Τηγανίτες με τσάι του βουνού και κρέμα γιαουρτιού

Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!!! Τηγανίτες ή κρέπες;;; Ποιά είναι η διαφορά;; Οι τηγανίτες έχουν περισσότερο πάχος από τις κρέπες! Ναι, είναι εξίσου νόστιμες αλλά πιο... χορταστικές στην κάθε μπουκιά τους! 
Τηγανίτες ή pancakes... το ιδανικό ξεκίνημα της κάθε Κυριακής για όλη την οικογένεια! Ποιός δεν τις λατρεύει; Ποιός δεν τις λαχταρά σε κάθε τους εκδοχή; Με λίγο μέλι, σιρόπι ή μαρμελάδα!
Με γλυκό του κουταλιού, κρέμα τυριού, γιαουρτιού ή με σαντιγύ και απλή ξινόκρεμα μπορούν να μετατραπούν από ένα ιδανικό πρωινό σε ένα, εξίσου, ιδανικό κολατσιό και γιατί όχι;; Σε γλυκό!
Οι συγκεκριμένες έχουν κι ένα μυστικό συστατικό... το αρωματικό και πολύ υγιεινό τσάι του βουνού! Τους δίνει ένα υπέροχο, ραφινάτο άρωμα που τις κάνει ...κομψές! Ναι, κομψές! Μόνον έτσι μπορώ να τις χαρακτηρίσω!! Προσθέτοντας την κρέμα γιαουρτιού και τα φρέσκα φρούτα απογειώνονται και δεν αφήνουν περιθώρια ...ούτε να κάνεις πως δεν τις βλέπεις!! 
Ένα υπέροχο πρωινό γεύμα σε λιγότερο από μισή ώρα! Πώς να μην τις λατρέψεις! Αρκεί να τις απολαύσουμε χωρίς τύψεις γιατί η Κυριακή (και κάθε άλλη μέρα) είναι πάντα μια ξεχωριστή μέρα που έχει τις δικές της πινελιές... έτσι για να νιώθουμε όμορφα κανακεύοντας τους αγαπημένους μας αλλά και τον εαυτό μας. 

ΥΛΙΚΑ για 6-7 τηγανίτες 
80 γρ. γάλα φρέσκο, σε θερμοκρασία δωματίου
100 γρ. τσάι του βουνού, σε θερμοκρασία δωματίου
60 γρ. βούτυρο λιωμένο, σε θερμοκρασία περιβάλλοντος
1 μεγάλο αυγό (L)
120 γρ. φαρίνα που φουσκώνει μόνη της
30 γρ. καλαμποκάλευρο
70 γρ. ζάχαρη 
1/2 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
1 πρέζα αλάτι
1 φακελάκι βανίλια
Βούτυρο για το τηγάνισμα
Για την κρέμα γιαουρτιού
150 γρ. γιαούρτι στραγγιστό
2 κ.σ. μέλι
Για το σερβίρισμα
Φρέσκα φρούτα της εποχής
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Φτιάχνουμε πρώτα ένα αρκετά δυνατό τσάι του βουνού.
Αναμιγνύουμε την φαρίνα, το καλαμποκάλευρο και το μπέικιν πάουντερ.
Σε ένα μπολ, βάζουμε το αυγό, τη ζάχαρη, τη βανίλια και το αλάτι και τα χτυπάμε καλά με το σύρμα μέχρι να αφρίσουν.
Προσθέτουμε το γάλα και το λιωμένο βούτυρο και συνεχίζουμε το ανακάτεμα.
Τέλος, προσθέτουμε σταδιακά το αλεύρι (φαρίνα-μπέικιν-καλαμποκάλευρο).
Ανακατεύουμε μέχρι να έχουμε ένα ομογενοποιημένο μίγμα.
Το αφήνουμε να ξεκουραστεί για 5-6 λεπτά (εκτός ψυγείου).
Σε αντικολλητικό μικρό τηγάνι βάζουμε 1 κ.σ. βούτυρο και το αφήνουμε να λιώσει και να ζεσταθεί.
Ρίχνουμε 3-4 κ.σ. από το χυλό για τις τηγανίτες και τηγανίζουμε σε σιγανή προς μέτρια φωτιά μέχρι να δούμε τρυπούλες στην επιφάνεια της τηγανίτας (φωτό).
Γυρίζουμε προσεκτικά από την άλλη πλευρά και τηγανίζουμε, βάζοντας και πάλι ελάχιστο βούτυρο.
Με τον ίδιο τρόπο τηγανίζουμε όλες τις τηγανίτες.
Για την κρέμα γιαουρτιού
Ανακατεύουμε το γιαούρτι με το μέλι.
Σερβίρουμε τις τηγανίτες
Βάζουμε μια τηγανίτα στο πιάτο και από πάνω στρώνουμε λίγη κρέμα γιαουρτιού. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία βάζοντας εναλλάξ τηγανίτα και κρέμα. 
Από πάνω ρίχνουμε λίγη κρέμα και προσθέτουμε ό,τι φρέσκο φρούτο θέλουμε.
Πάντως με το μανταρίνι έχουμε έναν ακαταμάχητο και υγιεινό συνδυασμό.
TIPS
*Εάν θέλουμε να φτιάξουμε τηγανίτες με σχήμα, χρησιμοποιούμε το ειδικό φορμάκι που είναι για να τηγανίσουμε αυγά μάτια ή αφού ετοιμάσουμε όλες τις τηγανίτες τις κόβουμε με μεγάλα κουπ πάτ. 

