Καλημέρα!!!

Πρωί πρωί Κυριακής, αλλαγή ώρας και ...έξω ένας καιρός... Θεούλη μου, σκέφτομαι, πάλι τα ίδια!!! Ποτέ δεν ήθελα να ζω στο Λονδίνο και τώρα το Λονδίνο ήρθε στο σπίτι μου!!! Μουντάδα, ψιλόβροχο και υγρασία! Πού είναι η Άνοιξη;;; Πού πήγε;;; Μας ξέχασε μου φαίνεται... 
Αλλά εγώ θέλω να έρθει η άνοιξη, ο ήλιος, ο γαλανός ουρανός ...γι αυτό σε πείσμα του καιρού... σας κερνάω ζεστό, αρωματικό καφεδάκι, μαφινάκια καραμελοσοκολάτας, μαφινάκια πορτοκαλιού  που έφτιαξε η αδερφούλα μου σήμερα το πρωί (μέχρι τις 8 ήταν έτοιμα... αυτό το παιδί ύπνο δεν έχει!!!) αλλά κι ένα νηστίσιμο ταχινοπιτάκι που σας ετοίμασα εγώ (εντάξει είμαι βραδινός τύπος και το έφτιαξα εχθές το βράδυ λίγο πριν τα μεσάνυχτα!) -:))) 
Οι συνταγές θα ...ακολουθήσουν!
Απολαύστε τα οικογενειακά, μόνοι σας ή με παρέα χαμογελώντας ...έτσι για να δείξουμε στον καιρό ότι τα δύσκολα και τα μουντά αντιμετωπίζονται καλύτερα με χαμόγελο κι αγάπη!
Καλή Κυριακή να έχετε!

24 σχόλια:

  1. Παρόλο που τα κεϊκ-οειδή δεν είναι η πρώτη μου επιλογή, όπως τα βλέπω εκεί στη φωτογραφία θα τα τιμήσω...
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού ξέρεις Φλώρα μου ...μπορεί να σου αρέσουν!-:)))
      Καλή εβδομάδα!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα σας.....αυτός είναι καφές.....για τα μαφινάκια λέω....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Κική εμείς έχουμε άνοιξη μη μας στείλεις την ομίχλη!!!
    Καλό μήνα από αύριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα κι εμείς έχουμε άνοιξη, Ξανθή!
      Καλή εβδομάδα!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Μια χαρά καιρό έχουμε΄πάντως εδώ στην Αθήνα Κικίτσα μου, μην σου πω ότι σήμερα ζεσταίνομαι κιόλας!
    Σερβίρομαι απ' όλα και εύχομαι μιαν όμορφη Κυριακή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί καλά!! Αλλά κι εμείς σήμερα έχουμε άνοιξη!!! -:))
      Καλή εβδομάδα!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Περιμένουμε συνταγούλες Κική μου!!!Σήμερα το πρωι στη Λάρισα είχαμε ομίχλη, έβρεξε και λίγο, ελπίζω απο βδομάδα να φτιάξει ο καιρός!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας τις δώσω Ελένη μου!!Ααααα, κι εσείς ψιλοφθινόπωρο εεε;;;; Ευτυχώς σήμερα αποφάσισε να βγει ο ήλιος!! -:)))
      Καλή εβδομάδα!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλό απόγευμα θα πω εγώ από την Πάρο!
    Ήλιος αλλά με αέρα...
    Καλή συνέχεια σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ σήμερα έφτασε η άνοιξη!
      Καλή εβδομάδα!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα!
      Φιλιά στην όμορφη Πάρο!!
      Τί ωραία που είναι εκεί!!!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Κική μου!
    Βαρύ ,βροχερό για μια ακόμα φορά σκηνικό!!Η υγρασία περιδιαβαίνει ανενόχλητη και η ψυχολογία αγγίζει το ναδίρ.
    Το κέφι σας οικογενειακώς ωστόσο το διατηρείτε!!!Με λιχουδιές για τον πρωϊνό ή απογευματινό καφέ..ακαταμάχητες!Περιμένουμε τις συνταγές ανυπόμονα και ελπίζουμε ότι κάποια μέρα σύντομα θα μυρίσει..άνοιξη!
    Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασες Φωτεινή μου ότι ζούμε στο Λονδίνο;;;; Τί να γίνει όμως προσπαθούμε να διατηρούμε το κέφι μας γιατί αλλιώς θα είμαστε πιο χάλι!!! -:)))
      Να όμως που σήμερα μύρισε άνοιξη!!! Επιτέλους!!!!
      Καλή εβδομάδα!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα!
      Φιλάκια σου, Φωτεινή μου!

      Διαγραφή
  8. Άσχετα με τον καιρό, το κέρασμά σου, πάντα ευπρόσδεκτο είναι!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σας φτιάχνει και το κέφι παρά τον καιρό! Πάντως σήμερα έφτασε άνοιξη κι εδώ εκτός κι αν το κάνει για ...Πρωταπριλιά!! χαχαχα
      Καλή εβδομάδα!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα!
      Φιλάκια, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  9. Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχεις Κικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Δημιουργία μου!
      Καλό μήνα, καλή εβδομάδα και καλή σου μέρα!!! -:))

      Διαγραφή
  10. Τέλειο το κέρασμα!!!!!!
    καλό βράδυ!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δέσποινα!
      Καλή εβδομάδα!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. μμμ ωραία!!!! να και μια φορά που δε θα ζηλέψω γιατί έφτιαξα κεϊκάκι χτες!! χι χι.. :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοφάγωτο Εβονίτα μου!!! -:)))
      Καλή εβδομάδα!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Ηρθε καλή μου η Ανοιξη...την έφερε η γιαγιά Κασσιανή με τον αγιασμό στο ποτηράκι της από την εκκλησία.
    Πέρνα να σου δώσουμε κι εσένα...
    Φιλάκια γλυκά και καλό σου μήνα
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περάσω οπωσδήποτε Σόφη μου!!
      Ευτυχώς η γιαγιά Κασσιανή κι εσύ φέρνετε το γέλιο, μας φτιάχνετε τη διάθεση και είμαι σίγουρη ότι θα φέρετε και την Ανοιξη!
      Καλή εβδομάδα!
      Καλό μήνα και καλή σου μέρα!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!