Λαχανοσαλάτα με καραμελωμένα καρύδια και μπλε τυρί

Καλημέρα!! Μέσα στα πλαίσια της αναποδιάς που συμβαίνει τις τελευταίες μέρες ή μάλλον μέσα στα πλαίσια της γενικής ανανέωσης που βλέπω να κάνω ...θέλω... δεν θέλω.και που... αποφασίστηκε ...από ποιόν δεν ξέρω και μη με ρωτήσετε.
Εχθές το πρωί, λοιπόν, το λαπτοπάκι μου ...το αγαπημένο πήρε την απόφαση να χωρίσουμε!!! Ναι, να χωρίσουμε και να διακόψουμε κάθε διπλωματική σχέση... δημιουργώντας έναν τοίχο με γραμμές ανάμεσα σ' εκείνο και σε μένα! Ωραίο το ριγέ στυλάκι και μάλιστα σε ναυτικό μπλε με λίγο άσπρο αλλά με ...ζόρισε βρε παιδί μου! Μου ήρθε κατακέφαλα!!  Κάτι τα δύο μίξερ τις προηγούμενες μέρες, κάτι η μικροεπέμβαση του μπαμπά...να τώρα και το κερασάκι στην τούρτα... ο υπολογιστής!!!! Οποία ευτυχία!! Γενικότερη ανανέωση προβλέπεται και μάλιστα εν μέσω εκλογών!!! Ποιά η σχέση με τις εκλογές;;; Δεν ξέρω... ελπίζω καμία εκτός κι αν τόσα μαζεμένα θα μου συμβαίνουν κάθε φορά που θα υπάρχουν εκλογές!!! Λέτε να έχουν κάποια σχέση;;; !!!!!!!! χαχαχαχα
Πείτε μου, όμως, ποιός φυσιολογικός άνθρωπος ...μετά από μερικές τέτοιες μέρες θα μαγείρευε χωρίς φόβο;;; Όχι εγώ!!! Κοντεύω να πιστέψω ότι θα διαλυθούν και τα πηρούνια έτσι που πάει!! Κοιτάζω γύρω μου και σκέφτομαι... τί άλλο θα αποφασίσει να ανανεωθεί ξαφνικά;;;; Πάντως ενώ τα μίξερ εξαφανίστηκαν άσπλαχνα και τα δύο, ο υπολογιστής άφησε πίσω το... παιδάκι του που τώρα με βοηθάει να γράψω αυτές τις γραμμές σ' ένα μικρούλι, τόσο δα και άπειρο πληκτρολόγιο που ...το κακόμοιρο... κάνει ό,τι μπορεί!
Μετά απ' όλα αυτά λοιπόν... και τρώγοντας όλο το πρωινό για να βρω με τί θα αντικαταστήσω τα ...απωλεσθέντα,  χρόνος για μαγείρεμα μηδέν (για να μην πω ότι και διάθεση για μαγείρεμα επίσης μηδέν αλλά για fast food ...στο δέκα!!). Αποτέλεσμα; Μια πολύχρωμη σαλάτα που μετατράπηκε σε γεύμα, ελαφρύ, υγιεινό και άκρως χαμηλό σε θερμίδες! Το λάχανο με το καρότο, το ξινόμηλο, τα καραμελωμένα κρεμμύδια και το μπλε τυρί ...φτιάχνουν έναν  μοναδικό συνδυασμό που αξίζει να τον γευτούμε! Πάμε να δούμε την πολύχρωμη σαλάτα μας;
ΥΛΙΚΑ για 4 άτομα
2 φλ.τσ. λάχανο άσπρο
2 φλ.τσ. λάχανο κόκκινο
1 μεγάλο καρότο τριμμένο στον χοντρό τρίφτη
1 μεγάλο πράσινο μήλο σε κύβους
1 φλ.τσ. καρύδια
10 γρ. βούτυρο
2 κ.σ. καστανή ζάχαρη
Για το ντρέσινγκ
4 κ.σ. ελαιόλαδο
2 κ.σ. ξίδι λευκό βαλσαμικό
1 κ.σ. λεμόνι
1 πρέζα σκόρδο σε σκόνη (προαιρετικά)
Αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Σε αντικολλητικό τηγάνι λιώνουμε το βούτυρο και βάζουμε τα καρύδια.
Ρίχνουμε την καστανή ζάχαρη και αφήνουμε σε σιγανή φωτιά μέχρι να λιώσει και να γίνει καραμέλα.
Γυρίζουμε για λίγο τα καρύδια έτσι ώστε να καραμελώσουν και τα αδειάζουμε σε ένα μπολ.
Βάζουμε σε σαλατιέρα τα δύο είδη λάχανου στις δύο άκρες και στη μέση το καρότο. 
Στις δύο πλευρές του βάζουμε τους κύβους του μήλου.
Ρίχνουμε από πάνω το θρυμματισμένο μπλε τυρί και μετά τα καραμελωμένα καρύδια.
Σε ένα μπολ, βάζουμε το ελαιόλαδο, το ξίδι, το λεμόνι, αλάτι και λίγο πιπέρι.
Ανακατεύουμε καλά τη σαλάτα και σερβίρουμε.
Παραλλαγή: Εάν θέλουμε μπορούμε να προσθέσουμε στη σαλάτα και 1 ή 2 κ.σ. γιαούρτι για να γίνει απίστευτα δροσερή.
Tante Kiki

