Τηγανιά κοτόπουλου με κρέμα τυριού & μουστάρδας

Καλημέρα! Το κοτόπουλο είναι μακράν το αγαπημένο μου κρέας από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου! Μόνη εξαίρεση τα κοτόπουλα που μεγάλωναν στο κοτέτσι της γιαγιάς! Κοτόπουλα που κατέφθαναν μικρούλια μικρούλια στο κοτέτσι, έκαναν αυγουλάκια, μεγάλωναν και μετά έκαναν μια δυναμική είσοδο στο οικογενειακό πιάτο. Εεεε, εκείνα τα μεσημέρια ήταν μεγάλη δοκιμασία για μένα.
Όταν η πρόταση για γεύμα με ένα από κείνα τα κοτόπουλα ...έπεφτε στο τραπέζι άρχιζε το προσωπικό μαρτύριο. Θύμησες, ενοχές, αποστροφή, αίσθηση κανιβαλισμού ανακατεύονταν όλα μαζί στο μικρό κεφαλάκι και το αποτέλεσμα ήταν ...η απόλυτη άρνηση ακόμα και να δοκιμάσω μια τόση δα μπουκίτσα! 
Όχι δεν ήταν ότι δεν μου άρεσε το κοτόπουλο, όπως, σίγουρα, καταλάβατε! Ήταν η αίσθηση ότι το ...γνώριζα (!!!) και οι μπουκιές δεν κατέβαιναν με τίποτα!
Άργησα πολύ να συνειδητοποιήσω ότι αυτός ήταν ο προορισμός του... όπως άργησα να συνειδητοποιήσω ότι τα κοτόπουλα που εξαφανίζονταν από το κοτέτσι δεν τα στέλναμε στον θείο και ταυτόχρονα τυχαία είχαμε κοτόπουλο για γεύμα!! 
Από τότε πέρασαν χρόνια πολλά! Εγώ μεγάλωσα, το κοτόπουλο συνεχίζει και είναι το αγαπημένο μου φαγητό αλλά ούτε που θα το σκεφτόμουν να βάλω ένα στον κήπο και να το βλέπω να μεγαλώνει!! Βλέπετε ...κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ!!!
Παρόλα αυτά το σημερινό κοτοπουλάκι είναι ένα από κείνα τα φαγητά που δεν μπορώ να του αντισταθώ και νομίζω ότι ούτε κι εσείς! Απλό, εύκολο και μόνο μ' ένα τηγάνι! 

ΥΛΙΚΑ για 2 άτομα
2 μπουτάκια κοτόπουλου χωρίς πέτσα και χωρίς κόκκαλο
1 μέτριο κρεμμύδι σε φέτες
1 κομμάτι κόκκινη πιπεριά
1 κλαδάκι φρέσκο δεντρολίβανο
1 κλαδάκι φρέσκο θυμάρι
110 γρ. τυρί-κρέμα με λίγα λιπαρά
1/2 φλ.τσ. γάλα με λίγα λιπαρά 
1/2 φλ.τσ. νερό ζεστό
3-4 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κ.σ. μουστάρδα
1 πρέζα ρίγανη 
Αλάτι - Πιπέρι 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε το ελαιόλαδο και το αφήνουμε να ζεσταθεί αλλά όχι να κάψει.
Ρίχνουμε το κρεμμύδι και την πιπεριά.
Κόβουμε το κοτόπουλο σε λωρίδες και το πασπαλίζουμε με αλάτι, ρίγανη και πιπέρι. 
Το βάζουμε μαζί με το κρεμμύδι και την πιπεριά για να σοταριστεί και το γυρίζουμε έτσι ώστε να πάρει χρώμα απ' όλες τις πλευρές.
Προσθέτουμε το γάλα, το ζεστό νερό, το δεντρολίβανο και το θυμάρι και αφήνουμε να βράσει σε μέτρια φωτιά μέχρις ότου τα υγρά μειωθούν στο 1/3.
Τώρα, προσθέτουμε την μουστάρδα και το τυρί-κρέμα.
Αφήνουμε το κοτόπουλο να βράσει μέχρι να "δέσει" η σάλτσα και να γίνει παχύρρευστη.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και σερβίρουμε αμέσως με ένα ωραίο πιλάφι.

