Brownies με κακάο...απίστευτα σοκολατένια!

Σοκολατένια όσο δεν πάει άλλο! Σύμφωνα με την Huffington post τόσο ωραία που δεν χρειάζεται να ψάξουμε για κάποια άλλη συνταγή για brownies αν έχουμε τη συγκεκριμένη!
Συνήθως, όσοι αγαπούν την σοκολάτα αμφιβάλουν για τα γλυκά με κακάο, λέγοντας ότι δεν είναι αρκετά σοκολατένια. Πρώτο παράδειγμα, ο νονός της μικρής μας Βασιλικής λίγο πριν δοκιμάσει από το σοκολατένιο κέικ με παντζάρια που είχα φτιάξει (ΕΔΩ). Μετά τη δοκιμή άλλαξε γνώμη παρά τα όσα πρέσβευε λίγο πριν! :) Τελικά, αυτά τα γλυκά που, ενώ έχουν κακάο, μοιάζουν να έχουν άπειρη σοκολάτα μέσα αποτελούν από μόνα τους μια κατηγορία, ιδανική για όλους και ειδικά για τους σοκολατομανείς.
Κάτι αντίστοιχα μαγικό συμβαίνει με τούτα δω τα brownies που παρόλο που δεν έχουν ίχνος λιωμένης σοκολάτας κι έχουν μόνον απλό κακάο μόλις τα βάζεις στο στόμα νιώθεις να γεμίζεις σοκολάτα από τον ουρανίσκο μέχρι την ψυχή! Οι αισθήσεις στήνουν χορό όλες μαζί κι όλα τα προβλήματα της καθημερινότητας παίρνουν έναν δρόμο χωρίς άμεση επιστροφή!
Αυτά τα σκουρόχρωμα, βαθιά σοκολατένια και καρυδάτα brownies, με την υπέροχα μαλακή υφή που αν και κρύβεται όταν μπουν στο ψυγείο εμφανίζεται εάν μπουν στο φούρνο μικροκυμμάτων και ζεσταθούν ελαφρά. Ξαναγίνονται μαλακά, ζουμερά και θεϊκά νόστιμα και σε κάνουν να σκέφτεσαι να τα κρύψεις για να μην τα μοιραστείς με κανέναν άλλο... να είναι μόνον δικά σου!!
ΥΛΙΚΑ για ένα ταψί 25x25 εκ.
140 γρ. βούτυρο
250 γρ. ζάχαρη
60 γρ. κακάο σε σκόνη
2 μεγάλα αυγά από το ψυγείο
70 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
80 γρ. καρύδια ψιλοκομμένα 
1 πρέζα αλάτι
2 κάψουλες βανιλίνης
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.
Τοποθετούμε μια κατσαρόλα σε σιγανή φωτιά (ή σε μπαιν μαρί) και βάζουμε μέσα το βούτυρο, το κακάο, τη ζάχαρη και το αλάτι.
Αφήνουμε την κατσαρόλα σε σιγανή φωτιά μέχρι να λιώσει το βούτυρο.
Ανακατεύουμε καλά μέχρι να έχουμε ένα ομοιογενές μείγμα.
Αποσύρουμε από την ηλεκτρική εστία και αφήνουμε να κρυώσει για λίγο.
Προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά ανακατεύοντας το μείγμα.
Ρίχνουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε καλά.
Τέλος, προσθέτουμε τα καρύδια ανακατεύοντας και πάλι.
Καλύπτουμε το ταψί με αντικολλητικό χαρτί και ρίχνουμε μέσα το μείγμα. 
Ψήνουμε για 25-30 λεπτά και δοκιμάζουμε βυθίζοντας ένα ξυλάκι για σουβλάκι εάν έχει ψηθεί.
Όταν βγάζουμε το ξυλάκι πρέπει να έχει ελάχιστο από το μείγμα του μπράουνι.
Βγάζουμε από το φούρνο και αφήνουμε να κρυώσουν εντελώς πριν κόψουμε σε κομμάτια αν και κόβονται καλύτερα εάν μπουν για λίγο στο ψυγείο.
Απολαμβάνουμε σκέτα ή με μια μπάλα παγωτό καραμέλα ή βανίλια.
Πηγή συνταγής: ΕΔΩ

36 σχόλια:

  1. A!!!!
    Δεν λέω πως δεν με "τσάκισες" τώρα, ακόμη κι' εμένα που δεν είμαι και η πιο τρελή σοκολατοφάγος του σπιτιού μας, Κική μου!

    Αν τα καταφέρω θα τους το σκαρώσω μέσα στο Σαββατοκύριακο, καθώς τα υλικά υπάρχουν όλα.

    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αξίζουν Πηνελόπη μου, αξίζουν γιατί ενώ είναι με κακάο είναι υπέροχα σοκολατένια και δεν υστερούν καθόλου από αυτά που έχουν κουβερτούρα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Με ενα κομματακια απο το σοκολατενιου σου γλυκό και παίρνεις ενέργεια για ολη την μερα ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ...δεν χρειάζεται να φας πολύ γιατί σε ικανοποιεί πλήρως ακόμη κι ένα μικρό κομματάκι!!!

      Διαγραφή
  3. Αμάν, τι πειρασμός είναι αυτός! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μας αποτελείωσες Παρασκευάτικα!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ολόγλυκα, Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα αν ήσουν κοντά και τα δοκίμαζες θα σου άρεσαν ακόμα περισσότερο!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. :) Είναι πολύ ωραία Κική!! Αξίζουν τη δοκιμή!

