Νηστήσιμες προτάσεις 1... για γλυκές και αλμυρές απολαύσεις

Καλή σας μέρα!! Μέρες νηστείας διανύουμε και οι νηστήσιμες προτάσεις δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το "Tante Kiki". Σήμερα σας δίνω μερικές προτάσεις για σαλάτες και φαγητά αλλά και γλυκά που καθόλου δεν υστερούν στη γεύση γιατί ...ποιός είπε ότι η νηστεία είναι ...δύσκολη και στερητική; Με λίγη καλή θέληση και φαντασία οι νηστήσιμες λιχουδιές, αλμυρές και γλυκές, γίνονται πραγματικές απολαύσεις για όλους αλλά και για όσους γενικότερα αποφεύγουν τα ζωικά προϊόντα. 
Πάρτε ιδέες, προμηθευτείτε όλα τα απαραίτητα, μπείτε στην κουζίνα και κάντε έκπληξη στους αγαπημένους σας, οικογένεια και φίλους.
Για περισσότερες νηστήσιμες ιδέες μπορείτε να δείτε στις ενότητες "Νηστήσιμα φαγητά" & "Νηστήσιμα γλυκά".
Αλλά ας δούμε μερικές προτάσεις για την εβδομάδα που θα έρθει...
ΝΗΣΤΗΣΙΜΑ ΦΑΓΗΤΑ


ΝΗΣΤΗΣΙΜΑ ΓΛΥΚΑ







Καλό Σαββατοκύρια και καλή σας εβδομάδα!!!
 

10 σχόλια:

  1. Ταχινοπιτάκια, ραβανί και τρουφάκια.. έκλεψαν την προσοχή μου!!!
    ;-) χαχα!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Κική μου!
    Καλό και γευστικό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Have nice days this weekend
    http://louisette.eklablog.com/ mons

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμ πανδαισια νηστισιμων γευσεων!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    καληνύχτα! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πεντανόστιμα όλα, Κική μου! Καλή σου μέρα, καλή Κυριακή, ΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ه°·✿

    Deliciosas sugestões. Apresentações maravilhosas.
    Bom mês! Ótima semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ♪♬♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλο μηνα Κικιτσα μου!! Μου αρεσουν ΟΛΑ, ΟΛΑ, ΟΛΑ! Μακαρι να ειχαμε νηστεια καθε μερα με τετοια φαγητακια κ γλυκακια που προτεινεις!!! Ουτε παραγγελια να στα ειχα κανει!! χαχαχα
    Φιλακια πολλαααα! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ μου αρέσουν οι προτάσεις σου!! Μου άνοιξαν την όρεξη...Να δω τί θα πρωτοδοκιμάσω!! Φιλιά πολλά καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!