Ψήνουμε στο φούρνο αυγά για ...βάψιμο

Καλή σας μέρα και καλό μήνα!!! 
Πρωταπριλιά σήμερα και... η συνήθεια είναι να λέμε μικρά και αθώα ψεμματάκια και κάνουμε φάρσες. Πώς όμως ξεκίνησε αυτό το έθιμο;; Η αρχή βρίσκεται στην Ευρώπη. Δύο είναι οι επικρατέστερες εκδοχές. Η πρώτη αφορά τους Κέλτες, οι οποίοι ήταν δεινοί ψαράδες. Η εποχή του ψαρέματος για τους Κέλτες άρχιζε την 1η Απριλίου αλλά επειδή αυτή την εποχή τα ψάρια πιάνονταν δύσκολα οι ψαράδες έλεγαν ψέμματα σχετικά με τον αριθμό των ψαριών που είχαν πιάσει.
Η δεύτερη εκδοχή που θεωρείται και πιο βάσιμη ιστορικά έχει την απαρχή της στην Γαλλία του 16ου αιώνα. Μέχρι το 1564 η Γαλλία είχε πρωτοχρονιά την 1η Απριλίου. Επί Καρόλου του 9ου η πρωτοχρονιά μεταφέρθηκε στην 1η Ιανουαρίου κάτι που αρνούνταν να δεχτούν κάποιοι πολίτες που συνέχιζαν να γιορτάζουν την πρωτοχρονιά την 1η Απριλίου ενώ οι υπόλοιποι τους έστελναν δώρα για να τους κοροϊδέψουν.
'Οταν το έθιμο έφτασε στην Ελλάδα απέκτησε και μια ελληνική χροιά, καθώς συνδέθηκε με την παραπλάνηση των δυνάμεων του κακού σύμφωνα με κάποιους λαογράφους. Έτσι, όταν ο "θύτης" κατόρθωνε να ξεγελάσει το θύμα πίστευαν ότι θα είναι τυχερός για τον υπόλοιπο χρόνο ή ότι θα έχει καλή σοδειά σε αντίθεση με το "θύμα" που θα φορτωνόταν με γουρσουζιά. Όχιιιιιιιι, μην σταματήσετε να διαβάζετε γιατί τώρα αρχίζει το πιο ενδιαφέρον μέρος!!! Αυτά όσον αφορά στη σημερινή μέρα και τώρα στην πρώτη πασχαλινή ανάρτηση.
Τριγυρίζοντας πριν μια εβδομάδα στο διαδίκτυο έπεσα τυχαία επάνω σε κάποια ανάρτηση με αυγά βραστά! Εντάξει θα σκεφτείτε... σπουδαίο πράγμα! Κι εγώ το ίδιο σκέφτηκα βλέποντας τη φωτογραφία αλλά όταν διάβασα παρακάτω ανακάλυψα ότι τα αυγά δεν ήταν βρασμένα αλλά ψημένα... ναι ψημένα στο φούρνο. Εδώ είμαστε... σκέφτηκα! Και για μια ακόμα φορά το μικρόβιο της περιέργειας και των πειραμάτων τρύπωσε κάπου εκεί σε μια γωνιά του μυαλού. Τα πειράματα άρχισαν και τα αυγά μπήκαν στον φούρνο σύμφωνα με τις οδηγίες της ανάρτησης ...αυγά αραδιασμένα στη σχάρα του φούρνου, ή τοποθετημένα μέσα σε ταψάκια-φόρμες για muffins, φούρνος προθερμασμένος στους 165 - 170 βαθμούς Κελσίου, ψήσιμο για 30 λεπτά και μετά 10 λεπτά σε παγωμένο νερό χωρίς καμμιά απώλεια - σπάσιμο (που είναι πάντα το ευαίσθητο σημείο μου και δεν μπορώ να το ξεπεράσω). 
Δοκιμή πρώτη... οι οδηγίες τηρούνται κατά γράμμα! Το αποτέλεσμα 4 αυγά καλά βρασμένα μέσα αλλά με το ασπράδι τους να έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά και να έχει γίνει καστανό στο περισσότερο μέρος του.
