Η νέα Tante Kiki ! Η ανακαίνιση τελείωσε!!

Καλησπέρα σας! 'Αλλοτε αναπόφευκτες, άλλοτε απαραίτητες, άλλοτε ευχάριστες κι άλλοτε πάλι ...ζόρικες οι αλλαγές στην ζωή είναι σχεδόν ...ένα σίγουρο γεγονός. 
6 χρόνια food blogging με καλές και άσχημες στιγμές, 6 χρόνια με ένα ηλεκτρονικό σπιτάκι που το "έχτισα" μόνη μου από το μηδέν πολύ απλά, όπως έχω μάθει να τα κάνω σχεδόν όλα, διαβάζοντας! 6 χρόνια τώρα με τιμάτε με την παρουσία σας, την φιλία σας, τα σχόλιά σας αλλά και την εμπιστοσύνη σας!
Το μπλογκοσπιτάκι μου, όπως συνηθίζω να το αποκαλώ, έγινε μέρος του εαυτού μου αλλά και μέρος της καθημερινής μου ζωής.
Πολύ συχνά, προσπαθούσα να κάνω αλλαγές στην προσπάθειά μου να το κάνω πιο λειτουργικό αλλά και πιο φιλόξενο, πιο όμορφο αλλά και πιο ζεστό και για μένα αλλά και για όλους εσάς τους αγαπημένους μου επισκέπτες! Φυσικά, παρά τις όποιες προσπάθειές μου η ανάγκη να εμπιστευτώ κάποιον που να ξέρει πολύ περισσότερα από μένα το πώς θα βελτιωθεί, τεχνικά, λειτουργικά αλλά και εμφανισιακά γινόταν ολοένα και μεγαλύτερη.

Σε κάποιες από τις διαδικτυακές μου βόλτες είδα αγαπημένα blogs να έχουν γίνει πανέμορφα, συμμαζεμένα, οργανωμένα και πολύ λειτουργικά. Ακριβώς ό,τι ήθελα!! Και φυσικά ποιός άλλος θα μπορούσε να κάνει καλύτερη δουλειά από μια αγαπημένη blogger την αγαπημένη ΕΥΑ του πανέμορφου blog Jajala Majala που γνωρίζει, εκ των έσω, όπως συνηθίζω να λέω, τις ανάγκες, τις συνήθειες, τις επιθυμίες και, γιατί να το κρύψουμε άλλωστε, τις ιδιοτροπίες εμάς των υπολοίπων blogger όσον αφορά τα τεχνικά, λειτουργικά αλλά και αισθητικά μέρη των διαδικτυακών μας σπιτιών.
Ήταν μια υπέροχη συνεργασία!! Τί να πρωτοπώ γι αυτήν την κοπέλα! Δούλεψε με φοβερό ζήλο ένα τετραήμερο, δεν σήκωσε κεφάλι, ακόμα και την Κυριακή!! Δούλεψε τόσο που μερικές φορές... είχα τύψεις γιατί σκεφτόμουν να της πω τί διαφορετικό θέλω!! Με συμβούλεψε, με καθοδήγησε, μου έδωσε να καταλάβω (αν και... ακόμα και σήμερα της έστειλα... απορία!!) και τελικά μου έφτιαξε ένα σπιτάκι όπως το ήθελα! Είναι φοβερή και την λατρεύω γιατί πέρα από την ανακαίνιση νιώθω, με δική της διαβεβαίωση, ότι έχω πια έναν δικό μου άνθρωπο να μου λύνει τις, κατά καιρούς, απορίες μου όσο χαζές ή σοβαρές κι αν είναι!! Έχει απίστευτες γνώσεις και απίστευτη υπομονή!!! 
Αν αποφασίσετε κι εσείς να ανακαινίσετε το σπιτάκι σας μπορείτε να βρείτε την  Εύα και να την ενημερώσετε. Ένα είναι σίγουρο ότι θα χαρείτε τη συνεργασία μαζί της αλλά και το αποτέλεσμα στο blog σας.
Σ' ευχαριστώ πολύ Εύα μου για ό,τι έκανες για το Tante Kiki!

