Χοιρινό μπυράτο στην κατσαρόλα

Καλημέρα σας!! Καλή εβδομάδα!! 
Επιτέλους και πάλι εδώ μετά από μερικές μέρες με απίστευτο τρέξιμο.
Λίγο κάποια μπισκοτάκια-τρουφάκια-σοκολατάκια-κεκάκια για κάποιο bazaar για καλό σκοπό, λίγο οι εξετάσεις των μαθητών μου για τα πτυχία των Γαλλικών, λίγο κάποιες τουρτίτσες για φίλους και η γιορτή της αδελφούλας μου με έβγαλαν από τη γνωστή μου ...διαδρομή-μαγείρεμα-αναρτήσεις! Κι όσο τα Χριστούγεννα πλησιάζουν τόσο οι δουλειές αυξάνουν κι εγώ τρέχω... σαν τον Βέγγο... ένα πράγμα!! 
Σήμερα και την άλλη Δευτέρα τα εργαστήρια ζαχαροπλαστικής του δήμου μας όπου μαζί με τους μικρούς μας φίλους θα φτιάξουμε Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια και την Τετάρτη... αααα, την Τετάρτη την περιμένω με ανυπμονησία μια και έχω αναλάβει ένα εργαστήρι ζαχαροπλαστικής για τους μικρούλια που θέλουν να φτιάξουν ένα φαγώσιμο χριστουγεννιάτικο δεντράκι κατά τη διάρκεια της γιορτής για το άναμμα του έλατου στην πλατεία μας.
Μ' αυτά και μ' αυτά... έχω να μαγειρέψω κοντά μια εβδομάδα ή καλύτερα έχω να μαγειρέψω κάτι καινούργιο για να σας το δείξω εννοώ όχι ότι έμεινα και νηστική... εξάλλου η αθάνατη Ελληνίδα μάνα έκανε κι εδώ το θαύμα της!! :)
Έτσι σήμερα θα σας δείξω ένα φαγάκι μαμαδίσιο, ένα φαγάκι που μας αρέσει και το μαγειρεύει θεσπέσια... χωρίς καμιά υπερβολή! Εύκολο, απλό αλλά θεϊκό στη γεύση! Αξίζει να το δοκιμάσετε ακόμα και για γιορτινό πιάτο!

ΥΛΙΚΑ για 4-6 άτομα
1200 γρ. χοιρινή σπάλα σε κύβους
2 μέτρια κρεμμύδια
2 μπύρες ξανθές 330ml
6-7 κ.σ. ελαιόλαδο
1 σκελίδα σκόρδου
1 κ.γλ. πάπρικα γλυκιά
1 πρέζα αλάτι
1 πρέζα πιπέρι
2 κλαδάκια φρέσκο θυμάρι (προαιρετικά)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε το ελαιόλαδο στην κατσαρόλα και μόλις ζεσταθεί ρίχνουμε τα κρεμμύδια και το σκόρδο και τα αφήνουμε να σοταριστούν.
Προσθέτουμε το κρέας και το αφήνουμε κι αυτό να σωταριστεί καλά και να πάρει χρώμα απ' όλες τις πλευρές.
Σβήνουμε με τις μπύρες, προσθέτουμε την πάπρικα, το κλαδάκι θυμαριού, αλάτι και πιπέρι και χαμηλώνουμε τη φωτιά. 
Αφήνουμε το φαγητό να σιγοβράσει με το καπάκι της κατσαρόλα μισάνοιχτο, μέχρι να μαλακώσει το κρέας (χρειάζεται περίπου 40-50 λεπτά) και να μείνει με λίγο ζουμάκι.
Εάν χρειαστούμε περισσότερα υγρά δεν προσθέτουμε νερό αλλά λίγη ακόμα μπύρα.
Συνοδεύουμε με πιλάφι ή πατάτες βραστές ή τηγανιτές.