Δοκιμή δεύτερη... άλλα 4 αυγά μέσα σε ταψάκι-φόρμα για muffins με τον ίδιο τρόπο ψησίματος αλλά στους 160 βαθμούς για 30 λεπτά! Αποτέλεσμα παρόμοιο!
Εδώ τα παρατάω... σκέφτομαι!! Έλα όμως που δεν μ' αφήνει το μικρόβιο να τα παρατήσω;;; Κι έρχεται η επόμενη μέρα με το μυαλό μου καρφωμένο εκεί! 
Δοκιμή τρίτη... άλλα 6 αυγά τα μισά στην σχάρα και τα μισά στο ταψάκι για muffins. Τούτη τη φορά όμως αυτενεργώ κι ό,τι γίνει... έτσι κι αλλιώς έχουν βαρεθεί όλοι στο σπίτι να βλέπουν αυγά να μπαινοβγαίνουν στο φούρνο και να επισημαίνουν ότι σπαταλάμε ενέργεια για το τίποτα!!! Τώρα όμως ο φούρνος ανάβει μόλις τα αυγά μπουν μέσα, στους 150 βαθμούς. Τα αυγά ψήνονται για 20-23 λεπτά και μόλις βγουν μπαίνουν για 3 λεπτά στο παγωμένο νερό.
Ξεφλουδίζονται κάτω από τη βρύση και ...αυτό είναι!! Τέλεια αυγά, χωρίς κανένα σπάσιμο, με το ασπράδι και τον κρόκο τους σε τέλεια κατάσταση, που ξεφλουδίζονται πανεύκολα! Δυό μικρά καφετιά στίγματα, απόλυτα επιφανειακά μόνον αλλά κατά τα άλλα ...τέλειο ασπράδι και κρόκος!
Μια λύση εύκολη, γρήγορη και με την μεγαλύτερη δυνατή οικονομία ενέργειας.
ΥΛΙΚΑ
30-40 αυγά πλυμένα και στεγνά (ή όσα αυγά θέλετε)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Αραδιάζουμε τα αυγά επάνω σε μια ή δύο σχάρες (αυτές που βάζουμε επάνω τα ταψιά όταν ψήνουμε) ή τα βάζουμε σε 3 ταψάκια-φόρμες για κεκάκια.*
Τα βάζουμε στο φούρνο και τον ανάβουμε στους 150 βαθμούς, στον αέρα.
Αφήνουμε τα αυγά να ψηθούν για 23-25 λεπτά και δεν έχουμε ούτε μία απώλεια!
Βάζουμε σε μια λεκανίτσα λίγο κρύο νερό εάν βιαζόμαστε να κρυώσουν τα αυγά.
Αμέσως μετά βγάζουμε τα αυγά από το φούρνο, πιάνοντάς τα με ένα γάντι σιλικόνης ή με ένα εργαλείο παγωτού και τα βάζουμε στο νερό για 1-2 λεπτά εάν θέλουμε να κρυώσουν γρήγορα.
Όχι μην ανησυχείτε... δεν σπάει ούτε ένα εξ άλλου δεν είναι και υποχρεωτικό αλλά το κάνουμε για να σταματήσουμε το ψήσιμο!!!
Τα βγάζουμε, τα σκουπίζουμε και τα αφήνουμε στην άκρη μέχρι να τα βάψουμε.
TIPS
* Μια μέρα πριν τα βάψετε βάλτε 2 αυγά στο φούρνο και ψήστε τα για να ελέγξετε ακριβώς τη θερμοκρασία και την ώρα ψησίματος στον δικό σας φούρνο. Αξίζει γιατί είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος όταν έχουμε να βάψουμε πολλά αυγά.
 * Εάν ψήσετε τα αυγά αραδιασμένα στη σχάρα (όπως θα κάνω εγώ γιατί θέλω να βάζω 50 αυγά ενώ έχω 3 ταψάκια για 36 muffins) βάλτε, για σιγουριά, ένα αλουμινόχαρτο ή μια λαμαρίνα φούρνου στο κάτω μέρος του φούρνου μη τυχόν και σπάσει κάποιο αυγό. Αυτό μπορεί να συμβεί εάν υπάρχει κάποιο αυγό ελαφρά ραγισμένο που δεν φαίνεται εκ των προτέρων.


