Γούρια

Καλή σας μέρα!! Σάββατο και πάλι, ο καιρός εδώ είναι όμορφα φθινοπωρινός και όλα κυλούν στους ρυθμούς του Νοεμβρίου. Ψύχρα έως κρύο κι ένα ζεστό ρόφημα είναι ό,τι καλύτερο!
Είμαστε πια, σχεδόν ένα μήνα πριν τα Χριστούγεννα!! Αυτό και μόνο, δημιουργεί μια αίσθηση γλυκιάς προσμονής. Θα στολίσουμε και φέτος το δέντρο, θα στολίσουμε τα σπίτια, θα μαγειρέψουμε γλυκά και φαγητά για μας και τους αγαπημένους μας και σε πείσμα των δύσκολων εποχών θα... περάσουμε καλά !!!
Κι ύστερα θα περιμένουμε την Πρωτοχρονιά και το 2014 με την ελπίδα ότι θα κυλήσει καλύτερα από το 2013! Ας βάλουμε όμως κι ένα γούρι μήπως και ...βοηθήσει την κατάσταση ή έστω και για να νιώσουμε εμείς λίγο πιο έντονα μια καλή αύρα να περιβάλλει την καινούργια χρονιά. Γι αυτό αλλά και για τον λόγο ότι το μπλογκοσπιτάκι μου θα έχει γενέθλια στις 21 Ιανουαρίου, οπότε θα έχουμε και το αντίστοιχο giveaway με τα δωράκια, θα σας πω ένα μυστικό... το ένα από τα τρία δωράκια που θα κερδίσουν όσες και όσοι συμμετέχουν θα είναι το γούρι που βλέπετε στη φωτογραφία και το οποίο είναι ευγενική προσφορά του καταστήματος ΖΟΥΛΟΒΙΤΣ. Τα υπόλοιπα δωράκια θα σας τα πω όταν έρθει η ώρα! -:)))
Προς το παρόν, αρχίστε να σκέφτεστε τα Χριστούγεννα... φέρνει χαμόγελο  και ζέστη στην καρδιά! Επίσης, θα σας πρότεινα να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα ΖΟΥΛΟΒΙΤΣ και να δείτε μόνοι σας τη μεγάλη συλλογή από γούρια! Γούρια για να κρεμάσουμε στον τοίχο, γούρια - βραχιόλια, γούρια - διακοσμητικά, γούρια - κολιέ... ένα σωρό!!! Είναι το ένα καλύτερο από τα άλλα και όλα, μα όλα σε πολύ καλές τιμές!! 
Σκεφτείτε... ένα γούρι και ένα ωραίο δώρο φτιαγμένο από τα χεράκια μας, φαγώσιμο ή μη, είναι ό,τι καλύτερο για όσους γιορτάζουν τις γιορτινές μέρες που πλησιάζουν. Αλλά και για το βράδυ της Πρωτοχρονιάς, ένα γούρι είναι ένα πανέμορφο και ταιριαστό δώρο για τον οικοδεσπότη που μας κάλεσε σε ρεβεγιόν στο σπίτι του!!! 
Την περσινή χρονιά μαζί με το δώρο που πήγα σε κάποια γνωστή μου, πήγα κι ένα βάζο με μαρμελάδα εσπεριδοειδών. Στο "λαιμό" του βάζου έδεσα μια κορδέλα για να στερεώσω το πανάκι που κάλυπτε το καπάκι. Ε!! λοιπόν σ' αυτή την κορδέλα ένα μικρό γούρι έκανε τη διαφορά!!! Γιατί όχι;;; Είναι πανέμορφα και φέρνουν ζεστασιά στην καρδιά!
Αλλά δεν είναι μόνον τα γούρια, τα καταστήματα ΖΟΥΛΟΒΙΤΣ έχουν ένα σωρό ωραίες προτάσεις για το σπίτι, άλλες χρηστικές, άλλες διακοσμητικές αλλά όλες σε συμφέρουσες τιμές που συνδυάζονται με μια και εκπληκτική εξυπηρέτηση όταν κάποιος ψωνίσει μέσω διαδικτύου!!
Ψωνίστε online από το σπίτι σας ό,τι σας ενδιαφέρει, χωρίς κούραση και άγχος. Μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα των καταστημάτων κάνοντας κλικ ΕΔΩ θα σας πείσει.
Να έχετε ένα πανέμορφο, ξεκούραστο Σαββατοκύριακο!!!

