H πιο απλή λεμονόπιτα

Καλημέρα! Λίγη ώρα πριν ξεκινήσει κι επίσημα πια το πρώτο σεμινάριο νάμαι μπροστά στην οθόνη να σκέφτομαι τί να γράψω για να σας παρουσιάσω την πιο απλή λεμονόπιτα του κόσμου που σκάρωσα πριν δύο εβδομάδες. 
Τελικά, ο Νοέμβρης είναι ένας μήνας που έχει σημαδέψει τη ζωή μου. 7 Νοεμβρίου γεννήθηκα και για τα σημερινά γενέθλια σας κερνάω από την υπέροχη αυτή λεμονόπιτα, 7 Νοεμβρίου άρχισε να χτίζεται το πατρικό μου σπίτι, 7 Νοεμβρίου αρχίζω τα σεμινάρια και πάει λέγοντας!! Νοέμβρης, ένας μήνας που αγαπώ μια και είναι και ο προθάλαμος των Χριστουγέννων!  
Για σήμερα, λοιπόν, μια λεμονόπιτα που σκάρωσα από το τίποτε και βασίστηκε στη συνταγή μιας παλιότερης γαλατόπιτας αλλά με αρκετές διαφοροποιήσεις. Μια λεμονόπιτα με γιαούρτι και σιμιγδάλι που όταν αρχίζεις να την απολαμβάνεις δεν μπορείς να την αποχωριστείς! Φοβερό άρωμα αλλά και γεύση! Κάθε μπουκιά της, χωρίς να γνωρίζω το γιατί, με ταξιδεύει στην άνοιξη! Κάθε κουταλιά της προκαλεί ένα πανηγύρι των αισθήσεων! Νοστιμιά μοναδική που μαζί με την ευκολία της παρασκευής της και την οικονομία των υλικών της την κάνουν ένα υπέροχο μαμαδίστικο γλυκό για κάθε ώρα και στιγμή! 
Δοκιμάστε αυτή τη συνταγή και σας υπόσχομαι ότι θα εθιστείτε από τη γεύση της!
ΥΛΙΚΑ για ταψί με 30 εκ. διάμετρο
1 λίτρο φρέσκο γάλα
200 γρ (1 κεσεδάκι) στραγγιστό γιαούρτι
150 γρ. σιμιγδάλι ψιλό
350 γρ. ζάχαρη
Χυμό από 2 λεμόνια
ξύσμα από 1 λεμόνι
4-5 αυγά μεγάλα
1 φακελάκι βανίλια
1 πρέζα αλάτι
30 γρ. βούτυρο + λίγο βούτυρο για να αλείψουμε το ταψί
5 κ.σ. αμυγδαλάκια φιλέ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βουτυρώνουμε το ταψί που θα χρησιμοποιήσουμε.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Βάζουμε το γάλα με τη μισή ζάχαρη, το αλάτι, το ξύσμα και το βούτυρο να βράσουν.
Σε ένα μπολ, βάζουμε τα αυγά με την υπόλοιπη ζάχαρη και τη βανίλια και τα χτυπάμε με το μίξερ χειρός ή το σύρμα μέχρι να αφρίσουν και να ασπρίσουν.
Προσθέτουμε και το χυμό από τα λεμόνια.
Μόλις βράσει το γάλα ρίχνουμε και το γιαούρτι ανακατεύοντας μέχρι το μείγμα να ομογενοποιηθεί.
Σταδιακά ρίχνουμε το σιμιγδάλι, ανακατεύοντας συνεχώς.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και  προσθέτουμε σιγά σιγά το μίγμα των αυγών ανακατεύοντας γρήγορα μέχρι να έχουμε και πάλι ένα ομογενοποιημένο μείγμα.
Βάζουμε και πάλι την κατσαρόλα με την κρέμα σε σιγανή προς μέτρια φωτιά και αφήνουμε να βράσει για 3-4 λεπτά από τη στιγμή που θα αρχίσει ο βρασμός, ανακατεύοντας πάντα για να μην μας καεί.
Η κρέμα πρέπει να έχει πήξει ελαφρώς.
Ρίχνουμε την κρέμα στο βουτυρωμένο ταψί και τη βάζουμε στο φούρνο για 20-25 λεπτά.
Η κρέμα έχει πια πήξει και βγάζουμε και πάλι το ταψί από το φούρνο.
Πασπαλίζουμε με τα αμυγδαλάκια και ξαναβάζουμε στο φούρνο για 25-30 ακόμα λεπτά ή (ανάλογα με το φούρνο) μέχρι να αποκτήσει ένα ωραίο, χρυσόξανθο χρώμα στην επιφάνειά της.
Όταν δούμε ότι το γλυκό ψήθηκε, βγάζουμε το ταψί από το φούρνο.
Αφήνουμε να κρυώσει καλά πριν κόψουμε σε κομμάτια.
Καλή σας μέρα! :)

