Fudge κέικ ... όνειρο μαύρης και λευκής σοκολάτας

 "Καλή σχολική χρονιά!!"
Καλημέρα και καλή εβδομάδα! 
Φθινόπωρο πια για τα καλά! Εδώ και τρεις μέρες στη Θεσσαλονίκη ψιλοβρέχει, ο ήλιος κάνει μόνον σύντομες και ντροπαλές εμφανίσεις, η  μουντάδα έχει έρθει για τα καλά και ένα ψυχρό (για κάποιους απλά ευχάριστα δροσερό) αεράκι περνάει τρέχοντας ανάμεσα στα πρασινοκίτρινα φύλλα των δέντρων και τα κάνει να παραμιλούν, καλοσωρίζοντας τη νέα εποχή! 
Φθινόπωρο και μια γλυκιά, ρομαντική ατμόσφαιρα επικρατεί πια! Φθινόπωρο και η ...αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα αρχίζει να ξετρυπώνει κάπου στα βάθη του μυαλού μου!
Ναι, μου αρέσει το Φθινόπωρο... άσχετα αν δυσκολεύομαι να αποχωριστώ το καλοκαίρι και τα καλά του! Μου αρέσει η αλλαγή των εποχών και δεν μου προκαλεί ούτε θλίψη ούτε κατάθλιψη ο μουντός καιρός!
Φθινόπωρο και τα σχολεία παίρνουν και πάλι ζωή! Το σχολικό κουδούνι θα ακουστεί και πάλι σε τρεις μέρες, τα μικρούλια ή τα μεγαλύτερα θα φορτωθούν τις παραγεμισμένες και βαριές (δυστυχώς) σάκες και θα τρέξουν να γεμίσουν τις τάξεις, να κάνουν μάθημα, να παίξουν στην αυλή. Γιν και γιαν! Τα δύσκολα διαβάσματα και οι πολλές υποχρεώσεις εξισορροπούνται λίγο από τη χαρά την μάθησης, τις εκδρομές αλλά και το παιχνίδι στην αυλή! 
Σχολείο όμως χωρίς κολατσιό δεν νοείται (ή μάλλον, δυστυχώς, στην εποχή μας κι αυτό είναι πιθανό)! Και βέβαια, υγιεινό κολατσιό σημαίνει μαμαδίστικο κολατσιό! Μαζί, λοιπόν, με όλα τα υπόλοιπα... σάντουιτς, μπισκότα, κέικς και ένα κέικ που ανταμοίβει πραγματικά! 
Ένα κέικ, που γεμίζει το στόμα σοκολάτα, που ξετρελλαίνει τον ουρανίσκο με την αφρατάδα, την ελαφρώς υγρή υφή  και τη σοκολατένια του νοστιμιά και σπάει τη μύτη με το άρωμά του! Ένα κέικ που όταν ξεκινάς δεν θέλεις να αφήσεις το πηρούνι κάτω! Κάθε μπουκιά και μια αμαρτία για μικρούς αλλά και για μεγάλους! Γιατί, τί νομίζετε ότι τα μεγάλα παιδιά μπορούν να του αντισταθούν; Αδύνατον!!! Είναι τέλεια παρέα με τον καφέ ή το γάλα, με το τσάι ή σκέτο! 
Γι αυτό σας λέω... διαβάστε τη συνταγή, μαζέψτε τα υλικά και ετοιμάστε το όσο πιο γρήγορα γίνεται και δεν θα το μετανιώσετε! Μόνον... αφήστε και λίγο για να δοκιμάσουν και οι άλλοι... μην το ...εξαφανίσετε μόνοι σας!!! :))
ΥΛΙΚΑ
125 γρ. κουβερτούρα, σε κομμάτια
135 γρ. βούτυρο (ή μαργαρίνη με βούτυρο)
3.5 κ.σ. γιαούρτι στραγγιστό
135 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, κοσκινισμένο
20 γρ. κακάο, κοσκινισμένο
1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
1 πρέζα αλάτι
40 γρ. μαύρη ζάχαρη
200 γρ. άσπρη κρυσταλλική ζάχαρη
1 καψουλάκι βανιλίνης (ή 1 φακελάκι ζάχαρη αρωματισμένη με φυσική βανίλια)
2 μεγάλα αυγά
Για το γλάσο λευκής σοκολάτας
180 γρ. λευκή σοκολάτα
200 γρ. κρέμα γάλακτος
