Τα φθινοπωρινά muffins

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Σήμερα ξεκινά μια νέα εβδομάδα κι ελπίζω, εγώ τουλάχιστον, να είναι καλύτερη από την προηγούμενη που ήταν η εβδομάδα των ...παθών!! Ναι των παθών!!! Από κείνες τις εβδομάδες που τις χαρακτηρίζεις, με κάθε επιείκια, αποφράδα, να-πάει-και-να-μην-ξανάρθει κι ό,τι άλλο μπορεί να σκεφτεί ανθρώπου νους.
Για να μην αναφέρω ότι κάθε μέρα υπήρχε μια δυσκολία, μιαν αναποδιά, ένα άσχημο ή, στην καλύτερη, ασχημούτσικο νέο... ερχεται και το αποκορύφωμα! Ανοίγω ένα πρωί τον υπολογιστή και τί να δω;;; Εκεί που πάει να ανοίξει το "Tante Kiki" εμφανίζεται μιαν άλλη σελίδα! Δεν μπορεί, κάνω τη σκέψη, κάτι έγινε και δεν το κατάλαβα!! Εσύ είσαι που το λες;; Και τί να πείς μετά από 30 φορές το ίδιο; Αρχίζουν και με ζώνουν μαύρες σκέψεις... βρε μήπως;;;; Ας κάνω κάτι! Και το κάνω το κάτι!! Και νομίζω ότι το διόρθωσα... βρε τα popup ξαναρύθμισα, βρε τον HTML επισκέφθηκα και βρήκα το σημείο που είχε εισβάλλει η σελίδα... τίποτε! Ξανά και ξανά το ίδιο!!! Εκεί επάνω μου στέλνει και η αγαπημένη μπλογκοφίλη Ειρήνη από τις συνταγές της Καρδιάς μήνυμα, λίγο μετά η Ελένη από το Eleni's cooking και ...τρελλαίνομαι!!! Τί να κάνω;;; Μόνον μια λύση... η αγαπημένη φίλη (όχι μόνον από το blog) Ζαμπία που πάντα είναι εκεί... δίπλα μου... όποτε την χρειάστηκα!! Μαζί με τον σύζυγό της, αργά το βράδυ της Παρασκευής και λίγο μετά που της είχα στείλει μήνυμα, απογοητευμένη πια γιατί δεν μπορούσα να τα βγάλω πέρα, εμφανίστηκαν ως άλλοι, σύγχρονοι "από μηχανής Θεοί" και καθάρισαν τον υπολογιστή μου! Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ ήθελα να τον "καθαρίσω" αλλά με διαφορετικό, λίγο πιο βίαιο τρόπο!!! Τέλος πάντων, την γλύτωσε κι αυτή τη φορά... αν και... παρά τρίχα!!! Την επόμενη όμως τον βλέπω κάτω από το μπαλκόνι να ...φυτρώνει στον κήπο!!!!!
Μετά από μέρες, λοιπόν, κατάφερα να ξαναμπώ στο μπλογκοσπιτάκι μου και να αρχίσω τις επισκέψεις στα δικά σας. Βέβαια η τελευταία εβδομάδα ήταν δύσκολη γιατί είχα και άλλα τρεχάματα για τα οποία θα σας μιλήσω σε λίγες μέρες (που ελπίζω να καταλήξουν σε κάτι καλό) αλλά θα δούμε!! 
Προς το παρόν, μια και ξαναβολτάρω στην μπλογκογειτονιά άνευ εμποδίων και περίεργων εισβολέων, είπα να σας κεράσω μερικά muffinoμηλοπιτάκια με μανούρι και μούσλι... προϊόντα της εναπομείνασας φαντασίας μου ανάμεσα στα τόσα συμβάντα.
Πόσο καιρό είχα να κάνω μικρά, λατρεμένα και πεντανόστιμα κεκάκια!! Πότε το ένα, πότε το άλλο... όλο κάτι με εμπόδιζε!!! Και να που έφτασε η ώρα! Έτσι συνάντησα το μανούρι, το μούσλι και το μήλο που συμφώνησαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να με κάνουν να αφήσω πίσω τις δυσκολίες και να με συνεπάρουν με τη φθινοπωρινή νοστιμιά τους. Καιρό τώρα ονειρευόμουν τον συνδυασμό μήλο με μανούρι! Αυτή τη φορά όμως συναντήσαμε και το μούσλι και είπαμε να μην το αφήσουμε παραπονεμένο! Ένα σας λέω... σας προτείνω να τα κάνετε σήμερα κιόλας (μια και είναι και πανεύκολα) για να μην καθυστερήσετε να απολαύσετε τη γεύση τους!! :)
Πάμε να δούμε τη συνταγή;;;
ΥΛΙΚΑ
2 αυγά μεγάλα