46 σχόλια:

  1. χρονια πολλα κικη!!!!Να εχεις οτι μα οτι επιθυμεις ,μια ζωη γεματη χαρα και επιτυχιες!!!!!!
    καλη αρχη στο πρωτο σου σεμιναριο!!!!!Θα περιμενω να μας πεις πως πηγε!!!!
    Ευχαριστουμε για το υπεροχο κερασμα σου,πανευκολη μυρωδατη λεμονοπιτα!!!!!!Τελεια!!!!
    σου στελνω φιλια και απειρη θετικη ενεργεια +++++++++++++++++++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κικίτσα μου γλυκιά! Να είσαι καλά και σίγουρα θα σας πω πώς πήγε και θα ανεβάσω φωτογραφίες! Δοκίμασε την λεμονόπιτα μαζί με τους δοκιμαστές σου και δεν θα το μετανιώσεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολυχρονη Κικιτσα μου!! Να τα 100στησεις!! Να εχεις παντα υγεια, πολλη αγαπη μεσα σου και γυρω σου!! Να απολαμβανεις την καθε στιγμη και το χαμογελο να ειναι παντα στα χειλακια σου!! Ο,τι καλυτερο πραγματικα!!! Τι φανταστικο κερασμα ειναι αυτο??? Υποκλιση και μονο!!!! Λατρευω τα λεμονια, ηδη εχω μπολικα στο ψυγειο...μαλλον ειναι το γλυκο αυτου του Σαββατοκυριακου αυτο!!
    Σε φιλω πολλυυυυυυυ!! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευούλα μου! Ευχαριστώ για τις γλυκές σου ευχές!! Και σε σένα εύχομαι το καλύτερο!!
      Δοκίμασε αυτή τη λεμονόπιτα θα ξετρελλαθείς... άσε που για σένα είναι παιχνιδάκι να τη φτιάξεις... χρυσοχέρα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα , Κική μου !!!!!!
    Πολύ ευκολή και ωραία συνταγή !!!!! Το σιμιγδάλι πότε το βάζουμε ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νίκη μου και σε σένα εύχομαι ό,τι επιθυμείς!
      Ναι το συγκεκριμένο είναι πανεύκολο και πεντανόστιμο!
      Ευχαριστώ για την ερώτηση γιατί μου ξέφυγε... το διόρθωσα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με υγεία για σένα και τους ανθρώπους που αγαπάς και πολλές πολλές επιτυχίες! Το κέρασμα θεϊκό!!! Καλή σου ημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χριστίνα μου και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα!!!
      Η λεμονόπιτα αξίζει να τη δοκιμάσεις! :)

      Διαγραφή
  5. Χρονια πολλα Κικη μου!
    Παντα να εισαι γερη και δημιουργικη!
    Υπεροχο το κερασμα, φανταζομαι μπορω να παρω ενα κομματακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρίνα μου!! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς!! Να πάρεις όσα κομμάτια θέλεις!! :)

      Διαγραφή
  6. Χιλιόχρονη Κική μου, εύχομαι από καρδιάς όλες οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν!
    Το γλυκάκι υπέροχο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλενά μου και ναι αυτή η λεμονόπιτα αξίζει!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. χρονια πολλαααα και γλυκα!! πολυχρονη γερη και ευτυχισμενη!!!τι υπεροχη η λεμονοπιτα σου1!!! εχω και μια αδυναμια στο λεμονι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και ευχαριστώ πολύ!! Χαίρομαι που σου άρεσε η λεμονόπιτα!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πολύχρονη, χαρούμενη και υγιής Βασιλική μου!