27 σχόλια:

  1. Κική μου καλημέρα και καλή εβδομάδα! τι υπέροχες τηγανίτες είναι αυτές!!! Και η πονηρή πινελιά με το τσάι του βουνού, πόσο πρωτότυπη! Μπράβο σου, δείχνουν υπέροχες και οπτικά και γευστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα και καλη εβδομαδα!!!! τι τελειες τηγανιτες ειναι αυτες!! οτι πρεπει για πρωινο!! και το τσαγακι μεσα τις απογειωνει!! υα το δοκιμασω σιγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμ! Θα πρέπει να είναι πολύ αρωματικές και πολύ νόστιμες βέβαια!
    Θα δοκιμαστούν σύντομα!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτές τις "κομψές" και μυρωδάτες τηγανίτες σίγουρα δεν μπορείς να τις αγνοήσεις με τίποτα!
    Φιλιά Κική μου, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ιδανικο πρωινο!!!!!!Τελεια η ιδεα σου με το τσαι Κικη μου,και οι φωτογραφιες σου με το υπεροχο χρωμα του μανταρινου,χαρμα οφθαλμων και γευσης!!!!!!
    φιλακιααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν θα μπορούσα να αγνοήσω αυτές τις κλασσάτες τηγανίτες.
    Μία πληθωρική τούρτα από τηγανίτες και ενδιάμεσα μία θεσπέσια κρέμα γιαουρτιού που ενώνει τις γεύσεις.
    Υπέροχη ιδέα για ένα χορταστικό πρωινό,.οπου η γεύση περισσεύει και η νοστιμιά παραμονεύει!
    Κική μου στέλνω πολλά πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε θα ελεγα οχι σε μια τηγανιτα τωρα με μπολικη κρεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ουτε εγω θα έλεγα όχι, δενει ωραία με το μανταρινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή εβδομάδα!! :)
    Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή!!! Και με τσάι και με καλαμποκάλευρο μέσα, δεν έχω ξαναδεί τέτοιες τηγανίτες!! Τις λιμπίστηκα και με το μανταρινάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Κική μου!!Τίς λάτρεψα τίς αρωματικές σου τηγανίτες!!Καί η κρεμούλα της κάνει ακόμα ποιό ζηλευτές!!Πάντα μάς εντυπωσιάζεις μέ τίς υπέροχες καί πρωτότυπες συνταγές σου αλλά καί μέ τήν καταπληκτική φωτογραφική σου παρουσίαση!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφες και παχουλές οι τηγανίτες σου, είμαι σίγουρη ότι γίνανε και πολύ νόστιμες!! Πολύ πρωτότυπη ιδέα η προσθήκη του τσαγιού, μου άρεσε!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δαντελένιες κι αφράτες.
    Τι ωραία ιδέα Βασιλική μου!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρώτα απ΄όλα η εμφάνιση και η διακόσμηση σήμερα Κική!
    Μου αρέσει πολύ το σκηνικό της φωτογράφισης, ο μπλε φόντος, το εκπληκτικό σου πιάτο, το βουνό με τις μαργαριτούλες (τηγανίτες) που ανάμεσά τους ξεπροβάλλει η λαχταριστή κρέμα και τέλος η ωραία φετούλα μανταρινιού που στερέωσες μέσα σε λίγη κρέμα.
    Μπράβο σου γιατί για μένα πάντα πρώτα τρώει το μάτι.

