Fudge διπλής σοκολάτας

Καλημέρα! Μια ανοιξιάτικη καλημέρα σήμερα έστω κι οι μισοί στο σπίτι κυκλοφορούν με ...συνάχι και βήχα!! Ναι η Άνοιξη είναι επιτέλους εδώ! Η μεγάλη εβδομάδα έφτασε και η οργάνωση για τα δωράκια των νονών και των αδεξιμιών, για το πασχαλινό τραπέζι, τον οβελία, το κοκορέτσι με όλα τα συνοδευτικά  και τα γλυκά που θα κλείσουν το φαγοπότι είναι ένα από τα θέματα συζήτησης. 
Και μια και πρώτα θα υποδεχθούμε τους κουμπάρους και νονούς των μικρών μας θησαυρών σήμερα σας προτείνω μια εύκολη συνταγή για ένα μικρούλι σε μέγεθος αλλά με θανατηφόρα (ευτυχώς όχι κυριολεκτικά) νοστιμιά κέρασμα. Ένα γρήγορο fudge που αν και δεν απαιτεί παρά ελάχιστο από τον χρόνο μας θα τους γλυκάνει όσο τίποτε άλλο. Χωρίς πολλά λόγια... πάμε να δούμε πώς γίνεται;; Αν και είμαι σίγουρη ότι πολλοί από σας κάπου κάποτε έχετε ξαναφτιάξει κάποιο fudge δοκιμάστε κι αυτό γιατί τα μπισκότα amaretti το ...απογειώνουν. 
ΥΛΙΚΑ για ένα ταψάκι 20 x 18 περίπου

1 κουτί ζαχαρούχο 
100 γρ. κουβερτούρα γάλακτος σε κομμάτια
350 γρ. κουβερτούρα πικρή σε κομμάτια
40 γρ. μπισκότα amaretti ψιλοθρυμματισμένα
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε σε κατσαρόλα το ζαχαρούχο και τις 2 κουβερτούρες.
Αφήνουμε σε σιγανή φωτιά έως ότου ζεσταθεί το ζαχαρούχο και λιώσουν οι κουβερτούρες.
Ανακατεύουμε καλά με μια μαρίζ και ρίχνουμε το μείγμα σε ένα ταψί που το έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτί.
Προσθέτουμε τα θρυμματισμένα μπισκότα, ανακατεύουμε και αφήνουμε το μείγμα στο ψυγείο για 1-2 ώρες έτσι ώστε να παγώσει και να μπορούμε να το κόψουμε με μαχαίρι χωρίς δόντια.

46 σχόλια:

  1. Δεν έχω καλύτερο από εύκολες γλυκές συνταγούλες με λίγα υλικά!
    Να έχεις μια ολόγλυκη μέρα, Κική μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή εδώ ειδικά αξίζει Ιωάννα! :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Κέρασμα πραγματικά θανατηφόρο στη νοστιμία! Δεν τα ήξερα τα μπισκότα που λες, θα ψάξω να τα βρω γιατί σίγουρα θα του ταιριάζουν πολύ στη γεύση.
    Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβερή νοστιμιά και με τα συγκεκριμένα μπισκότα ...απογειώνεται!

      Διαγραφή
  3. Eνα κέρασμα φοβερό με πολλές παραλλαγές, τρελαίνομαι να βλέπω όλο διαφορετικές
    συνταγές!!
    Τέλειο με το μπισκότο!
    Κική μου, καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβερή σοκολατονοστιμιά και το συγκεκριμένο μπισκότο του ταιριάζει φοβερά!

      Διαγραφή
  4. Δωράκι Παρασκευής για να πάει καλά το ΣΚ!!!!!!!!
    Καλά, δεν μπορούσε να είναι καλύτερο! Η μπουκίτσα η δαγκωμένη με ξελίγωσε Κική μου!!! Τα μπισκότα που χρησιμοποιησες είναι φανταστικά και σίγουρα έκανα καλή δουλειά στο fudge σου!
    Σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσε να είναι το τέλειο δωράκι Χρυσαυγή μου ...εύκολο και πεντανόστιμο!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Είσαι απίστευτη Κικίτσα μου!!Εμεινα νά χαζεύω τίς εκπληκτικές φωτογραφίες σου μέ τό θεσπέσιο γλυκάκι σου!!!Δέν έχω φτιάξει ποτέ fudge !!!Η συνταγή σου είναι εύκολη καί μέ τά μπισκοτάκια αμαρέτο σίγουρα απογειώνονται σέ γεύση!!!!Θά τήν δοκιμάσω!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δήμητρά μου και αξίζει να το φτιάξεις γιατί είναι πανεύκολο και νοστιμότατο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Aπιστευτες οι φωτος σου Κικιτσα μου!!!! Η μια πιο λαχταριστη απο την αλλη!!! Αυτη με το δαγκωμενο κομματι μ'εκανε να γελασω αληθεια!! Fudge δεν εχω δοκιμασει ακομα κ μαλλον εφτασε η ωρα!!! Φανταστικο φαινεται!! Μπραβο σου!!
    Πολλα φιλακια!! Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευούλα μου τί κάθεσαι;;;; Αξίζει να το δοκιμάσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Παρακολουθώ αυτή τη λαχταριστή συνταγή!!!!!Και λέω:Πηνελόπη ας σου δώσει ο Θεός δύναμη να κάνεις λίγη διαιτούλα μέχρι τη βάφτιση του Μαρουλιού!Θέλω ακόμα 3 κιλάκια!Μετά τη βάφτιση (6 Ιουνίου) θα φάω αυτή τη συνταγή και δεν ξέρω πόσες άλλες!Με λιγουρεύει αυτό το μπλογκοσπιτάκι!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ Πηνελόπη... κάνε δίαιτα αλλά για σκέψου το σαν κέρασμα στη βάφτιση του Μαρουλιού!!!! Με το καλό!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Εντάξει..... μας αποτέλειωσες!!!
    Και μόνο που τα βλέπω, κολάζομαι;-)
    Καλό απόγευμα Κικίτσα μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αξίζει Έλενά μου... γι αυτό κολάζεσαι!!