    Εύχομαι ο Νοέμβριος να εξακολουθήσει να είναι ένα μήνας σταθμός ευτυχισμένων γεγονότων!

    Θα περιμένω εντυπώσεις και φωτογραφικό ρεπορτάζ από "το βάπτισμα του πυρός"! :)

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζαμπία μου και μακάρι ο Νοέμβρης να συνεχίσει έτσι!! Ναι θα το δείτε το βάπτισμα του πυρός σε λίγες μέρες!! :)

      Διαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα Κική.

    Με το "δεξί" στην νέα αρχή σου και κάθε επιτυχία για το μέλλον.

    Όσο για την λεμονόπιτα, γλυκάκι απολαυστικό.

    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου, να είσαι καλά!!!
      Δοκίμασέ την τη λεμονόπιτα θα σου αρέσει! :)
      Επίσης καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά Κικίτσα μου!!Πολύχρονη!!Καλή αρχή στό νέο σου ξεκίνημα !!
    Η λεμονοπιτά σου,δέν υπάρχει!!!Τέλειο γλυκάκι!!Περιμένω ρεπορτάζ από τό πρώτο σεμινάριο!!Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσης!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ" ευχαριστώ Δήμητρά μου γλυκιά!! Να είσαι καλά και σε σένα και την οικογένειά σου εύχομαι τα καλύτερα!!!
      Ναι η λεμονόπιτα είναι υπέροχη. Όσο για ρεπορτάζ θα το έχετε σε λίγες μέρες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά !!!Την υπέροχη λεμονόπιτά σου θα την φτιάξω αύριο !!!Καλό Σ/Κ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Και σε σένα εύχομαι ό,τι επιθυμείς!! Να τη φτιάξεις και αν θέλεις, να μου γράψεις εντυπώσεις!!
      Επίσης καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  12. Χρονια πολλα και καλα Κικη!! Νομιζω πως δεν ειναι μονο ο Νοεμβριος σημαδιακος στη ζωη σου αλλα και ο αριθμος 7!!!!
    Ευχομαι λοιπον καθε χρονο τετοια μερα να συμβαινει κατι ομορφο και σημαντικο στη ζωη σου!
    Να πανε ολα καλα με τα σεμιναρια και να ανοιχτουν νεοι δημιουργικοι οριζοντες για σενα!!!
    Κερνιεμαι λεμονοπιτα και σε φιλω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή μου!! Ναι είναι και τα δύο σημαδιακά!! :)
      Και σε σένα Χρυσαυγή μου εύχομαι τα καλύτερα!! Φυσικά και να κεραστείς λεμονόπιτα!!!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σκορπιουδάκι κι εσύ !!! :)
    Χρόνια πολλά Κική μου, να τα εκατοστήσεις, να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς όμορφα πράγματα που σε κάνουν ευτυχισμένη.
    Ολα καλά και στο νέο σου εγχείρημα εύχομαι.

    Ωραίο γλυκό, το λεμόνι μου αρέσει πολύ. Θα πάρω δυο κομμάτια ;)

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ;;;; Μια χαρά!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Μάριον και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα!
      Η λεμονόπιτα είναι νοστιμότατη ... και φυσικά να πάρεις όσα κομμάτια θέλεις! :)

      Διαγραφή
  15. Πολύχρονη Κική μου!! Να τα χιλιάσεις και να έχεις όλα τα καλά!! Παίρνω το κομμάτι μου από την αφράτη σου λεμονόπιτα, για να κεραστώ!
    Πολλά φιλιά!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις όσα κομμάτια θέλεις Ειρήνη μου!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα!
      Φιλάκια πολλά!!
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  16. Κική μου σου εύχομαι Χρόνια πολλά με υγεία, χαμόγελα και καλή επιτυχία στο καινούργιο σου ξεκίνημα!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου!!! Και σε σένα εύχομαι ό,τι επιθυμείς!
      Καλό ΣΚ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Ξέχασα να πάρω γλυκό και επέστρεψα για να πάρω ένα κομμάτι. Φαίνεται πεντανόστιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες ...να πάρεις δύο όχι μόνον ένα!! :)