20 γρ. βούτυρο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 160 βαθμούς Κελσίου.
Λιώνουμε μια κουταλιά της σούπας βούτυρο και αλείφουμε καλά τη φόρμα ή το ταψάκι που θα χρησιμοποιήσουμε.
Πασπαλίζουμε με λίγο αλεύρι και αναποδογυρίζοντας τη φόρμα την χτυπάμε απαλά για να πέσει το περιττό αλεύρι.
Βάζουμε τη φόρμα στο ψυγείο μέχρι να ετοιμάσουμε το μίγμα του κέικ.
Ετοιμασία των υλικών
Μίγμα 1
Σε μια μικρή κατσαρόλα βάζουμε το βούτυρο και το αφήνουμε σε σιγανή φωτιά μέχρι να μισολιώσει.
Προσθέτουμε τα κομμάτια της κουβερτούρας και αφήνουμε για 1-2 λεπτά σε σιγανή φωτιά.
Αποσύρουμε από την εστία της κουζίνας και αφήνουμε τη σοκολάτα να λιώσει μέχρι να ετοιμάσουμε τα άλλα υλικά.
Μόλις, ετοιμάσουμε και τα άλλα δύο μίγματα, ανακατεύουμε το μίγμα βουτύρου σοκολάτας με ένα κουτάλι ή μια σπάτουλα σιλικόνης.
Βάζουμε την κατσαρολίτσα για 6-7 λεπτά στο ψυγείο για να κρυώσει το μίγμα.
Βγάζουμε από το ψυγείο και προσθέτουμε το γιαούρτι, ανακατεύοντας και πάλι μέχρι να ομογενοποιηθεί και πάλι το μίγμα.
Μίγμα 2
Αναμιγνύουμε σε ένα μπολ, τη μαύρη με την άσπρη ζάχαρη και την βανιλίνη.
Μίγμα 3
Σε άλλο μπολ, βάζουμε το κοσκινισμένο αλεύρι με το κακάο και το μπέικιν πάουντερ.
Ετοιμασία του κέικ
Σε ένα μπολ βάζουμε τα αυγά και με το μίξε χειρός τα χτυπάμε για 3-4 λεπτά έτσι ώστε να φουσκώσουν.
Προσθέτουμε το μίγμα της ζάχαρης και συνεχίζουμε το χτύπημα έως ότου έχουμε ένα ανοιχτό κίτρινο μίγμα.
Με το μίξερ στη χαμηλή ταχύτητα, προσθέτουμε εναλλάξ σε 3 δόσεις το μίγμα της σοκολάτας και το μίγμα του άλευρου.
Χτυπάμε τόσο όσο χρειάζεται για να έχουμε ένα ομοιόμορφο μίγμα, το οποίο είναι παχύρρευστο (όχι ιδιαίτερα αραιό... δηλαδή όταν σηκώνουμε το σύρμα του μίξερ αυτό σχηματίζει μικρές κορυφούλες).
Χτυπάμε 2-3 φορές τη φόρμα από κάτω για να μην έχει αέρα μέσα το κέικ και βάζουμε στο φούρνο.
Ψήνουμε για 40 λεπτά.
Δοκιμάζουμε εάν έχει ψηθεί, βυθίζοντας τη λάμα ενός μαχαιριού στο κέντρο του κέικ. 
Εάν όταν βγάλουμε τη λάμα από το κέικ είναι καθαρή τότε το κέικ είναι έτοιμο, αλλιώς θέλει λίγο ακόμα ψήσιμο.
Μόλις δούμε ότι είναι έτοιμο, βγάζουμε τη φόρμα από το φούρνο, αφήνουμε να κρυώσει εντελώς και μετά το ξεφορμάρουμε.
Εάν θέλουμε το στολίζουμε με γλάσο λευκής σοκολάτας ή ένα απλό γλάσο λεμονιού και το στολίζουμε με κερασάκια μαρασκίνο ή ό,τι άλλο θέλουμε. 
Ετοιμάζουμε το γλάσο λευκής σοκολάτας
Σε μια μικρή κατσαρόλα ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος με το βούτυρο.
Μόλις το μίγμα ζεσταθεί, αποσύρουμε από την ηλεκτρική εστία και ρίχνουμε μέσα τα κομμάτια της λευκής σοκολάτας.
Αφήνουμε για 4-5 λεπτά έτσι ώστε η σοκολάτα να έχει λιώσει εντελώς.
Ανακατώνουμε μέχρι να έχουμε ένα ομοιογενές μίγμα.
Το αφήνουμε για 15-20 λεπτά, εκτός ψυγείου, για να "κρυώσει" και μετά περιχύνουμε το κέικ.

