Υγρό κέικ ταψιού με εσπρέσσο και φουντούκια

Καφές και μάλιστα εσπρέσσο, φουντούκια και σοκολάτα... φούλ της ενέργειας για τον πρωινό μας καφέ αλλά και φούλ της ενέργειας για τον απογευματινό καφέ! Ελαφρά υγρή υφή και μεστή γεύση... γνωρίζετε κάτι καλύτερο για την αρχή της εβδομάδας;;;; 
Δευτέρα πρωί... δύσκολη μέρα για πολλούς μετά το Σαββατοκύριακο... τσαγκαροδευτέρα την αποκαλούν πολλοί και ...ίσως έχουν κι ένα δίκιο μια που ακόμα στο μυαλό μας κυριαρχούν οι βόλτες του διήμερου! Ίσως... γιατί άλλοι (ανάμεσα σ' αυτούς κι εγώ) έχουν "φορτίσει τις μπαταρίες τους" και πηγαίνουν με κέφι για δουλειά (λέτε να είναι ...πρόβλημα;;;;)!
Προσωπικά, οι καλύτερες μέρες μου είναι η Δευτέρα και η Παρασκευή ...κι ελπίζω να μην παρεξηγηθούν οι υπόλοιπες... μέρες αλλά η αρχή και το τέλος κρύβουν μιαν αναμονή... η κάθε μια τη δική της. Η Δευτέρα την αναμονή μιας εβδομάδας γεμάτη ενέργεια και όρεξη για δουλειά ενώ η Παρασκευή την αναμονή ενός διήμερου ξεκούρασης και ενασχόλησης με τα χόμπυ. 'Όσο, δε, φιάχνει ο καιρός οι μέρες κυλούν πιο εύκολα και το Σαββατοκύριακο ακόμα πιο εύκολα!
Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, γλυκά την νιόφερτη εβδομάδα, ελπίζοντας για το καλύτερο, με τη θετική σκέψη κυρίαρχη και το χαμόγελο να στολίζει τα πρόσωπά μας.
Αν, δε, φτιάξουμε και το σημερινό κέικ για να το κρύβουμε στο ...ταπεράκι της δουλειάς... εεεεε, τότε είναι σίγουρο ότι θα γεμίζουμε ενέργεια και καλή διάθεση απολαμβάνοντας την κάθε μπουκιά του με μια γουλιά από τον αγαπημένο μας καφέ!
Εγώ θα σας ευχηθώ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ και θα σας αφήσω να διαβάσετε τη συνταγούλα με την ησυχία σας για να μπορέσετε να ...οραματιστείτε την κάθε μπουκιά να λιώνει στο στόμα σας!! -:))
ΥΛΙΚΑ
200 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της, κοσκινισμένη
200 γρ. ζάχαρη
300 γρ. βούτυρο (ή μαργαρίνη), λιωμένο
6 αυγά μεσαίου μεγέθους
1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
7 κ.σ. δυνατό εσπρέσσο (ρόφημα)
80 γρ. φουντούκια ψιλοαλεσμένα
100 γρ. σταγόνες σοκολάτας (δική μου προσθήκη)
ξύσμα από 1 πορτοκάλι 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Βάζουμε το βούτυρο στο μπολ του μίξερ, μαζί με τη ζάχαρη και το αλάτι και το χτυπάμε για λίγο στη στη μεσαία ταχύτητα έτσι ώστε τα υλικά να ομογενοποιηθούν.
Συνεχίζοντας το χτύπημα στη χαμηλή ταχύτητα, ποροσθέτουμε ένα ένα τα αυγά και τα φουντούκια.
Σταματώντας το χτύπημα και ανακατεύοντας με μια σπάτουλα σιλικόνης, προσθέτουμε το ξύσμα και τα φουντούκια.
Τέλος, προσθέτουμε το αλεύρι και το μπέικιν εναλλάξ με τον εσπρέσσο.
Ανακατεύουμε έως ότου έχουμε ένα ομοιογενές μίγμα.
Βάζουμε σε ταψάκι που το έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε για 45-50 λεπτά.
Προαιρετικά, πασπαλίζουμε με λίγο άχνη αλλά και σκέτο είναι υπέροχο!!!
Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!! -:))
Πηγή: Chef on air, συνταγή της Μ. Κρητικού

42 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Ιδιαίτερη γεύση θα έχει αυτό το γλυκό, δείχνει πολύ νόστιμο και αρωματικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φαινετε πεντανοστιμο.
    οπτικα παντως μου θυμιζει λιγο τη καρυδοπιτα.
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μοιάζει στη γεύση με καρυδόπιτα ...μόνον στο χρώμα! Είναι όμως υπέροχο Κική μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσει που έχει καφέ μέσα!Φαίνεται λαχταριστό!
    Καλή εβδομάδα,Κικίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τον καφέ απογειώνεται ...γενικά ο συνδυασμός υλικών είναι υπέροχος!
      Επίσης!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλή βδομάδα Κική μου! Μμμμμ ενδιαφέρον ο εσπρέσο στην συνταγή! Σίγουρα θα δίνει έντονη γεύση και γενικά εμένα μου αρέσει και σε άλλα γλυκά ο καφές,οπότε κάποια στιγμή θα την δοκιμάσω την συνταγή σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Κατερίνα μου!! Δοκίμασέ τον εσπρέσσο στο κέικ είναι ...όνειρο!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. ΄Εχω φάει κέικ με παρόμοια συνταγή και μπορώ να πω ότι είναι τέλειο!Ένας πολύ καλός λόγος να ξεκινάει η Δευτέρα σου με όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Πινελιά μου!!! Ό,τι πρέπει για την αρχή της μέρας!

