Μια νέα αγάπη μαζί με τις παλιές...

Καλημέρα σας! Κι έφτασε η μέρα να σας εξηγήσω, επίσημα πια, τον λόγο που τις τελευταίες εβδομάδες αργώ να απαντήσω στα σχόλια, αργώ να σας επισκεφθώ (και ζητώ συγγνώμην από όλες τις αγαπημένες μου φίλες και bloggers) και γενικά έχω χαθεί από την μπλογκογειτονιά!
Μια και σήμερα ...λένε στον στρατό! Μια και σήμερα λέω κι εγώ!! Ακόμη μία μέρα κι ένα νέο ξεκίνημα θα μπει στη ζωή μου! Ένα νέο ξεκίνημα που ξεπήδησε σχεδόν ...αναρχοαυτόνομα μέσα από μια αναζήτηση, κοντά δύο χρόνων! Μια αναζήτηση που άλλαζε πορεία, κάθε λίγο και λιγάκι, μια αναζήτηση που όταν πρωτογεννήθηκε δεν μπορούσε ούτε να αυτοπροσδιοριστεί, μια αναζήτηση που μεγάλωσε, ανδρώθηκε (όσο κι αν διαφωνώ με τη λέξη), απέκτησε εμπειρία, άλλαξε, ξανάλλαξε και τελικά, έφτασε η στιγμή που ...πήρε σάρκα και οστά!
Η ιδέα για ένα μικρό εργαστήρι, άλλαξε, πάντα στο μυαλό μου, σε  εργαστήρι  με κατάστημα πώλησης και ξανά θεωρητικά έγινε εργαστήρι, κατάστημα και αίθουσα για σεμινάρια μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής... κατέληξε όμως σε ένα χώρο σεμιναρίων και δημιουργικών εργαστηρίων! Ζαχαροπλαστική, μαγειρική, χειροτεχνίες, παρουσιάσεις κι άλλα πολλά και θαυμαστά θα συμβούν (ελπίζω και εύχομαι) στην αίθουσα αυτή! Ένας χώρος απλός αλλά φιλόξενος, γεμάτος θετική αύρα που περιμένει αυτούς που θα τον γεμίσουν με τη χαρά και την  όρεξη για δημιουργίες κάθε είδους! Ένας χώρος όπου θα μαθαίνουμε (τελικά αυτή η καθηγήτρια δεν μπορεί να βγει από μέσα μου με τίποτα!!) πολλά και διαφορετικά πράγματα! Ένας χώρος όπου θα δημιουργούμε και θα απολαμβάνουμε δημιουργικές στιγμές σε μια απολύτα φιλική ατμόσφαιρα! Αυτό γεννήθηκε τελικά από δύο χρόνων ...δύσκολη εγκυμοσύνη! Και ναι, το νέο μου μωρό υπάρχει! Μαζί με τα γαλλικά και το food blogging ασχολούμαι πια και με τη διοργάνωση σεμιναρίων και δημιουργικών εργαστηρίων! Τα συναισθήματα έντονα και πολλά, κατακλύζουν νου και καρδιά! Η ελπίδα συγκρούεται πολλές φορές με το φόβο και το ...ασανσέρ της διάθεσης που σας εξομολογήθηκα πριν λίγες μέρες... να είναι στα καλύτερά του! :)
Η αίθουσα "Tante Kiki" θα λειτουργεί σαν ...πολυχώρος για μικρούς και μεγάλους! Πολλά projects είναι, αυτή τη στιγμή, υπό συζήτηση και θα υλοποιηθούν σιγά σιγά. Κάθε τι  παίρνει τη θέση του στο διάβα των ημερών! Εξ άλλου Χριστούγεννα έρχονται! Οι εκπλήξεις είναι απαραίτητες! 
Οι εισηγητές των σεμιναρίων θα είναι πολλοί, με πολλά και διαφορετικά θέματα. Ανάμεσα σ' αυτούς κι εγώ! Με σεμινάρια για μαγειρική και ζαχαροπλαστική και όχι μόνον. Εξάλλου, όλα αυτά δεν είναι παρά ένας τρόπος να μεταδώσεις γνώσεις, πείρα και εμπειρία χρόνων δουλειάς.
