Τρουφάκια πραλίνας Νο1

Μικρά, στρογγυλά, τυλιγμένα σε υπέροχη σπιτική πραλίνα φουντουκιού γεμάτα γλυκιά σοκολάτα και φουντουκόψιχα σε προσκαλούν να τα γευθείς από την πρώτη στιγμή που τα αντικρίζεις. Κι αν πλησιάσεις πολύ... τα ρουθούνια σου κεντρίζει μια εκπληκτική μοσχοβολιά πραλίνας και σοκολάτας που τα κάνει ακόμη πιο ελκυστικά! Με λικέρ πορτοκαλιού ή κανέλας γίνονται μοναδική γλυκολιχουδιά που ανεβάζει τις ορμόνες της ευχαρίστησης στα ύψη.
Να λοιπόν τα τρουφάκια που σας υποσχέθηκα με το λικέρ κανέλας... πανεύκολα και πεντανόστιμα, πρόθυμα να  γλυκάνουν κάθε στιγμή της μέρας μας.
Κι επειδή σήμερα είναι και η μέρα μας, η μέρα της γυναίκας δηλαδή τα τρουφάκια αυτά είναι σπέσιαλ αφιερωμένα σε όλες τις γυναίκες για να καταφέρνουν να κάνουν τα αδύνατα δυνατά σ' όλη τη διάρκεια της κάθε μέρας τους γιατί όπως είπε και η Μ.Θάτσερ (χωρίς να είμαι Θατσερική συμφωνώ μαζί της μόνον σ' αυτό αν και το βρίσκω κι αυτό απόλυτο και λίγο σεξιστικό): "Εάν θέλεις κάτι να ειπωθεί, ζήτα το από έναν άντρα, εάν όμως θέλεις να γίνει, ζήτα το από μια γυναίκα"!!!!! Απόλυτο και σεξιστικό;;; σίγουρα!!!! Εν μέρει αληθινό;;;; Ίσως!!!!
ΥΛΙΚΑ
150 γρ. φουντούκια αλεσμένα
1 κουβερτούρα πραλίνας
1 κουβερτούρα γάλακτος
330 γρ. σοκοπραλίνα φουντουκιού
200 γρ. γκοφρέτες θρυμματισμένες
2 κ.σ. κονιάκ
30 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη
Για την επικάλυψη
220 γρ. πραλίνα φουντουκιού ψιλοκομμένη στο multi
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ετοιμάζουμε την πραλίνα φουντουκιού όπως θα διαβάσουμε ΕΔΩ.
Λιώνουμε σε μπαιν μαρί τις δύο κουβερτούρες με το βούτυρο.
Μόλις λιώσουν προσθέτουμε τη σοκοπραλίνα φουντουκιού και τα αλεσμένα φουντούκια και ανακατεύουμε καλά έως ότου ομογενοποιηθεί το μίγμα.
Προσθέτουμε το κονιάκ και τις θρυμματισμένες γκοφρέτες.
Ανακατεύουμε καλά και βάζουμε στο ψυγείο για 12-15 λεπτά, έτσι ώστε να "σφίξει" το μίγμα για να τα "πλάσουμε" εύκολα.
Τους δίνουμε το σχήμα που θέλουμε (εμένα το στρογγυλό κλασσικό σχήμα μου φαίνεται ακαταμάχητο) και τα τυλίγουμε με την πραλίνα φουντουκιού.
Διατηρούνται στο ψυγείο, μέσα σε αεροστεγές μπολ, για 2 εβδομάδες ίσως και περισσότερο ...αν κατά λάθος περισσέψουν!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ!!!
Καλή σας μέρα και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε!! -:))

32 σχόλια:

  1. Τι καλύτερο να δω Παρασκευή πρωί! Ό,τι πρέπει για το σαββατοκύριακο που έρχεται είναι αυτές οι σοκολατένιες μπουκίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρομαι που σου άρεσαν!! Είναι νοστιμότατα!

      Διαγραφή
  2. "Edo tha meino.....".....leei to tragoudi....

    Kalimera!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, τί όμορφα που είναι να ξεκινάει με γλυκό κέρασμα η μέρα μου!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου φτιάχνω τη μέρα με τα κερασματάκια ...αν ήμασταν κοντά θα σε κερνούσα κιόλας!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΩΡΑ??ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΑ !!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΜΟΥΣΙΚΕΣ.......ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΝΑΝΤΙΑ
    http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sID=809