60 γρ. λιωμένο βούτυρο (σε θερμοκρασία δωματίου)
150 γρ. ζάχαρη
220 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της
1 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
1 μήλο μεγάλο, χοντροτριμμένο
40 γρ. μούσλι με ξηρούς καρπούς ελαφρώς ψιλοσπασμένο
100 γρ. μανούρι θρυμματισμένο με το πηρούνι
120 γρ. γάλα
1/2 κ.γλ. κανέλα
1/3 κ.γλ. τζίντζερ
1 πρέζα κόλιανδρο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190 βαθμούς Κελσίου.
Αναμιγνύουμε το μανούρι με το μήλο, την κανέλα, το τζίντζερ και το κόλιανδρο.
Βάζουμε τα αυγά, το βούτυρο και τη ζάχαρη και τα χτυπάμε με το μίξερ χειρός μέχρι να ασπρίσουν και να αφρατέψουν.
Προσθέτουμε το μούσλι και συνεχίζουμε το χτύπημα.
Ύστερα προσθέτουμε εναλλάξ το μείγμα του μήλου με το μανούρι και το αλεύρι στο οποίο έχουμε προσθέσει το μπέικιν.
Με το μίξερ στην πιο χαμηλή ταχύτητα, ανακατεύουμε το μείγμα του κέικ και προσθέτουμε σταδιακά και το γάλα.
Το τελικό μείγμα είναι αυτό του κλασσικού κέικ, ούτε πολύ πηχτό ούτε όμως και αραιό, απλά παχύρρευστο.
Καλύπτουμε τις θήκες της φόρμας για muffins με τις κατάλληλες χάρτινες θηκούλες.
Γεμίζουμε 19 θήκες μέχρι τα 2/3 τους και βάζουμε το μείγμα του κέικ.
Ψήνουμε για 20-25 λεπτά, δοκιμάζουμε με τη λάμα ενός μαχαιριού που πρέπει να είναι καθαρή όταν θα την ξαναβγάλουμε.
Βγάζουμε από το φούρνο και πασπαλίζουμε με λίγη άχνη.

40 σχόλια:

  1. Πάνω στην ώρα που ήθελα κάτι να συνοδεύσω τον καφέ μου, νά ΄σου τα Φθινοπωρινά σου κεκάκια Κική μου!! Τι άλλο να ζητήσω;;!!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ειρήνη μου!! Σου απαντώ έστω και αργά!

      Διαγραφή
  2. Πω πω, φαντάζομαι τι θα τράβηξες με το pc, Κική μου... Ελπίζω να μην ξαναέχεις τέτοιες ιστορίες και η νέα εβδομάδα να είναι όντως καλύτερη!
    Τα κεκάκια πολύ ιδιαίτερα με το μανούρι! Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός των υλικών!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να πάνε Αναστασία μου και ακόμα δεν έγινε εντελώς καλά!!! :)) Χαίρομαι που σου άρεσαν τα κεκάκια γιατί είναι πεντανόστιμα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Βασιλική, όμορφη, λαμπερή, νόστιμη και ευοίωνη, όπως τα λαχταριστά μαφινάκια, που μας κερνάς!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ζαμπία μου γλυκιά!!!! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Σε χτύπησε ο ανάδρομος Ερμής Κική μου!!! Ελπίζω να μην ε ταλαιπωρήσει άλλο και να κυλήσουν όλα ομαλά από εδώ και πέρα. Τα μαφφινάκια τέλεια, ιδανικά για την εποχή και πολύ όμορφος συνδυασμός υλικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αμαλία μου... με χτύπησε σαν χταπόδι... κι ακόμα συνεχίζει!!! :)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μαφινάκια αυτά!!!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Κικη μου!!!
    "Μη μασας μια" , η κακη προηγουμενη εβδομα ευχομαι να περασε και η καινουργια να ειναι γεματη χαρες και ωραια νεα!!!!!
    Τα κεκακια σου μοσχοβολησαν μεχρι εδω....μαλλον η Ζαμπια εκανε τα μαγικα της στον υπολογιστη σου και τωρα εχουμε και μυρωδια!!!!!αχαχαχ!!!!!
    φιλιααα πολλααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Κικίτσα μου αλλά τα ζόρια συνεχίζονται!!! Ευτυχώς η Ζαμπία με βοήθησε!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  6. Θα πήρες μεγάλη τρομάρα, φαντάζομαι!! Ευτυχώς όλα καλά Κικίτσα! Τα μαφινς είναι η καλύτερη συνοδεία για το πρωινό μου καφέ.Εξαιρετικός συνδυασμός υλικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πήρα λέει!!!!! ΄Αστα Αναστασία μου... πολύ ζορίστηκα!!! Τα μαφινάκια είναι τέλεια!!!