      Διαγραφή
  18. ​Να τα εκατοστήσεις Κική μου!
    Να είσαι καλά, γερή, δυνατή, ευτυχισμένη και πολύ δημιουργική!
    Εύχομαι να εκπληρώσεις ακόμα περισσότερα όνειρα με την ίδια ενέργεια και διάθεση!
    Υπέροχη η λεμονόπιτα σου, είμαι σίγουρη ότι είναι εθιστική και εξαιρετική!
    Φιλιά πολλά και να περάσεις τέλεια σήμερα!
    Και καλή αρχή στα σεμινάρια εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου!!
      Να είσαι καλά, να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο σου (που την άλλη εβδομάδα θα πάω να το πάρω) και να έχεις πάντα χαρές!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η λεμονόπιτα αυτή γιατί είναι πολύ νόστιμη και αρωματική!
      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Κική μου , να είσαι δημιουργική με το νέο σου ξεκίνημα και οι μέρες σου να περνούν όμορφα με το άρωμα της λεμονόπιτας που ασφαλώς και θα φτιάξω αφού λατρεύω το λεμόνι!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικόλ, να είσαι καλά!!! Ναι αξίζει η λεμονόπιτα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Κικη μου καλημερα και χρονια πολλα και γλυκα σου ευχομαι, αυτη η λεμονοπιτα μοσχομυρισε μεχρι εδω , θα τη φτιαξω κι εγω, καλη επιτυχια σε ολα και πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά και από εδώ Κική μου και πάντα επιτυχίες σε ότι κάνεις!
    Υπέροχη η λεμονόπιτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά, με υγεία και δημιουργικά!!!!!!
    Χτες γιόρταζες εσύ, σήμερα έχει την ονομαστική του ο αντρούλης μου, από κέρασμα σε κέρασμα το πάω.... αλλά χαλάλι σας!!! :))
    Υπέροχη η λεμονόπιτά σου!!
    Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά Κική! Δεν το πιστεύω, έχουμε γενέθλια δίπλα δίπλα! Τα δικά μου είναι στις 10 και φυσικά ο Νοέμβριος είναι κι ο δικός μου αγαπημένος μήνας γιατί λατρεύω τα Χριστούγεννα :) Ευχαριστούμε για το κέρασμα, η λεμονόπιτα τέλεια και πανεύκολη. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρονια πολλά και καλά!
    Θα πάρω ενα κομματακι απο το γλυκάκι σου ετσι για το καλό ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια σου πολλά και καλά, Κική μου!!! Πάντα με υγεία, αγάπη, χαρά και πολλές επιτυχίες!!!! Τέλεια η λεμονόπιτά σου!!!! Από τις πιό αγαπημένες μου γεύσεις!
    Θα την φτιάξω με την πρώτη ευκαιρία!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια σου πολλα Κική μου ..με υγεια και πολλες νοστιμες συνταγες... ωραια η λεμονοπιτα σου σιγουρα θα φτιαχτεί λατρεύω το λεμονι....
    Καλορίζικος και ο καινούργιος σου χώρος καλες δημιουργίες και να σε εχουμε κοντα μας για πολλά πολλα χρονια.. να μας γεμίζεις με τις νοστιμιες σου.. Χρονια σου πολλλα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια σου πολλά, νόστιμα σαν τα φαγητά σου και γλυκά σαν τα ...γλυκά σου!! Να τα εκατοστήσεις με υγεία!!
    Λατρεύω το λεμόνι, είμαι σίγουρη ότι αυτή η λεμονόπιτα θα είναι μεγάλη επιτυχία στο σπίτι μου!! :D Καλή αρχή να έχεις με τα σεμινάρια!! Πολλές πολλές ευχές για ό,τι καλύτερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κική μου χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα, γεμάτα υγεία και δημιουργία!!!Εύχομαι από καρδιάς ότι καλύτερο!Τέλειο το γλυκάκι που μας κερνάς , λατρεύω το λεμόνι και η λεμονόπιτά σου μπαίνει στα αγαπημένα μου!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!