19 σχόλια:

  1. 'Όντως τα Χριστούγεννα σου φτιάχνουν την διάθεση. Χτες έκανα μία γρήγορη βόλτα στα μαγαζιά και χάζευα τα στολίδια.Πράγματι μου έφτιαξε η διάθεση.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί ωραία Νοτούλα... είμαι σίγουρη ότι πέρασες καλά! -:))
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Γιούρια διάβασα και νόμιζα καμιά σοκολατοσυνταγή που πέφτεις με τα μούτρα!! ισως φταίει και η ωρα :P
    λατρευω τα χριστούγεννα και την όλη μαγεία..... χιονι κρυο στολισμοι τα παντα! ολα μοιαζουν μαγικα ακομα και αν δεν εισαι στην κατάλληλη διάθεση!
    Χρόνια πολλά τα προεόρτια και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Εσύ, μου φαίνεται, είσαι χειρότερη από μένα!!!!! Κι εγώ λατρεύω τα Χριστούγεννα και τα γλυκά τους!!!!!!!!!!!! (όχι θα μου ξέφευγαν χαχαχαχα)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Είτε με συνταγές, είτε όχι... βρίσκεις τον τρόπο να μας ξεσηκώνεις εσύ!!
    ;-)
    Όμορφο Σαββατόβραδο, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ιωάννα ... γούρια για το καλό!
      Κι αν είναι και σε καλές τιμές... τότε όλα καλά!!
      Καλό βράδυ γλυκιά μου Ιωάννα, να περνάτε καλά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο τό γούρι Κική μου!!!Καί η ιδέα σου,ιδανική γιά δώρο!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δήμητρα η ιδέα για το δώρο!!!
      Φιλάκια πολλά! -:))

      Διαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρον! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αγαπημένη μου εποχή τα χριστούγεννα και από θρησκευτικής πλευράς και από ετοιμασιών στο σπίτι , στόλισμα, γλυκίσματα... ωραία η ανάρτηση σου και πάντα τύχη να φέρνουν τα γούρια σε όλο το κόσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Δελφινάκι μου... τα Χριστούγεννα είναι όμορφη γιορτή!!!
      Μακάρι να φέρνουν τύχη πάντα!!!

      Διαγραφή
  7. Μετράμε αντίστροφα και γινόμαστε κι εμείς παιδιά!!! Ευχαριστούμε για τα δωράκια που έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ευγενία μου γιατί έτσι αλλάζει και η διάθεσή μας!!!

      Διαγραφή
  8. Νομίζω ότι τα φετινά Χριστούγεννα θα ´ναι τα καλύτερα, γιατί έχω ένα δώρο ανεκτίμητο... Τον γιοκα μου!!! Δεν βλέπω την ώρα να στολισουμε!
    Υπέροχο το γούρι σου, αν και γω την πάτησαν σαν το ντολμαδάκι, γιουρια διάβασα! Εγω τα γουρια τα φτιαχνω μονή μου και όχι μόνο για την πρωτοχρονιά, αλλα και για γάμους και καινούργια σπίτια. Σούπερ δωράκι. Βέβαια μου έδωσες ωραία ιδέα μα το βάζο!
    Καλημέρα Κική κου, καλό υπόλοιπο Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Σοφία μου... τα παιδιά είναι πάντα ανεκτίμητο δώρο και με τις αγκαλιές, τις φωνούλες και την παρουσία τους δίνουν έναν υπέροχο λόγο για να βιάζεσαι να έρθουν τα Χριστούγεννα!!! Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ομορφιά των Χριστουγέννων όταν γεννήθηκαν οι ανιψιές μου όσο μικρές κι αν ήταν!!!
      Χαίρομαι που φτιάχνεις γούρια γιατί πρέπει να είναι όμορφα και ελπίζω να μας τα δείξεις!!! Είναι όμορφο δώρο!!!
      Καλό σου βράδυ και καλά να περνάτε!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το γούρι,ωραία η ιδέα σου-αντε σιγά σιγά να μπούμε στο κλίμα των Χριστουγέννων να γίνουμε και πάλι παιδιά - καλό υπόλοιπο Κυριακής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Νάντια... πράγματι γινόμαστε παιδιά με τα Χριστούγεννα και είναι όμορφο!!

      Διαγραφή
  10. Δεν νομίζω να υπάρχει πιο χαρούμενη και πιο όμορφη γιορτή από τα χριστούγεννα! Το γουράκι είναι πανέμορφο και γενικά μου αρέσουν πολύ όλα τα στολίδια των χριστουγέννων!!! Καλά Χριστούγεννα όλοι να έχουμε και όλος ο κόσμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!