Το Japanese soufflé cotton cheesecake σε ...ελληνικό έδαφος

Η ζωή του κάθε food blogger στρέφεται γύρω από ένα πιάτο! Εντάξει, μην το παίρνετε κυριολεκτικά! Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι εμείς που ασκούμε αυτό το ...σπορ δεν έχουμε κανένα άλλο ενδιαφέρον! Αντιθέτως μάλιστα... έχουμε και πολλά και όχι μόνον ενδιαφέροντα αλλά και υποχρεώσεις και δουλειές! Και τρέχουμε... πολύ συχνά τρέχουμε για να προλάβουμε μαζί με όλα τα άλλα να μαγειρέψουμε και να δοκιμάσουμε και κάποια νέα συνταγή, να την γράψουμε, να την φωτογραφίσουμε και να την ποστάρουμε! Βίτσιο θα μου πείτε αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι!
 
Για να φτάσεις να γίνεις food blogger πρέπει να αγαπάς τις γεύσεις, τα αρώματα και τα χρώματα της κουζίνας. Πρέπει να παθιάζεσαι όπως και με κάθε άλλο χόμπυ αλλά ταυτόχρονα να έχεις την υπομονή, την επιμονή και τις γνώσεις ώστε να ...προβλέπεις (εν μέρει) το τελικό αποτέλεσμα από τη στιγμή που διαβάζεις μια συνταγή. Βέβαια κι εδώ, όπως σε πολλούς άλλους τομείς, η πείρα και η εμπειρία που μαζεύονται σιγά σιγά βοηθούν αποτελεσματικά. Θα μου πείτε τώρα... γιατί σ' έπιασε πρωί πρωί η διάθεση για ...αμπελοφιλοσοφίες;;; Θα σας εξηγήσω ευθύς αμέσως!
Κάποιο ευλογημένο πρωινό που έτυχε να μην "τρέχω" και να μην βιάζομαι κάθησα με τον καφέ μου μπροστά στον υπολογιστή κι άρχισα να ...ψάχνω, να ...τριγυρίζω, να ...χαζεύω (ωραίο σπόρ το "χαζεύειν" στον υπολογιστή... δεν συμφωνείτε;;;) ώσπου σταμάτησα μπροστά σε μια φωτογραφία με ένα δελεαστικό, φουσκωτό και αφράτο ...κέικ. Ένα κέικ σχεδόν ...αέρινο με τον τίτλο Japanese cotton cheesecake (ΕΔΩ & ΕΔΩ & ΕΔΩ!!!!!!!!). Δεν ήθελα και πολύ! Με το που έκανα "κλικ" ένα πλήθος παρόμοιων cheesecake, φουσκωτά και αφράτα εμφανίστηκαν μπροστά μου! Η φωτογραφία είναι το καλύτερο δόλωμα για τον food blogger (ή τουλάχιστον για μένα). Κάνοντας χαρούμενα, διαδοχικά "κλικ" ανακάλυψα ότι αυτή η λιχουδιά κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο!!! Η ώρα να φύγω έφτασε και ο υπολογιστής έκλεισε αφήνοντας το αποτύπωμα (κάτι σαν το ενεργειακό αποτύπωμα) στον εγκέφαλό μου!!!! Αυτή η εικόνα περίμενε μια και ήξερε ότι το ...μικρόβιο είχε μπει για τα καλά στο νου!!