47 σχόλια:

  1. Ευχαριστουμε για την ιδεα!!!Ο φουρνος ειναι με αερα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ο φούρνος είναι με αέρα και ευχαριστώ που το επισήμανες και το έγραψα γιατί μου είχε διαφύγει.

      Διαγραφή
  2. Έτσι θα τα κάνω Κική μου, ευχαριστώ πολύ για την τέλεια ιδέα!!! Εγώ δεν θα βάψω πολλά γιατί θα λείπουμε το Πάσχα οπότε μπορώ άνετα να χρησιμοποιήσω το μαφφινοταψάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Αμαλία και πες μου εντυπώσεις. :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα, καλό μήνα. Κάπως έτσι τα κάνω κι εγώ το Πάσχα (και όποτε ανάβω φούρνο, βάζω και κανένα αυγουλάκι μέσα για να πω την αλήθεια μου). Με τη μόνη διαφορά πως δεν τα βάζω μετά σε παγωμένο νερό. Σε τι βοηθάει αυτό τα αυγά; Άλλη μια ιδέα για όσες φίλες δεν έχουν θήκες για muffins, είναι να τοποθετήσουν τα αυγά στο φούρνο, μαζί με τις χάρτινες θήκες που τα αγοράζουμε. Δοκιμασμένο και αποτελεσματικό ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γίνονται υπέροχα κι εγώ το ανακάλυψα σε αμερικανικά μπλογκς και ιστοσελίδες φαγητών και μου κίνησε την περιέργεια! Η αλήθεια είναι ότι δεν το φανταζόμουν κι αυτό που λες δεν το είχα σκεφτεί... αλλά είναι ωραία ιδέα όταν ψήνουμε κάτι άλλο.
      Αυτό με το παγωμένο νερό, στις αμερικανικές ιστοσελίδες λένε ότι σταματάει το ψήσιμο αμέσως μόλις βγει το αυγό από το φούρνο. Πάντως αν το έχεις δοκιμάσει χωρίς το νερό και είναι εντάξει κι αν θέλεις μπορείς να το μοιραστείς μαζί μας για να μην κάνουμε άδικα μπάνιο στα αυγά.
      Επίσης πολύ καλή ιδέα αυτή με τα χάρτινα θηκάκια!!!
      Να είσαι καλά και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!! :)

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Εδώ εγώ ενθουσιάστηκα Μαρία και ειδικά γιατί μου σπάζουν πολλά αυγά κατά το βράσιμο!!!

      Διαγραφή
  5. Αν και ακούγεται κάπως...πρωταπριλιάτικο, σε ευχαριστούμε για την ιδέα! Τέρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Τέρη... δεν είναι πρωταπριλιάτικο ...κόντεψαν να με δείρουν γιατί εξαφάνισα καμιά δεκαριά αυγά ...ψήνοντάς τα και δοκιμάζοντας θερμοκρασίες και χρόνο ψησίματος. χαχαχα

      Διαγραφή
  6. Χμμμ... Ενδιαφέρουσα πρόταση, Κική μου!!!
    Thanks!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Ιωάννα και θα δεις... αν θέλεις να βράσεις πολλά αυγά είναι τέλειο!
      Φιλιά γλυκιά μου! :)