Έτσι λοιπόν, σήμερα, μετά την ταχύτατη, σχεδόν εκ βάθρων ανακαίνιση σας παρουσιάζω και σας υποδέχομαι  το νέο Tante Kiki που ελπίζω ότι θα διευκολύνει την αναζήτησή σας ανάμεσα στις 1500+ συνταγές του κι ότι θα το νιώσετε ακόμα πιο φιλόξενο απ' ότι πριν.
Όπως θα δείτε, υπάρχει το επάνω μενού με μερικές από τις αναρτήσεις (τις πιο πρόσφατες) και στο πλάι θα βρείτε κάτω από το About με την φωτογραφία των αγαπημένων μου ...ζουζουνιών (είναι γνωστό ότι είμαι ο "ορισμός" της "χαζοθείας"!!), την αναζήτηση για να βρίσκετε εύκολα με λέξεις-κλειδιά ό,τι ψάχνετε,  τα αλφαβητικά περιεχόμενα για να ψάχνετε αλφαβητικά ό,τι χρειάζεστε. Μια νέα ενότητα-κατηγορία σας περιμένει στο μενού στο επάνω μέρος της σελίδας το Μεσογειακό κελάρι όπου θα βρίσκεται ό,τι μπαίνει στο "ντουλάπι της γιαγιάς" δηλαδή... γλυκά κουταλιού, μαρμελάδες, κομπόστες, τουρσιά, μεζέδες σε βάζο, με άλλα λόγια ό,τι μπορούμε να συντηρήσουμε για πολύ καιρό σ' ένα ντουλάπι.
Στην Εορταστική Κουζίνα συνταγές και άλλα που σχετίζονται με τις γιορτές αλλά και προτάσεις πιάτων για κάθε μια γιορτή ξεχωριστά και, φυσικά, τις βασιλόπιτες, τα τσουρέκια, τα μελομακάρονα πολύ εύκολα (φυσικά μπορείτε να τα βρείτε και μέσα από τα αλφαβητικά περιεχόμενα ή το Search) όπως και τα Δώρα από την κουζίνα για κάθε περίσταση που θέλετε να κάνετε ένα δωράκι φαγώσιμο σε κάποιον αγαπημένο.
Στην ενότητα Τί να μαγειρέψω; θα ανακαλύψετε προτάσεις για Εβδομαδιαία Μενού ενώ στην ενότητα Διάφορα σας περιμένουν νέα βίντεο, γαστρονομικές πληροφορίες και άλλα πολλά. 
Η ανακαίνιση τελείωσε κι εγώ σας υποδέχομαι, λοιπόν, στο νέο μου Tante Kiki με την ελπίδα ότι θα σας αρέσει το ίδιο ή και περισσότερο από το προηγούμενο! :))
Καλή περιήγηση και σας υπόσχομαι πολλές νοστιμιές!!!

13 σχόλια:

  1. Είναι αλήθεια για μένα ότι με φοβίζουν οι αλλαγες Κική μου αλλα μου αρεσουν κι όλας... οι δικη σου μου άρεσε ταχτοποιημενα και όμορφα όλα..με γειά η ανακαινιση φιλη μου... ίσως στην αρχή να δυσκολευτώ αλλα θα την μαθω την πόρτα να μπαίνω ..!!να περνας ομορφα ότι και να κανεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ρούλα μου... σε καταλαβαίνω γιατί κι εγώ κάπως έτσι είμαι αλλά οι αλλαγές είναι αναγκαίες. Είμαι σίγουρη ότι θα το μάθεις γρήγορα γιατί δεν έχει και μεγάλες διαφορές. Αν κάτι χρειαστείς είμαι στην διάθεσή σου... εννοείται αυτό!!
      Πολλά φιλάκια και χαίρομαι που σου άρεσε η νέα εμφάνιση!

      Διαγραφή
  2. Έγινε α π ι θ α ν ο!!!!
    Συγχαρητήρια στην Εύα μας και στη δική σου τόλμη...
    Καλορίζικο και αγαπημένο!!!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σας αρέσει! Πολύ, πολύ όμως!!1 Ευχαριστώ Ελένη μας! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει!!!! Ότι και να πω είναι λίγο!!!! Μόνο οι συνταγές σου θυμίζουν σε ποιανού το blog μπήκα. Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ο!!! Κική μου καλορίζικο, εύχομαι να σκίιιιιιιιιιιιιισει, που ήδη το έκανε αλλά είμαι σίγουρη πως τώρα θα πάει ακόμη πιο μπροστά! Όσο για την Εύα, συμφωνώ και επαυξάνω, τα έχω πει ήδη και στην δική μου ανάρτηση. Δεν υπάρχει η κοπέλλα, τέτοια εξυπηρέτηση δεν έχω συναντήσει ξανά! Φιλιά γλυκιά μου φίλη και εύχομαι ότι καλύτερο!!!!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σούπερ οι αλλαγές εδώ μέσα!
    Μπράβο στο Ευάκι και καλές εμπνεύσεις σε εσένα, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως είπε και η Χριστίνα πιο πάνω μόνο οι συνταγές σου θυμίζουν σε ποιο blog μπήκα..
    Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό!!!
    Η Εύα έκανε - όπως πάντα - φοβερή δουλειά!
    Να είσαι καλά Κική να το χαρείς και να μας χαρίσεις πολλές πολλές όμορφες συνταγές όπως συνηθίζεις μέχρι σήμερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγινε υπέροχο!!!συγχαρητηρια στην Ευα αλλα κ σε εσενα που την καθοδηγησες!!!
    καλοριζικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα
    Υπέροχη η νέα εμφάνιση της σελίδας
    Καλή συνέχεια με χαμόγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλή η αλλαγή σου Κική!!Καλό χειμώνα να έχουμε,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο Κική μου, μεγειά... καλά μαγειρέματα.

    Φωτεινό και χαρούμενο.

    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!