26 σχόλια:

  1. υποροχη σαλατα Κικη μου! και μεσα στα χρωματα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ βρε Κική, σε ταλαιπώρησε η τεχνολογία τις τελευταίες μέρες! Ελπίζω να λυθούν όλα σύντομα! Με πετυχαίνεις σε φάση σχετικής δίαιτας, προσπαθώ να ισοφαρίσω τις ατασθαλίες των γιορτών και η σαλάτα σου είναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ταλαιπώρησε δεν λες τίποτα Αμαλία μου και ευτυχώς τώρα προσπαθώ να συνηθίσω τον νέο υπολογιστή! Χαίρομαι που σου άρεσε η σαλάτα!

      Διαγραφή
  3. Εμείς να είμαστε καλά Κική και τα μηχανήματα βρίσκονται!!!
    Υπέροχη η σαλάτα σου και με τον συνδυασμό που την παρουσιάζεις αλλά εγώ κρατώ ξεχωριστά και τα καραμελωμένα καρύδια, τα οποία νομίζω πως θα πηγαίνουν μούρλια σε μία σαλάτα που φτιάχνω συχνά με καραμελωμένο πορτοκάλι ;)
    Την καλημέρα μου και περαστική να είναι η αναποδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο Δήμητρα ...απλά σε ταλαιπωρεί όλο αυτό! Τα καραμελωμένα καρύδια είναι υπέροχα! Ευχαριστώ για την ευχή!

      Διαγραφή
  4. Κική μου μην μασάς, δεν μας πτοούν εμάς οι αναποδιές!
    Συνέχισε ακάθεκτη να μαγειρεύεις και να ξορκίζεις το κακό!
    Την σαλατούλα σου και μόνο που έχει μπλε τυρί, την λάτρεψα!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μασάω, μασάω Έλενά μου γιατί με έσκασαν όλα αυτά!!! Προσπαθώ να το ξορκίσω το κακό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Μμμμ,πολύ νόστιμη η σαλάτα σου Κική μου!!
    Τά καραμελωμένα καρύδια όλα τά λεφτά!!!
    Μού αρέσει πολύ τό μπλού τζήζ στήν σαλάτα αλλά καί η σώς,σούπερ!!
    Θά τήν δοκιμάσω!!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Δήμητρά μου όλα ταιριάζουν υπέροχα στη συγκεκριμένη σαλάτα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Περαστικά στόν μπαμπά σου!!Σιδερένιος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά Δήμητρά μου!