36 σχόλια:

  1. Φαγητάκι μούρλια και μάλιστα σε χρόνο αποδεκτό μέσα στην -χαώδη- καθημερινότητά μας! Τι άλλο να ζητήσει κανείς? Παρεμπιπτόντως, το κοτόπουλο είναι και το δικό μου αγαπημένο κρέας και με μεγάλη προθυμία θα το δοκιμάσω μαγειρεμένο με τον τρόπο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι νόστιμο και γρήγορο ...ό,τι πρέπει Αμαλία μου!!!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε ...την επόμενη φορά που θα ανεβείτε θα σας το φτιάξω!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα αγαπημένη μου!
    Υπεροχη η συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ έχω αδυναμία στο κοτόπουλο και η πρότασή σου να είσαι σίγουρη πως δρομολογήθηκε ήδη!!!
    ;-)
    '΄γεια στα χέρια σου, κορίτσι μου! Φαίνεται χάρμα!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει τη δοκιμή Ιωάννα μου!!! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Νόστιμοοο!!!!Μυρίζει ζεστασιά,μανούλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Κική μου εγώ είχα άλλο θέμα με αυτές... είχε ο παππούς μου κοτουλες και θυμάμαι μου δίνανε το αυγό ώμο. Μαρτύριο. Το σιχαινόμουν και ήταν και καθημερινά. Φρικη. Μέχρι που ο παππούς μου ο καλός σκέφτηκε να χτυπάει στο ασπράδι κακάο και να ρίχνει και ζαχαριτσα και τότε το ζητούσα μόνη μου. Το κοτόπουλο στο τηγάνι είναι το αγαπημένο μου.., θα δοκιμάσω σίγουρα τη συνταγή σου!!! Πολλά φιλιά αγαπημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχ!! Το αυγό εμένα μου το έδιναν "Χτυπητό" δηλαδή ωμό αλλά χτυπημένο μέχρι να ασπρίσει με κακάο και ζάχαρη!! Μάλλον το ίδιο τρώγαμε!!!
      Το κοτοπουλάκι αξίζει να το δοκιμάσεις... γρήγορο, ελαφρύ και νόστιμο!!

      Διαγραφή
  6. φαίνεται υπέροχο!!! θα το δοκιμάσω!!! :) φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να το δοκιμάσεις Εβονίτα μου!! :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Το έκανες τόσο εύπεπτο και ελαφρύ, από νοστιμιά δεν έχω αμφιβολίες!

    Φιλιά πολλά!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι ελαφρύ και πεντανόστιμο Ζαμπία μου... άσε που είναι έτοιμο σε χρόνο ρεκόρ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Τα καημένα τα κοτοπουλάκια... Ούτε εγώ θα μπορούσα...
    Αυτό το φαγάκι όμως... Πολυ θα το ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις τί τραβούσα...
      Πάντως το κοτοπουλάκι αυτό αξίζει να το δοκιμάσεις!!

      Διαγραφή
  9. Έχεις χρησιμοποιήσει αρκετά από τα πλέον αγαπημένα μου υλικά Κική.
    Και όλα τους είναι φοβερά ταιριαστά με το κοτόπουλο.
    Μου αρέσει γιατί πρόκειται για ένα ελαφρύ πιάτο, είναι ωστόσο φοβερά πλούσιο σε γεύση.
    Πολύ τα χαίρομαι αυτά τα φαγάκια!
    Σε φιλώ πολύ, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται πολύ ωραίο έτσι το κοτοπουλάκι Ερμιόνη μου και μάλιστα ελαφρύ χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερο χρόνο και προσπάθεια! Πεντανόστιμο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Είδα μουστάρδα και πιπεριά και μπήκα!!!! Φαντάστηκα τη νοστιμιά του και πήρε τη θέση του στο ντοσιέ "Tantekiki".
    Καλή σου μέρα, φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, έλα Φιλία μου... αξίζει να το δοκιμάσεις γιατί τα έχει όλα!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Τέλειο! Όταν είδα "τηγανιά" και "κρέμα" νόμισα θα έβλεπα μία συνταγή με πολύ λάδι και κρέμα γάλακτος. Και όμως αυτό είναι μία πολύ light έκδοση! Και φαντάζομαι και πολύ νόστιμη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες;;; Είναι υπέροχο πρέπει να δοκιμάσεις έτσι το κοτοπουλάκι Σταυρούλα!! Αξίζει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Πολύ νόστιμα τα κοτοπουλάκια σου Κική μου!!! Τα συστατικά είναι ένα και ένα εγγυώνται ένα πολύ γευστικό αποτέλεσμα!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρέπει να πω, πως και για μένα το κοτόπουλο είναι το καλύτερο κρέας Κική μου. Καθώς μου αρέσει ιδιαίτερα στην γεύση και "σηκώνει" και αρκετό πειραματισμό με τα μπαχαρικά και τις γεύσεις που μπορεί να το συνδυάσεις.