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάντια είναι πολύ ωραίο το ράδιο και η μουσική...
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα τρουφάκια...
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Δείχνουν απόλυτα εθιστικά, γιάμι, γιάμι!
    Εγώ θα ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλους Κική μου, γυναίκες και άντρες, και πάνω απ' όλα θα ευχηθώ να υπάρχει πάντα αλληλοσεβασμός και αλληλοστήριξη ανάμεσα στα δύο φύλα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πεντανόστιμα Έλενά μου και είναι απόλυτα εθιστικά!!! Συμφωνώ μαζί σου για τις ευχές!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Τώρα κυρία Θάτσερ...συγγνώμη φίλτατη Κική, ήθελα να γράψω.
    Yπάρχει περίπτωση να βρείτε στο "διάβα" σας, έναν άνδρα (όχι σεφ ή ζαχαροπλάστη) που θα κάτσει να κάνει τρουφάκια, έτσι για την πλάκα του;
    Εάν ναι;
    Μην τον αφήσετε να σας ξεφύγει...ειδικά αν είναι ανύπανδρος :-))) λέω στις λέφτερες...)
    Καλά γιορτάζουμε σήμερα ...και γράφουμε σαφώς ότι θέλουμε!!!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Πηνελόπη μου ας γράφουμε κι εμείς μια μέρα ό,τι θέλουμε!!! Δεν έγινε και τίποτε!!! χαχαχαχα
      Εγώ πάντως δεν έχω βρει ακόμα αν και ο καλός μου μου έκανε μερικές φορές το τραπέζι αλλά με φαγητά που αγόρασε!! (κάτι είναι κι αυτό). -:)))))
      Φιλιά και του χρόνου!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία συνταγή για τρουφάκια! Πραλίνα και σοκολάτα, αγαπημένες γεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ελεάννα είναι πολύ νόστιμα... αξίζει να τα δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  8. Καλα, υπάρχει περίπτωση να μείνουν 2 βδομάδες αυτα? Ούτε 2 ώρες δεν τους δίνω....
    (γκοφρέτες βάζεις τις απλές που τρώμε ή τίποτα περίεργο? Επίσης,βάζεις και λικέρς κανέλλας?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον όχι ... δύο εβδομάδες είναι δύσκολο να μείνουν αλλά 2 μέρες είναι σίγουρο γιατί αλλιώς τα κιλά ...επιτίθενται!!! χαχαχα
      Όσο για τις γκοφρέτες είναι οι απλές αμαρέτι με γέμιση κακάο... τίποτε περίεργο.
      Εάν θέλεις βάζεις, όποιο λικέρ θέλεις...όχι υποχρεωτικά.Επίσης μπορείς να βάλεις και κονιάκ. Καλή επιτυχία αν τα φτιάξεις! -:))

      Διαγραφή
  9. Θα το γιορτάσω με 1-2 (4,5,6) τρουφάκια απ΄αυτά που έφτιαξες! Με έχει πιάσει και μια λύσσα για σοκολάτα... άλλο πράγμα!
    Όμορφα είναι Κική μου κι απ΄ό,τι φαντάζομαι και πολύ γευστικά!
    Πολλά φιλιά! Χρόνια πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε όσα θέλεις γιατί καταλαβαίνω απόλυτα τη λύσσα για σοκολάτα. Επιβάλλεται να πάρεις τουλάχιστον 5!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν Sel μου.
      Επίσης χρόνια πολλά και του χρόνου!

      Διαγραφή
  10. ωραία τα τρουφάκια ανάλογα και με την γιορτή πολύ ταιριαστή ανάρτηση...πολύχρονες γυναίκες όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά και χαίρομαι που σου άρεσαν τα τρουφάκια. Ευχαριστούμε για τις ευχές!

      Διαγραφή
  11. Κι εγώ εδώ θα μείνω μαζί με την Πέπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μείνεις Χρυσαυγή μου και να πάρεις όσα τρουφάκια θέλεις!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα, λαχταριστά! Δεν έχω λόγια Κικίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαράκι μου... ελπίζω να κεράστηκες :))

      Διαγραφή
  13. Akaταμάχητα νόστιμα... καλη τσικνοπέμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης και του χρόνου!!! Είναι πράγματι νοστιμότατα!!!

      Διαγραφή
  14. Θέλω να φάω την οθονη
    Τελειες φωτο και τέλεια υλικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ με τα λεγόμενα της Θάτσερ και σίγουρα απόλαυσα,οπτικώς τουλάχιστον,τα πραλινοτρουφάκια σου!! Χρόνια μας πολλά και καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εδώ είμαστε! Τώρα μιλάμε σωστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρωτου τα φτιαξω εχω μιααπορια.τα 150 γρ. Φουντουκια αλεσμενα που γραφει σαν πρωτο υλικο που μπαινουνε γιατι δεν το λεει στην εκτελεση.αντε να τα φτιαξω γιατι μου φαινονται πεντανοστιμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί μου ξέφυγε και ζητώ συγγνώμην ...θα το διορθώσω αμέσως. Τα αλεσμένα φουντούκια τα βάζουμε μέσα.
      Ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση και σου εύχομαι καλή επιτυχία! -:))

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!