      Διαγραφή
  7. Έτσι συμβαίνει με τις καθημερινές αναποδιές!.....
    Λίγο μας αποπροσανατολίζουν ,λίγο μας εκνευρίζουν,αλλά μας διδάσκουν και την υπομονή που οφείλουμε να έχουμε για τις αντιμετωπίζουμε!
    Και ξέρω ότι με όπλο,την στωικότητα και το ανεξάντλητο χιούμορ σου,καταφέρνεις να υπερπηδάς τις όποιες δυσκολίες ....
    Έχεις βέβαια το ανίκητο όπλο της δημιουργικότητας και της ακάματης φαντασίας!
    Αυτό βοηθά περισσότερο και αν κρίνω από την γκουρμέ σαλάταου μας επιφύλασσες για σήμερα ,θα έλεγα ότι το κέφι καλά κρατεί!!
    Προσωπικά θα την έτρωγα σκέτη ,αφού είναι υπέρ το δέον χορταστική ,αλλά και ιδιαίτερα εμφανίσιμη!Τα καραμελωμενα καρύδια αποτελούν το κρυφό μυστικό της διαφορετικότητας και δίνουν εκείνη την πινελιά που χρειάζεται ο οργανισμός για να αισθανθεί χορτάτος!
    Κική μου,άλλο. ´´κακό ´´ να μη σας βρει!Όλα καλά να πανε και φτιάξε κανένα από το ωραία γλυκά που κάνεις ,για να καλοπιάσεις την κακή διάθεση!
    Περαστικά στον πατερούλη σου!
    Φιλια πολλά,πολλά'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον τελευταίο καιρό έκανα πολλές ασκήσεις υπομονής Φωτεινή μου!!! Η σαλάτα είναι υπέροχη!!! Ευχαριστώ πολύ και να είσαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ νόστιμη η σαλάτα σου Κική, το μήλο και τα καρύδια της ταιριάζουν ιδανικά! Όσο για τα στραβά, συμβαίνουν καμιά φορά όλα μαζί, αλλά τι να κάνεις το υπομένεις και αγοράζεις καινούριο laptop!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πολύ ταιριαστά τα υλικά... αυτό έκανα ...πήγα το Σάββατο και τα αντικατέστησα!!!

      Διαγραφή
  9. Τέλεια η σαλάτα, Κική μου! Δροσερή, χρωματιστή, με τα καραμελωμένα της καρυδάκια! Αλλά με το μπλε τυρί που το λατρεύω, άγγιξες τις.....ευαίσθητες χορδές της γεύσης μου! Χιχιχιχί!! Θέλω όλο το μπολ δικό μου!!!!!!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζουν απίστευτα όλα τα υλικά της σαλάτας μεταξύ τους! Να σου στείλω το μπολ;;;;

      Διαγραφή
  10. Πω πω βρε Κική, ο υπολογιστής μας είναι πια τόσο απαραίτητος που νομίζω ότι θα βάλω τα κλάματα αν πάθει κάτι ο δικός μου :)
    Ελπίζω σύντομα να τον αντικαταστήσεις γιατί κακά τα ψέματα είναι δύσκολο να είσαι food blogger χωρίς αυτόν.
    Η σαλάτα σου πολύ καλή!
    Μου αρέσει πολύ που καραμέλωσες πρώτα τα καρύδια και δεν τα πρόσθεσες ως έχει στη σαλάτα.
    Και όλα τα υπόλοιπα υλικά που επέλεξες, απλά συνθέτουν ένα πολύ γευστικό αποτέλεσμα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ο υπολογιστής και τα μίξερ... άστα Ερμιόνη μου!!!! Τα καραμελωμένα καρύδια είναι φοβερή λιχουδιά και αναδεικνύουν τα αρώματα και τη γεύση της σαλάτας αυτής!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. μη στενοχωριεσαι παιδι μου.καπου εκει εξω 1 κενγουντ σε περιμενει.και τι θαυματα θα μας κανεις ξανα.και ποσο θα χαρεις με το καινουργιο υπολογιστη που θα παρεις.δεστο σαν σοπινγκ θεραπυ.περαστικα στον πατερα σου.αυτο μονο μετραει.ολα τα αλλα αντικαθιστανται.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι Λίτσα... το βρήκα να με περιμένει με ανυπομονησία!!! Το ίδιο κι ένα λαπτοπάκι... Ευχαριστώ πολύ για την ευχή!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Κική! Είμαι φαν της σαλάτας κι αυτή εδώ είναι πολύ του γούστου μου! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ευγενία μου... είναι πολύ ωραία σαλάτα και πλούσια σε γεύση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Μεγάλη αναποδιά με το laptop, εύχομαι να διορθωθεί ή να αντικατασταθεί άμεσα γιατί έχει γίνει απαραίτητο!!! Υγιεινή και ιδιαίτερα εύγεστη η σαλάτα, απίθανη ιδέα τα καραμελωμένα καρύδια!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι απαραίτητο κι έτσι αντικαταστάθηκε όπως και τα μίξερ Σιλένα μου... αν μπορείς κάνε κι αλλιώς!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!