      Διαγραφή
  7. Κική μου από πέρισυ που ανακάλυψα αυτήν την μέθοδο, μόνο έτσι κάνω τα βραστά αυγά.
    Και φέτος το Πάσχα, πάλι έτσι θα τα κάνω.
    Θέλει λίγο προσοχή μόνο στην θερμοκρασία (ιδανική είναι στους 150 βαθμούς) και στον χρόνο που θα μείνουν στον φούρνο.
    Καλό μήνα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχ, αυτές τις ανακαλύψεις τις μοιράζονται αγαπημένη μου Έλενα γιατί έχεις και μια μπλογκοφίλη που σπάει αυγά αράδα (που λένε και στον τόπο μου) όταν τα βράζει για το Πάσχα... χαμός σου λέω!!!
      Έτσι παρά το γεγονός ότι ψιλοτσουρούφλισα τα πρώτα μέχρι να πετύχω τα κανονικά, παρά το ότι τα έβγαλα από το ψυγείο και τα έβαλα αμέσως στον φούρνο και μετά σε νερό με παγάκια ...δεν έσπασε κανένα!!!!!!!!! Άντε να δούμε τί θα γίνει την Μ.Τετάρτη που θα τα φτιάξω!!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Τι συναρπαστική ιδέα!!
    Ψητά αυγά για βάψιμο!!!!
    Εξαιρετική πρόταση και μπράβο σου για τις πολλαπλές δοκιμές προς αναζήτηση της τέλειας!!!!Αποζημιώθηκες και με το παραπάνω!!!!
    Θα δοκιμάσω και εγώ φυσικά να τα κάνω έτσι!!Απλούστερος και μάλλον πιο ασφαλής τρόπος για να έχουμε όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες!!
    Ευχαριστούμε!
    Καλό μήνα Κική μου ,και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Φωτεινή μου... κι εμένα μου άρεσε πολύ!!! Τώρα θα μου πεις ...μ' αυτό ενθουσιάστηκες;;; Εσύ με ξέρεις ...κάποια πράγματα τόσο απλά με ενθουσιάζουν υπερβολικά κι όσο σκέφτομαι ότι δεν θα τσακίσω τα αυγά βράζοντάς τα όπως κάθε Πάσχα... τόσο χαίρομαι!!!
      Φιλιά αγαπημένη μου Φωτεινή και θα τα πούμε και τηλεφωνικά!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτική ιδέα Κικίτσα μου!!Γλιτώνουμε τίς κατσαρόλες!
    Εφέτος θά λείπω τό Πάσχα δέν θά φτιάξω τίποτα!!Θά πώ στήν κορη μου νά δεί τό λίνκ!!
    Καλό μήνα!!!Καί τού χρόνου!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κι εγώ γλιτώνω το να προσπαθώ να βράσω 40-50 αυγά χωρίς να τα σπάσω!!! χεχεχεχε
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Κική μου!!!Πρωταπριλιάτικη ανάρτηση που προβληματίζει πολλές από εμάς για το βάψιμο τον αυγών.Λοιπόν θα το δοκιμάσω...φιλιά πολλά και ουχί πρωταπριλιάτικα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ δεν είναι πρωταπριλιάτικη... το δοκίμασα γιατί έχω θέμα με το βράσιμο-σπάσιμο των αυγών!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. prin ena xrono diavases tin sydagi stin mana tou loxoy efetos xexases na anaferis to onoma tis/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν κατηγορήσετε κάποιον και ειδικά εμένα που τόσα χρόνια τώρα βάζω λινκ για όσα έχω πάρει από αλλού θα σας ζητήσω να δείτε τα παρακάτω λινκ από τα οποία έχω διαβάσει τη συνταγή και γι αυτό γράφω τις αρχικές θερμοκρασίες και χρόνο ψησίματος που όμως σ' εμένα δεν βγήκαν σωστά και τα οποία ΟΛΑ είναι Αμερικανικά.
      1- http://www.wikihow.com/Make-Hard-Boiled-Eggs-in-the-Oven
      2- http://allrecipes.com/recipe/hard-boiled-eggs-in-the-oven/
      3- http://www.foodnetwork.com/shows/the-kitchen/500-series/rise-and-shine/how-to-make-hard-boiled-eggs-in-the-oven.html
      4- http://addapinch.com/cooking/hard-cooked-eggs-in-the-oven-recipe/
      5- https://www.pinterest.com/explore/oven-boiled-eggs/
      Θα μπορούσα να παραθέσω εκατοντάδες αλλά δεν έβαλα λινκ γιατί δεν ήταν ίδιες οι θερμοκρασίες (τα αμερικανικά έλεγαν 325-350 βαθμούς Φαρενάιτ) και ψήσιμο για 30 λεπτά όπως και 10 λεπτά στο παγωμένο νερό κάτι που κατέληγε σε αποτυχία. Σε κάθε περίπτωση έχω μάθει να σέβομαι τον κόπου των άλλων ενώ προφανώς εσείς δεν έχετε μάθει να είστε ευγενής εξ ού και ο ενικός και η κατηγορία χωρίς καμία επιφύλαξη. Σε κάθε περίπτωση βάζοντας στο Google τον όρο: Αυγά ψημένα στο φούρνο δεν έβγαζε κανένα ελληνικό αποτέλεσμα.
      ΛΥΠΑΜΑΙ ...ΑΤΥΧΗΣΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