Μέρες μετά, το να το φτιάξω ήταν μονόδρομος! Άρχισα να προσπαθώ να διαλέξω την καλύτερη από τις συνταγές αλλά έτσι κι αλλιώς οι περισσότερες βασίζονταν σε 3 υλικά. Μάζεψα, λοιπόν, τα υλικά που έτσι κι αλλιώς υπήρχαν στην κουζίνα μου αλλά δεν είχα 18 εκατοστών φόρμα!! Μικρό το κακό!! Το cheesecake έγινε χωρίς δυσκολία και ...τρύπωσε στην 24 εκατοστών φόρμα κάτι που το έκανε να γίνει πολύ πιο λεπτό αν και φούσκωσε! Παρ' όλα αυτά οι αρχικές συνταγές ήταν από κείνες που ήμουν σίγουρη ότι στο τριώροφο δεν επρόκειτο να γίνει αποδεκτό μια και δεν περιείχε καθόλου αρωματικά! Έτσι, του πρόσθεσα βανίλια και κανέλα που ταιριάζουν απίστευτα με μαρμελάδα φράουλα ή βύσσινο. Έγινε πολύ αρωματικό, εκτός από αφράτο και η μαρμελάδα φράουλα μαζί με την βανίλια και την κανέλα το έκαναν να μοιάζει με τη δική μας ...γαλατόπιτα χωρίς φύλλο!!
Είναι πολύ ωραίο, γι αυτό θα το ξαναφτιάξω διπλασιάζοντας τα υλικά και βάζοντάς το σε 22 φόρμα έτσι ώστε να έχει περισσότερο πάχος αν και, θεωρώ, ότι δεν του προσθέτει κάτι στη νοστιμιά. 
Αξίζει να το σκαρώσετε στα γρήγορα για γλυκό της Κυριακής!! :)
Τώρα γιατί έχει τον τίτλο cotton cheesecake αυτό προσπαθώ να το ανακαλύψα αλλά ακόμα τίποτα... οπότε αν κάτι γνωρίζετε ...περιμένω τα ..."φώτα" σας!!!
ΥΛΙΚΑ για μια φόρμα 15 εκ.
3 αυγά μεγάλα, χωριστά τα ασπράδια από τους κρόκους
120 γρ. λευκή κουβερτούρα λιωμένη
2 κ.σ. άχνη ζάχαρη (προαιρετικά)
120 γρ. τυρί κρέμα
1 πρέζα κανέλα
1 φακελάκι βανίλια
Για το γαρνίρισμα
Μαρμελάδα της αρεσκείας μας ή άχνη ζάχαρη
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου στον αέρα.
Σε ένα μπολ, βάζουμε τα ασπράδια και το διατηρούμε στο ψυγείο μέχρι να κάνουμε τη μαρέγκα.
Σε άλλο μπολ, βάζουμε τους κρόκους, το τυρί κρέμα, την άχνη, τη βανίλια, την κανέλα και τη λευκή κουβερτούρα.
Χτυπάμε καλά το μείγμα μέχρι να φουσκώσει και να αφρατέψει.
Χτυπάμε τα ασπράδια σε σφιχτή μαρέγκα.
Ενώνουμε τα δύο μείγματα ανακατεύοντας με μια σπάτουλα σιλικόνης διπλώνοντας από κάτω προς τα πάνω με κυκλικές κινήσεις για να μην χαθεί ο αέρας που έχει η μαρέγκα.
Βάζουμε το μείγμα σε μια φόρμα με διάμετρο 18 εκατοστά (αν το θέλετε φουσκωτό μην χρησιμοποιείτε μεγαλύτερη φόρμα) καλυμμένη με αντικολλητικό χαρτί ή απλά, βουτυρωμένη.
Ψήνουμε στους 170 βαθμούς για 15 λεπτά.
Χαμηλώνουμε στους 160 βαθμούς και ψήνουμε για άλλα 15 λεπτά.
Σβήνουμε τον φούρνο και αφήνουμε το cheesecake για 15 λεπτά μέσα.
Ύστερα, βγάζουμε από το φούρνο και αφήνουμε για 10 λεπτά να κρυώσει πριν ξεφορμάρουμε.
Πασπαλίζουμε λίγη άχνη ή αλείφουμε μια στρώση μαρμελάδας.
Πηγή αρχικής συνταγής: ΕΔΩ



