Γιαούρτι με λαχανικά και ανθότυρο... ελαφρύ δείπνο ή dip?

Καλημέρα! Μια μικρή, σύντομη, εύκολη συνταγή σήμερα. Μια συνταγή που μοιάζει παραλλαγή του γνωστού και αγαπημένου τζατζικιού σε μια πιο πλούσια μορφή αλλά είναι τόσο δροσερό, εύπεπτο και ελαφρύ που δεν μπορείς να του αντισταθείς ειδικά εκείνα τα καλοκαιρινά βράδια που θέλεις κάτι να φας χωρίς να σκεφτείς καθόλου τις θερμίδες, που τώρα το καλοκαίρι σε... στοιχειώνουν ακόμα περισσότερο.
Εξάλλου τί, περισσότερο, χρειάζεσαι ένα καλοκαιρινό βραδάκι που κάθεσαι στην βεράντα κι ονειρεύεσαι το Σαββατοκύριακο στην παραλία; 
Νομίζω ότι αυτή τη συνταγή για το πιο νόστιμο δείπνο ή την πιο νόστιμη σάλτσα, με γιαουρτάκι και λαχανικά, θα την λατρέψεις όσο κι εγώ!
Είναι μια από τις ...δροσερές λιχουδιές που απολαμβάνω συχνά πυκνά, ειδικά τέτοια εποχή! Δοκίμασέ την ...σε διαβεβαιώνω... αξίζει!
ΥΛΙΚΑ για 1 μερίδα
200 γρ. γιαούρτι 2% ή 0% λιπαρά
Αγγουράκι τριμμένο 
Καρότο τριμμένο 
30 γρ. ανθότυρο τριμμένο
1 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κ.σ. μηλόξιδο
Ελάχιστο σκόρδο σε σκόνη (προαιρετικά)
Αλάτι και πιπέρι
Λίγο άνηθο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά.
Βάζουμε στο ψυγείο για 10 λεπτά.
Απολαμβάνουμε χωρίς τύψεις, με μια φέτα ψωμί ή 2-3 κριτσίνια.

10 σχόλια:

  1. Δροσιστικό, ελαφρύ, νόστιμο και υγιεινό, η ιδανική καλοκαιρινή συνταγή! Αφού αρέσει και στη δεσποινιδούλα σας...ε, είναι εγγύηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σούπερ δροσερό και καλοκαιρινό Κική!
    Καλημέρα και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ότι πρέπει για τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες!Καλημέρα Κική μου, φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά ότι πρέπει για ντιπ αλλά και για δροσερό συνοδευτικό!! Και στο σάντουτς μέσα θα είναι ωραίο!! Καλό Σ/Κ Κική μου, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά ελαφρύ και πολύ καλοκαιρινό!
    Εύγε!
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι σε διατροφή αρκετό καιρό τώρα και το γιαούρτι αποτελεί μεγάλο μέρος αυτής. Ναι, ναι να και κάτι διαφορετικό γιατί μεταξύ μας το βαρέθηκα έτσι όπως το τρώω. Στο Pinterest κατ ευθείαν για να το φτιάξω απόψε κιόλας. Πολλα πολλά φιλιά Κική μου και σ ευχαριστώ για άλλη μία νόστιμη συνταγή-πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο μου φαίνεται. Είναι και εύκολο..... πάει στα "μελλούμενα πιάτα"!!!!
    Σ' ευχαριστώ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια χαρούλα το βρίσκω! Προσθέτω και λίγο δυόσμο (δυόσμο και άνηθο μπορώ να βάλω σχεδόν παντού) και το εξαφανίζω σε χρόνο dt!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και ως σαλτσούλα μέσα σε αραβική πιτούλα θα το έτρωγα εγώ Κική μου!Δροσερό και νόστιμο!!Καλή εβδομάδα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!