Παγωτό banoffee


Το δικό μου παγωτό banoffee

1,2,3,4... τί υπομονή είχαμε όταν ήμασταν παιδιά! Κάθε φορά που τρώγαμε ένα παγωτό αυτό καταγραφόταν και κάπου εκεί στο τέλος Αυγούστου γινόταν ο απολογισμός και η μεγάλη κόντρα. Αν, βέβαια, δεν είχαμε τόση αντοχή η καταμέτρηση γινόταν στο τέλος κάθε μήνα ή και κάθε εβδομάδας! Κάθε, λοιπόν, που απολαμβάναμε ένα παγωτό είχαμε και την επιπλέον απόλαυση της πρόσθεσης στα όσα ήδη είχαμε φάει!!

Το δικό μου παγωτό banoffee

Βέβαια, υπήρχε μια διαφορά με το τώρα... κι αυτή η διαφορά ήταν στο ότι τρώγαμε έτοιμα παγωτά. Στην Καβάλα που γεννήθηκα και μεγάλωσα απολαμβάναμε παγωτά από τον "Φέσσα" ή την "Μυροβόλο Άνοιξη" κι άλλοτε από του Πορλού. Για σπιτικό παγωτό... ούτε σκέψη. Πολύ αργότερα, μεγάλη πια, όταν είχα ήδη σταματήσει το μέτρημα που σήμαινε και το τέλος της παιδικής μου ηλικίας, δοκίμασα το πρώτο μου σπιτικό παγωτό με τη γνωστή συνταγή της Μόρφατ (αν δεν κάνω λάθος).

Το δικό μου παγωτό banoffee

Και βέβαια αυτή ήταν μια καθοριστική στιγμή γιατί, νομίζω ότι έτσι ξεκίνησε το σπιτικό παγωτό κι έχουμε φτάσει πλέον στο παγωτό που απολαμβάνουμε όλες τις εποχές του χρόνου και ο καθένας μπορεί να φτιάξει το αγαπημένο του παγωτό ακόμα και χωρίς παγωτομηχανή. Σήμερα, λοιπόν, θα σας δείξω ένα από τα δικά μου αγαπημένα παγωτά και το πώς το φτιάχνω εγώ... παγωτό banoffee. Ένα παγωτό φουλ στη μπανάνα, την καραμέλα και τα θρυμματισμένα μπισκότα Oreo. Κι όταν το θέλω ακόμα πιο πλούσιο του προσθέτω και θρυμματισμένα καραμελωμένα αμύγδαλα. Με δυο λόγια, ένα παγωτό που θα σε κάνει να ...παραμιλάς!

Το δικό μου παγωτό banoffee

Παγωτό banoffee
            Το δικό μου παγωτό banoffee          
           Print Friendly and PDF
Περιγραφή : Ένα παγωτό μαλακό και φοβερά νόστιμο
Ποσότητα: 1 λίτρο (περίπου)
ΥΛΙΚΑ
    • 1 κουτί Μόρφατ creamy σαντιγί 
    • 1 κουτί καραμελωμένο γάλα
    • 3 μεγάλες ώριμες μπανάνες
    • 10 μπισκότα Oreo με κρέμα βανίλια*
    • 100 ml κρύο γάλα εβαπορέ
        
        ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
        1. Ανοίγουμε τα μπισκότα, αφαιρούμε την κρέμα βανίλια και την βάζουμε σε μπολ μαζί με την κρέμα Μόρφατ.
        2. Καθαρίζουμε και πολτοποιούμε τις μπανάνες με ένα πιρούνι και τις προσθέτουμε  στο μπολ με τα άλλα δύο υλικά.
        3. Προσθέτουμε το γάλα και χτυπάμε καλά το μείγμα (στη χαμηλή ταχύτητα στην αρχή για να μην πιτσιλίσει και μετά στη δυνατή ταχύτητα) έως ότου φουσκώσει και ομογενοποιηθεί.
        4. Τέλος, προσθέτουμε τα 2/3 από το καραμελωμένο γάλα και συνεχίζουμε το χτύπημα έως ότου έχουμε και πάλι ένα καλά ομογενοποιημένο μείγμα.
        5. Θρυμματίζουμε τα μπισκότα Oreo και αφού κρατήσουμε 2-3 κουταλιές της σούπας, ρίχνουμε τα υπόλοιπα μέσα στο παγωτό.
        6. Ανακατεύουμε με μια μαρίζ και βάζουμε σε μπολ προσθέτοντας ανάμεσα κουταλιές από το υπόλοιπο καραμελωμένο γάλα.
        7. Αφήνουμε στην κατάψυξη για μια νύχτα.
        8. Σερβίρουμε με φέτες μπανάνας, επιπλέον μπισκότο και θρυμματισμένα,  καραμελωμένα αμύγδαλα.
        ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
        Αντί για μπισκότα γεμιστά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το 1/3 από το σακουλάκι με τα θρυμματισμένα μπισκότα Oreo (Oreo crumbs) που υπάρχει στα μάρκετ.
        *Αν πάλι δεν θέλουμε σοκολατένια μπισκότα, μπορούμε να τα αντικαταστήσουμε με petit beurres, digestive ή και Μιράντα θρυμματισμένα.
        **Τέλος, μπορούμε να το σερβίρουμε ή και να του προσθέσουμε καραμελωμένα αμύγδαλα, θρυμματίζοντας 1-2 παστέλια αμυγδάλου.

        Το δικό μου παγωτό banoffee

        Το δικό μου παγωτό banoffee
        Tante Kiki
        0 Comments
        No