Η χαρά μου δεν περιγράφεται! Χαρά αλλά και άγχος και πολλές πολλές στιγμές που θα ήθελα να βλέπω κάπου εκεί στο μέλλον, ένα - δυό χρόνια αργότερα για να δω τί θα γίνεται τότε εκεί κι αν ο κόσμος  δηλαδή όλοι εσείς που τέσσερα χρόνια τώρα με τιμάτε με την παρουσία σας θα έχετε αγκαλιάσει αυτόν τον χώρο κι αυτή την προσπάθεια! Χαρά αλλά και πολύ κούραση που όμως ξεχνιέται όταν βλέπεις ένα κομμάτι από το όνειρό σου... να στέκει εκεί... μπροστά στα μάτια σου!
Ο χώρος βρίσκεται σε μια καταπράσινη συνοικία, στην κεντρική οδό των Πεύκων, στη Λεωφόρο Παπανικολάου 150, στο εμπορικό κέντρο "Αγία Κυριακή". Η πρόσβαση σ' αυτόν είναι πανεύκολη. Από την περιφερειακή οδό της πόλης, βγαίνοντας (από ανατολικά και από δυτικά) από την έξοδο για το Νοσοκομείο Παπανικολάου, τα Πεύκα και το Ασβεστοχώρι, βρισκόμαστε αμέσως στην Λεωφόρο Παπανικολάου. Προχωρώντας ίσια συναντάμε το εμπορικό κέντρο. Έχει άνετο χώρο για πάρκινγκ και τη στάση του λεωφορείου μπροστά στο εμπορικό κέντρο.
Επιστρέφω όμως στο παρόν! Ο χώρος "Τante Kiki" εγκαινιάζεται αυτή την εβδομάδα... την Παρασκευή με μια σειρά σεμιναρίων από μια ζαχαροτέχνη που εκτιμώ και θαυμάζω τη δουλειά της! Είμαι σίγουρη ότι, αν όχι όλοι, κάποιοι από σας ήδη την γνωρίζετε από το facebook όπως ξέρω καλά πώς κάποιοι έχετε ήδη δει το ξεκίνημα αυτής της προσπάθειάς μου.
Η Ελένη Μουστούλα ή αλλιώς "Οι τούρτες της Ελένης" ξεκινούν τον χορό των σεμιναρίων από τις 7/11 μέχρι τις 12/11! Θέμα των σεμιναρίων αυτών οι εναέριες τούρτες αλλά και η τούρτα Barbie. Οι συμμετέχοντες, που είναι πολλοί, θα διδαχθούν από την Ελένη πώς να κάνουν αυτές τις τόσο εντυπωσιακές τούρτες και μάλιστα όχι σαν κέικ αλλά κανονικές τούρτες με παντεσπάνι και κρέμα ζαχαροπλαστικής. Θα διδαχθούν, επίσης, πως να καλύπτουν με την γνωστή κι αγαπημένη ganache μια τούρτα πριν την καλύψουν με ζαχαρόπαστα. Κι αυτό είναι μόνον η αρχή γιατί θα ακολουθήσουν κι άλλα σεμινάρια με θέμα την τούρτα  και τις τεχνικές της από περισσότερο ή λιγότερο γνωστούς ζαχαροτέχνες, Έλληνες και ξένους, που όμως διακρίνονται για το ταλέντο τους. Στο χώρο θα γίνουν και σεμινάρια για μπισκότα, γενικότερα για ζαχαρόπαστα αλλά και για το γλάσο που τόσο συμβάλλει στη δημιουργία αυτών των φαγώσιμων "κοσμημάτων". Τα σεμινάρια αυτά θα αφορούν όχι μόνον στους προχωρημένους, στους ζαχαροπλάστες ή στους φοιτητές των σχετικών ΙΕΚ αλλά και στους πιο αρχάριους που θέλουν να γνωρίσουν από πιο κοντά την ζαχαροτεχνία ή αλλιώς καλλιτεχνική ζαχαροπλαστική.
Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας ζητήσω (μια και πάντα, από τότε που βρέθηκα σ' αυτή την μπλογκογειτονιά, με γεμίσατε με την αγάπη σας) να μου γράψετε θέματα για σεμινάρια και εργαστήρια που θα σας ενδιέφεραν να παρακολουθήσετε. 
Καλή σας μέρα και αύριο με μια γλυκιά συνταγή - κέρασμα για τη νέα μου αρχή! 