44 σχόλια:

  1. Με τέτοιο κέικ θέλω να πάω κι εγώ ξανά σχολείο Κική!!!
    Φαίνεται το πόσο αφράτο είναι, και το γλάσο του τέλειο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Χρύσα μου! Να σου ετοιμάσω ταπεράκι... για τη δουλειά ή για το σχολείο;;;;; :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τώρα που ξεκινάνε τα σχολεία είναι ευκαιρία με την...πρόφαση του σχολικού κολατσιού να επωφεληθούμε κι εμείς από όλες αυτές τις λιχουδιές! Αυτό το κέικ δείχνει υπέροχο και είναι ο,τι πρέπει γι αυτό το σκοπό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Αμαλία μου!!! Όσο για το κέικ αξίζει... είναι πολύ νόστιμο!

      Διαγραφή
  3. Σοκολατενιο, ζουμερο, τι αλλο να ζητησει κανεις?
    Καλη σχολικη χρονια Κικη μου! Καλοφωτισμενα τα παιδακια, καλα κουραγια στους δασκαλους!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμο Μαρίνα μου!!!
      Καλή σχολική χρονιά για όλους!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. αχ θα θελα τωρα ενα κομματι για πρωινο! χιχιι
    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχεις γλυκια μου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω Κική μου!! :)
      Αντεύχομαι!!!
      Φιλάκια !

      Διαγραφή
  5. Πωπω, φαίνεται κολασμένο! Γλυκό-πειρασμός,Κικίτσα!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιλάμε....δεν σε προλαβαίνω, Κική μου!!!

    Με έχεις ξεσηκώσει πολύ άγρια και πάω σίγουρα να ετοιμάσω κεϊκ για το απογευματινό.

    Τούτο δε, που διαβάζω φαίνεται άκρως γαργαλιστικό για τους λάτρεις του είδους.

    Καλή εβδομάδα και καλή δύναμη ...σε όλο το 3όροφο :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το ετοιμάσεις, Πηνελόπη μου, γιατί νομίζω ότι και οι άντρες σου θα το λατρέψουν!
      Επίσης καλή δύναμη και καλή σχολική χρονιά! :)

      Διαγραφή
  7. ααααααααα το υπερτατο κεικ!! 2 σοκολατες μαζι!! στειλε μου ενα κομματακι μαζι με τον καφε!!!πωπωωπωπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω ένα ολόκληρο όχι μόνον ένα κομματάκι!!! :)

      Διαγραφή
  8. Εγώ δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να εγγυηθώ ότι θα αφήσω και άλλους να το αγγίξουν! Το θέλω όλο για μένα! χαχαχα!
    Πολύ ωραίο το κέικ σου, Κική μου! Έτσι για να ξεκινήσει γλυκά η σχολική χρονιά!
    Τα φιλιά μου και ευχές για ένα γλυκό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Αναστασία ... να σου φτιάξω ένα μόνον για σένα!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!!
      Φιλιά και ανταποδίδω τις ευχές!!

