Banoffee Cheesecake ...για πάντα!

Άνοιξη για τα καλά και τα κοντομάνικα μπλουζάκια έκαναν για τα καλά την εμφάνισή τους. Ήδη, η ατμόσφαιρα είναι γεμάτη από Πασχαλιάτικο άρωμα!!Ωστόσο, εγώ δεν λέω να εγκαταλείψω τις μπανάνες...
αν και οι ανταγωνίστριες φράουλες προσπαθούν να τις παραμερίσουν για να κερδίσουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο. 
Το banoffee είναι από τα γλυκά που, κυριολεκτικά, λατρεύω... ειδικά όταν είναι σε ποτηράκια. Ατομικές μερίδες, περισσότερο ή λιγότερο χορταστικές έχουν τη δική τους χάρη και μιαν απίστευτη ευκολία στο να ταιριάζουν σε κάθε τραπέζι και σε κάθε ουρανίσκο.
Υπάρχει όμως και ένας άλλος λόγος που λατρεύω αυτά τα μικρά μπανανοκαραμελένια ποτηράκια... κι αυτός δεν είναι άλλος παρά η αυξημένη ποσότητα δροσερής κρέμας που δέχονται σε σχέση με την ποσότητα του μπισκότου που υπερέχει στην αντίστοιχη τάρτα.
Το συγκεκριμένο banoffee δεν είναι το κλασσικό. Είναι ένα banoffee cheesecake μια και η κρέμα του έχει τυρί που "σπάει" ευχάριστα τη γλύκα του καραμελωμένου γάλακτος στη mousse. Είναι όμως και μεθυσμένο γιατί... ροδέλες μπανάνας και μπισκότο βρέχονται με μοσχάτο, αρωματικό, γλυκό κρασί από τη Σάμο και δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της νοστιμιάς που μας περιμένει. Και για το τέλος, κανέλα και ξύσμα πικρής σοκολάτας έρχονται να στολίσουν την κατάλευκη, αφράτη σαντιγύ για να μας χαρίσουν μοναδικές στιγμές γευστικής απόλαυσης χωρίς όρια!

Αν είστε κι εσείς από τους φανατικούς οπαδούς της μπανάνας ...σας συνιστώ να το δοκιμάσετε!!
ΥΛΙΚΑ για 8 άτομα
Για την mousse καραμέλας
1 κουτί ζαχαρούχο dulce de leche
200 γρ. τυρί κρέμα (ή  μασκαρπόνε)
150 γρ. κρέμα γάλακτος
Για την σαντιγύ
150 γρ. κρέμα γάλακτος
1-2 κ.σ. ζάχαρη άχνη
Για τη βάση
8-10 μπισκότα κανέλας χοντροτριμμένα
3 μπανάνες κομμένες σε ροδέλες
1 φλ.τσ. μοσχάτο γλυκό κρασί "Σάμος" (Vin doux Samos) (προαιρετικά)
Για το γαρνίρισμα
Κανέλα & τριμμένη κουβερτούρα (προαιρετικά)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Από το προηγούμενο βράδυ, βγάζουμε την ετικέτα από το κουτί με το ζαχαρούχο γάλα και το βάζουμε να βράσει στην χύτρα ταχύτητας για 30 λεπτά από τη στιγμή που θα αρχίσει να σφυρίζει η βαλβίδα ή για 2.30 ώρες σε απλή κατσαρόλα.
Αφήνουμε το καραμελωμένο γάλα να κρυώσει (μέσα στο κουτί χωρίς να το ανοίξουμε).
Την άλλη μέρα, βάζουμε το καραμελωμένο γάλα, το τυρί-κρέμα (ή το μασκαρπόνε) και την κρέμα γάλακτος σε ένα μπολ και τα χτυπάμε μέχρι να ομογενοποιηθούν καλά.
Βάζουμε το μείγμα στο ψυγείο μέχρι να ετοιμάσουμε τα ποτήρια.
Βάζουμε στον πάτο του ποτηριού μερικές ροδέλες μπανάνας και από πάνω ρίχνουμε από 2 κ.σ. μπισκότα.
Ραντίζουμε με 1 κ.σ. γλυκό κρασί (προαιρετικά).
Με ένα κορνέ, προσθέτουμε από πάνω την mousse καραμέλας και βάζουμε στο ψυγείο.
Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος με την άχνη σε μια σφιχτή σαντιγύ.
Με ένα άλλο κορνέ, προσθέτουμε επάνω στην mousse καραμέλας μια μεγάλη ροζέτα σαντιγύ.
Πασπαλίζουμε με κανέλα και, προαιρετικά, με τριμμένη σοκολάτα.
Βάζουμε στο ψυγείο και απολαμβάνουμε μετά από 1/2 με 1 ώρα.