      Διαγραφή
  6. καλημέρα!! φοβερος συνδυασμός στο κεικ. μπορω αντι εσπρέσο να βαλω νες; εκτος αν παρω πακέτο εναν καφε και τον φερω σπιτι για τη συνταγη! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να βάλεις ό,τι καφέ θέλεις!!! κανένα πρόβλημα!! Εξάλλου έχει και εσπρέσσο στιγμής οπότε μην αγχώνεσαι!! -:))

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσουν πολύ τα κέικ με καφέ και το δικό σου φαίνεται πολύ όμορφο!
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα!! πολυ ωραια φαινεται η συνταγη σας..επειδη δεν μου αρεσει ο καφες μπορω να τον αντικαταστησω νε ροφημα σοκολάτας??
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και μπορείς ...απλά δεν θα έχει την ίδια γεύση μια και θα ενισχυθεί η γεύση της σοκολάτας!

      Διαγραφή
  9. Να έχεις μία εβδομάδα απίθανη, γευστική και μυρωδάτη, σαν το σημερινό σου κεκάκι!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλημέρα, Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή βδομάδα Κική μου!
    Σε κέικ που περιέχει καφέ, δεν θα πω ποτέ όχι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Έλενά μου ... αυτό αξίζει τον κόπο!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Γειά σου Κική μου!!!!!
    Καλημέρα!!!
    Φουλ στη γεύση το κέικ σου!
    Θα το ήθελα πολύ.
    Ενέργεια από τον καφέ, γεύση από τη σοκολάτα και υφή από τα φουντούκια.
    Μου αρέσει σε όλα του.
    Μου αρέσουν τα κέικ, μα αυτό είναι πλούσιο και δεν περνά απαρατήρητο.
    Σου εύχομαι να έχεις όμορφη εβδομάδα!!!
    Φιλιά από το Νότο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Χρυσαυγή μου ...τα έχει όλα αυτό το κέικ και είναι τέλειο!!1
      Φιλάκια από τον Βορρά!! -:))

      Διαγραφή
  12. Ουάου! Μου αρέσουν όλα τα συστατικά του! Θα δοκιμαστεί σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις Νοτούλα μου ...αξίζει και θα σου αρέσει!

      Διαγραφή
  13. υπέροχο και πολύ ωραίο το γραψα και στις έλενας ....πολύ καλά ξεκίνησε η εβδομάδα γαστρονομικός....θα πω...τα σέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιαμ γιαμ!

    Ωραιες οι πέρλες στην νέα φωτογραφία του profil :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα... τις πέρλες πρόσεξες;;; Ναι τις λατρεύω τις πέρλες!!! Πάντως και το κέικ αξίζει έτσι για έναν καφέ με τις ...πέρλες!!! χαχαχα

      Διαγραφή
  15. Αυτή η συνταγή είναι ιδανική για τον άντρα μου...;)))
    Σας ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να του το φτιάξεις το κέικ!!! Να είσαι καλά! -:))

      Διαγραφή
  16. Και τα τρία υλικά συνδυάζονται μια χαρά μεταξύ τους, ο καφές πάλι συνδυάζεται πολύ ωραία με κέικ που έχει μέσα καφέ! :)
    Ωραίο το κέικ της Δευτέρας, συνέχισε έτσι!
    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι τέλειος συνδυασμός με υπέροχο και νοστιμότατο αποτέλεσμα!!!
      -:))

      Διαγραφή
  17. Υπέροχο το κέικ Κική! Πολύ αρωματικό, ό,τι πρέπει για το πρωί με τον καφέ!
    Κούκλα και στη φωτογραφία σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το λες Χρύσα μου... ό,τι πρέπει!!
      Ευχαριστώ πολύ αν και υπερβάλλεις!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Πολύ νόστιμο τό γλυκάκι σου Κική μου!!Φοβερός συνδυασμός!Θά δοκιμαστεί σύντομα!!!Κούκλα είσαι!!Πτού πτού!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε το κέικ Δήμητρά μου!! Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια!!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Κική μου καταρχήν επέτρεψε μου να σε συγχαρώ για την προσθήκη σοκολάτας :)
    Εξαιρετικό το κέικ σου, υγρό, με καφέ και φουντούκια και πορτοκάλι, αναρωτιέμαι πραγματικά αν μπορεί να γίνει καλύτερο!
    Χάρηκα πολύ που είδα επιτέλους φωτογραφία σου, είναι όμορφο να ξέρουμε πώς είσαι όσοι δεν σε έχουμε δει από κοντά! Είσαι πολύ πολύ γλυκιά!
    Σε φιλώ, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, ήμουν σίγουρη ότι θα σου άρεσε Ερμιόνη μου γιατί εσύ και η αδερφή μου χωρίς σοκολάτα δεν ...ζείτε!!!! χαχαχαχα
      Να είσαι καλά και πράγματι κρίμα που δεν έχουμε γνωριστεί... τώρα ξέρετε πώς είμαι... αν και δεν ήταν εύκολη η απόφαση να βάλω τη φωτό μου!!! χαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Γεια σου Κική μου, τι καταπληκτικό το κέικ σου!!! Αντέγραψα κιόλας τη συνταγή και ανυπομονώ να το δοκιμάσω! Καλή εβδομάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Χαρά κι όταν την φτιάξεις είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Κέικ με καφέ τι καλύτερο! Εμένα που μου αρέσει και το άρωμα του καφέ, ένας λόγος παραπάνω να το δοκιμάσω!Το προτιμώ που είναι υγρό.Θα λιώνει το άτιμο στο στόμα!!! Μπράβο βρε Κική μου!

    ΣΥ:Εγώ η τεμπέλα πάλι, είμαι παιδί της Παρασκευής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε Λίλια μου!!! Ναι λιώνει στο στόμα!!! Είναι ...λουκούμι!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!