Η γρήγορη πίτσα

Καλησπέρα σας! Μια που σήμερα καταπιάστηκα με διάφορα και το Σαββατιάτικο πρωινό μου ..."πέταξε" χωρίς να το καταλάβω... και μια που ο καιρός, τουλάχιστον εδώ στη Θεσσαλονίκη, κάθε άλλο παρά άνοιξη θυμίζει... σκέφτηκα να σας δείξω ένα από τα αγαπημένα μας βραδινά. Είναι από 'κείνες τις γρήγορες συνταγές που τις συνοδεύουμε με κρύα μπύρα για ένα ήρεμο "repas télévisé" όπως λένε και οι Γάλλοι. 
Μπυρίτσα, μπρουσκέτα νοστιμότατη και αρωματική στο πιάτο, κουβεντούλα κι ένα καλό φιλμ στην τηλεόραση μπορούν να μας κάνουν να περάσουμε ένα όμορφο Σαββατόβραδο που θα μας ξεκουράσει.
Πάμε να δούμε λεπτομέρειες για το σημερινό βραδινό μας...

ΥΛΙΚΑ
1 γαλλική μπαγκέτα 
150 γρ. ζαμπόν γαλοπούλας
170 γρ. γκούντα, ένταμ, καπνιστό ρεγκάτο και κασσέρι τριμμένα
1-2 φρέσκα κρεμμυδάκια το πράσινο μέρος 
2 κ.σ. ελιές μαύρες ψιλοκομμένες
2 κ.σ. πράσινες ελιές γεμιστές με πιπεριά σε ροδέλες
κυβάκια ντομάτας
50 γρ μαργαρίνη 
1 κ.σ. μουστάρδα
λίγο αλάτι
λίγο δεντρολίβανο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190 βαθμούς Κελσίου.
Αναμιγνύουμε τη μαργαρίνη με τη μουστάρδα και προσθέτουμε λίγο αλάτι.
Κόβουμε τη μπαγκέτα σε τρία κομμάτια και αυτά τα κόβουμε στη μέση (έχουμε δηλαδή 6 κομμάτια μπαγκέτας).
Αλείφουμε το κάθε κομμάτι με μείγμα μαργαρίνης - μουστάρδας και επάνω απλώνουμε μια  στρώση από τα τριμμένα τυριά και το ζαμπόν.
Ανάλογα με την όρεξή μας προσθέτουμε κομμάτια ντομάτας, λίγη κέτσαπ, μερικές ελιές μαύρες και πράσινες και ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι.
Εάν θέλουμε ακόμα πιο πικάντικη γεύση πασπαλίζουμε με ψίχουλα ψωμιού ψημένα (θα τα βρούμε ΕΔΩ).
Βάζουμε στο φούρνο για 20 λεπτά ή έως ότου κάνει μια ωραία κρούστα η μπρουσκέτα.
Συνοδεύουμε με κρύα μπύρα.
Να περάσετε ένα πανέμορφο Σαββατόβραδο και μιαν υπέροχη Κυριακή! -:))

15 σχόλια:

  1. Πιάσε μια μπύρα και μια μπουσκέτα παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aπό τα πιο νόστιμα σνακ Κική μου!
    Φτιάχνω πολύ συχνά πίτσα με βάση ψωμί, θα δοκιμάσω και τις υπόλοιπες προτάσεις σου!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραία ιδέα.....για μπυρίτσα και ματσάκι η φιλμάκι...χαχα να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το δικό μου ψωμάκι, παρακαλώ, πασπαλισμένο με πικάντικα ψίχουλα!
    Απόλαυση, Κική μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω...... Τρελαίνομαι για τέτοια γεύματα!!!!!! Μου τρέξανε τα σάλια λέμε........
    Καλό, χαρούμενο κι' ευλογημένο μήνα Κική μου....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μμμμμ! Delicious!!!!Το δικο μου χωρις εξτρα ψιχουλακια! Ειναι και βραδυ βρε παιδι μου! Στις 11 το θελω που εχει στον skai το frozen planet. Καλο Σαββατοβραδο και μια υπεροχη Κυριακη να εχεις!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαν πιτσάκια!!!
    Πωπω!!! Τέλεια φαίνονται!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική, τι βολική πρόταση για ένα βραδάκι, μπροστά στην τηλεόραση! Τις μπρουσκέτες τις αγαπούν και οι Ιταλοί, από ότι μου έχουν πει τα ξαδέλφια μου που ζουν εκεί. Τις τρώνε και σαν δεκατιανό σνακ. Οι δικές σου πάντως, είναι εύκολες, γρήγορες και σίγουρα πεντανόστιμες.
    Καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι γρήγορο και νόστιμο σνακ! Άλλη μια υπέροχη λύση για πεντανόστιμο φαγητό στο άψε σβήσε από τη χρυσοχέρα Κική μας! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λατρευω μπαγκετα ψητη!Εγώ την κανω τυλιγμενη με εναλλαξ φετες ντοματας και φετας,μα κι ετσι για χειμωνα είναι υπεροχη....γιαμμμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάτι τέτοια κάνεις και με κολάζεις! Ήρθα η λιχούδω και έπεσα πάνω σ' αυτή τη μπακέτα! Τρελαίνομαι για τέτοιες εύκολες συνταγές! Όσο για τα υλικά... δεν το συζητώ! Την έτρωγα όλη μόνη μου!
    Πολλά φιλάκια Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική μου τι μας κάνεις!!!!Τέλεια πρόταση!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι υπέροχο σνακ είναι αυτό, Κική!!!! Και είναι τόσο εύκολο -και είμαι σίγουρη- και πεντανόστιμο!! Μιαμ!!!
    Καλό απόγευμα!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!