Εύκολη τυρόπιτα με 3 τυριά, χωρίς φύλλο


Εύκολη τυρόπιτα χωρίς φύλλο
Καλή σας μέρα! Πιτούλα σήμερα! Γιατί χωρίς πίτες δεν ζω... την αμαρτία μου την εξομολογούμαι! Οι πίτες με ή χωρίς φύλλο είναι η μεγάλη μου αδυναμία. Πίτες σε κάθε στύλ και με κάθε γέμιση! Η σημερινή όμως ξεπέρασε κάθε προηγούμενη τόσο σε ευκολία όσο και σε νοστιμιά!
Κι όταν μιλάμε για εύκολη πίτα εννοούμε και γρήγορη... σε χρόνο ρεκόρ!
Μια πίτα... ό,τι πρέπει για το σχολικό ταπεράκι αλλά και για το ταπεράκι της δουλειάς. Κατάλληλη για πρωινό και απογευματινό! Αλλά γιατί όχι και για ένα γρήγορο γεύμα που το συνοδεύει μια ωραία και πλούσια σαλάτα. Κι αν θέλουμε λίγο μειωμένες θερμίδες διαλέγουμε τυριά και γιαούρτι με λίγα λιπαρά (έτσι για να μειώσουμε τις τύψεις)!
Και μια λεπτομέρεια... αλάτι δεν ξέχασα να βάλω... απλά το κεφαλοτύρι που χρησιμοποίησα ήταν αρκετά αλμυρό ...τόσο που δεν χρειάστηκε να προσθέσω άλλο. Όσο για το μοσχοκάρυδο... το προσθέτουμε μόνον εάν μας αρέσει αλλιώς το αντικαθιστούμε με πάπρικα ή δεν βάζουμε τίποτα.
ΥΛΙΚΑ για ένα ταψάκι 30-23 εκ.
2 κεσεδάκια γιαούρτι (2 Χ 200 γρ.)
5 αυγά μεγάλα
200 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη λιωμένο αλλά σε θερμοκρασία δωματίου
450 γρ. φέτα θρυμματισμένη με το πηρούνι
200 γρ. τυρί κρέμα (τύπου Φιλαδέλφεια)
150 γρ. κεφαλοτύρι ή κεφαλογραβιέρα τριμμένη
150 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της
30 γρ. καλαμποκάλευρο 
1 πρέζα πιπέρι
1 πρέζα μοσχοκάρυδο (προαιρετικά) ή πάπρικα
Για το ταψί
20 γρ. βούτυρο λιωμένο
5-6 κ.σ. bake rolls με ντομάτα και ελιά ψιλοθρυμματισμένα  (σαν φρυγανιά)
Για την επικάλυψη
3 κ.σ. σουσάμι
3 κ.σ. παπαρουνόσπορο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Αλείφουμε με το λιωμένο βούτυρο το ταψί και το πασπαλίζουμε με τα ψιλοθρυμματισμένα bake rolls.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.
Σε ένα μπολ, χτυπάμε τα αυγά με το τυρί κρέμα, το πιπέρι και το μοσχοκάρυδο μέχρι το μίγμα να γίνει ομοιογενές και αφράτο.
Προσθέτουμε το λιωμένο βούτυρο και το γιαούρτι, τα τυριά και ανακατεύουμε καλά με το μίξερ στην πιο χαμηλή ταχύτητα για να μην λιώσει εντελώς το τυρί.
Σταδιακά και πάντα ανακατεύοντας προσθέτουμε τη φαρίνα και το καλαμποκάλευρο.
Ανακατεύουμε μέχρι να έχουμε ένα παχύρρευστο μίγμα που το αδειάζουμε στο ταψί.
Πασπαλίζουμε με το σουσάμι και τον παπαρουνόσπορο και βάζουμε στο φούρνο.
Ψήνουμε για 40-45 λεπτά ή μέχρι να ψηθεί η πίτα μας και να αποκτήσει μια χρυσόξανθη κρούστα.
Βγάζουμε από το φούρνο και αφήνουμε να κρυώσει καλά πριν να σερβίρουμε!
Tante Kiki
24 Comments

24 σχόλια:

  1. Τι νόστιμη κι όμορφη τυρόπιτα!
    Κι άμα κάποιος έχει αδυναμία στα τυριά, όπως εγώ, νομίζω ότι ένα κομμάτι δεν αρκεί.

    Αυτά τα θρυμματισμένα bake rolls μου άρεσαν πολύ. Πολύ καλύτερα από απλή φρυγανιά ή καλαμποκάλευρο.
    Θα πρόσθεσαν έξτρα γεύση στην πίτα σου, μαζί με τον παπαρουνόσπορο και το σουσάμι!