28 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κική!
    Μην ανησυχείς, οι φράουλες θα είναι για αρκετό καιρό ακόμα, ουσιαστικά τώρα ξεκινάει η εποχή τους. Το banoffe έχει τέλειο συνδυασμό γεύσεων ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Άρη!! Είναι πολύ ωραίο τούτο το banoffee!

      Διαγραφή
  2. Δροσιστικό και λαχταριστό το banoffee που έφτιαξες Κική, λατρεύω όλα τα γλυκά με κρεμώδη υφή :) Καλή σου μέρα, ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγινε πολύ ωραίο και νόστιμο Χαρά μου!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα Κικη μου! Φαινονται υπέροχα ετσι ατομικά!
    Καλη συνέχεια στη μερα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία και πολύ βολικά έτσι ατομικά!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  4. Κική μου γευστικός παράδεισος δείχνει
    Μπαίνει σε άμεση προτεραιότητα!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως το περιγράφεις είναι Ελένη μου!!! Είναι ωραιότατο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. FOr ever... ετσι ακριβως!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έμεινα να χαζεύω τις φωτογραφίες!!!
    Βρε Κική, αυτό το banoffee - cheesecake με τυρί κρέμα αλλά και με κρασάκι είναι τόσο μα τόσο wow!!!
    Ευχαριστούμε πολύ-πολύ!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απόλαυση! Έγινε αμέσως pin! μου φαίνεται θα μου αρέσει περισσότερο από το κλασικό banoffee! Γεια στα χέρια σου Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω πιστεύω ότι θα σου αρέσει πιο πολύ από το κανονικό!

      Διαγραφή
  8. Τι μπανόφι είναι το αγαπημένο μου γλυκό!!!! Το προτιμώ με μασκαρπόνε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται θεσπέσιο με μασκαρπόνε... έχεις δίκιο Πέπη!

      Διαγραφή
  9. Α να και το σούπερ μπανόφι και με μασαρπόνε και σοκολάτα!

    Πολλά ποτηράκια βλέπω να κυκλοφορούν Βασιλική και χρωματιστή εορταστική ατμόσφαιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλειο Ζαμπία μου και το τσακίσαμε σε χρόνο ρεκόρ!!!
      Ναι, οι μικρές είχαν καλεσμένες!!

      Διαγραφή
  10. kikη μου καλησπερα.παρ ολο γλυκατζου που ειμαι με αυτα τα 2 γλυκα ειμαι στα μαχαιρια.αλλα οφειλω να ομολογησω πως φαινονται λαχταριστα,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αααα!!!! Να και τα καλά!!!Κικίτσσα μου είμαι λάτρης του συγκεκριμένου γλυκού σε όλες του τις μορφές και νομίζω πως αυτή η εκδοχή δεν θα μου ξεφύγει!!! Απόλαυση δεν θα πει τίποτα και μη σου πω,πως νιώθω τη γεύση στον ουρανίσκο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το λατρεύω Κική μου και αξίζει να δοκιμάσεις αυτή την εκδοχή... θα ενθουσιαστείς!!

      Διαγραφή
  12. Πόσο τέλειο είναι το γλυκό που μας προτείνεις Κική!
    Αγαπώ και τα δύο γλυκά και ο συνδυασμός τους δείχνει τέλειος!
    Να σου πω την αλήθεια κι εγώ θα προτιμήσω τις μπανάνες για λίγο καιρό ακόμα, είναι φανταστικό φρούτο με άπειρες πεντανόστιμες χρήσεις και η πρόταση σου το επιβεβαιώνει!
    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμη εκδοχή Ερμιόνη μου!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Εύκολο, γρήγορο και τέλειο σε ποτήρια!
    Αγαπώ τις μπανάνες και ακόμα καλά κρατούν!
    Καλή Κυριακή Κική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι έτσι όπως το λες Μάχη μου!!! Κι εσύ αγαπάς τις μπανάνες;;;
      Ωραίες οι φράουλες αλλά και οι μπανάνες έχουν τη νοστιμιά τους!

      Διαγραφή
  14. Και μόνο απο τις φωτο μπορώ να κρίνω ότι θα είναι φανταστικό στη γεύση Κική μου...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!