      Διαγραφή
  9. Εγώ Κικίτσα μου θα το ξαναπώ, το Φθινόπωρο με μελαγχολεί, δεν το θέλω καθόλου.
    Ειδικά αυτές οι βροχές, α πα παααα!!!!
    Ομως σίγουρα το κεκάκι σου μας φτιάχνει την διάθεση με την διπλή σοκολατονοστιμιά του!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα, καλή σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως να ξανασκεφτείς τον ρομαντισμό του φθινοπώρου;;;;; Η αλήθεια είναι ότι οι βροχές δεν είναι και ό,τι καλύτερο αλλά τί να γίνει;;;
      Το κέικ αυτό πάντως ξαναφέρνει το καλοκαίρι στην καρδιά και το νου!!
      Φιλάκια κι ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  10. Λατρεύω το φθινόπωρο και ο καιρός των τελευταίων ημερών με αντιπροσωπεύει απόλυτα!
    Έτσι το εισαγωγικό σου κείμενο ,συνόδευσε αρμονικά την εξαίσια πρόταση σου για το συγκεκριμένο σοκολατένιο κέικ !
    Πραγματικά δεν μπορώ να αποφασίσω τι μου αρέσει περισσότερο....οι φθινοπωριινές εικόνες με τις οποίες φρόντισες να μας ταξιδέψεις πίσω στο παρελθόν, ή η εικόνα του φουσκωτού και λαχταριστού σοκολατένιου κέικ ,το οποίο μας εισάγει με τον πιο γευστικό τρόπο στη νέα εποχή?
    Εξαιρετική παρουσίαση!Από κάθε πλευρά!
    Καλή σου εβδομάδα Κική μου!
    Φιλιά πολλα,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω, αυτό είναι υπέροχο Φωτεινή μου!!! Κι εμένα μου αρέσει το φθινόπωρο αρκεί να ξεκολλήσω από την ιδέα του καλοκαιριού! :)
      Χαίρομαι που σου άρεσε το κείμενο αλλά και το κέικ είναι υπέροχο!!!
      Να είσαι καλά για το γλυκό σου σχόλιο!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Να τα , να τα...καλά καλά δεν γυρίσαμε από τις διακοπές και αρχίσαμε τα ξεμυαλίσματα! Ένα λαχταριστό κομμάτι από το κέικ σου θα με έκανε ευτυχισμένη αυτή τη στιγμή! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ Λίλια... άσε με να σε κεράσω... μόλις ήρθες από τις διακοπές δεν πρέπει να σε γλυκάνω;;;; :))) Να σου στείλω;;;;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ξεχωριστή η διακόσμησή του Κική! Καλό Φθινόπωρο να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δήμητρά μου!!!
      Επίσης καλό φθινόπωρο!!
      :)

      Διαγραφή
  13. 。°°。✿⊱。
    Muito delicioso e bonito também!!!
    Bom mês de setembro!·..✿✿
    ♪♬♫°。 Boa semana!
    Beijinhos.✿°.•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δέν τό μπορώ τό Φθινόπωρο Κική μου!!Μέ πιάνει ψυχοπλάκωμα!!!Πολύ λαχταριστό τό κέκ σου!Αλλά καί τό γλάσο,σκέτη κόλαση!!!Καταπληκτική συνταγή πού πρέπει νά δοκιμαστεί πολύ σύντομα!!!Εγραψες πάλι μέ τήν φωτογραφική σου παρουσίαση!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα, Δήμητρά μου τότε το κέικ αυτό είναι απαραίτητο γιατί είναι ειδικό για να φτιάχνει τη διάθεση!!! Νοστιμότατο!!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις φωτό!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Α πα πα πα πα !!!!
    Αυτό το κέικ από το πρωί που το έχω δει το ονειρεύομαι!!!!
    Και ο στολισμός του είναι "back to school".

