Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2012

Χοιρινό σνίτσελ τσιγγάνικο στο φούρνο

Καλησπέρα σας!!! Μια ακόμη Κυριακή έφτασε στο τέλος της!!! Χαλαρή μέρα, με οικογενειακή συγκέντρωση και συζητήσεις γύρω από το γνωστό θέμα της κρίσης και όλων των άλλων προβλημάτων αλλά και με παραθυράκια γέλιου και αναμνήσεων που σε ταξιδεύουν σε χρόνια παλιότερα, πιο χαλαρά και ξέγνοιαστα, πιο ανέφελα και γεμάτα ελπίδα για το αύριο. 
Ευτυχώς, που σ' αυτή την δύσκολη εποχή, υπάρχουν ακόμα οι δυνατοί Ελληνικοί οικογενειακοί δεσμοί γιατί, νομίζω, ότι αν δεν υπήρχαν κι αυτοί η ζωή μας θα ήταν ακόμη πιο δύσκολη.
Τέλος πάντων, δεν θα σας μαυρίσω την ψυχή περισσότερο και θα σας δώσω σήμερα ένα πιάτο για να ξεφύγετε απ' όλα... μέσω της γεύσης, φυσικά!!!! Είπαμε, η γεύση επηρεάζει τη διάθεση του ανθρώπου.
Νοστιμότατο πιάτο, όχι τηγανιτό, παρέα με λαχανικά στέκεται με περήφανα στο πιάτο, χωρίς να είναι ακριβό και πολυτελές. Ένα σνίτσελ... άνευ προηγουμένου, που αν και ξεκίνησε με προορισμό να κολυμπήσει σε κρέμα γάλακτος ...τελικά... απλώς... οδηγήθηκε στο λιβάδι με τα λαχανικά κι έγινε τρυφερό σαν την καρδιά ενός μαρουλιού και ζουμερό σαν ένα λαχταριστό πορτοκάλι!!!
ΥΛΙΚΑ για 2 άτομα
2 σνίτσελ χοιρινά
1 κρεμμύδι μεγάλο σε λεπτές φέτες
300 γρ. μανιτάρια σε φέτες
1 κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης σε ροδέλες
Για το πανάρισμα
1 φλ. τσ. αλεύρι 
1 αβγό χτυπημένο με λίγο νερό
1 κ.γλ. μουστάρδα σε σκόνη*
1/2 κ.γλ. ρίγανη
1 φλ. τσ. φρυγανιά τριμμένη
2 κ.σ. τριμμένο τυρί Πεκορίνο Αμφιλοχίας (ή όποιο μας αρέσει)
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου, στον αέρα.
Αναμιγνύουμε σε ένα φαρδύ και ρηχό μπολ τη μουστάρδα, τη ρίγανη, την τριμμένη φρυγανιά, την μία κουταλιά τριμμένο τυρί και το πιπέρι.
Πλένουμε τα σνίτσελ και αφού τα σκουπίσουμε με χαρτί κουζίνας, τα αλευρώνουμε καλά.
Ύστερα τα βουτάμε στο χτυπημένο αβγό και αμέσως στο μείγμα της φρυγανιάς με τα μπαχαρικά.
Τα βάζουμε σε μια πιατέλα βαθιά, τα σκεπάζουμε με μεμβράνη και τα βάζουμε στο ψυγείο για 30-40 λεπτά.
Σε ένα ταψί, ρίχνουμε λίγο ελαιόλαδο και 1 φλ. τσ. νερό και τοποθετούμε τα σνίτσελ.
Από πάνω βάζουμε τα κομμένα λαχανικά (κρεμμύδια, μανιτάρια και πιπεριές).
Σκεπάζουμε το ταψί με αλουμινόχαρτο και το βάζουμε να ψηθεί για 30 λεπτά.
Ύστερα, αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο, πασπαλίζουμε με το υπόλοιπο τριμμένο  πεκορίνο και αφήνουμε τα σνίτσελ να ροδοκοκκινήσουν άλλα 20 λεπτά.
Βγάζουμε από το φούρνο, πασπαλίζουμε με ψιλοκομμένο μαϊντανό και σερβίρουμε μόνον με τα λαχανικά και λεμόνι ή ετοιμάζουμε και πουρέ πατάτας ή πατάτες τηγανιτές ή ψητές.
TIPS
* Εάν δεν έχουμε μουστάρδα σκόνη, διαλύουμε 1 1/2 κ.γλ. μουστάρδα κανονική μέσα στο χτυπημένο αβγό.
Καλή όρεξη!!!