      Διαγραφή
    2. Και κάτι ακόμα γιατί έψαξα, βρήκα και διάβασα το ποστ της Έφης:
      Η Έφη τα ψήνει στους 175 βαθμούς για 15 λεπτά και αναφέρει ότι στα 20 λεπτά της κάηκαν. Τα δικά μου στους 170 βαθμούς δεν έπαθαν εξωτερικά τίποτε απλά εσωτερικά απέκτησαν ένα καστανό χρώμα.
      Επίσης, εγώ τα έψησα στους 150 βαθμούς και για 20 λεπτά άρα η συνταγή είναι άλλη.
      Τρίτον η Έφη αναφέρει ότι τα άφησε στον φούρνο μέχρι να ...ηρεμήσουν ενώ εγώ τα έβαλα στο νερό.
      Τέταρτον και κυριότερο και η Έφη δεν αναφέρει το λινκ που το βρήκε ενώ λέει ότι το διάβασε στο διαδίκτυο.
      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Καλό είναι να διαβάζετε προσεκτικά τις αναρτήσεις και μετά να αφήνετε σχόλιο με το όνομά σας όπως κάνουν όλοι οι σωστοί και αξιοπρεπείς άνθρωποι. Ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
    3. Η Εφη Κικίτσα μου δεν παρεξηγείται και ξέρει τι άνθρωπος είσαι! Keep going και μην μασάς με κανέναν! Φιλάκια και καλή Ανάσταση με υγεία!
      (Μόλις το είδα...χιχιιχιχιχ, επίσης τα πρώτα δεν κάηκαν απλά, το Κούγκι έγινε.....)

      Διαγραφή
    4. Γλυκιά μου Έφη δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης γιατί το είδα σε αμερικανικές ιστοσελίδες και δεν θυμόμουν καθόλου ότι είχες ανεβάσει κάτι τέτοιο... σου μιλάω ειλικρινά. Εξ άλλου δεν είχα λόγο να μην το αναφέρω αν το είχα δει από σένα κάτι που θα με γλίτωνε από άπειρες δοκιμές και καμιά 12αριά ψημένα αυγά για να καταλήξω κάπου! Προφανώς οι κουζίνες τους είναι με αέριο γι αυτό έχουν τόσο υψηλή θερμοκρασία και δεν έχουν πρόβλημα.
      Τα δικά μου τα πρώτα έπαθαν κάτι εγκαύματα και άλλαξε το χρώμα τους αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο. Εφούλα μου ξέρω ότι με ξέρεις αλλά με πείραξε και ειδικά γιατί αφορά εσένα!! Αλήθεια πού χάθηκες;;;;
      Φιλάκια πολλά και καλή Ανάσταση!!

      Διαγραφή
  12. Αγαπητή Κική μου, μην συγχύζεσαι! Και επίσης δεν χρειάζεται να δίνεις και εξηγήσεις.. Το συγκεκριμένο θέμα έχει συζητηθεί άπειρες φορές σε διάφορα αμερικάνικα forum (fora να το πούμε κ σωστά) για food bloggers. Στην ουσία δεν υπάρχει copyright στα υλικά ή στην εκτέλεση μιας συνταγής. Θα φτάσουμε να μιλάμε για παρθενογένεση στη μαγειρική?
    Τα copyrights πάνε αποκλειστικά στην διατύπωση/περιγραφή του τρόπου εκτέλεση. Κοινώς πρέπει πάντα "να την γράφουμε με δικά μας λόγια".

    Στην τελική όλοι, επαγγελματίες ή αρχάριοι από κάπου εμπνέονται. Εννοείται είναι καλό να αναφέρουμε πηγές, links κλπ κλπ, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση με τόσες δοκιμές που έκανες.. νομίζω επάξια μπορείς να μας παρουσιάσεις την επιτυχημένη μεθοδολογία σου χωρίς πολλά "παρελκόμενα".