      Διαγραφή
  6. Σκέτος πειρασμός Κική μου!
    Και πραγματικά, δείχνει απίστευτα σοκολατένιο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλειο Έλενα μου, αξίζει να το δοκιμάσετε!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. οχι πες μου αραγε μπορει να πει καποιος οχι σε αυτο το θεικο γλυκο...και μαλιστα απο τα χερακια της κικιτσας?η απαντηση ειναι οοοοχιιιι!!!!!
    καλο σ/κ και φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαααααα!! Δεν νομίζω αφού κι εγώ που είμαι σε διατροφή ζορίστηκα πολύ γιατί έφαγα μόνον ένα μικρό κομμάτι!!!!!!!!!!!!! Με άλλα λόγια συμφωνούμε πως όχιιιιιιιι!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Στις φωτογραφίες σου δείχνει υπερλαχταριστό !! Βύσσινο είναι αυτό ?? Αν ναι, τότε δεν έχω λόγια :-) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και στην πραγματικότητα έτσι Άρη... και την επόμενη μέρα, το έβγαλα από το ψυγείο και το ζέστανα για 1 λεπτό στα μικροκύμματα... εεεεε, λοιπόν έγινε λουκούμι... τέλειο!!!
      Ναι αυτό είναι βύσσινο και με βανίλια παγωτό μαζί γίνεται τρέλλα.

      Διαγραφή
  9. ποιος μπορει να αντισταθει στη σοκολατα!!!! υπεροχο γλυκο αλλα του λειπει κ μαι μπαλα παγωτο παο διπλα ;) σλουρπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο κλασσικό και τόσο υπέροχο!!!! Ναι κι εγώ το συνόδευσα με παγωτό!!!

      Διαγραφή
  10. Απίστευτο και σοκολατένιο είναι 2 λέξεις που οταν διαβάζονται μαζί έχουν εκρηκτικό αποτέλεσμα!!!!Το έσωσα Κική μου γιατί είναι ακαταμάχητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχχχχ, Λίλια μου... πολύ σοκολατοεκρηκτικό το αποτέλεσμα... έχεις δίκιο!!! Απίστευτα νόστιμο και με μια μπάλα παγωτού ακόμα πιο υπέροχο!!!
      Εγώ πάντως το απόλαυσα με λίγο βύσσινο γλυκό και ήταν εξίσου τέλειο!!

      Διαγραφή
  11. Είμαι σίγουρη οτι το κακάο το κάνει υπερσοκολατένιο! Και του δίνει τη σωστή δόση σοκολάτας χωρίς να το βαραίνει! Το καρυδάκι δε είναι απαραίτητη προσθήκη θεωρώ στο ωραίο brownie! Άλλη μια εξαιρετική συνταγή σου Κική!! Αποθηκεύτηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι γίνεται φοβερά σοκολατένιο! 'Εχεις απόλυτο δίκιο κι όσο για το καρύδι του ταιριάζει τρελλά!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!!!

      Διαγραφή

  12. Bom demais!!!!

    Bom fim de semana com tudo de bom!
    Beijinhos.ه° ·.
    ♬♪ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική μου τo γλυκάκι αυτό φαίνεται τέλειο, συνταγή δεν έχω άρα αποθηκεύεται άμεσα!
    Υπέροχα τα υλικά του, ένα γλυκάκι να το προσφέρεις κάθε στιγμή!!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο Μάχη μου και αξίζει να το δοκιμάσεις!!!
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  14. Απο τα αγαπημενα γλυκά και ειδικα με σαλτσουλα ειναι φανταστικά!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με παγωτό Αριάδνη είναι τέλειο!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Μμμμ, δεν μπορώ να φανταστώ τίποτα καλύτερο!!!!!!
    Καλό σ/κ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο και πολύ σοκολατένιο το brownie!
      Καλό βράδυ Στέλλα!!

      Διαγραφή
  16. Ε ναι, ποιος λέει όχι σε τέτοιο γλυκό! Εγώ πάντως, και μόνο που λέει brownies ο τίτλος, είμαι καλυμμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγώ Χρύσα... είναι υπέροχο!!!

      Διαγραφή
  17. Ουάου!!!Σοκολατοκόλαση τό γλυκάκι σου Κική μου!!
    Οι φωτογραφική σου παρουσίαση,τέλεια!!!Μπράβο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι να πω... σκέτη λιχουδιά!! Τρελαινόμαστε για σοκολάτα, οπότε η συνταγή θα δοκιμαστεί πολύ πολύ σύντομα!! Ευχαριστούμε πολύ Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φαίνονται τέλεια και σε πιστευω ότι είναι κολασμένα...Η αλήθεια ειναι οτι και εγω παλιά σνόμπαρα όσα ειχαν κακάο, ότι δεν θα είναι τόσο ωραία και δοκιμασα μια μερα και αλλαξα τελείως γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φαίνονται τέλεια και σε πιστευω ότι είναι κολασμένα...Η αλήθεια ειναι οτι και εγω παλιά σνόμπαρα όσα ειχαν κακάο, ότι δεν θα είναι τόσο ωραία και δοκιμασα μια μερα και αλλαξα τελείως γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!