Προτάσεις για την Καθαρά Δευτέρα

Καθαρά Δευτέρα αύριο! Καλά Κούλουμα να έχουμε!!! Καλά να περάσετε και να ξεκουραστείτε!!! Ελπίζω και ο καιρός να είναι σύμμαχος όλων όσων επιθυμούν να βγουν και να πετάξουν αετό αλλά και να απολαύσουν τις λιχουδιές που ζητά το έθιμο αλλά και που λαχταρούν κοντά στη φύση!
Aς δούμε αναλυτικά μερικές προτάσεις για την Καθαρά Δευτέρα που θα σας αρέσουν, ελπίζω. Πιάτα εύκολα και νόστιμα για μικρούς και μεγάλους.
Θα σας ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου να περάσετε μιαν υπέροχη Κ.Δευτέρα και θα τα ξαναπούμε την Τρίτη με νέα συνταγούλα. -:))
Η αγαπημένη λαγάνα που αύριο έχει την τιμητική της!!

Ταραμάς
Ντιπ με μαυρομάτικα φασόλια και πατάτα
Μαυρομάτικα φασόλια με ζόχια
Και για γλυκάκι... τί θα λέγατε για...

Κι αν πάλι δεν θέλετε να μπείτε στην κουζίνα για να φτιάξετε γλυκό... αγοράστε χαλβά από ταχίνι από το μάρκετ και διαβάστε τί μπορείτε να κάνετε...
1- Εάν σας αρέσει ο χαλβάς σκέτος; Τότε, κόψτε τον σε φέτες, περιχύστε τον με λίγο λεμόνι, πασπαλίστε τον με κανέλα και γευθείτε τον είναι υπέροχος.
2- Εάν θέλετε και ένα συνοδευτικό φρούτο, κόψτε σε ένα πιάτο ειδικό για φούρνο μικροκυμμάτων 1-2 μήλα, ανάλογα με τα άτομα, βάλτε από πάνω φέτες λεπτές από τον χαλβά και πασπαλίστε τον με κανέλα. "Ψήστε" στον φούρνο μικροκυμμάτων για 1-2 λεπτά σε μέτρια φωτιά... ίσα ίσα να ζεσταθεί και να μισολιώσει. Είναι  μια απίστευτη απόλαυση.
Εάν, πάλι, αγοράσατε ταχίνι... δεν έχετε παρά να βάλετε σε ένα μπολ λίγο ταχίνι, να προσθέσετε νερό και ζάχαρη τόσο όσο να έχει την ρευστότητα που επιθυμείτε και να το σερβίρετε με κυβάκια λαγάνας ...είναι ένα υπέροχο τελείωμα στο Καθαροδευτεριάτικο τραπέζι.
Καλά να περάσετε!!! -:)))

32 σχόλια:

  1. Τι καταπληκτικές ιδέες είναι πάλι αυτές! Αύριο κανόνισα ουζάκι οπότε γλυτώνω το μαγείρεμα αλλά τις κρατάω για τις επόμενες μέρες!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Κάθυ!!
      Καλή Σαρακοστή τώρα πιά!

      Διαγραφή
  2. υπέροχες...ηδη αντιγράψαμε τα καλάμαρια σε χυλό ουζου.....προσωπικά δηλαδή όλα τα θέλω και μάλλον πως έτσι θα γίνει...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  3. Όπως πάντα λαχταριστές και πεντανόστιμες οι προτάσεις σου Κική μου!Ειδικά αυτές του σαρακοστιανού μενού,που απαιτούν μία πιο ειδική φροντίδα!Δύσκολο να επιλέξει κάποιος..όλες είναι επιθυμητές στο νηστίσιμο τραπέζι της μέρας αυτής!
    Εύχομαι όλοι και όλες να περάσουν καλά και να βιώσουμε όσο το δυνατόν πιο δυνατά την χαρμολύπη που χαρακτηρίζει την περίοδο που ακολουθεί.
    Καλή Κυριακή,καλή Καθαροδευτέρα Κική μου!
    Πολλά πολλά φιλιά σε όλους σας και εγκάρδιες ευχές και στην υπόλοιπη οικογένειά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις Φωτεινή μου και ελπίζω να πέρασες καλά την απερχόμενη πια Καθαρά Δευτέρα!
      Καλή Σαρακοστή και φιλάκια!
      Ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά τις επόμενες μέρες!