39 σχόλια:

  1. Ακουγεται πολύ ενδιαφέρον το μπυράτο!
    Γεμάτο αλλο πολύ ωραιο πρόγραμμα θα έχεις, διαβαζω ;)

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο το μπυράτο! Όσο για το πρόγραμμα...προχωράει και είναι ωραίο!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το πιάτο σου και πολύ λαχταριστό!!! Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τη μια δραστηριότητα στην άλλη βλέπω τρέχεις, χαρά στο κουράγιο σου!!
    Πολύ νόστιμο φαίνεται το φαγάκι σου (όλα τα μπυράτα τα συμπαθώ ιδιαίτερα)!
    φιλιά, καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι κουραστικό πρόγραμμα αλλά πάλι είναι και πολύ ωραίο με πολύ θετική ενέργεια!
      Το φαγάκι αυτό είναι πεντανόστιμο για μικρούς και μεγάλους μια και το αλκοόλ εξατμίζεται αλλά μπορεί να γίνει και με μπύρα χωρίς αλκοόλ! :)

      Διαγραφή
  4. Δεν σε προλαβαίνω ούτε με τις νοστιμιές σου, ούτε με τις δραστηριότητες σου Κική μου!Πάντα έτσι να είσαι!Καλή εβδομάδα<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! Τί να κάνω Λίλια ...προσπαθώ να τα προλαβαίνω όλα αν και μερικές φορές μου ξεφεύγουν!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία να δημιουργείς με μικρά παιδιά. Εύχομαι να πάνε όλα τέλεια και να το απολαύσετε μικροί-μεγάλοι!
    Όσο για το νόστιμο μαμαδίστικο φαγητό σου απλά υπέροχο!

    Φιλάκια!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η καλύτερη ασχολία Ζαμπία μου και τα πιτσιρίκια ανταποκρίνονται τέλεια!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το πιάτο γιατί είναι απλό αλλά νόστιμο και κυρίως μαμαδίστικο για κείνες τις δύσκολες στιγμές που θέλεις ένα πιάτο φαϊ έτοιμο στο τραπέζι όταν γυρνάς κι ο χρόνος έχει πάει περίπατο!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ λαχταριστό το φαγητάκι σου, κορίτσι μου! Φαίνεται υπέροχο και μυρωδάτο!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!
    Α, και να χαίρεσαι την αδερφούλα σου και όλους τους εορτάζοντες!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να το δοκιμάσεις Ιωάννα μου και είναι πεντανόστιμο!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κι εσύ να είσαι και να περνάς καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Αυτες τις μερες Κικη μου ειναι για τρέξιμο και προπαντωςαν έχεις και τόσα πράγματα να φτιαξεις σε καταλαβαίνουμε απολυτα !!!όταν είναι ομως ευχαριστα η κούραση παει περίπατο αν αυτό που κανεις έχει να κανει με αυτό που αγαπας.. ε; σε ευχαριστουμε για το φαγακι σου μου αρεσε απλο νοστιμο και προπαντως γρήγορο για εκτατες καταστασεις.. αλλα οντως και για ενα γιορτινο πιατο.. ειναι φαγητο παντως καιρού που λεω εγω..να περνας ομορφα φίλη μου φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ρούλα μου ...όσο και να κουράζεσαι όταν περνάς καλά η κούραση περνάει γρήγορα κι εγώ με τα μικρούλια και τη χριστουγεννιάτικη ζαχαροπλαστική περνάω καλά!!!
      Όσο για το πιάτο είναι άκρως μαμαδίστικο και νόστιμο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πω πω Κική πολύ δυναμική και αεικίνητη σε βρίσκω! Φτου φτου πάντα έτσι δραστήρια να είσαι :)
    Χαρά στο κουράγιο σου βρε κορίτσι!
    Πραγματικά φαγητό της μαμάς μας έχεις σήμερα, με κυριακάτικη αύρα.
    Το μαγείρεμα στην μπίρα κάνει το φαγητό φοβερά τρυφερό.
    Μου αρέσει που το κρέας συνδυάζεται με ρυζάκι, είναι αγαπημένος συνδυασμός.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου! Μου αρέσουν όλα όσα κάνω γι αυτό και μπορώ αν και μερικές φορές μου ξεφεύγουν μερικά!
      Το φαγάκι αυτό είναι μαμαδίστικο και νοστιμότατο!