    Το φαγητό σου πληρεί δε, όλες τις προϋποθέσεις για μικρούς και μεγάλους και αυτό, τουλάχιστο για το δικό μας σπίτι, έχει την σημασία του :-)))

    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Πηνελόπη μου και στα δύο! Όσο για το συγκεκριμένο είναι ένα καταπληκτικό ...πεντανόστιμο και πολύ εύκολο φαγάκι για μικρούς και μεγάλους!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Να' μαι ξανά κι εγώ!Όπως πάντα υπέροχες οι νοστιμιές σου!Επέστρεψα να σε ευχαριστήσω για άλλη μια φορά γιατί έκανα στη γιορτή του Μαριού μου τρεις από τις σαλάτες σου, με καρύδια, αποξηραμένα βερύκοκα, σύκα, πετιμέζι κλπ και είχαν τεράαστια επιτυχία!Και πάλι βέβαια δε στέφτηκα μόνη μου τις δάφνες!Μίλησα για την νοικοκυρά Κική!Ευχαριστώ για άλλη μια φορά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωω!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια Πινελιά μου και δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που ό,τι έφτιαξες είχε μεγάλη επιτυχία!! Σ' ευχαριστώ που μου έκανες την τιμή να αναφέρεις εμένα... με τιμάς!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Η τηγανιά κοτόπουλου υπέροχη, το μόνο που θα άλλαζα το γάλα που δεν τρελαίνομαι, με νερό !!
    Πολύ λαχταριστή με την κρέμα και την μουστάρδα!!
    Σε ευχαριστούμε για την όμορφη συνταγή!!
    Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με νερό να το κάνεις το κοτόπουλο πάλι νόστιμο θα γίνει Μάχη μου! Ο συνδυασμός με την κρέμα και την μουστάρδα είναι μοναδικά νόστιμος!!!
      Να είσαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Πρέπει να είναι πεντανόστιμο φαγάκι!! Σε ευχαριστούμε πολύ Κική μου για τη συνταγή!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πεντανόστιμο και πολύ γρήγορο φαγάκι Θάλεια μου... αξίζει να το δοκιμάσετε!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Σε καταλαβαίνω που δεν μπορούσες να τα φας, ούτε κι εγώ θα μπορούσα! Το πιάτο σου φαίνεται πολύ πολύ νόστιμο!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αφού τις γνώριζα τις κοτούλες ...είχα άδικο που μου φαινόταν άσχημο;;;;
      Όσο για το πιάτο αυτό είναι πεντανόστιμο!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Εμείς έτσι τη πάθαμε μια χρονιά με μια γαλοπούλα. Την μεγαλώσαμε από μικρή και μετά δεν την έτρωγε κανείς...απαπα δεν πρέπει να μεγαλώνεις και να βαφτίζεις το φαγητό σου γιατί τότε γίνεται μέλος της οικογενείας σου. Πάντως το πιάτο τα σπάει!!Πολύ ωραία συνταγη Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπωωωω! Σε καταλαβαίνω απόλυτα Λίλια μου ...είναι ζόρικο!!!
      Όσο για το πιάτο είναι υπέροχο και αξίζει να το δοκιμάσεις!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!