Κέικ με ροδάκινα και κεράσια...πιο αφράτο δεν γίνεται!

Καλή και νόστιμη εβδομάδα να έχουμε, χωρίς βροχές αλλά και χωρίς καύσωνα!!! (Ο άπληστος ο άνθρωπος φαίνεται!!! χαχαχα:)
Πίτα, τάρτα ή κέικ με ροδάκινα;; Προσωπικά θα το χαρακτήριζα κέικ και μάλιστα κέικ αφράτο και ελαφρά υγρό. Απόλυτα υγιεινό, εύκολο, γρήγορο, με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη και τη δική μου εκτέλεση χωρίς να αλλάξω τίποτε παρά μόνον να μετατρέψω τα φλιτζάνια που χρησιμοποιούνται σαν μονάδα μέτρησης σε γραμμάρια για να είναι πιο εύκολη η συνταγή ακόμα και από τους πιο αρχάριους!
Ένα κέικ που μόλις το είδα το αγάπησα! Υγιεινό, με ελάχιστα υλικά και πολύ, μα πολύ φρουτένιο!!! Όταν κατέφθασαν και τα αποξηραμένα κεράσια, δώρο από την Αμερική το τοπίο συμπληρώθηκε και το πράγμα πήγαινε μόνο του στην ... κουζίνα!!!
Πάμε να δούμε πώς γίνεται; Μη βιαστείτε να πείτε άλλο ένα κέικ με φρούτα ...όχι δεν ανήκει στην κατηγορία "ακόμα-ένα-κέικ"! Αυτό το κέικ είναι μόνο του μια ...κατηγορία του τύπου "το-πιο-αφράτο- κέικ- του-κόσμου!!!". 
Η πρώτη μπουκιά σε ...καθηλώνει με τη νοστιμιά και το άρωμα που αναδύεται!! Ροδακινοάρωμα στο φουλ! Και μετά έρχεται η σχεδόν ...αέρινη αφρατάδα... μέχρι να το δαγκώσεις... εξαφανίζεται!!! Με γάλα για πρωινό, με καφέ για πρωινό και απογευματινό, με παγωτό βανίλια ή καϊμάκι για γλυκό!! Αλλά δεν αξίζει να σας καθυστερώ περισσότερο... πάμε γρήγορα στη συνταγή!!!
ΥΛΙΚΑ για ένα ταψάκι 30Χ30
40 γρ. βούτυρο (ή μαργαρίνη για νηστήσιμο)
3 κ.σ. ηλιέλαιο
190 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της (λευκή ή ολικής άλεσης)
1 κ.γλ. κοφτό μπέικιν πάουντερ
1/2 κ.γλ. αλάτι
250 γρ. γάλα με λίγα λιπαρά (ή γάλα καρύδας / αμυγδάλου / σόγιας για να έχουμε ένα κέικ νηστήσιμο)
110 γρ. ζάχαρη άσπρη (ή 120 γρ. καστανή)
2 καψουλάκια βανιλίνης
1 πρέζα κανέλα (προαιρετικά)
3 ώριμα μέτρια ροδάκινα σε φέτες
80 -100 γρ. αποξηραμένα κεράσια (ή cranberries)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Βάζουμε το βούτυρο και το ηλιέλαιο στο ταψί και βάζουμε το ταψί στο φούρνο για 5-7 λεπτά. 
Σε ένα μπολ, ανακατεύουμε τη φαρίνα, το μπέικιν, το αλάτι, τη ζάχαρη, τη βανιλίνη και την κανέλα (αν βάλουμε).
Προσθέτουμε το γάλα και ανακατεύουμε καλά.
Βγάζουμε το ταψί από το φούρνο και ρίχνουμε το λιωμένο, καυτό βούτυρο και ηλιέλαιο μέσα στο μίγμα μας.
Ανακατεύουμε καλά και το ξαναρίχνουμε γρήγορα στο ταψί.
Στο σημείο αυτό βλέπουμε ότι το μίγμα έχει κάνει μια λεπτή κρούστα στα τοιχώματα του ταψιού επειδή αυτό ήταν καυτό.
Προσθέτουμε από πάνω τα ροδάκινα και τα αποξηραμένα κεράσια.
Βάζουμε στο φούρνο και αφήνουμε το κέικ να ψηθεί για 45-55 λεπτά και να πάρει ένα ωραίο χρώμα η επιφάνειά του.
Αφήνουμε το γλυκό να κρυώσει λίγο και μετά το κόβουμε σε κομμάτια ή το σερβίρουμε με κουτάλι από το ταψί σε μπολ.
Συνοδεύουμε με καφέ, γάλα, κρύο τσάι, παγωτό βανίλια ή καϊμάκι!

