Τρίτη, 3 Απριλίου 2012

Αλμυρά, αφράτα, υγιεινά μπισκοτάκια ολικής άλεσης

...η περιπέτεια στην αμυγδαλοχώρα συνεχίζεται!!
Μπισκοτοκουραμπιέδες θα τα έλεγα όσον αφορά στην υφή τους και την αφρατάδα τους! Νόστιμα όσο δεν γίνεται και ό,τι πρέπει ακόμα και για ένα ποτήρι μπύρα ή και με τον καφέ!!! Εύκολα, χωρίς ιδιαίτερη διαδικασία και αν δεν τα θέλουμε πολύ αλμυρά, διαλέγουμε ένα τυρί πιο ανάλατο όπως το ρεγκάτο ή κάποιο που λατρεύουμε. Πάντως τα παιδιά κάθε ηλικίας θα ξετρελλαθούν αλλά και οι μαμάδες μιας και μπορούν να γίνουν εύκολα και γρήγορα και να συντροφέψουν τα πασχαλινά καλάθια των νονών, παρέα με τα τσουρέκια και τα πασχαλινά κουλουράκια!!! Προσοχή όμως γιατί ... είναι εθιστικά!!!!!
ΥΛΙΚΑ για 20 κομμάτια
150 ml ελαιόλαδο
50 ml γάλα 
60 γρ. αμύγδαλα ψημένα αλμυρά (ή φουντούκια),
60 γρ. κεφαλοτύρι τριμμένο
80 γρ. αλεύρι ολικής άλεσης
130 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, κοσκινισμένο
1/2 κ.γλ. μπέικιν πάουντερ
1 πρέζα λευκό πιπέρι
1 πρέζα μοσχοκάρυδο (προαιρετικά)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου, στον αέρα.
Βάζουμε στο multi τα αμύγδαλα και τα ψιλοκόβουμε.
Σε ένα μπολ αναμιγνύουμε τα ψιλοκομμένα αμύγδαλα, το κεφαλοτύρι, το αλεύρι ολικής άλεσης, το αλεύρι που φουσκώνει μόνο του και το μπέικιν.
Σε μια λεκανίτσα κουζίνας, βάζουμε το ελαιόλαδο και το γάλα.
Προσθέτουμε σταδιακά το μείγμα με το αλεύρι, που έχουμε στο άλλο μπολ και ζυμώνουμε.
Η ζύμη μας γίνεται μαλακή, δεν κολλάει στα χέρια αλλά, προσοχή, δεν έχει απόλυτη συνοχή γιατί υπάρχουν τα ψιλοτριμμένα αμύγδαλα και το κεφαλοτύρι.
Παίρνουμε μικρή ποσότητα, τη ζυμώνουμε καλά και την κάνουμε είτε μπαστουνάκι είτε ένα στρογγυλό μπισκοτάκι και τοποθετούμε στο κέντρο του ένα αμυγδαλάκι.
Βάζουμε σε ταψί, στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε για 15 λεπτά.
Όταν βγάλουμε τα μπισκότα μας είναι ακόμα μαλακά αλλά σκληραίνουν λίγο μόλις κρυώσουν.
Γενικά είναι πολύ αφράτα μπισκότα παρά τα σκασίματα που υπάρχουν.

48 σχόλια:

  1. Κική μου εγώ ακούω αλμυρό μπισκότο και τρέχω να φτάσω πρώτη!
    Εμένα μου αρέσουν που ειναι "κρακελέ"!
    Θα τα φτιάξω πολυ σύντομα!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρη μου κι εμένα μου αρέσουν τα αλμυρά μπισκοτάκια, σε καταλαβαίνω απόλυτα!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Όντως φαίνονται πολύ αφράτα! Εχω διαγωνισμό στο σπιτάκι μου, έλα να παίξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι αφράτα κι όχι μόνον την πρώτη μέρα!! Θα έρθω σύντομα!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Κική μου!
    Πολύ αφράτη η μπισκοτοκατάστασή σου! Μου άρεσαν που είναι αλμυρά και όχι γλυκά. Κρατώ τη συνταγή και σε ευχαριστώ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι αφράτα Ελένη μου αλλά τώρα θα φτιάξω και την γλυκιά εκδοχή τους!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Κική μου καλημέρα!Είναι υπέροχα μου αρέσουν πολύ τα αλμυρά μπισκοτάκια!Θα τη φτιάξω σύντομα!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ τα Ελένη μου και περιμένω τις εντυπώσεις σου!!! Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα! Πρόσεξε καλά τι θα σου ..γράψω! Παίρνεις ένα κουτί, βάζεις μέσα μία δόση από ..κουλουράκια και τα φέρνεις στη φίλη σου την Αχτίδα που θα σε πληρώσει με ..φλυαρία, καφεδάκι και ..ολόγλυκο φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά κι άγια!!! Συμφωνώ σε όλα ...εκτός από ένα... μια δόση δεν φτάνει ούτε για το καλημέρα!!!! Όσο για την πληρωμή της Αχτίδας... αυτή τη λατρεύω!!!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα το δίχως άλλο, έρχομαι κι εγώ στης αχτίδας για καφέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλο σε πειρασμούς μας βάζεις μέρες που 'ναι.
    Κανονικά νηστεύω {προσπαθώ τουλάχιστον}, νοερά όμως..
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα με κάνεις κι έχω τύψεις... εντάξει θα βάλω και νηστίσιμα!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Φανή μου. Θα φέρω όταν βρεθούμε!!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Κική μου!
    Ωραίο χρώμα, ωραία υφή, ωραία γεύση!
    Με έκανες να σκέφτομαι μπυρίτσα παρέα με αυτά τα μπισκοτάκια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μπυρίτσα είναι ό,τι πρέπει αν κι εμένα μου αρέσουν και με τον καφέ και σκέτα!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Εγώ πάντως εθίστηκα με το που τα είδα!
    Βλέπω ετοιμάζεται καφές στης Αχτίδας, κρατήστε μου θέση, φέρνω και μπυρίτσες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί κρίμα να μην είμαστε κοντά να δοκιμάσεις Έλενά μου!!! Άντε γρήγορα έλα στης Αχτίδας, σε περιμένουμε!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Αισθήσεις...παραισθήσεις...και εθισμός!
    Δεν έχω να συμπληρώσω τίποτε άλλο, εκτός ίσως από καμμιά διεύθυνση κέντρου απεξάρτησης :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς είναι εύκολη η απεξάρτηση από τα μπισκότα και τα γλυκά... συμβαίνει αυτόματα μόλις ανεβείς στη ζυγαριά!!!! χαχαχαχα Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Γιαμ γιαμ.....
    Μούρλια φαίνονται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παίρνω την μεριδούλα μου και πάω να φτιάξω καφεδάκι.

    Ευχαριστούμε για την συνταγή.

    φιλια πολλά Κικίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε όσα θέλεις Μαρία μου και καλό καφεδάκι!!! Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Φαίνονται τέλεια και πολύ αφράτα!Πρέπει να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αφράτα κι όχι μόνον την πρώτη μέρα!!! Δοκίμασέ τα Σπυριδούλα!

      Διαγραφή
  15. αχ τι μου κάνεις. πάει η δίαιτα, δεν μπορείς να φας μόνο ένα.Δεν θα τσακίσω 5-6? όσο για να πιώ μιά μπύρα.
    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Μαρία, φάε μόνον 2 ...αυτό έκανα κι εγώ!!! Μπύρα εεεεε;;;; Εγώ ούτε αυτή!!!!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Νάντια, είναι ωραία και πανεύκολα!!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραία είναι Κική.
    Για σνακ είναι ότι πρέπει.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν υπάρχει καλύτερος χαρακτηρισμός για μπισκότα (ή για οπποιδήποτε γλύκισμα) από το "εθιστικό"!
    Μ' αρέσει πολύ που είναι ολικής άλεσης. Τελευταία προσπαθώ κι εγώ να εισάγω τέτοια αλεύρια σε κουλούρια και ψωμιά.
    Τέλεια φαίνονται, Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι επικίνδυνα εθιστικά αλλά και υγιεινά!!! Οπότε δεν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα! χαχαχα

      Διαγραφή
  19. Καλά, έχουμε τρελαθεί οικογενειακώς με τις συνταγές σου....
    Φανταστικά θα είναι τα μπισκοτάκια, πάω να τα φτιάξω.... Ευχαριστώ
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου, χαίρομαι που σας αρέσουν οι προτάσεις μου!!! Περιμένω εντυπώσεις, καλή μου!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Θα τα φτιάξω...σίγουρα...το πρωι τρώω στην δουλειά ...και είναι πολύ ωραία ιδέα ΚΙΚΗ... καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τη δουλειά είναι ό,τι πρέπει!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Κική μου αυτή την συνταγή δεν την εχω ξαναδεί. Θα προσπαθήσω να την φτιάξω για να δω την γεύση τους. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την ξαναείδες γιατί δεν υπάρχει πουθενά είναι...αυτοσχεδιασμός!!! χαχαχα Δοκίμασέ την και πες μου!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Τι δελεαστική προκλητική νοστημιά είναι αυτή? μμμμ...νομίζω θα την δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ την Εβίτα και πρόσεχε γιατί είναι εθιστικά!!!

      Διαγραφή
  23. Καλά ε... υπέροχα!!! Θα τα φτιάξω σίγουραααααααααα!!!!!!!!!!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ελένη μου! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...