    Άντε και καλή σεζόν Κική μου πάντα με τέτοιες νοστιμιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, άκου τί θα γίνει... θα πάρεις το αεροπλάνο και μόλις θα φτάσεις θα έρθεις σπίτι για καφέ και μερικά κομμάτια από το κέικ!!! Άντε περιμένω... :)
      Κι εσείς καλή αρχή!!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχο κεκάκι!
    Με κουβερτούρα, κακάο και λευκή σοκολάτα απλά δεν γίνεται να μη μου αρέσει!
    Και αυτή η παιχνιδιάρικη και σχολική του εμφάνιση με ενθουσιάζει!
    Καλή δύναμη Κική μου και καλή σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ερμιόνη μου και επίσης καλή αρχή στα κορίτσια και καλοτάξιδο το βιβλίο σου!!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Αφράτο, λαχταριστό και σοκολατενιοοοοοοοοοοοοοοοοοο
    η καλύτερη αρχή για τη σχολικη χρονια και για μας που το έχουμε τελειωσει εδω και χρονια αχαχαχαχα
    Καλό μας ξημέρωμα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αριάδνη... εξάλλου το έχω ήδη αναφέρει προς αποφυγή παρεξηγήσεων...χαχαχα
      Φιλιά! )

      Διαγραφή
  18. Δεν μ' αρέσει η λέξη αλλά εδώ θα την πω: Κόλαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μάλιστα νόστιμη κόλαση Βαγγελιώ μου!!! :)

      Διαγραφή
  19. Κική μου τι ωραίο κεκάκι είναι αυτό?Σκέτη κόλαση!Το έχεις στολίσει και τέλεια, μπράβο!Πόσο θα θελα να είχα ένα κομματάκι τώρα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω Ελένη μου!!! Είναι πράγματι υπέροχο!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. αν και το φθινοπωρο με μελαγχολει.....νομιζω οτι το κεικ σου ειναι μια "λαμψη" μεσα στην μουνταδα του καιρου(πω πω πως τα λεω ετσι ποιητικα,αχαχαχ)
    φιλια κικη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ νομίζω ότι πρέπει να το φτιάξεις και να το απολαμβάνεις κάθε φορά που μελαγχολείς Κική μου... θα σου φτιάχνει τη διάθεση!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα! Και στην Αθηνα ψιλοβρεχει
    αλλα η ζέστη καλά κρατεί.

    Τι ομορφα διακοσμητικα... πάνω σε κολάσιμο σοκο-κέικ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, από ζέστη καλά πάμε αν και σήμερα κι εμείς είχαμε λιακάδα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το κέικ και τα διακοσμητικά του! :)

      Διαγραφή
  22. Αγαπημένη μου Κικίτσα μόλις επέστρεψα απο διακοπές-προχθές-και έπεσα πάνω στην σούπερ υπερπαραγωγή σου με το fudge cake σου!!η παρουσίαση και το συνοδευτικό κείμενο συναρπαστικά!θα μπεί σε λίστα εννοείται κανονικά και με το νόμο!είμαι χαρούμενη γιατί έχω πολύ διάβασμα απο το blog σου-φαντάζομαι τι θα έχασα δυό βδομάδες,κι έχω και πολύ κέφι για κουζίνα γιατί μου ψιλοέλειψε να σου πω..δεν έχω σχολείο βέβαια να πάω και νάγοράσω και σχολικά αλλά την υπερπαραγωγή θα την τιμήσω δεόντως!!!συγχαρητήρια φιλαράκι μου και σ'άλλα τέτοια εύχομαι!!!!!!!!!!!!την αγάπη μου και μιά μεγάλη αγκαλίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γλυκιά μου Καίτη ελπίζω να πέρασες πολύ όμορφα στις διακοπές σου αλλά και να κεράστηκες από το κέικ... κρίμα να μην είσαι κοντά να σε κεράσω!!!
    Δεν έχασες πολλά γιατί συνεχίζω στο καλοκαιρινό στύλ, 3 συνταγές την εβδομάδα, οπότε έχασες λίγα!! :)) Να είσαι καλά κι ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!
    Σου στέλνω την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!