    Καλημέρα Βασιλική μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, δεν χρειάζεται νομίζω να πω (αλλά θα το πω) ότι η συνταγή ήδη έχει περάσει στο στάδιο του...σούπερ-μάρκετ, πάω για τα ψώνια! Ιδανική πιτούλα για το μεσημεριανό του σχολείου, το μόνιμο πονοκέφαλο του φαγητού από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαινεται απιστευτα αφράτη... θα θελα ενα κομματάκι για πρωινο :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζεστή ζεστή και λαχταριστή τυροπιτούλα Κική μου, ότι πρέπει μαζί με το καφεδάκι μου! Ωραιότατη!
    Καλή σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! Μια χαρά είναι αυτού του είδους οι πίτες και γίνονται επίσης πολύ εύκολα. Θα σταθώ κι εγώ στα τριμμένα bake rolls αλλά και στο λίγο καλαμποκάλευρο που πιστεύω θα κάνουν το "κλικ" στη νόστιμη αυτή πίτα τυριού! Εγώ θα έβαζα σίγουρα και γλυκιά πάπρικα, πάει πιστεύω επίσης τρελά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ Παναγία μου και είμαι και στο γραφείο! Η μυρωδιά της ξεχύθηκε από τις φωτογραφίες και έφτασε εδώ... Υπέροχη και εύκολη συνταγή. Πάει για pin άμεσα. Καλημέρα και φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη πίτα, Κική μου!!! Θα την τιμήσω σίγουρα :))) Ο παπαρουνόσπορος, δίνει κάποιο άρωμα ή γεύση; Δεν τον έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bake rolls???!!!!!!!!!Μπραβο κικη τελεια ιδεα,προτωτυπη,ο γιος μου ο μεγαλος τρελαινεται για τυροπιτες αλλα και για bake rolls αχαχαχαχ,καλα ηδη γραφω τα υλικα για να παω στο σουπερ!!!!
    φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στις πιτουλες λεω παντα ναι Κικιτσα μου! Θα μπορουσα καθε μα καθε μερα να τρωω. Οι ανοιχτες, ειδικα για εμενα, ειναι πολυ βολικες!!! Λατρευω το μοσχοκαρυδο κ τον παπαρουνοσπορο!! Φανταστικη η προταση σου!!
    Πολλα φιλακιαααα! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο, Κική μου, εύκολη και νοστιμότατη!
    Μπαίνει στα υπόψιν, αν και πρέπει πλέον να τις αποφεύγω!
    Μου αρέσουν πολύ και οι αλλαγές στη σελίδα μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλαμποκάλευρο! Τυρί! BAKE ROLLS!!!!!! Είσαι θεαααααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωωωω!
    Βασιλική μου με συγκινείς βαθύτατα, και μόνο που το εκτίμησες μού αρκεί.
    Όλα τα άλλα έγιναν ανιδιοτελώς και χάριν της φιλίας σου που με περιβάλλει...

    ... κι εγώ ευχαριστώ!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είδα τόσο όμορφα υλικά και πλούσιο σουσάμι και κατάλαβα τι νόστιμο θα είναι!Καταπληκτική συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καί τήν ζήλεψα τήν αφράτη σου τυροπιτούλα Κικίτσα μου,αλλά καί πολύ μού άρεσε η βάση μέ τά bake rolls.!!!Φοβερή ιδέα!!Φεύγω νά ψωνίσω τά υλικά γιατί μέ έπιασε μία μικρή λιγούρα!!Χα χα!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπερα!!! τρελαίνομαι για πιτες!! και ειδικα οταν ειναι ετσι πανευκολες χωρις φυλλο και ιστοριες εχω ενα λογο παραπανω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ολα τα λεφτα η πιτουλα,τι καλη ιδεα να κανω στα εγγονια μου για το σχολειο.και σε εσενα ευχομαι για την καινουρια σχολικη χρονια καλη δυναμη και στις μικρες καλη προοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πω πω Κική! Δείχνει πολύ αφράτη! Και είναι και εύκολη αφού δεν έχει φύλλο. Λαχταριστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το κόλπο με τα bake rolls είναι μεγάλη έμπνευση Κική! Εντυπωσιακή η τυρόπιτά σου σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Bake rolls τρομερη καινοτομία! Η πιτούλα φαίνεται γευστικότατη και μ αρέσει η προσθηκη παπαρουνόσπορου και σουσαμιου!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μιλάμε για το απόλυτο σνακ, ειδικά για όσους λατρεύουν τα τυριά (όπως η αφεντιά μου...) Κική μου.
    Καλημέρα εύχομαι και μια όμορφη σχολική χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχη πραγματικά Κική!
    Από τις φωτογραφίες δεν το πίστευα ότι δεν έχει φύλλο!
    Τα υλικά όλα ένα και ένα και η βάση με το παξιμάδι πρωτότυπη!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα φιλαράκι μου αγαπημένο!μας σέρβιρες σούπερ μενού και εύκολο και πιτούλα και εποχής και ελαφρύ και πρωτότυπο και yummy yummy με τα bake rolls να παίρνει φωτιά η βάση του υπολογιστή τελικά...βάση κόλαση να την πω..ή πίτα κόλαση για να μη νομίσεις ότι αγνοώ τα άλλα μέρη της!που τα σκέφτεσαι πονηρό κορίτσι..που τα σκέφτεσαι...φιλάκια άπειρα!υ.γ.γύρισα λίγες μέρες πριν απο διακοπές και δεν έχω δεί τα προηγούμενα!έχω σούπερ διάβασμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μμμμμμ, Κική, δείχνει απλώς υπέροχη! Ηδη μου τρέχουν τα σάλια. Θα την προσπαθήσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

No