70 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία στο εγχείρημά σου! Καλή δύναμη και δημιουργικά αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Βαγγελιώ μου!! Ευχαριστώ πολύ και σε σένα εύχομαι ό,τι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία, με πολλές πολλές γευστικές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαντρίνα ... ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Κική για το νέο και πρωτοποριακό εγχείρημα!! Σου εύχομαι γλυκές επιτυχίες! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου! Να είσαι καλά και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  4. Κική μου η προσπάθειά σου φαίνεται ήδη καταπληκτική! Πολύ όμορφη ιδέα, με φαντασία και μεράκι υλοποιημένη, είμαι σίγουρη πως θα πάει πολύ καλά! Μακάρι να ήμουνα πιο κοντά, θα γινόμουνα τακτική σου επισκέπτρια! Εύχομαι να πάνε όλα όπως τα επιθυμείς! Εκτός από τα μαγειρικά-ζαχαροπλαστικά σεμινάρια, βρίσκω πολύ επιτυχημένη την ιδέα δημιουργικών εργαστηρίων και για μικρά παιδία αλλά και για ενήλικες (εγώ πχ. με πολύ μεγάλη προθυμία θα παρακολουθούσα μάθημα ντεκουπάζ, ή κατασκευής κεριών' ή απλές τεχνικες´ κοσμημάτων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω εκτός από όμορφη ιδέα να πάει και καλά Αμαλία μου!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!! Ναι, θα υπάρχουν απ' όλα!! :)

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μελιτίνη μου!! Ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  6. Kαλή αρχή Κική μου!Χαίρομαι για το νέο σου ξεκίνημα και λυπάμαι που είμαι μακριά για να μην έρθω σε έστω ένα σεμινάριό σου και να μάθω μερικά πολύτιμα πραγματάκια!Πιστεύω ότι το εγχείρημά σου θα στεφτεί με επιτυχία!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πινελιά μου ...να είσαι καλά!!! Εύχομαι κι εγώ να πάει καλά!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. οοοο τελεια! καλη αρχη ευχομαι! μπραβοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κική μου!! Ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Κική μου! Καλή επιτυχία στην νέα σου προσπάθεια! Σου εύχομαι από καρδιάς τα σχέδιά σου να υλοποιηθούν έτσι ακριβώς όπως θα τα ήθελες! Είμαι σίγουρη ότι θα δούμε πολλά ωραία πράγματα μέσα σε αυτή την αίθουσα! Τα καλύτερα έρχονται φθάνει να δουλεύουμε και να προσπαθούμε γι' αυτά!
    Φιλιά! Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!! Να είσαι καλά και σε σένα εύχομαι ό,τι καλύτερο!! Έχω μεγάλα σχέδια για διάφορα κι ελπίζω να πάει καλά και δημιουργικά!!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  9. Καλή και επιτυχή πορεία στο νέο σου εγχείρημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλη αρχη και καλη επιτυχια στο εγχειρημα σου Κικη μου! Ειμαι σιγουρη οτι με το μερακι και τα ταλεντα στου θα τα καταφερεις περιφημα και το Tante Kiki θα γινει σημειο αναφορας στην πολη μας!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να δούμε Μαρίνα μου!! Πάντως ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Καλή αρχή και πάντα επιτυχίες εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια Κικίτσα μου!!!Πολύ χαίρομαι!!!Πάντα επιτυχίες σού εύχομαι!!Πολύ όμορφος ο χώρος σου!!Μακάρι νά ήμουν κοντά θά μπορούσα νά δείξω τίς ελάχιστες γνώσεις μου σχετικά μέ τό ντεκουπάζ!!Είμαι σίγουρη θά μεγαλουργήσεις!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Δήμητρα για τις ευχές σου και χαίρομαι που σου άρεσε ο χώρος μου!
      Μήπως είναι δύσκολο να έρθεις ένα ταξιδάκι;;;; Για σκέψου το!!!! Οι γνώσεις σου στο ντεκουπάζ είναι φοβερές... απλά σκέψου το!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο σου και μόνο που το σκέφτηκες, πόσο μάλλον που το υλοποίησες κι όλας. Καλή επιτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κλεομένη! Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια!!!!! Καλές δουλειές !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μανουσίνα μου κι ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  15. Tante kiki μου!!!!!!τι ωραια νεα ειναι αυτα!!
    δεν γνωριζομαστε πολυ καιρο,και οσο γνωριζομαστε ειναι μεσα απο τα μπλογκς,πραγματικα ομως αισθανομαι οτι εμαθα ευχαριστα νεα για μια καλη φιλη!
    ευχομαι απο καρδιας οτι καλυτερο για το νεο σου "παιδακι"!