23 σχόλια:

  1. εγω δυστυχως ειμαι καλη μονο στο να τρωω και οχι στο να μαγειρευω
    μου φαινετε πολυ δυσκολο αλλα και πολυ ομορφο συναμα
    βασικα σε καμαρωνω και σε θαυμαζω
    να το ξερεις αυτο
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα... έλα να σε φιλέψω!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Εγώ σε θαυμάζω για την υπέροχη γραφή σου!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Εύκολο και εντυπωσιακό συγχρόνως, με έβαλες και μένα στα...αίματα να το φτιάξω! Έχεις απόλυτο δίκιο ότι είναι πολύ καλή πρόταση για τι κλείσιμο ενός γεύματος, είναι αέρινο και αφράτο, ό,τι πρέπει! Λες γι αυτό να το λένε cotton?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις Αμαλία μου ...ναι, είναι αέρινο και πολύ νόστιμο!!!
      Το ψάχνω αυτό με το όνομα γιατί μου φαίνεται περίεργο... :)

      Διαγραφή
  3. Από τις φωτογραφίες φαίνεται τόσο... πώς να στο πω? Σαν αφρός! Σαν σύννεφο!
    Πωπω! Απίθανο, Κική μου!
    ΄Γεια στα χεράκια σου!
    Φιλάκια πολλά-πολλά-πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σαν αφρός Ιωάννα μου και πεντανόστιμο... αξίζει σου λέωωω!!!!!!!!!!!!
      Ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Ναι, ούτε και εγώ καταλαβαίνω γιατί cotton .... Αλλά στις φωτογραφίες σου φαίνεται τόσο μα τόσο υπέροχο !!! Μπράβο, ένα ωραίο και λαμπερό post Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σπάω το κεφάλι μου!!! Είναι υπέροχο και πολύ ...αέρινο!!! Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. Εγώ νομίζω ότι είναι επειδή είναι τόσο αφράτο σαν μπαμπάκι !! Γιατί αυτό είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα με το που το αντίκρισα!! Αφρός!! Αχ τί μου κάνεις και πειναώ!! Πολλά φιλιά και ευχές για καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον έχεις δίκιο Αθηνά μου... είναι όμως πεντανόστιμο!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Τελικά έχουμε κολλήματα... εσύ με την κουζίνα και εγώ με το diy. Καλά βέβαια κάνουμε και χαζεύουμε το διαδίκτυο, καλά κάνουμε και εμπνεόμαστε ή μεταφέρουμε αυτούσια πρότζεκτς και συνταγές. Κι εγώ νομίζω πως ίσως λόγω της αιθέριας υφής του έχει το cotton στο όνομα του. Υπέροχα δελεαστικές οι φωτογραφίες σου Κική μου. Φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ...έχουμε κολλήματα αλλά δεν πειράζει Χριστίνα μου... εμπνεόμαστε και χαλαρώνουμε... έτσι δεν είναι;;;;;
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Εγώ πχ δεν θα μπορούσα να γίνω ποτέ food blogger κική! έχω αποκλείσει εδώ και χρόνια λευκή ζάχαρη και λευκό αλεύρι από τη διατροφή μου, όλα τα γλυκά ( μαχαίρι) και τα γαλακτοκομικά ( γιατί είμαι δυσανεκτική στη λακτόζη).
    Οπότε τι μου μένει; θαυμάζω τις φωτογραφίες! αχαχαχαχα!
    Διαβάζω συνταγές αλλά έμαθα να μην μου τρέχουν τα σάλια!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Άιρις... δεν είμαστε όλοι για όλα!!! Εξ' άλλου αφού έχεις κόψει από τη διατροφή σου τί να κάνεις;;; Δεν πειράζει γιατί τουλάχιστον δεν παίρνεις κιλά όπως εγώ!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. A!! Μην κάνεις βρε Κική μου "βόλτες" καταστροφικές και με βάζεις κι' εμένα στα "αίματα" τέτοια ώρα :-)
    Μέρες τώρα, σκέφτομαι ένα cheesecake φούρνο, για κάτι bluberries που έχω στην κατάψυξη και τώρα μου έρχεται κουτί τούτο το Γιαπωνέζικο!!!

    Στην υφή μου θύμισε κάπως μια γαλατόπιτα που με εσπεριδοειδή που είχα κάνει παλαιότερα και μας άρεσε πολύ, οπότε το γράφω στο μπλοκάκι μου για "εκτέλεση" σύντομα.

    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους σας στο τριώροφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Πηνελόπη ...δεν θα το μετανιώσεις και νομίζω ότι θα το λατρέψουν τα αγόρια σου!!
      Με τα αρώματα που του πρόσθεσα μοιάζει με γαλατόπιτα αλλά στην υφή είναι πιο αφράτο!!
      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  9. σε καμια νοικοκυρα απ τις ομαδες μαγειρικης σοτ φβ που εκαναν αυτο το κεικ δεν πηραν το αποτελεσμα π δειχνουν στο ιντερνετ κ στο γιουτουμπ!!!!! τι φταιει κανεις δν ξερει παντως χαχαχα!!!
    οποτε μην πτοεισαι και να χαρεις που εκανες ενα ωραιο κεικ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχουν κάνει κι άλλες;;; Πάντως φουσκώνει αλλά στη δική μου περίπτωση η φόρμα ήταν μεγάλη ...θα το δοκιμάσω και σε μικρότερη φόρμα και θα σου πω!!!
      Είναι πεντανόστιμο!!

      Διαγραφή
  10. Τι είναι αυτό μανούλα μου?Εγώ που ήμουνα? Έμεινε τίποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έμεινε;;;; Εξαφανίστηκε σε χρόνο ρεκόρ... τόσο ελαφρύ και νόστιμο είναι!! Θα το ξαναφτιάξω και θα σου στείλω!!! :)

      Διαγραφή
  11. Ουαου ποσο αφρατο και τι λεπτη γευση θα πρεπει να εχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι αέρινο και είμαι σίγουρη ότι αν το δοκιμάσεις θα το λατρέψεις!!!

      Διαγραφή
  12. Συμφωνώ ότι η φωτογραφία είναι δόλωμα αλλά συχνά το αποτέλεσμα σε διαψεύδει! Πάντως το cotton cheesecake (?!) σου είναι πράγματι εύκολη λύση για ένα γρήγορο και αρωματικό γλυκό!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!