      Διαγραφή
  9. ενδιαφέρουσα πρόταση Κική!!! καλή εβδομάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να δοκιμαστεί Εβονίτα μου!
      Φιλάκια καλημέρας!

      Διαγραφή
  10. αρχικά να πώ πόσο μου αρέσει το όνομα! Μπυράτο, όνομα και πράγμα. Πρέπει να ναι πολύ γευστικό το χοιρινό με την προσθήκη της μπύρας!

    Πολυάσχολη εβδομάδα, αλλά και πολύ δημιουργική. Εύχομαι και πιστεύω πως θα τα προλάβεις όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι ταιριάζει η μπύρα με το χοιρινό και γίνεται ένα μοναδικό φαγάκι.
      Πράγματι και πολυάσχολη και δημιουργική και ευχάριστη παρά την κούραση!!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Κική μου, χρόνια πολλά στη Λέτα! Πολύ λαχταριστό το χοιρινό, πρέπει να είναι πολύ νόστιμο με τη μπύρα! Καλή δύναμη σε όλες τις εργασίες, φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χαρά μου να είσαι καλά!! Ευχαριστώ πολύ! Την Δευτέρα σου στέλνω κάτι! :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Ωωωωωω μπυράτο χοιρινό!!! πολύ μου αρέσει ο τίτλος και σίγουρα και το φαγητό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ την έχω συμπαθήσει στα φαγητά τώρα τελευταία την μπύρα!
    Οπου και να την προσθέσουμε κάνει θαύματα!!
    Τέλειο το φαγάκι σου Κική μου αλλά νομίζω απο το τρέξιμο τελικά δεν έρριξες το κρέας στην κατσαρόλα, σύμφωνα με αυτά που διαβάζω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι κάνει νοστιμιές η μπύρα ...ξέχασα κάτι!!!!! Το διορθώνω κι ευχαριστώ!!!!
      Φιλιά!!!!!!!! :)

      Διαγραφή
  14. Καλή δύναμη Κική μου.
    Ολα θα γίνουν...με λίγο τρέξιμο παραπάνω ;) εμείς να είμαστε καλά.

    Μου αρέσει η μπύρα στο φαγητό του δίνει ιδιαίτερη νοστιμιά και κάνει τρυφερό και το κρέας.

    Φιλιά πολλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μάριον... εξάλλου... αυτές οι μέρες το ζητούν το τρέξιμο. Όταν έχουμε υγεία όλα γίνονται... έχεις δίκιο!
      Το φαγάκι αυτό είναι από κείνα τα μαμαδίστικα που είναι διαχρονικά και πεντανόστιμα σε όλη τους την απλότητα!
      Φιλιά καλημέρας!

      Διαγραφή
  15. Αρωματικό το φαγητό που μας προτείνεις και εύκολη συνταγή!!! Ό,τι πρέπει για τα μαγειρέματα μέσα στην εβδομάδα!! Αυτό για το τρέξιμο που ακούγεται πολύ πολύ γνώριμο... ουφ! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολη, γρήγορη, μαμαδίστικα νόστιμη κι ό,τι πρέπει για μέρες χωρίς πολύ χρόνο! Γνώριμο τρέξιμο ...ειδικά για τούτες τις μέρες αλλά πάλι και ευχάριστο Αθηνά μου!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Από τα πιο πιο πιο αγαπημένα μου φαγητά!!! Λατρεύω το χοιρινό κρέας και πόσο πολύ του πάει η μπύρα...
    Καλή επιτυχία με τα μικρά σου, Κική μου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Φιλία μου...του πάει πολύ η μπύρα και γίνεται πεντανόστιμο και μαλακό!!!
      Ευχαριστώ πολύ για την ευχή... ελπίζω!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. πολύ ωραία συνταγή και θα δοκιμαστεί άμεσα, όμως όταν λες δύο μπύρες 330 ml, εννοείς και οι δύο μαζί ή 330ml η κάθε μία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φαίνεται πεντανόστιμο!!
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το μαγειρεύω τώρα είναι εύκολο και γρήγορο με απλά υλικά για μένα που είμαι άσχετος με τα τις μαγειρικής αποτελεσματα αργότερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!