Καλώς ήρθατε στο διαδικτυακό μου σπίτι


Η ιδέα του blogging γεννήθηκε στο μυαλό μου σιγά-σιγά ανακαλύπτοντας τις χαρές του. Μέχρι τώρα,  μοιράζοντας τις μέρες ανάμεσα στις δυο υπέροχες ανιψιές μου που λατρεύω και τη δουλειά μου σαν καθηγήτρια γαλλικών που επίσης υπεραγαπώ δεν είχα τον χρόνο ούτε και την διάθεση να γίνω blogger. Άρχισα, λοιπόν, να παρακολουθώ ιστολόγια ελληνικά και ξένα, που αφορούν τα παιδιά, τη γαλλική γλώσσα  και όλα όσα λατρεύω. Η αλήθεια είναι ότι ενδιαφέρομαι για πολλά θέματα ΑΛΛΑ παθιάζομαι με τη μαγειρική και κυρίως με τη ζαχαροπλαστική... Είναι ένα χόμπυ που με ξεκουράζει. Ελπίζω να με συντροφεύετε στις γευστικές μου περιπέτειες και να μοιραζόμαστε την χαρά τους. Το ταξίδι στον κόσμο της γεύσης είναι μια ανεξάντλητη πηγή ικανοποίησης. Ακόμη κι όταν το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που περιμένω, η διαδρομή με βοηθάει να εξελιχθώ με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να είμαι καλή οικοδέσποινα και οδηγός σ' αυτό το ταξίδι.
                                                             Tante Kiki


** Η πρώτη φωτογραφία είναι από το cupcake πού κάναμε η αδερφή μου κι εγώ στη βάπτιση της μικρής μου ανιψιάς και η δεύτερη από τα γενέθλια ενός μικρού μας φίλου. 
Tante Kiki
0 Comments
No