36 σχόλια:

  1. Κικίτσα μου καλή τι ωραίο φαγητό είναι αυτό? Θα το φτιάξω το αλλο ΣΚ!! Αλλά είδα και την προηγ ανάρτηση με το γλυκό!! Κόλασηηηηηη !! Φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Μάνια μου και δεν θα σε απογοητεύσει!!! Χαίρομαι που σου άρεσε και το γλυκό! Περιμένω νέα σου όταν το φτιάξεις!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Τι τέλεια εικόνα στο τελείωμα της ημέρας....Το συγκεκριμένο σνίτσελ με ξετρελαίνει....Με εντυπωσίασε το ότι το φτιάχνεις στο φούρνο.Υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Κατερίνα, στο φούρνο γίνεται πολύ πιο ζουμερό και μαλακό!!! Να είσαι καλά!! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Τελικά νομίζω ότι η ....βοσκή στο λιβάδι των λαχανικών, αποδείχθηκε σαφώς ανώτερη, από το .....κολύμπι στην κρέμα γάλκτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται εξαιρετικό!Μπράβο Κική μου!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟΤΑΤΟ.ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΗΜΕΡΑ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΥΡΙ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΒΡΩ ΠΕΚΟΡΙΝΟ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιασμίν μου, δεν νομίζω ότι θα αλλάξει πολύ εάν βάλεις άλλο τυρί ή κεφαλοτύρι!!! Στείλε μου εντυπώσεις!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Κική και καλή εβδομάδα εύχομαι!
    Χαίρομαι πολύ που το σνίτσελ λοξοδρόμησε και μαγειρεύτηκε με τόσα λαχανικά! Και το πεκορίνο του πάει απίστευτα πολύ!
    Γιατί το βάφτισες τσιγγάνικο όμως; Δεν μας είπες βρε κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ερμιόνη μου και καλή εβδομάδα!! Πράγματι γίνεται πολύ ωραίο!!! Όσο για το τσιγγάνικο έτσι το είχα βρει σε μια συνταγή μόνον που εκείνο ήταν τηγανιτό και μόνον με κρεμμύδια... θα σε γελάσω... δεν ξέρω!!!

      Διαγραφή
  7. Κική μου καλημέρα και καλή εβδομάδα!Εγω τώρα τι να πω γιαυτό το πιάτο!Εξαιρετικόοοο!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Κική με τα υπέροχα πιάτα σου και τις νοστιμιές σου...Σου εύχομαι να έχεις μια καλή βδομάδα τόσο γλυκιά όσο και τα γλυκά που μας παρουσιάζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εβελίνα μου κι εσύ επίσης!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!! Φιλιά !

      Διαγραφή
  9. Καλημερα και καλη εβδομαδα! Πολυ ωραιο φαινεται το σνιτσελ, δεν το εχω δοκιμασει ποτε ετσι! Γεια στα χερια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! οκίμασέ το Ελπινίκη μου, αξίζει τον κόπο! Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Ξεφεύγει από τη γνωστή κρέμα γάλακτος και μου αρέσει! Τα λαχανικά πάντα νοστιμίζουν και ομορφαίνουν το κρέας. Φιλιά και Καλή Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Κατερίνα μου! Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Δείχνει υπέροχο,τί χρώματα τί υφές! Και η παρουσίασή του με κέρδισε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το πικάντικο πανάρισμα είναι αυτό που κάνει το τσιγγάνικό σου ξεχωριστό και σούπερ νόστιμο!
    Φιλιά Κικίτσα μου, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελενάκι μου! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  13. Πόσο μου αρέσει που δεν το τηγανίζεις!!! Τέλειο Κυριακάτικο φαγητό.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σαφώς πιο ελαφρύ από το τηγανιτό!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Τρελαίνομαι για σνίτσελ. Θα το δοκιμάσω όπωσδήποτε.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ααχχχ βρε Κική μου κέντησες πάλι!! τι θεϊκό-ξελιγωτικό πιάτο είναι αυτό????!!!!! θέλωωωωωωωωωω! καλή εβδομάδα φιλενάδα, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κερνάω έλα... ή μήπως να σου στείλω με delivery Pela μου!!! Καλή εβδομάδα και φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι υπέροχο φαγητό είναι αυτό ;;σημειώνω τη συνταγή να το δοκιμάσω ..καλώς σε βρήκα ...φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μαρία και χαίρομαι που σου άρεσε το σνίτσελ. Δοκίμασέ το και περιμένω εντυπώσεις!!! Φιλιά και καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  18. Το είδα απο χθες το τσιγκάνικο και δεν πρόλαβα να σου γράψω, πολύ ωραίο φαινεται και μου αρέσει η .. τσιγκανιά του!! Θα το φτιάξω Κική μου, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειμαι φιλη του σνιτσελ και ειναι το μονο τηγανητο που ..μου επιτρεπω!
    Δεν ειχα σκεφθει την εκδοχη του ψητου που ειναι και μεσα στις μαγειρικες μου δυνατοτητες!θα το δοκιμασω μολις η κυρια Σωσω επιτρεψει τη κρεοφαγια!Βεβαια εχει και ενα μειονεκτημα!Χρειαζεται 50 λεπτα ψησιμο
    ενω το τηγανητο 5!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...