Σοκολάτα και νηστεία συνομωτούν κι ετοιμάζουν... τρουφάκια

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!! Ένας πανέμορφος ήλιος έχει έρθει μετά από μέρες εδώ στη Θεσσαλονίκη και παρά τα όσα συμβαίνουν γύρω μας εμείς ας προσπαθήσουμε να φτιάξουμε τη διάθεσή μας ή καλύτερα  να την ανεβάσουμε κι άλλο! Τί κι αν έρχεται το Πάσχα και διανύουμε εποχή νηστείας;;
Η νοστιμιά και, κυρίως, η λατρεμένη σοκολάτα με όλα της τα καλά μπορεί να μας συνοδεύει και τώρα!
5 υλικά και σε χρόνο ρεκόρ έχουμε ετοιμάσει τα πιο γρήγορα σοκολατένια τρουφάκια με θεϊκή γεύση. Για την ακρίβεια 5 υλικά αν, αφού τα φτιάξουμε, τα καλύψουμε με τα υπόλοιπα μπισκότα ή 5+1 υλικά, αν τα καλύψουμε με τρούφα.
Χρόνος παρασκευής;;;; Μόνον 5 λεπτά μέχρι να βάλουμε το μείγμα στο ψυγείο για λίγα λεπτά κι αυτό να σφίξει τόσο που να μπορούμε να τα πλάσουμε. 
Μήπως ο τυχερός σου αριθμός είναι το ...5;;;; Αν ναι τότε ...επιβάλλεται  να φτιάξεις αυτές τις μικρές σοκολατένιες γλυκομπουκιές αμέσως μόλις μπείς στην κουζίνα. Αν, πάλι, όχι... τότε δοκίμασε να τα φτιάξεις απλά και μόνον γιατί είναι πανεύκολα (ακόμα κι αν καραμελώσεις εσύ τα  ξηροκάρπια, οπότε θα χρειαστείς λίγο παραπάνω χρόνο) και είναι μια υπέροχη λύση για τις ξαφνικές υπογλυκαιμίες.
Τρουφάκια μικρά, στρογγυλά και ζουμπουρλούδικα, που σε προκαλούν με τη νοστιμιά τους. Μα δεν είναι υπέροχα έτσι καθισμένα στις κατάλευκες πολυθρόνες τους;; Δεν σε προκαλούν με την ομορφιά τους και την υπόνοια της νοστιμιάς τους;;
Κι όσο για το άρωμα... μανταρίνι, πορτοκάλι, λεμόνι ή και τίποτα αν δεν σου αρέσουν τα εσπεριδοειδή γιατί, στο κάτω κάτω, εσύ θα το διαλέξεις ανάλογα με το κέφι και τη διάθεσή σου. Και... γιατί όχι; Και λίγο ψιλοκομμένο γλυκό του κουταλιού μέσα θα ήταν εξίσου τέλειο!
Ποιός είπε ότι η νηστεία δεν έχει τη νοστιμιά της;;;;
ΥΛΙΚΑ
Για τα τρουφάκια
250 γρ. κουβερτούρα (2 κουβερτούρες των 125 γρ. η κάθε μία) κομμένες
150 γρ. φυτικό βούτυρο
3 παστέλια ξηρών καρπών των 40 γρ. το κάθε ένα ή 120 γρ. καραμελωμένους ξηρούς καρπούς
120 γρ. μπισκότα digestive για χορτοφάγους (νηστίσιμα & με χαμηλά λιπαρά)
1 κομμάτι φλούδα ακέρωτου μανταρινιού ή πορτοκαλιού
Για την επικάλυψη
Τα υπόλοιπα 100 γρ. μπισκότα digestive ή τρούφα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε τα παστέλια, τα μπισκότα και λίγη φλούδα από ακέρωτο μανταρίνι στο multi και τα ψιλοκόβουμε (όσο ψιλοκομμένα τα θέλουμε).
Βάζουμε σε ένα μπολ ειδικό για το φούρνο μικροκυμμάτων το βούτυρο και τις κομμένες κουβερτούρες.
Καλύπτουμε με διαφανή μεμβράνη.
Βάζουμε στο φούρνο μικροκυμμάτων και λιώνουμε το βούτυρο και την κουβερτούρα.
Το μείγμα θα είναι ημίρρευστο.
Προσθέτουμε τα μπισκότα και τους ξηρούς καρπούς και ανακατεύουμε καλά.
Σκεπάζουμε το μπολ με διαφανή μεμβράνη και το βάζουμε στο ψυγείο μέχρι να σφίξει τόσο που να μπορούμε να πλάσουμε τα τρουφάκια.
Φτιάχνουμε μπαλάκια στο μέγεθος που θέλουμε και τα κυλάμε στα σπασμένα μπισκότα ή στην τρούφα.
Βάζουμε σε χαρτάκια και αφήνουμε στο ψυγείο ή σε θερμοκρασία δωματίου αν δεν έχει ιδιαίτερη ζέστη.
Πριν τα σερβίρουμε τα αφήνουμε για 20-25 λεπτά εκτός ψυγείου.