      Διαγραφή
  7. Άλλο κακό να μη σε βρει Κική μου με τον υπολογιστή!
    Πολύ μου άρεσαν τα κεκάκια σου, φαίνονται πολύ ιδιαίτερα, το μανούρι πρέπει να ταιριάζει πολύ με το μήλο, πραγματικά είναι τα muffins του φθινοπώρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χρύσα μου... τα κεκάκια αυτά αξίζουν!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία! Το μήλο με το άγλυκο τυρί και το μούσλι θα κάνουν τη διαφορά! Επίσης ταιριάζουν πολύ με την εποχή και τα μπαχαρικά που έχουν.
    Εμένα πέρσι μου είχαν διαγράψει τελείως το blog μου (λάθος του blogger μάλλον) αλλά το ξαναβρήκα μετά. Συμβαίνουν αυτά με την τεχνολογία, συχνό back up και ψυχραιμία χρειάζεται.
    Καλή βδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίος συνδυασμός Σκοτεινούλα μου!! Αχχχχχ, ελπίζω να μην συμβεί κάτι τέτοιο γιατί ψυχραιμία δεν υπάρχει... εγώ κι αυτή χωρίσαμε!!!

      Διαγραφή
  9. Όταν μέςα από τις αναποδιές ανασύρεται αυτούσιο το χιούμορ,ο αυτοσαρκασμός και θετική πλευρά της ζωής,τότε έχουμε να κάνουμε με καλές ισορροπίες Κική μου!
    Είναι φρόνιμο να διατηρούμε την ψυχραιμία μας και φυσικά είναι ευλογία για την ζωή μας να περιστοιχιζόμστε από καλούς φίλους που ξέρουν και θέλουν να δίνουν λύσεις στην καθημερινότητα μας!
    Κέρασε μας λοιπόν από τα απίθανα αρωματικά μαφινάκια σου,έτσι ...για να ξορκίσουμε και εμείς τις ατυχίες με τον πιο γλυκό τρόπο!
    Από τα άξια χεράκια σου Κική μου,ας γευτούμε το φθινόπωρο και τις γευστικές ομορφιές του!
    Φιλιά πολλά,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Φωτεινή μου αλλά η ψυχραιμία μου σ' αυτή την περίπτωση δεν είναι και η καλύτερη!!! Όσο για τις φίλες ... η Ζαμπία είναι χρυσάφι!!!
      Σας κερνάω κι ας ξορκιστούν γλυκά οι αναποδιές!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια Φωτεινή μου!!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Χαίρομαι, Κική μου, που ξεπέρασες το πρόβλημα! Εύχομαι όχι άλλες αναποδιές!
    Τα κεκάκια σου φαίνονται νόστιμα κι αφράτα και με εξαιρετικά υλικά!
    Ευχαριστώ για το κέρασμα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχ Ελένη με λαχτάρισε!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα κεκάκια!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Μμμμ, άραγε τί γεύση θα δίνουν όλα αυτά τα πρωτότυπα υλικά; Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ιδιαίτερα τα φθινοπωρινά κεκάκια σου Κική μου, και πόσο νόστιμα δείχνουν!!!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα και άλλη ταλαιπωρία εύχομαι να μην έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι ιδιαίτερης νοστιμιάς Έλενά μου!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Κική μου πάρα πολύ ωραία φαίνονται τα κεκάκια σου, ενδιαφέρον συνδυασμός! Σα να μου ' ρχονται υπέροχα αρώματα μμμ!!!!Χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημα, ελπίζω να μη ταλαιπωρηθείς ξανά!!!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ελένη μου γιατί είναι πεντανόστιμα!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  14. Τέλος καλό...όλα καλά...κι' ακόμη καλύτερα, ελπίζω Κική μου.
    Εγώ είχα προβλήματα με τον Blogger 3-4 μέρες, αλλά φαίνεται να το ξεπερνάω το θέμα.
    Θα δούμε...