      Διαγραφή
  9. Όλα τα υλικά τα έχω και δεν με σταματάει τίποτα από το να τα φτιάξω!!Απλά τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην κάθεσαι... λίγα λεπτά θέλει!!! Και μετά υπομονή μέχρι να παγώσει!!

      Διαγραφή
  10. ⋰˚هჱܓ Uma doçura!!!
    FELIZ PÁSCOA!!!
    ┏╮/╱
    ╰ჱ ╮
    ╱/╰┛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μμμμμμ με μπισκότα αμαρέτι??? σουπερ θα είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι σοκολατολιχουδιά είναι αυτή Κική μου!! Μας.....διπλοαποτελείωσες με τα fudge διπλής σοκολάτας!! Τα αμαρέτι σίγουρα είναι "υπεύθυνα" για το ωραίο άρωμα αμυγδάλου που θα πρέπει να έχουν! Καλοφάγωτα Κική μου και καλή ανάρρωση στους συναχωμένους της οικογένειας!! Αν τους φτιάχνεις τέτειες λιχουδιές θα γίνουν καλά γρηγορότερα!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φοβερό με τα μπισκότα αυτά Ειρήνη.. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κι από ιώσεις εφέτος καλά πάμε ακόμα ...
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Κική μου όπως ξέρεις, τα fudge είναι μια από τις μεγάλες μου αδυναμίες.
    Με 2 είδη σοκολάτας και μπισκότα, το συγκεκριμένο μπαίνει σίγουρα στη λίστα μου για δοκιμή!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ερμιόνη μου δοκίμασέ το και θα ξετρελλαθείς!! Είναι υπέροχο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Περαστικά σου Κική μου! Τι Σοκολαση ειναι αυτη;;
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 'Εχω χρόνια να φτιάξω fudge και μου αρέσει τόσο πολύ!!!!!!!!!
    Καιρός να ξαναφτιάξω, κι αυτή την φορά θα ακολουθήσω την συνταγή σου!!!!
    Καλό μήνα, Κική μου, και καλό κι ευλογημένο Πάσχα, σου εύχομαι!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώρα να φτιάξεις Μαριάννα μου! Είναι νοστιμότατο!

      Διαγραφή
  16. Ένας σοκολατοπειρασμός είναι πάντα καλοδεχούμενος από εμένα και όταν η παρασκευή του είναι τόσο εύκολη και γρήγορη γίνεται άμεση ανάγκη. Ευχαριστούμε Κική μου άλλη μια φορά για την υπέροχη συνταγή! Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Χριστίνα!!! Είναι υπέροχο αυτό το fudge!

      Διαγραφή
  17. Απίστευτα εύκολο και νόστιμο γλύκισμα!!!! Σίγουρα δεν πρόκειται να αντισταθεί κανείς σε τέτοιο κέρασμα!!! Την καλημέρα μου και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχει όλα και συμφέρει Σιλένα μου!!! Αξίζει!

      Διαγραφή
  18. Λαχταριστά σοκολατένια κυβάκια!!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λατρεύω fudge και εγώ αυτά σκαρώνω πάλι χα χα !! Πολύ μου άρεσε η προσθήκη των αμαρέτι θα δίνει τέλεια γευστική νότα!! Πω πω πολύ όμορφα!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωω, του ταιριάζουν τέλεια!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Μου αρέσουν πολύ τα fudge και φυσικά δεν θα έλεγα ποτέ όχι σε ένα κέρασμα!!! Μη σου πω θα τα ετοιμάσω σύντομα γιατί έχει περάσει καιρός που δεν έχω φτιάξει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι τέλειο αυτό το σοκολατογλυκάκι!! Καιρός να φτιάξεις!

      Διαγραφή
  21. Μικρές σοκολατένιες βόμβες !! Ωραίες φωτογραφίες Κική !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι σοκολατένιες βόμβες αλλά είναι οι μόνες βόμβες που αξίζουν!! :)

      Διαγραφή
  22. Πολύ μου αρέσουν τα εύκολα και γρήγορα γλυκάκια! Ωραιότατα με την προσθήκη amaretti :) Καλημέρα και καλή εβδομάδα Κική μου, ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνεται πολύ ωραίο Χαρά και αξίζει να το δοκιμάσεις! :)

      Διαγραφή
  23. ουαου τι λαχταριστα!!!μπραβο κικιτσα,οι φωτογραφιες σου φοβερες!!!
    ευκολο και γρηγορο,ιδανικο!!!
    πολλα φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κικίτσα μου και χαίρομαι που σου άρεσε!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!