Το σούπερ σοκολατένιο cheesecake...

...Μερέντα και μπισκότα
Πάντα η σοκολάτα είναι καθοριστική στη ζωή μας! Παρούσα εκεί στις δύσκολες αλλά και στις χαρούμενες στιγμές να μας στηρίζει με τη θεϊκή της γεύση αλλά και την ικανότητά της να μας φτιάχνει τη διάθεση. 
Αυτή τη φορά η Μερέντα έπαιξε τον καθοριστικό ρόλο βοηθώντας την κουβερτούρα να φτιάξει την τέλεια κρέμα. Το κρεμώδες τυρί χάρισε εκείνη τη στιβαρή υφή που είναι απαραίτητη για κάθε αξιοπρεπές cheesecake που σέβεται τον εαυτό του αλλά και τους θαυμαστές του. 'Οσο για τα μπισκότα είναι το κερασάκι στην τούρτα...θρυμματισμένα με τη γέμιση βανίλια που διαθέτουν κάνουν τη γεύση να φτάσει σε απίστευτα ύψη και τον ουρανίσκο να στήσει πανηγύρι.
Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια για να παρουσιάσει κάποιος μια τέτοια μοναδική σοκολατολιχουδιά περνάμε αμέσως στην πρακτική του θέματος και ...συγκεντρώνουμε τα υλικά για να το φτιάξουμε.
ΥΛΙΚΑ για ένα τσέρκι /φόρμα 20 εκ.
Για τη βάση
20 μπισκότα τύπου Oreo (ή Oreo)
50 γρ. βούτυρο
2 φουσκωτές κ.σ. Μερέντα
Για την κρέμα
400 γρ. τυρί κρέμα
110 γρ. Μερέντα
5 κ.σ. γάλα
125 γρ. κουβερτούρα
Για το γαρνίρισμα
6-7 θρυμματισμένα μπισκότα τύπου Oreo (ή Oreo)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ετοιμάζουμε τη βάση
Βάζουμε τα μπισκότα, το βούτυρο και τη Μερέντα στο multi σε δύο δόσεις και τα θρυμματίζουμε, ετοιμάζοντας τη βάση.
Βάζουμε το μείγμα των μπισκότων σε ένα τσέρκι ή φόρμα με σούστα (για να ξεφορμαριστεί ακόμα πιο εύκολα) και στρώνουμε τη βάση καλά με την ανάποδη ενός κουταλιού.
Ετοιμάζουμε την κρέμα
Λιώνουμε την κουβερτούρα σε ένα μπολ σε φούρνο μικροκυμμάτων ή σε μπαιν μαρί.
Αναμιγνύουμε το τυρί κρέμα με τη Μερέντα, το γάλα και τη λιωμένη κουβερτούρα και χτυπάμε με το μίξερ χειρός για 1-2 λεπτά ή μέχρι να έχουμε ένα αφράτο μείγμα αλλά όχι αραιό.
Βάζουμε το μείγμα του τυριού επάνω στη βάση, καλύπτουμε το cheesecake με διαφανή μεμβράνη και το βάζουμε στο ψυγείο για 5-6 ώρες ή για μια νύχτα.
Για το γαρνίρισμα
Πριν να σερβίρουμε το cheesecake γεμίζουμε την επιφάνειά του με θρυμματισμένα μπισκότα και ένα ολόκληρο ή μισό στη μέση.

Πηγή: ΕΔΩ


26 σχόλια:

  1. Τέλεια συνταγή και εύκολη! Την κρατάω, πολύτιμη!!! Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το τρίπτυχο εύκολη, νόστιμη και σοκολατένια Αμαλία μου... άρα χρήσιμη για πολλές ώρες. :)

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραια συνταγη! Σιγουρακι το γλυκο με πολλους που θα το ετρωγαν ολο με τη μια. Οσο για την τελευταια σου φωτογραφια, ειναι εξαιρετικα ατμοσφαιρικη και ομορφη!!!! Καλο Σαββατοκυριακο Κικη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Χρυσαυγή μου... εύκολο και πολύ νόστιμο!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η τελευταία φωτογραφία... εγώ αγαπώ περισσότερο την πρώτη. :)

      Διαγραφή
  3. σοκολαση!!!! υπεροχο αγαπημενο για τους σοκολατοφαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερο!
    Και τι ομορφη φωτογαρφια!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει Κική, όπως υποθέτω μαντεύεις με το σημερινό γλυκό σου με έχεις καλύψει πλήρως!
    Μιλάμε για cheesecake που περιέχει μερέντα. 2 αγαπημένες λέξεις στο ίδιο γλυκάκι.
    Υπέροχο και φουλ εθιστικό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φαντάζομαι Ερμιόνη μου... είναι πράγματι θεσπέσιο και εθιστικό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Τι να λέμε τώρα! Για μας τους λάτρεις της σοκολάτας είναι άλλος ένας πειρασμός! Φιλάκια και καλό ΣΚ Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανεύκολος και δροσερός σοκολατοπειρασμός Χριστίνα μου!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Απόλυτα σοκολατένιο το γλυκό σου Κική μου! Η μερέντα είναι από μόνη της μια πρόκληση!Οι φωτογραφίες απίστευτες!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Λίλια μου είναι λιχουδιά μοναδική!

      Διαγραφή
  8. Πολύ λαχταριστό !! Μου αρέσει πολύ που είναι σοκολατένιο!! Επίσης μου άρεσαν τα σπασμένα oreo που χρησιμοποίησες στην διακόσμηση! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίος ο συνδασμός των μπισκότων με τη σοκοπραλίνα!! Και πολύ εύκολο και γρήγορο στην παρασκευή του!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ευτυχώς που έχω ένα κάποιο "απόθεμα" από cheesecake κι' εγώ Κική μου, γιατί αλλιώς τέτοια ώρα...θα άρχισα να γλύφω την οθόνη :-))
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα από αύριο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχεις απόθεμα γιατί άρχισα να σκέφτομαι πώς να σου στείλω γρήγορα μερικά κομμάτια για να γλυτώσει η οθόνη! χαχαχαχα
      Φιλιά Πηνελόπη μου και να περνάτε καλά!!

      Διαγραφή
  10. Λαχταριστό, Κική μου!
    Πολύ σοκολατένιο, όπως μου αρέσει!
    Παίρνω μεγάλο κομμάτι, Κική μου, και κρατώ τη συνταγή!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραιότατο Ελένη μου και αξίζει να το δοκιμάσεις!!
      Φιλακια!

      Διαγραφή
  11. Μπήκα να χαζέψω συνταγές, για΄τι εχω μείνει πίσω και αυτή η συνταγή μου τράβηξε το μάτι με τη μία και μου κλέψε την καρδιά, παρότι γενικά τα cheesecake δεν με τρελαίνουν (είναι πολύ "ασπρα" για τα γούστα μου).Αυτό είναι άλλη κατηγορία και κερδίζει και τους πιο δυσκολους, όπως εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ πάλι δεν εμφανίζονται τα σχόλια μου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!