    Στο θέμα μας τώρα! Έγινε βλέπω του αυγού στο σπίτι σας τις προηγούμενες μέρες! Θα χετε να τρώτε μέχρι το Πάσχα. :))
    Πολύ έξυπνη ιδέα πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μόνος λόγος που τσατίζομαι είναι γιατί πάντα βάζω λινκ όταν η συνταγή είναι από αλλού. Η συγκεκριμένη αμερικανιά (όπως λέω) βρίσκεται σε άπειρες ιστοσελίδες και παντού με συγκεκριμένη θερμοκρασία και ώρα ψησίματος που όμως σε μένα μετά από τις δοκιμές δεν προέκυψε! Έχεις δίκιο σ' αυτό που λες γιατί λίγο πολύ κάποιες συνταγές μοιάζουν. Στην τελική δεν θα έκλεβα μια συνταγή γιατί δεν θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο και εξάλλου 4 χρόνια που είμαι στο blogging ξέρουν σχεδόν όλοι οι συνάδελφοι τον χαρακτήρα μου... οπότε προς τί το ανώνυμο σχόλιο έτσι άσκεπτα;;;
      Άσε που δεν είπα ότι η ιδέα είναι δική μου αλλά ότι την βρήκα στο διαδίκτυο και απλά επειδή δεν είχα καλό αποτέλεσμα είπα τί έκανα.
      Πράγματι ...στο σπίτι κόντεψαν να με κυνηγήσουν γιατί έκλεβα τα αυγά και τα έψηνα μέχρι να πετύχει!! χαχαχαχα Κοντέψαμε να αρχίσουμε να τσουγκρίζουμε αλλά τώρα ελπίζω ότι δεν θα έχω απώλειες την μέρα που θα τα βράσω-ψήσω!!!! Εντάξει, νομίζω ότι οι Αμερικάνες δεν "πιάνονται" σ' αυτού του είδους τα κόλπα.

      Διαγραφή
  13. Λοιπόν σχετικά με την προέλευση της ημέρας, προτιμώ την κέλτικη εκδοχή για να είμαι ειλικρινής!
    Τα "βρασμένα" στο φούρνο αυγά, απλά με "έστειλαν".
    Εννοείται ότι έχω αρκετές απώλειες όταν τα βράζω με τον παραδοσιακό τρόπο, οπότε υποστηρίζω ένθερμα την πρόταση σου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί έχεις κάτι με τους Γάλλους;;; χαχαχα Θα το πάρω προσωπικά!! χαχαχα Είναι μια ωραία Αμερικανιά που κι εμένα μου άρεσε πολύ γιατί τα σπασμένα πάνε κι έρχονται όταν τα βράζω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Εισαι ομως μια κι εσυ....δεν το βαζεις κατω κι αφου την τεσταρισες τοσο τη συνταγη πρεπει να ψησουμε τα αυγα μας φετος, να σου πω κι εγω βραζοντας τα, τα αποδεκατιζω , πιο πολλα ειναι τα σπασμενα απο τα σωστα,, καλο Πασχα Κικη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ εεεεε;;;;; Κι εγώ τα τσακίζω Μαίρη μου αλλά εφέτος θα τα "ψήσω" χαχαχα!!!
      Καλό σου Πάσχα!

      Διαγραφή
  15. αχ κικη τι ιδεα ειναι αυτη,μπραβοοοοο,πιστευω οτι οταν θα το πω στη μαμα μου θα ενουσιαστει!τουλαχιστον τα μισα αβγα μας φετος θα τα κανω με τοντροπο σου κικιτσα,λεω τα μισα γιατι σε περιπτωσια αποτυχιας μου να χω και καβατζα αχαχαχ!!!!
    πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου απαντώ αφού τα έψησα στο φούρνο... και σου λέω Κική μου πώς σε 50 αυγά είχα δύο απώλειες... κάτι πρωτοφανές για μένα!!!
      Πώς πήγες εσύ;;;
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  16. τελεια!!!!! ετρεξα το ειπα στη μαμα μου και σιγουρα θα το δοκιμάσουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει τη δοκιμή γιατί εγώ είχα σε 50 αυγά μόνον 2 απώλειες!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ καλή ιδέα Κική !!! Ήταν κάτι που δεν το ήξερα !!
    Ευχαριστούμε, να έχουμε ένα όμορφο Πάσχα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ! Το ανακάλυψα σε πλήθος αμερικάνικων ιστοσελίδων όμως!!!
      Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  18. ♩♫ه° ·.
    Uma receita muito interessante, ovos cozidos no forno... não conhecia isso!!!

