Έγιναν πολύ εμφανίσιμες έτσι.
    Δύσκολα υλικά πάντως, παρόλο που σε μένα αρέσουν πολύ! Χαίρομαι πολύ που άρεσαν στα κορίτσια και που τις τίμησαν!
    Τι καλύτερο από ένα υγιεινό σνακ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτές οι μπάρες με ξετρέλαναν, πειράζει που θα τις φάω εγώ!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μπραβο μσοθ φαινονται πολυ νοστιμες!!!!!!επειδη ομως δεν εχω τετοιες φορμουλες μπορεις να μου πεις εναν αλλο τροπο να τις κανω???ευχαριστω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Μπορείς να τις βάλεις σε μικρά ποτηράκια πλαστικα και να βάλεις κανονικα το ξυλάκι. Χωρίς ξυλάκι μπορείς να απλώσεις το μείγμα σε ταψάκι που το εχεις καλύψει με αντικολλητικό χαρτι και μόλις στερεοποιηθεί να το κόψεις σε κομμάτια με ελαφρώς βρεγμένο μαχαίρι. Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  23. σ'ευχαριστω πολυ που απαντησες.....κ κατι ακομα.....αν βαλουμε κουβερτουρα θα'ναι καλο λες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα... έχει κουβερτούρα! Τί εννοείς;;; Καλό θα είναι να μην αλλάξεις τις αναλογίες! Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!