    Όσο για τις τηγανίτες, ξέρεις, έχω μεγάλη αγάπη και δεν το συζητώ ότι τις λάτρεψα!

    Καλή εβδομάδα !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κική μου και μόνο από τις φωτογραφίες σου μου τρέχουν τα σάλια !!!! Με τσάι;;;; Δεν το έχω ξαναδεί και επειδή συνήθως τα πρωϊνά της Κυριακής πάντα κάτι φτιάχνω θα τις δοκιμάσω πάραυτα! Για άλλη μια φορά σ ευχαριστώ για την υπέροχη συνταγή που μοιράστηκες μαζί μας!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραία πρόταση για πρωινό Κική!
    Μου αρέσει πολύ που έχεις βάλει τσάι του βουνού!
    Και αυτή η κρέμα γιαουρτιού τι ωραία που τους πάει.
    Και μου αρέσει που έχεις επιμεληθεί τόσο πολύ την εμφάνιση τους.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η Κυριακή είναι ιδανική για τέτοιο πρωϊνό Κική μου
    Τέλειες τηγανίτες. Τις έκανες και σε ωραίο σχέδιο.
    Και το γιαούρτι από πάνω πολύ πολύ ωραίο.
    Θέλω το πιάτο έτσι γεμάτο.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ααααα φαινετε υπεροχο!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κομψές δε θα πει τίποτα! Πανέμορφες και σίγουρα το τσάι του βουνού κάνει τη διαφορά!
    Ό,τι πρέπει για κυριακάτικο πρωινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ τις θέλω με..μέλι και κανέλα Κική μου!Κλέβω τη συνταγή και ..κακομοίρα μου έτσι και βάλω τσάι και δεν τα πετύχω..αλίμονο σου!!!!!Θα σε βάλω να μου κάνεις τότε ένα βουνίόαπό αυτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Tοσο ομορφες Κικιτσα μου καλη!! Θα πρεπει να μοσχοβολουν με το τσαι βουνο!! Μα τι ιδεα και αυτη?! Μπραβο σου!!!
    Σε φιλω πολυ πολυ!! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όπως ειναι θα το πάρω χα χα!
    Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καθώς αγαπώ ιδιαίτερα όλα τα αφεψήματα (και το τσαϊ του βουνού είναι μέσα σ' αυτά) μου έδωσες μια πολύ καλή ιδέα και αφορμή για να το σερβίρω "εναλλακτικά" καλή μου Κική.
    Εύγε.
    Καλό βράδυ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταπληκτική ιδέα για πρωινό, απογευματινό, βραδινό!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τηγανίτες, κρέπες όλα μας αρέσουν ειδικά σε τέτοιους μυρωδάτους συνδυασμούς και με τόσο παραστατικές και ζωντανές φωτογραφίες!Πάει στο πίντερεστ για καρφίτσωμα και εκτέλεση το συντομότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ λαχταριστές οι τηγανίτες σου Κική μου! Με τσάι του βουνού; Τι ωραία ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πάρα πολύ ωραία πρόταση, Κική μου, νόστιμη και αρωματική!
    Ένα εξαιρετικό πρωινό! Εξαιρετική και η παρουσίαση!

    Καλό απόγευμα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Για κάτι τέτοια νόστιμα πρωινά Κική μου, πετάω την σκούφια μου!! Πολύ ωραία ιδέα να βάλεις τσάι του βουνού στις τηγανίτες. Θα μου άρεσε να προσθέσω γιαούρτι με άρωμα λεμόνι στην κρέμα. Θα τους πηγαίνει πολύ!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!