    Μου άρεσε ιδιαίτερο ο συνδυασμός των υλικών σου σε τούτα τα muffins και τον κρατώ για μελλοντικές δοκιμές.

    Καλή εβδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να ξεπεραστούν γρήγορα τα προβλήματα Πηνελόπη μου! Να τα δοκιμάσεις... αξίζουν!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Χαίρομαι πού λύθηκε τό πρόβλημα καί είσαι πάλι κοντά μας,χάρη στήν Ζαμπία μας!!
    Φαντάζομαι τήν στεναχώρια σου Κική μου!!Τί νά πώ γιά τά λαχταριστά.Φθινοπωρινά,κεκάκια σου!!ΤΕΛΕΙΑ συνταγή καί πολύ ιδιαίτερη με το μανούρι!!Λατρεμένο!!!Πάντα η παρουσίασή σου είναι μοναδική!!!!Μπράβο σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις Δήμητρά μου!!! Το πρόβλημα λύθηκε χάρη στη Ζαμπία μας αλλά εγώ έσκασα στο μεταξύ!!! Ναι, τα κεκάκια είναι πολύ νόστιμα!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Με μανούρι ε?
    Μη σου πω οτι αυριο πρωί θα κάτσω να τα φτιάξω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πω πω Κική...
    Παρόλο που δεν παρατήρησα κάτι στο blog, καταλαβαίνω απόλυτα το άγχος σου!
    Τέλος καλό όλα καλά όμως και ήρθαν και τα ωραία μάφινς σου για να δώσουν τη γλυκιά επίγευση!
    Το μανούρι μου κάνει εντύπωση και με εξιτάρει πολύ να τα δοκιμάσω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελλάθηκα Ερμιόνη μου!!! Τέλος πάντων ευτυχώς διορθώθηκε!!! Δοκίμασέ τα με το μανούρι ...αξίζουν!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. καλησπερα κικη μου.ετσι για παρηγορια σου λεω πως και εγω την εβδομαδα που περασε ειχα προβλημα.τι συνεδριες με τον γιο μου απο αθηνα τι ψαξιμο.να το φυτεψω ηθελα.τελικα εφταιγε το τροφοδοτικο.τελος καλο .ολα καλα.τα μαφινς φαινονται τελεια.θα τα κανω για τα εγγονακια μου να τα παιρνουν στο σχολειο.ε να φαμε και εμεις για αντεχουμε ολα τα πικρα της ζωης.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούφφφφ!! Πολύ με ενκνευρίζουν αυτά τα προβλήματα Λίτσα μου!! Τέλος πάντων! Να τα φτιάξεις και θα τους αρέσουν πιστεύω!!! Να τις γλυκάνουμε τις πίκρες... τί να γίνει!!! :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. καλημερα κικη μου!!!! αχ να μην αγχωνεσαι για τετοια μικροπραγματα!!! {μεγαλη κουβεντα λεω το ξερω γτ κ εγω θα τον φυτεβα τον υπολογιστη μου στον μπαξε!!} μ αρεσαν τα φθινοπωρινα μαφινς!!! ιδιατερος συνδυασμος υλικων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρινα το φιλοσοφούσα τόσο κι εγώ αλλά δεν γίνεται... αδύνατον!!! Τα μάφινς είναι πολύ νόστιμα!!!

      Διαγραφή
  20. Τέλος καλό όλα καλά Κικί! Τα μάφιν σου εξαιρετικά, ο συνδυασμός του μήλου με το μανούρι με κάνει να ανυπομονώ να τα φτιάξω!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι mookies! Ναι, είναι πολύ νόστιμα τα μαφινάκια! Αξίζουν τη δοκιμή!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!