Τσικνοπέμπτη και συνταγές για λιχουδιές...

14 σχόλια:

  1. Πω πω λιχουδιές! Μου άνοιξες την όρεξη πάλι! Καλή αυριανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Κική μου με όλα τα μοσχομυριστά σου φαγητά και με την άνοιξη στην ψυχή σου !!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Todos son exquisitos y tentadores para un gran almuerzo,abrazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπερπαραγωγή...Κική μου!
    Να είστε όλοι σας καλά και να περάσετε όμορφα και τούτη την Τσικνοπέμπτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσα χτυπήματα να αντέξω πια?????????!!!!!!!
    ;-)
    Καλό βραδάκι, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοντοσούβλι Κικίτσα μου!!Δέν τό συζητώ!!!Χα χα!!!Εχει δοκιμαστεί πολλές φορές η συνταγή σου!!!Καλή Τσικνοπέμπτη!!!Καλά νά περάσετε!!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 2, 6, 7 & 8... σε τάπερ παρακαλώ χα χα!

    Καλή Τσικνοπέπμτη :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενδιαφέρουσες προτάσεις η μια καλύτερη από την άλλη!

    Και του χρόνου Βασιλική μου, με υγεία, να τσικνίσουμε πάλι!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Τσικνοπέμπτη Κική.
    Ολα πολύ ωραία για την ημέρα ;)
    να περάσεις καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απίστευτα εύγευστες οι τσικνιστές λιχουδιές αυτής της μέρας!
    Κι' εσύ, Κική μου, με τις μοναδικές συνταγές σου βάλθηκες να τις κάνεις ακόμα πιο γευστικές και λαχταριστές!!! Ευχαριστούμε
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλέ πείνασα! Τι νοστιμιές είναι αυτές! Πάλι καλά που προλαβαίνω να φτιάξω κάποιες μέχρι την Κ. Δευτέρα! Γεια στα χέρια σου Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μόνο που τα είδα γουργούρισε το στομάχι μου!!Και φαντάσου είναι γεμάτο!!Μοναδικές οι προτάσεις σου κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!