Μπισκότα με κεφαλοτύρι και καπνιστό μπέικον

Καλημέρα σας!! Μπισκοτάκια αλμυρά, τραγανά απ' έξω και αφράτα από μέσα έχει σήμερα η κουζίνα μου! Μπισκοτάκια που ταιριάζουν με ζεστές σουπίτσες αλλά και με τσαγάκι ή καφεδάκι, αν δεν είστε φανατικοί της γλυκιάς παρέας του καφέ. Φοβερό σνάκ! 
Με ξέρετε εμένα... μια τεμπελιά την έχω, δεν μπορώ να το κρύψω! Πώς να κρύψω την αδυναμία μου σε κάθε τι που είναι γρήγορο και νόστιμο; Γιατί εδώ που τα λέμε η σύγχρονη γυναίκα και ειδικά η εργαζόμενη πόσο χρόνο έχει να διαθέσει καθημερινά στην κουζίνα; Προσωπική μου άποψη όχι πολύ, αν εξαιρέσουμε το Σαββατοκύριακο! Τα προηγούμενα χρόνια τα έτοιμα φαγητά και σνακ κυριάρχησαν. Τώρα όμως... στην εποχή της διατροφικής αβεβαιότητας και της απόλυτης συνειδητοποίησης ότι το σπιτικό είναι μακράν καλύτερο του έτοιμου, αυτές οι συνταγές λύνουν τα χέρια! Εύκολες, γρήγορες και κυρίως νόστιμες για μικρούς και μεγάλους! Μετά από 10λεπτη προετοιμασία τα μπισκότα αυτά με το τραγανό κέλυφος και την αφράτη καρδιά μπαίνουν στο φούρνο για άλλα δέκα λεπτά. Κι ύστερα;; Έτοιμα να μας χαρίσουν τη νοστιμιά τους... με τον καφέ, το τσάι (ταιριάζουν φανταστικά!!) αλλά κι ένα πιάτο ζεστή σούπα που της προσφέρουν μια ιδιαίτερη πινελιά με το κεφαλοτύρι και το καπνιστό τους μπέικον. Δικά σας ...για να ενθουσιαστείτε κι εσείς όσο κι εγώ! :)
ΥΛΙΚΑ για 35-38 μέτρια σε μέγεθος μπισκότα
180 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της
50 γρ. καλαμποκάλευρο
2 κ.γλ. ζάχαρη
1/2 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
1 πρέζα σόδα φαγητού (σκόνη)
1/2 κ.γλ. αλάτι
1 πρέζα μαύρο πιπέρι
150 γρ. κεφαλοτύρι ψιλοτριμμένο
100 γρ. καπνιστό μπέικον ψιλοκομμένο
200 γρ. κρέμα γάλακτος με λίγα λιπαρά (απ' όπου κρατάμε 2 κ.σ. για την επάλειψη)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου.
Βάζουμε τη φαρίνα, το καλαμποκάλευρο, τη ζάχαρη, το μπέικιν, τη σόδα, το αλάτι και το πιπέρι σε ένα μεγάλο μπολ.
Προσθέτουμε το κεφαλοτύρι και το μπέικον.
Ρίχνουμε τη μισή κρέμα γάλακτος και αρχίζουμε να ανακατεύουμε το μίγμα με μια ξύλινη σπάτουλα.
Αρχίζοντας το ζύμωμα με το χέρι, προσθέτουμε σιγά σιγά την υπόλοιπη κρέμα γάλακτος (εκτός από τις 2 κουταλιές της σούπας).
Ζυμώνουμε το μείγμα μέχρι να έχουμε μια ζύμη μέτρια μαλακή που όμως δεν κολλάει στα χέρια.
Αλευρώνουμε μια επιφάνεια και με το ρολό ζύμης, ανοίγουμε φύλλο πάχους 1 εκατοστού.
Κόβουμε με μαχαίρι ή κουπ πάτ στο σχήμα που θέλουμε.
Εγώ τα περισσότερα τα έκοψα τετράγωνα με το κουπ πάτ και μετά τα έκοψα στη μέση κάνοντάς τρίγωνα και άλλα τα έκοψα με κουπ πάτ καρδιά.
Τα τοποθετούμε σε λαμαρίνα φούρνου που έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί ή αντικολλητική επιφάνεια και βάζουμε στο φούρνο για 10 λεπτά.