32 σχόλια:

  1. Μμμμμ,τι σκέτη σοκολατένια λιχουδιά Κική μου....με παστέλια και τόσο ωραία υλικά;....τέλεια,νηστίσιμη και σίγουρα απολαυστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμα αυτά τα τρουφάκια Μαρία μου κι όχι μόνον για την νηστεία!!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Κική μου και καλή εβδομάδα
    Πράγματι κι εύκολα και γρήγορα
    Σίγουρα κρατώ τη συνταγή για να τα δοκιμάσω
    Σε ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Κική μου και καλή εβδομάδα
    Πράγματι κι εύκολα και γρήγορα
    Σίγουρα κρατώ τη συνταγή για να τα δοκιμάσω
    Σε ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου... Είναι εύκολα, γρήγορα και πολύ νόστιμα. Χαίρομαι που σου άρεσαν!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα, καλή εβδομάδα!
    Το απόλυτο γλυκό για όσους νηστευουν!
    Μπραβο Κικη για την ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι πολύ νόστιμα!! Και δεν είναι μόνον για όσους νηστεύουν... έτσι κι αλλιώς είναι υπέροχα!!!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Κική. Με ξετρέλαναν τα τρουφάκια και σίγουρα θα τα φτιάξω. (νηστίσιμη είναι η κουβερτούρα;) Λοιπόν μ'αρέσουν και θα χρησιμοποιήσω καραμελωμένους ξηρούς καρπους.
    Καλό απόγευμα Να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Άννα! Χαίρομαι που σου άρεσαν... ναι η κουβερτούρα (όχι η κουβερτούρα πραλίνας ή η γάλακτος) είναι νηστίσιμη όπως και τα συγκεκριμένα μπισκότα που μπορείς όμως και να μην τα βάλεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Όσο διάβαζα τη συνταγή σου Κικιτσα μου, μου τρεχαν τα σαλια.
    Έχω ακερωτα λεμονια, κάνει;
    Έχεις καμιά συνταγή με χαλβα εμπορίου;
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα... να σου στείλω;;;
      Με ακέρωτα λεμόνια είναι τέλεια κι όσο για συνταγή με χαλβά... δες αυτή που μπορείς να την κάνεις και τρουφάκια : http://tantekiki.blogspot.gr/2013/03/blog-post_22.html ή αυτή :http://tantekiki.blogspot.gr/2012/03/blog-post_10.html και είναι στα ...σκαριά και κάποια άλλη.
      Ελπίζω να σου αρέσουν όπως και τα τρουφάκια!!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Όσο διάβαζα τη συνταγή σου Κικιτσα μου, μου τρεχαν τα σαλια.
    Έχω ακερωτα λεμονια, κάνει;
    Έχεις καμιά συνταγή με χαλβα εμπορίου;
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαι μόνο που έβαλες παστελάκια μέσα που είναι τ αγαπημένα μου τα λάτρεψα αυτά τα τρουφάκια.
    Πολύ ωραία κι αρωματικά

    Φιλιά Πολλά
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι τέλεια αυτά τα αυτοσχέδια τρουφάκια Μάριον και όχι μόνον για τις περιόδους νηστείας!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. Μμμμ μια χαρα νηστισιμη γλυκιά συνταγη!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ...μια συνταγή για έχεις έτοιμα τρουφάκια σε λίγα λεπτά!

      Διαγραφή
  10. αφού είναι γρήγορη συνταγή...επιβάλλεται να τη δοκιμάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιβάλλεται... επιβάλλεται και δεν αναβάλλεται!!! χαχαχα
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. ooooo Tante kiki τη νόστιμο συνταγή και εύκολα ...τελεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μμμμ...φλούδες εσπεριδοειδών, παστέλια και σοκολάτα? Σκέτος πειρασμός!!! Δείχνουν απίθανα και σίγουρα θα ήθελα αρκετά τρουφάκια για να μου περάσει η λιγούρα...χιχι...Καλημέρα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πεντανόστιμα αυτά τα τρουφάκια... πού θα πάει... θα σε κεράσω!!! :)
      Την καλημέρα μου!!
      Να είστε όλοι καλά!

      Διαγραφή
  13. Έχει και η νηστεία τα καλά της, ε; Κουβερτούρα τρώμε ελεύθερα!
    Μμιαμμμμ..... λατρεμένα τρουφάκια και τόσο εύκολα!!!! Ευχαριστούμε
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Φιλία μου... η κουβερτούρα είναι νηστίσιμη και τα τρουφάκια πεντανόστιμα οπότε γιατί όχι;;;;;;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Καλέ, έμεινε τίποτα για εμένα??!!!!
    Θα προτιμήσω την μανταρινένια εκδοχή! Πωπω! Και μόνο που το σκέφτομαι, τρέχουν τα σάλια μου!!!
    Μπράβο, κορίτσι μου! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου στείλω;;; Εμ είσαι και μακριά βρε κορίτσι μου!! :)
      Είναι τέλεια σου λέω!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. Νηστίσιμα ή μη μοιάζουν πεντανόστιμα και για κάθε εποχή! Να είσαι καλά Κική μου που τα μοιράστηκες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πεντανόστιμα Κατερίνα μου!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Κικίτσα μου!!! Νηστίσιμα στρουμφάκια; και βέβαια θα τα τιμήσουμε και φαίνονται πεντανόστιμα!! Τέλεια συνταγή και εύκολη, για να δούμε...!!!! Φιλιά πολλά γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και νηστίσιμα και υπέροχα Κική μου!!! Αξίζει να τα δοκιμάσεις!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Είναι τέλεια!!! Κανεθς δε μπορεί να φαει μόνο ένα! Πειρασμός τα τρουφάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι υπέροχα και πανεύκολα!!! :)

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!