17 σχόλια:

  1. Αυτή η συνταγή μου φαίνεται ιδιαίτερα επιτυχημένη Κική μου!!! Αν είχα αφορμή θα την δοκίμαζα σήμερα κιόλας, αλλά επειδή αυτές τις μέρες έχω ξεμείνει μόνη μου στην Αθήνα και κινδυνεύει το γλυκάκι να φαγωθεί ολόκληρο από εμένα, θα την κρατήσω για αργότερα. Δείχνει υπέροχο πάντως, θα δοκιμαστεί με την πρώτη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι φοβερή συνταγή Αμαλία μου. Αξίζει να δοκιμάσεις αυτό το κέικ και μάλιστα με όποιο φρούτο αγαπάς!! Εγώ ήδη το σκέφτομαι και με μήλα ή αχλάδια... θα είναι τέλειο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. καλημερα γλυκια μου!
    καλη εβδομαδα να εχεις!
    πεντανοστικη φαινετε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φρουτοκέικ εύκολο και νοστιμότατο Κική! Επίσης!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Πολύ ενδιαφέρουσα η συνταγή, μ' αρέσει που αξιοποιεί τα φρούτα και δεν έχει πολλά λιπαρά! Φρέσκα φρούτα παντού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία και εύκολη συνταγή Μυρωδία μου! Και μπορεί να γίνει και για όσους δεν θέλουν ζωικά προϊόντα! Τα φρούτα στα καλύτερά τους!

      Διαγραφή
  4. Kαλημέρα Κική μου !!Καλή εβδομάδα!!!Πολύ νόστιμο φαίνεται τό κεικ σου!!Υπέροχη συνταγή!!Μέ άκρως καλοκαιρινές γεύσεις!!Τό ζήλεψα μέσα από τήν ολοζώντανες φωτογραφίες σου!!Μακάρι νά μήν βρέξει!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμο και ελαφρύ Δήμητρά μου!!! Να είσαι καλά και χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό! Μακάρι να φτιάξει μια και καλή ο καιρός!!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  5. Καλή εβδομάδα και από εμένα!!!Πεντανόστιμο πρέπει να 'ναι το εξωτικό σου κέικ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμο Λώρα και πολύ εύκολο και ελαφρύ!

      Διαγραφή
  6. Υπεροχο Κικιτσα μου καλη!! Απλα υπεροχο φαινεται! Αληθεια δεν εχει αυγα; Ακομα πιο καλα! Λεω ν´αντικαταστησω το γαλα με γαλα σογιας λογω νηστειας..σε λιγες μερες θα σου πω σχολια. Φιλακια πολλαααα! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύη μου και σ' ευχαριστώ για την ιδέα που μου έδωσες για το νηστίσιμο που μπορεί να γίνει με γάλα σόγιας, γάλα αμυγδάλου ή γάλα καρύδας και θα είναι πολύ νόστιμο!!
      Φιλάκια πολλά και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
    2. Κικιτσα μου το εφτιαξα το κεκακι σου! Οπως τα λες πολυ αφρατο, πολυ ευκολο, πολυ ελαφρυ, με την κανελα μοσχομυριζει! Ολοι ειπαν τα καλυτερα κ ουτε που καταλαβαν οτι ηταν νηστησιμο! Το εφτιαξα με γαλα ρυζιου τελικα..χαχαχα Θα το ξανα φτιαξω αυριο/μεθαυριο κ θα βαλω κ μερικα αχλαδακια! Σ'ευχαριστω πολυ για το τοσο γευστικο κεικ!
      Φιλακια πολλα!!! ευη

      Διαγραφή
  7. Να είσαι καλά Κική μου να απολαμβάνεις τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλειψα για λίγο στη Ζάκυνθο ήρθα πρώτα σε σένα λάτρεψα τον καγιανά,ήξερα όμως ότι έχασα κάτι σούπερ πιό πίσω!και είχα δίκιο,γιατι το κέικ με τα ροδάκινα με ξετρέλανε!είναι πρωτότυπο ελαφρύ και γαργαλιστικό!μπράβο στον Άκη και σε σένα φιλαράκι μου απίθανο!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον φτιάξεις Καιτούλα μου ...θα ενθουσιαστείς γλυκιά μου!!!
      Σ' ευχαριστώ που ήρθες ...σ' επιθύμησα!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!