      Διαγραφή
  4. Πεθαίνω για όλες σου τις δημιουργίες με χαλβά!!!! Απίθανες!
    Να περάσεις υπέροχα αύριο, Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα, έλα να κάνουμε παρέα Αναστασία μου!
      Καλή Σαρακοστή και ο χαλβάς και το ταχίνι θα μας συνοδεύουν!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχες οι προτάσεις σου!Δεν ξέρω ποιά να πρωτο διαλέξω!Καλή καθαρά Δευτέρα και να περάσεις τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολόκληρη η Σαρακοστή είναι μπροστά μας για να τις γευτείς Σπυριδούλα μου! -:)))
      Καλή Σαρακοστή και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Κικίτσα μου οι προτάσεις σου ολες εξαιρετικές!!!Το αυριανο μενού είναι απο τα καλλίτερα μου ας είναι καλα η μαμάκα μου και ο αντρούλης μου που κανόνισαν τα πάντα!!! Αυτό το ντίπ με τα μαυριμάτικα και την πατάτα λέω να το κάνω για εκπλήξη ωραίο μου φαίνεται!!!
    Σε φιλώ πολύ πολύ Καλά κούλουμα και Καλή Σαρακοστή αγαπημένη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νασιούλα μου με τις όμορφες δημιουργίες σου! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις και ναι, να τους φτιάξεις το ντιπ, είμαι σίγουρη ότι θα τους αρέσει!
      Φιλάκια και καλή Σαρακοστή γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  7. Μία και μια, οι προτάσεις σου!!!
    Καλή καθαρά Δευτέρα και Σαρακοστή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τις βρίσκεις καλές τις προτάσεις μου και επίσης καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  8. Κικη μου, θα κατσω στο τραπεζι σας και δεν θα σηκωθω, μεχρι να τα δοκιμασω ολα!
    Καλα να περασετε!
    Και του χρονου με υγεια!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να καθίσεις Μαρίνα μου, γιατί όχι;;;; Με όλη μου την καρδιά σε προσκαλώ!!
      Επίσης να περάσετε υπέροχα και καλή Σαρακοστή να έχουμε!
      Ελπίζω να βρεθούμε κάποια στιγμή σύντομα!!! _:))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. ακομα και τα πιο απλα με τον τροπο που τα παρουσιαζεις τα δειχνεις γκουρμε και για απαιτητικους ουρανισκους!!!!καλη καθαρη Δευτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι με αυτό που μου λες γιατί σημαίνει ότι καταφέρνω να σας ευχαριστήσω! Πάντως έτσι κι αλλιώς πιστεύω ότι με απλά υλικά μπορείς να δημιουργήσεις γκουρμέ πιάτα! -:))
      Φιλιά και καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  10. Μια προς μια εκλεκτές και νόστιμες οι προτάσεις σου!

    Καλά Κούλουμα Βασιλική μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ζαμπία μου και χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!
      Καλή Σαρακοστή καλή μου φίλη!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Φλώρα μου!!!
      Καλή Σαρακοστή να έχεις!!

      Διαγραφή
  12. φανταστικές όλες σου οι προτάσεις Κική μου όπως πάντα!!
    καλά να περάσεις, καλή Σαρακοστή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Πέλα μου κι εσείς να περνάτε καλά!
      Φιλιά και καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  13. όμορφες προτάσεις!!! ευχαριστούμε πολύ!!! Καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Εβονίτα μου κι επίσης καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες προτάσεις και κάποιες από αυτές ιδιαίτερα πρωτότυπες!Καλη σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν και που ξεχώρισες κάποιες Αναστασία μου! Επίσης καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δημιουργία μου επίσης!

      Διαγραφή
  16. πραγματικα τελειες οι προτασεις σου!!για σημερα το γλυτωσα το μαγειρεμα ομως θα φτιαξω τις συνταγες σου μεσα στην Σαρακοστη!Καλη Σαρακοστη λοιπον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλη η Σαρακοστή είναι μπροστά μας για τα νηστίσιμα...
      Επίσης καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!