Μπρουσκέτες με κοτοσαλάτα

Σήμερα, μια που πάλι από τα τρεχάματα και τα καθημερινά εμπόδια κατάφερα τώρα μόλις να συναντήσω το αγαπημένο μου laptop και έφτασα τρέχοντας στο μπλογκοσπιτάκι μου, σκέφτηκα να σας δείξω την αγαπημένη  μου κοτοσαλάτα!
Την φτιάχνω εδώ και 2 δεκαετίες και είναι πιστή μου σύντροφος. Με έβγαλε ασπροπρόσωπη πολλές φορές και στόλισε άλλες τόσες το τραπέζι παρέα με άλλα μεζεδάκια!!!
Είναι πανεύκολη (γνωρίζετε το "κόλλημά" με τις εύκολες συνταγές), νόστιμη και κυρίως ...αξιόπιστη!!! Τί εννοώ;;; Ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μη σας πετύχει... στην χειρότερη περίπτωση, τη δοκιμάζετε και κάνετε ...διορθωτικές κινήσεις.
Είναι μια πολύ καλή λύση και όταν έχει περισσέψει κοτόπουλο που ...κανείς δεν το θέλει!
ΥΛΙΚΑ
1 στήθος κοτόπουλου βρασμένο
1 κ.σ. φύλλα σέλινου
1 κ.σ. άνηθο
2 κ.σ. μουστάρδα
4 κ.σ. μαγιονέζα
Αλάτι και πιπέρι
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Βάζουμε το βρασμένο στήθος κοτόπουλου στο multi και το πολτοποιούμε.
Προσθέτουμε το σέλινο, τον άνηθο, τη μουστάρδα και τη μαγιονέζα, αλάτι και πιπέρι. 
Ξαναχτυπάμε στο multi και μόλις η κοτοσαλάτα μας γίνει αλοιφή, είναι έτοιμη.
Τη σερβίρουμε σε μπολάκι με κριτσίνια, γεμίζουμε μ' αυτή σου και ταρτελέτες αλλά μπορούμε να την αλείψουμε και σε μπρουσκέτες.
Στολίζουμε με αγγουράκια τουρσί, αστεράκια από κόκκινες ψητές πιπεριές ή πολύχρωμες πιπεριές τουρσί.
Μη μου πείτε ότι δεν είναι απλούστατη και πολύ εύκολη;;;

9 σχόλια:

  1. Bonsoir Tante Kiki !!
    Μόλις έβγαλα από την κατάψυξη ένα κοτόπουλο για αύριο και σκέφθηκα να δοκιμάσω την συνταγή σου. Είχα όμως σκοπό να το ψήσω στον φούρνο. Εάν χρησιμοποιήσω ένα ψημένο στήθος θα γίνει το ίδιο καλή η κοτοσαλάτα ή όχι ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σου Marie-Anne ναι φυσικά θα γίνει καλή εκτός κι αν είναι παραψημένο το κοτόπουλο. Απλά αφαίρεσε τα σκληρά και ξεροψημένα κομμάτια ...εάν υπάρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλούστατη και νοστιμότατη Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nόστιμη και πανεύκολη.....θα την κάνω σε σαντουϊτσάκια για τα παιδιά.Μπράβο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά! Τώρα νηστεύω και δεν μπορώ αλλά θα του δώσω και θα καταλάβει μόλις τελειώσει η νηστεία και θα το δοκιμάσω και θα το φάω στην υγειά σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική μου για να την κάνεις τόσα χρόνια, σίγουρα είναι πετυχημένη η συνταγή σου!!!
    Και φαίνεται μιαμ μιαμ!!!
    Φιλάκια, καλό σου Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την φαντάζομαι πεντανόστιμη...Μπράβο φίλη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΓΕΥΣΤΙΚΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ.ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΠΙΑ...ΕΒΓΑΛΑ ΣΤΗΘΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΡΑΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ .......ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΘΑ ΤΑ ΓΕΥΤΟΥΜΕ ΜΕ ΜΠΥΡΙΤΣΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑ ΑΓΓΟΥΡΑΚΙΑ ΤΟΥΡΣΙ ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΩ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!