31 σχόλια:

  1. φαινετε τελειο! και σχετικα ευκολο!
    ευχαριστουμε πολυ Κικη μου!
    καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολα Κική!! Επίσης καλό ΣΚ!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! Η συνταγή με βρίσκει την κατάλληλη στιγμή που ήθελα να κάνω ένα σνακ για το σχολείο της Νατάσας! Επειδή έχω ξεμείνει με μία συσκευασία μπέικον από τις γιορτές (όχι καπνιστό όμως) θα χρησιμοποιήσω αυτό και ελπίζω να έχω εξίσου καλό αποτέλεσμα με αυτό που βλέπω στις φωτογραφίες, δείχνουν πολύ νόστιμα τα τυρομπισκοτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φτιάξεις Αμαλία μου και είμαι σίγουρη ότι θα της αρέσουν! Με το κανονικό μπέικον απλά θα είναι λιγότερο πικάντικα αλλά θα είναι εξ ίσου νόστιμα! Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο!Κι έψαχνα κάτι αλμυρό για τα μικρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους το φτιάξεις Μαρία ...θα τους αρέσει! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. φαινονται υπεροχα,ειναι ευκολακαι φανταζομαι και νοστιμα!!!!!
    μπραβο κικη μου,
    να εχεις ενας υπεροχο σουκου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί τέλεια συνταγή Κικίτσα μου!!!Φαίνονται τόσο νόστιμα τά αλμυρά μπισκοτάκια σου!!!
    Αλλά καί από γεύση σίγουρα άπαιχτη!!!Μού αρέσει πολύ η φωτογραφική σου παρουσίαση καί τό στήσιμο!!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φοβερά και χαίρομαι που σου άρεσε και η φωτό!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Κική μου, θες να κάνουμε μια ανταλλαγή;
    Να σου δώσω 3-4 κουλουράκια καρότου κι' εσύ να μου δώσεις από τούτα ροδοψημένα τριγωνάκια;
    Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι Πηνελόπη μου;;;; Πολυ ευχαρίστως γιατί λατρεύω τα κουλουράκια καρότου!!

      Διαγραφή
  7. εγω ενθουσιαστηκα κ μονο που τα ειδα!!! τελεια και πανευκολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επικίνδυνα είναι!
    Παίρνεις όσα χωράνε στη χούφτα σου και τα... εξαφανίζεις και μετά πάλι και πάλι και...
    ;-)
    'Γεια στα χέρια σου, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ακόμα πιο επικίνδυνα Ιωάννα μου γιατί όταν τα έχεις όλα μαζεμένα παίρνεις και τρως το ένα μετά το άλλο και δεν μπορείς να σταματήσεις!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ νόστιμο και εύκολο σνακ τα μπισκότα σου Κική.
    Ότι πρέπει να μασουλάς κατά τη διάρκεια της μέρας.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν και ναι ...θέλεις να τα τσιμπολογάς συνεχώς!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Τι νόστιμα μπισκοτάκια!
    Σπιρτόζικα και εύκολα!
    Υποψιάζομαι και πολύ εθιστικά σωστά;
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι εθιστικά και πεντανόστιμα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. τι ωραία συνταγή!!!!! :) ευχαριστούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φανταστικα Κικη μου!!!!
    Το μπεικον τα απογειωσε!! Μου αρεσουν πολυ τα αλμυρα σνακ τετοιου ειδους. Μη σου πω και περισσοτερο απο τα γλυκα..
    Καλη Κυριακη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Χρυσαυγή μου και είναι πολύ εθιστικά!

      Διαγραφή
  13. Απίθανα αυτά τα σνακ! Δεν τα χορταίνω ποτέ Κική μου! Όμορφη Κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν αρχίζεις, δεν μπορείς να τελειώσεις...

      Διαγραφή
  14. ωχ Παναγιά μου........κι εγώ σε αυτά τα μεζεδάκια έχω τρελή αδυναμία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κική μου πολύ ωραία συνταγή, το μπέικον θα τους δίνει σίγουρα ξεχωριστή γεύση! Τα βρίσκω σούπερ!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική φοβερά αλμυρά μπισκότα! Σχεδόν σαν τραγανά πιτσάκια! Ωχ και δεν μπορώ να σταματήσω στο ένα μόνο .... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι εξαιρετικό σνακ! Καταπληκτική λύση και για πρωινό και για όλες τις ώρες. Ευχαριστούμε Κική. Φαντάζομαι δέχονται γαλοπούλα αντί για μπέικον. Καλή και δυναμική εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα θελω όλα! Μου αρεσει πολυ η γευση απο το μπεικον!!!!!
    Καλό ξημέρωμα και μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!