    σε φιλώ και σενα και το "παιδακι" σου,αχαχαχ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα νέα Κικίτσα μου και πράγματι κι εγώ έτσι σε αισθάνομαι!!! Να είσαι καλά κι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Καλή επιτυχία εύχομαι μέσα απ ' την καρδιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σοφία μου!!! Και σε σένα εύχομαι το καλύτερο!! :)

      Διαγραφή
  17. Μπράβο Κική!!
    Καλή αρχή και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πέπη μου κι ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  18. Μια νέα αρχή που θα μεταδίδονται γνώσεις!!! Ακούγεται θαυμάσιο και θα είναι τυχεροί όσοι βρεθούν κοντά σας !!! Καλό ξεκίνημα και μια ακόμα καλύτερη πορεία από καρδιάς !! Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νικόλ! Να είσαι καλά!!!
      Καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια που κατάφερες να υλοποιήσεις το όνειρό σου!!!
    Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λώρα!! Ευχαριστώ για τις ευχές!!!

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια!!!! Καλή αρχή σου εύχομαι Κική μου, ειμαι σίγουρη ότι θα σκισει!
    Κι εγώ θα έρθω οπωσδήποτε ως μαθήτρια σε κάποιο σεμινάριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χρύσα μου κι ευχαριστώ για τις ευχές! Μακάρι να έχεις δίκιο!!
      Να έρθεις και να μου πεις και τί θα ήθελες να παρακολουθήσεις!! :)

      Διαγραφή
  21. Καλή αρχή Κική μου!
    Θερμές ευχές για ένα υπέροχο ξεκίνημα στα νέα σου σχέδια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενά μου κι εσύ να είσαι καλά!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Να ευχηθώ από τα βάθη της καρδιάς μου, κάθε επιτυχία στο νέο σου "παιδί" Κική μου.
    Όλα να πάνε κατ' ευχήν και να στεφαννωθούν με επιτυχία.
    Κρίμα να μην είμαι στην ευρύτερη περιφέρεια...κρίμα...
    Χαιρετισμούς πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου!!! Μακάρι να πάνε όλα καλά!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  23. καλή επιτυχία, και κάποια μέρα που θα με φέρει ο δρόμος προς την Θεσσαλονίκη ,θα έρθω να το καμαρώσω το "παιδί" και απο κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έρθεις Δέσποινα με μεγάλη μου χαρά!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  24. Τι υπέροχα νέα, Κική μου!!!!!!!!!!
    Καλή επιτυχία, εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου, να είσαι καλά!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Τα συγχαρητήριά μου κι από ΄δω!
    Εύχομαι προσοδοφόρες απολαβές και δημιουργικές επιτυχίες Βασιλική μου!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ζαμπία μου και ...ετοιμάσου... σκέψου το πρότζεκτ!!! :)

      Διαγραφή
  26. Κική μου καλη αρχη απο καρδιάς. Όταν με το καλό έρθω Θεσσαλονίκη και εχω χρονο θα σε επισκεφτω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε περιμένω οπωσδήποτε Αριάδνη μου! Προς το παρόν ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!

      Διαγραφή
  27. Μπράβο βρε κορίτσι, χίλια μπράβο!
    Χάρηκα πάρα πολύ ειλικρινά!
    Εύχομαι κάθε επιτυχία σε αυτή την καινούρια σου προσπάθεια!
    Καλή δύναμη και όλα καλά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ερμιόνη μου!! Και σε σένα εύχομαι πάντα χαρές!!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  28. Ολόψυχα να ευχηθώ ότι καλύτερο στο καινούριο σου ξεκίνημα Κική!!!!!
    Συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Σιλένα μου!! Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  29. tις καλυτερες ευχες μου για το νεο σου ξεκινημα.οταν ερθω θεσσαλονικη κατα νεαπολη μερια θα ερθω να το επισκεφθω.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Λίτσα κι ευχαριστώ πολύ!!! Να έρθεις... θα σε περιμένω!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Συγχαρητήρια που κατάφερες και έκανες πραγματικότητα αυτό το όνειρό σου! Συνδύασες και τις δύο αγάπες σου για μαγειρική και διδασκαλία και δημιούργησες ένα χώρο που είμαι σίγουρη ότι θα γίνουν θαυμάσιες εκδηλώσεις! Μπράβο σου και ξανά, μπράβο σου! Καλή αρχή να έχεις και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μυρωδία μου... πράγματι κατάφερα επιτέλους να τις συνδυάσω κι ελπίζω να πάνε όλα καλά!!!
      Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  31. Γλυκιά μου Κική σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά και το νέο σου εγχείρημα να στεφθεί με επιτυχία! Μπράβο για το κουράγιο σου, μπράβο για τέτοιες πρωτοβουλίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συγχαρητήρια!!!!!!!!! Κάθε επιτυχία σε αυτό το νέο ξεκίνημα που με τόση αγάπη έφτιαξες!! Σε κάτι τέτοια ζηλεύω που δεν είμαι Ελλάδα!! Τι όμορφο να ασχολείσαι με αυτό που αγαπάς.. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συγχαρητήρια!!! Συγχαρητήρια!!!!! Συγχαρητήρια!!!!!! Εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο αυτό ξεκίνημα και είμαι σίγουρη ότι θα την έχεις αφού φαίνεται πόσο πολύ αγαπάς αυτό που κάνεις!!!!!! Κρίμα που είμαι κάμποσα χιλιόμετρα μακριά και δεν μπορώ να το δω από κοντά. Με την πρώτη ευκαιρία όμως......!!!!! Και πάλι καλό ξεκίνημα και καλή και μεγαλειώδη συνέχεια!!!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κικιτσα μου γλυκια!!!!! Τι υπεροχα νεα ειναι αυτα???? Μπραβο, μπραβο, μπραβο και πολλα συγχαρητηρια!!!! Χαιρομαι πραγματικα για εσενα!! Το αξιζεις Κικιτσα μου!!! Λιγοι ανθρωποι τολμουν να κυνηγησουν τα ονειρα τους ή εστω να τολμησουν να τα δουν! Χαιρομαι που τις δυο μεγαλες σου αγαπες τις ζεις!!! Ευχομαι μονο επιτυχια να εχεις, να γεμισεις ακομα πιο πολυ και παντα να χαμογελας! Θα σου στελνω ολη μου τη θετικη ενεργεια!! Λυπαμαι που ειμαι μακρια....αλλα ποτε δεν ξερεις..Δημιουργουμε τις ευκαιριες! Σε φιλω πολυ πολυ!! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κική μου σου εύχομαι καλή επιτυχία στο καινούργιο σου ξεκίνημα!!!
    Είναι πολύ ενδιαφέρον εργαστήρι αλλά δυστυχώς είναι πολύ μακρυά!!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλη αρχη ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!!
    Συγχαρητηρια για την αποφαση που πηρες στη ζωη σου !!
    Να πανε ολα καλα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Eύχομαι από καρδιάς το νέο σου εγχείρημα να βρει την ανταπόδοση που του αξίζει!!!!!
    Σου στέλνω όλη μου την αγάπη και την θετική μου αύρα για την τολμηρή σου απόφαση και κυρίως. γιατί διεκδίκησες το όνειρό σου!!!!
    Ελπίζω να αξιωθώ να σε επισκεφτώ και να σου ευχηθώ από κοντά πλέον!!!
    Φιλάκια πολλά,πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολλά συγχαρητήρια Κική μου, χαίρομαι πάρα πολύ που πραγματοποίησες αυτό που αγαπάς, εύχομαι από καρδιάς να πάνε όλα καλά!!!Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά κάποια στιγμή θα χαρώ πολύ!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κική μου πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε!!!!! Χάρηκα πάρα πολύ με τα νέα σου! Εύχομαι κάθε επιτυχία! Μακάρι να βρισκόμουν κοντά και να είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω τα σεμινάριά σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κική μου χάρηκα πολύ με τα υπέροχα νέα σου!!! Χάρηκα διπλά γιατί μέσα από το food blogging που υποθέτω πως ήταν η δεύτερη σου ιδιότητα (μετά την εκμάθηση γαλλικών), ξεκίνησες την υλοποίηση ενός ονείρου και τα κατάφερες! Είναι μαγικό να έχουμε όραμα, να προχωράμε μπροστά και να νιώθουμε ολοκληρωμένοι:)
    Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία!!!
    Σαν ιδέα για σεμινάρια, θα πρότεινα μαμαδίστικα φαγητά για αρχάριες. Εντάξει με τις τούρτες και τα cupcakes. Προσωπικά ως κακη μαγείρισσα, θα ήθελα να πάω να μάθω να φτιάχνω καλό μουσακά, πλούσιο παστίτσιο, γευστικά γιουβαρλάκια, καταπληκτικό κοκκινιστό, κλπ.
    Πολλοί θεωρούν δεδομένο πως γεννιόμαστε καλές μαγείρισσες ή μαθαίνουμε από τις μαμάδες μας, αλλά δεν συμβαίνει πάντα:)
    Φιλιά πολλά Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!