Γλυκές και αλμυρές συνταγές για νόστιμες γιορτές!

Καλή σας μέρα!! Η έλλειψη χρόνου, κάποιες ιώσεις αλλά και η ελαφρώς πεσμένη διάθεση με κράτησαν μακριά από την μπλογκοπαρέα μας αυτές τις μέρες. Σήμερα, παραμονή Χριστουγέννων θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους μέσα από την καρδιά μου "Καλά Χριστούγεννα, γεμάτα αγάπη, υγεία, χαρά και νοστιμιές"! 
Να περάσετε αυτές τις μέρες πανέμορφες στιγμές με όλους όσους αγαπάτε!
Εμείς θα τα πούμε ξανά την Δευτέρα στις 28 του μηνός!
Και τώρα μερικές γλυκές ιδέες για το τραπέζι των Χριστουγέννων!


Αλλά και ιδέες για αλμυρές λιχουδιές...
Και χρήσιμες πληροφορίες για το πώς κόβουμε το κοτόπουλο ή την γαλοπούλα...
Σας εύχομαι και πάλι να περάσετε υπέροχα τις μέρες αυτές!!!

19 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά, Κική μου, να περάσεις χαρούμενα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου, γεμάτα Υγεία, Αγάπη και ζεστασιά!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα
    με ό,τι αγαπάς δικό σου

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά με Υγεία και Αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλα Χριστουγεννα Κικιτσα μου γλυκια!!! Με υγεια κ πολλη χαρα!! Να εισαι παντα με ανθρωπους που σε αγαπανε!! Σε φιλω πολυ πολυ! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα Κική μου με τη γεύση της χαράς και της αγάπης !!!Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Κική μου και καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη, ευημερία!!!Καλές γιορτές!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά Χριστούγεννα Κική. Ας κρατήσουμε τη διάθεση στα ύψη κόντρα στους καιρούς της απαισιοδοξίας. Υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα Κική. Ας κρατήσουμε τη διάθεση στα ύψη κόντρα στους καιρούς της απαισιοδοξίας. Υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα είδαμε όλα συγκεντρωμένα και μας αποτελείωσες!!!
    ;-)
    Καλά Χριστούγεννα, Κική μου!
    Με υγεία, χαμόγελο και πολλή αγάπη!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλά Κική μου!
    Με υγεία και γαλήνη εύχομαι :))
    Πολλά, ζεστά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαρουμενες γιορτες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Κική μου με αγάπη, υγεία και χαρά στο σπιτικό σας!! Υπέροχες συνταγές!! Φιλάκια πολλά και να περνάτε υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Κική, με υγεία και χαρά για τους δικούς σου!!
    Να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά ευτυχισμένα και γεμάτα από υγεία και αγάπη.Φιλάκια εορταστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και καλά γεμάτα υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά με υγεία και ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά,Κική μου!Υγεία και ευτυχία στην οικογένειά σου !!πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ένα πλήρες τέλειο γιορτινό μενού! Καλές γιορτές Κική μου με αγάπη και υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!