    Boa quinta-feira!
    Muita paz e muita reflexão nesse restinho de semana!
    Beijinhos.
    ❤ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και σημερα οντως εβλεπα κατι παρομοιο σε αμερικανικο site, και αναρρωτιομουν αν πετυχαινει! Θα ακολουθησω τις συμβουλες σου και φετος θα δικιμασω να "βρασω" κι εγω τα αυγα στον φουρνο!
    Ευχαριστουμε Κικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ Μαρίνα εεεεε;;; Είναι γεμάτα τα αμερικανικά blogs μ' αυτόν τον τρόπο αλλά προσωπικά με προβλημάτισε η διαφορά θερμοκρασίας... ίσως είναι ότι οι περισσότεροι στην Αμερική έχουν κουζίνες γκαζιού γιατί στη δική μου κουζίνα, τουλάχιστον, το 170 είναι πολύ δυνατό!!!
      Να είσαι καλά και φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Τι καταπληκτική ιδέα είναι αυτή βρε Κικί; Και φυσικά αυτές οι ιδέες πρέπει να μοιράζονται, συμφωνώ! Εννοείται ότι φέτος θα φουρνίσουμε τα αυγά μας, να βγούνε άψογα αλλά να μειώσουμε και τις απώλειες! Μπράβο Κικί, τέλεια!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δική μου ιδέα Μίνα... αν κάνεις μια βόλτα σε αμερικανικές ιστοσελίδες υπάρχει στις περισσότερες και όχι μόνον σε blogs αλλά και επίσημες ιστοσελίδες φαγητού!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Πολύ ενδιαφέρον πρόταση Κική! Μια τελείως διαφορετική οπτική για τα αυγουλάκια μας!

    Όσο για το θέμα της αναφοράς είναι πάντα ένα θέμα λεπτό.. Και εγώ προσπαθώ πάντα να αναφέρω την πηγή όταν υπάρχει αλλά πολλές συνταγές που είναι δικές μου τις βλέπω παρόμοιες να κυκλοφορούν. Και είναι λάθος πολλές φορές να θεωρούμε ότι αυτός που το έβγαλε πρώτος στον αέρα είναι και ο δημιουργός.
    Πάντως ο κάθε μπλοκερ φαίνεται αν έχει επίπεδο και γιαυτό Κική μου μην σκας! Πολλά φιλιά και μια γλυκιά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχεις απόλυτο δίκιο Λίλια και ξέρεις ότι παρθενογένεση δεν υπάρχει. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να θυμόμαστε ποιός έλληνας blogger ανέβασε μια παρόμοια και όχι ίδια (το τονίζω) ιδέα πριν χρόνια!! Αν ήταν έτσι τότε με τα τσουρέκια που ανεβάζουμε όλες τί γίνεται;;; Ποιανού είναι;;; Προσωπικά, αυτή τη φορά δεν ανέβασα πηγή γιατί τελικά μόνον η ιδέα έμεινε ίδια ...ούτε η θερμοκρασία αλλά ούτε και η τεχνική. Δεν καταλαβαίνω πού αντέγραψα ποιόν. Δεν βαριέσαι!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  22. Κική σήμερα το βράδυ τα έκανα για να τα έχω αύριο έτοιμα για βάψιμο και έπαθα πλάκα!!! Είναι η πρώτη μα πρώτη μου φορά που δεν είχα σπασίματα... Μπράβο για την ανάρτηση, σ'ευχαριστούμε πολύ για την ιδέα! Συγχαρητήρια για την επιμονή και υπομονή σου!
    Καλή Ανάσταση!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είχα 2 απώλειες στα πενήντα αυγά Ρόζα μου αλλά τα αυγά είναι από το χωριό οπότε μπορεί να είχαν ένα θέμα με την μεταφορά!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και το feedback!!
      Καλή Ανάσταση και καλά να περάσετε!!! Φιλιά στην κούκλα σου!!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!